FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
En in wiens plaats gaat Arnautovic spelen? De spelers die er nu spelen doen het goed. Als je hem erin zet, dan krijg je scheve gezichten. Ik denk niet dat het iemand is die nu zonder morren op de bank gaat zitten. Gevolg: ruzie en onrust.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ouwehoer, Arnautovic loopt 1 op 4.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Gisteren bij de NOS het halfjaaroverzicht gezien. Twente heeft toch een dosis geluk gehad! Die eindigen echt op de derde plaats!
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Wanneer hebben ze geluk gehad?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
nee hoor, die hebben nooit geluk gehad...
hoe verzint-ie het?

-
- AT Toto winner 15/16
Het ligt er gewoon aan wat je onder geluk verstaat.. vaak met 1 doelpunt verschil winnen of vaak in de laatste paar minuten scoren vind ik geen geluk namelijk.
Same here. Ajax krijgt er net voor en na rust veel tegen. Dat is dan zeker pech.brigade zuid schreef:Het ligt er gewoon aan wat je onder geluk verstaat.. vaak met 1 doelpunt verschil winnen of vaak in de laatste paar minuten scoren vind ik geen geluk namelijk.

Twente wint er 12 op rij. Zonder de Luinge-show in de Kuip zouden dat er 15 zijn. Allemaal geluk...

Laat ik het anders zeggen: de ranglijst doet vermoeden dat Twente oppermachtig is, maar uit de beelden blijkt toch echt heel wat anders. En dat matige spel gaat ze een keer opbreken.
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
DTTC:
Arnautovic praat met McClaren
ENSCHEDE - Er bestaat een gerede kans dat Marko Arnautovic toch terugkeert bij FC Twente.
De aanvaller zit vandaag om de tafel met trainer Steve McClaren en de clubleiding van de koploper. "Marko heeft een aantal opties en Twente is er daar één van", zegt zijn zaakwaarnemer Rob Groener.
De wending in de zaak-Arnautovic is opvallend omdat FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vorige week in Boekarest nog zei dat de aan Inter verhuurde spits niet in beeld was. Ook Arnautovic zelf liet lange tijd weten dat hij onder geen beding terugwilde naar Twente. "Marko is een emotionele jongen, die in die emotie soms wat roept", aldus Groener. "Hij is in ieder geval wat van gedachten veranderd en na alle dingen die in Italië zijn gebeurd, zoekt hij misschien ook iets bekends, iets veiligs. Hij staat dan ook zeker open voor Twente."
Arnautovic werd in de zomer verhuurd aan Inter. Als de speler zes wedstrijden in de hoofdmacht zou spelen, zou de kampioen van Italië hem definitief overnemen. Maar al vanaf de eerste dag was duidelijk dat de Oostenrijker geen aankoop was van trainer Jose Mourinho. Arnautovic speelde tot dusverre dan ook geen minuut bij Inter en zicht op betere tijden is er ook niet. Twente bezit nog steeds alle rechten op de speler.
Lijkt me een win-win voor beide partijen. Met hem erbij eeft Twente een nog betere kans om kampioen te worden.
Arnautovic praat met McClaren
ENSCHEDE - Er bestaat een gerede kans dat Marko Arnautovic toch terugkeert bij FC Twente.
De aanvaller zit vandaag om de tafel met trainer Steve McClaren en de clubleiding van de koploper. "Marko heeft een aantal opties en Twente is er daar één van", zegt zijn zaakwaarnemer Rob Groener.
De wending in de zaak-Arnautovic is opvallend omdat FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vorige week in Boekarest nog zei dat de aan Inter verhuurde spits niet in beeld was. Ook Arnautovic zelf liet lange tijd weten dat hij onder geen beding terugwilde naar Twente. "Marko is een emotionele jongen, die in die emotie soms wat roept", aldus Groener. "Hij is in ieder geval wat van gedachten veranderd en na alle dingen die in Italië zijn gebeurd, zoekt hij misschien ook iets bekends, iets veiligs. Hij staat dan ook zeker open voor Twente."
Arnautovic werd in de zomer verhuurd aan Inter. Als de speler zes wedstrijden in de hoofdmacht zou spelen, zou de kampioen van Italië hem definitief overnemen. Maar al vanaf de eerste dag was duidelijk dat de Oostenrijker geen aankoop was van trainer Jose Mourinho. Arnautovic speelde tot dusverre dan ook geen minuut bij Inter en zicht op betere tijden is er ook niet. Twente bezit nog steeds alle rechten op de speler.
Lijkt me een win-win voor beide partijen. Met hem erbij eeft Twente een nog betere kans om kampioen te worden.
- Giacomo Puccini
Ook als McLaren hem op de bank houdt? Ik denk dat McLaren Arnautovic graag terug heeft, maar dan vooral met het oog op volgend seizoen, als N'Kufo er een punt achter heeft gezet.
Ajax!
Pffff dat zou niet zo best zijn voor Ajax... Hebben ze nog meer keuzes en een topspits erbij.
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Arnautovic is geen bankzitter, daarvoor voelt hij zich te groot. Hij kan wel eens heel verstorend daar gaan werken. Ik denk dat-ie weleens Twente de das om kan doen.
Denk niet dat hij op de bank gaat plaatsnemen hoor. Ruiz als nummer 10?
IK GELOOF!!!!!!
Zal toch allemaal betaald moeten worden, leuk als je kampioen wordt, minder leuk als je dat niet wordt ..
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Perez op de bank? Dat is wat veel rust gaat brengenRishi schreef:Denk niet dat hij op de bank gaat plaatsnemen hoor. Ruiz als nummer 10?

