Terecht. 2 wedstrijden lijkt me meer dan zat. Zó erg was het nou ook weer niet.Peter schreef:Voorstel van 4 wedstrijden schorsing voor Berg is verworpen door PSV.
PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Meer het is wel een recidivist
Geven ze hem de volgende keer 4 wedstrijden. 

Niet zo erg? Dit was een schoolvoorbeeld van een bewuste elleboog.wimpey schreef:Terecht. 2 wedstrijden lijkt me meer dan zat. Zó erg was het nou ook weer niet.Peter schreef:Voorstel van 4 wedstrijden schorsing voor Berg is verworpen door PSV.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja. Willem 2 - Groningen, meen ik.Feest schreef:Meer het is wel een recidivist
Ook op Berg is jouw theorie v.w.b. Scandinaviers trouwens wel van toepassing, vind ik. Zoveel soeps is het niet.
Ik vraag me af of Feest het zelf nog wel eens is met die theorie. PSV heeft een vrij Scandinavisch aandoende as, en toch zijn ze torenhoog favoriet voor de titel. 

Ben benieuws wat Feest ons over Marcelo kan vertellen. Of wíl vertellen.Jöhnk schreef:Ik vraag me af of Feest het zelf nog wel eens is met die theorie. PSV heeft een vrij Scandinavisch aandoende as, en toch zijn ze torenhoog favoriet voor de titel.

Ben benieuwd of de schorsing van Berg een kans voor Reis zal betekenen. Of kiest Rutten voor Koef/Toivonen in de spits?! Ik denk (en hoop) het laatste.De toekomst van Ibrahim Afellay is nog hoogst onzeker. PSV wil het aflopende contract van de middenvelder verlengen, maar Arsenal en Fiorentina hebben andere plannen.
Dat Afellay tot januari in Eindhoven speelt, is zeker. Maar wat er daarna met hem gebeurt nog niet. PSV wil het aflopende contract van de Oranje-international openbreken en verlengen. Maar als hij niet hapt, wil de Brabantse club hem in de winter verkopen om nog wat geld te incasseren.
Arsenal en Fiorentina hopen dat Afellay niet zal bijtekenen, zodat hij goedkoop weg kan. Arsène Wenger maakt er geen geheim van gecharmeerd te zijn van de PSV-er en wil hem in de winterstop naar Londen halen.
bron elf
Face your fears and live your dreams, No Fear
Voor mij niet. Voor mij is dat Ajax. Zie niet in waarom PSV het zou zijn. Ajax heeft vorig jaar 235263418 doelpunten gemaakt en is met een beetje pech geen kampioen geworden. Nu is de aanval met El Hamdaoui in plaats van Pantelic nog beter geworden. Daarnaast heeft Ajax verreweg de beste keeper van de eredivisie en een aardige achterhoede.Jöhnk schreef:Ik vraag me af of Feest het zelf nog wel eens is met die theorie. PSV heeft een vrij Scandinavisch aandoende as, en toch zijn ze torenhoog favoriet voor de titel.
Ajax wordt dit seizoen, redelijk fluitend, kampioen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mag toch hopen dat hij er niet zo makkelijk vanaf komt. Het was namelijk een zuivere elleboog en het is niet de eerste keer dat die Berg dit flikt. Oftewel, 2 wedstrijdjes brommen dus.PSV vraagt tuchtcommissie KNVB om vrijspraak voor Berg
Donderdag, 9 september 2010 om 23:06
PSV heeft donderdagavond vrijspraak bepleit voor aanvaller Marcus Berg, meldt het Eindhovens Dagblad. De Zweedse aanvaller wordt door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier wedstrijden geschorst, naar aanleiding van de overtreding die hij eind vorige maand maakte op Timothy Derijck. PSV hoopt echter dat de ontlastende verklaring van de verdediger volstaat voor vrijspraak.
/
Vrijdagochtend weet coach Fred Rutten dan ook waar hij aan toe is; de trainer hoopt van harte dat Berg alsnog niet wordt bestraft. PSV heeft met NEC, Roda JC Kerkrade, FC Groningen en VVV-Venlo weliswaar niet de zwaarste tegenstanders tegenover zich staan de komende weken, maar Berg toonde recentelijk juist aan dat hij zijn draai had gevonden bij de club.
De club en de speler moesten zich in Zeist verantwoorden voor de tuchtcommissie van de KNVB, die vrijdag om half tien een strafmaat uitspreekt naar aanleiding van de overtreding die Berg op zondag 29 augustus beging tegen ADO’er Derijck. De Zweedse spits zou zijn tegenstander in die wedstrijd moedwillig een elleboogstoot hebben toegediend.
VZ
Een wedstrijd of 2 lijkt mij ook terecht, het eerdere voorstel van 4 vind ik overdreven.
Wat heeft Demouge gekregen? Was een vergelijkbaar incident, dus dezelfde straf zou zeker van pas zijn. Daarnaast is Berg in het verleden al eens geschorst, toch? Dat zou dus ook mee kunnen spelen.
Accepteer het dan maar en zet Reis in, verder beroep is toch zinloos.Vier duels schorsing voor Marcus Berg
Omroep Brabant meldt zojuist dat Marcus Berg door de tuchtcommissie een straf van vier wedstrijden schorsing heeft opgelegd gekregen voor zijn rode kaart in het duel tegen ADO Den Haag. De aanklager had vijf duels geëist. PSV kan nog in beroep tegen de schorsing.
Volgens de zender heeft de straf een opschortende werking als PSV in beroep gaat. Hij zou dan zaterdagavond wel inzetbaar zijn.
2 wedstrijden voor een uiterst bewuste en rake elleboogstoot? Meen je dat nou?Baseman schreef:Een wedstrijd of 2 lijkt mij ook terecht, het eerdere voorstel van 4 vind ik overdreven.
Ik weet niet hoe bewust die elleboog was, maar ik vind wel dat Berg een risico nam en daarom een schorsing mag krijgen. Daarom vind ik 4 wedstrijden nogal veel, voor een doodschop krijg je er minder.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
3 duels voor Demouge.Enganche schreef:Wat heeft Demouge gekregen? Was een vergelijkbaar incident, dus dezelfde straf zou zeker van pas zijn. Daarnaast is Berg in het verleden al eens geschorst, toch? Dat zou dus ook mee kunnen spelen.
Ik ben benieuwd.Dit meld Thijs Slegers op zijn twitter: Deze week afronding grootschalig onderzoek naar opleiding #psv. Halverwege al enkele schokkende conclusies moeten trekken...
Och, die schokkende onderzoeken van de VI ken ik langzamerhand wel. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voor serieuze journalistiek moet je niet bij de VI zijn dus ik geloof het ook wel allemaal. 
Doen alles om een hogere oplage te krijgen (zie de twitter van Slegers) maar serieus neem ik ze wat betreft reportages allang niet meer.

Doen alles om een hogere oplage te krijgen (zie de twitter van Slegers) maar serieus neem ik ze wat betreft reportages allang niet meer.
Hoezo? VI heeft de laatste jaren een aantal uitstekende onderzoeken verricht hoor.
Je bedoelt toch niet dat onderzoek naar de vermeende omkoping van Daniël Rijaard?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ongelofelijk.Baseman schreef:Ik weet niet hoe bewust die elleboog was, maar ik vind wel dat Berg een risico nam en daarom een schorsing mag krijgen. Daarom vind ik 4 wedstrijden nogal veel, voor een doodschop krijg je er minder.