Rouleren! Denk dat ze als team wel sterker worden hoor. En Perez zit/zat het eerste half jaar toch ook wel regelmatig op de bank? Bovendien heb je te maken met blessures, schorsingen en spelen ze ook nog Europees. Zou een goede deal zijn hoor!
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en zeker niet als je dan weer de voorronde cl niet doorkomt999 schreef:Zal toch allemaal betaald moeten worden, leuk als je kampioen wordt, minder leuk als je dat niet wordt ..
Denk dat Inter toch ook wel iets van de kosten voor zich neemt?
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
perez speelde 15 van de 17 wedstrijden, dat heeft geen fuck met rouleren te maken.Rishi schreef:Rouleren! Denk dat ze als team wel sterker worden hoor. En Perez zit/zat het eerste half jaar toch ook wel regelmatig op de bank? Bovendien heb je te maken met blessures, schorsingen en spelen ze ook nog Europees. Zou een goede deal zijn hoor!
Was hij ook steeds basisspeler?
Ik zie het probleem niet hoor.
Ruiz kan op 10 en op de vleugels.
Stoch kan op de vleugels
Arnautovic kan in de spits en op de vleugels
Nkufo kan alleen in de spits
Perez alleen op 10
Je hebt dan 5 spelers voor 4 posities.
Ik zie het probleem niet hoor.
Ruiz kan op 10 en op de vleugels.
Stoch kan op de vleugels
Arnautovic kan in de spits en op de vleugels
Nkufo kan alleen in de spits
Perez alleen op 10
Je hebt dan 5 spelers voor 4 posities.
IK GELOOF!!!!!!
Lijkt me duidelijk. Ruiz in de spits en Arnautovic op rechts.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik denk dat arnautovic alleen op de vleugels kan en dan ook alleen op de plek van Ruiz, [dat scheelt twee posities] Ruiz is de man in vorm en niet te passeren voor mclaren, Ruiz op 10 is een gok. een gok die met het verleden van perez wel eens heel slecht kan gaan uitpakken.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en dan de man waar de supporters een standbeeld willen oprichten op de bank een zachte dood van diens carriere voorschotelen?Jöhnk schreef:Lijkt me duidelijk. Ruiz in de spits en Arnautovic op rechts.
is ook geen optie johnk.
Er komt sowieso onrust. Arnautovic kan het niet verkroppen om bankzitter te zijn.