NEC 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Banjavi
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » wo jan 06, 2010 3:56 pm

El Akchaoui mag per direct transfervrij weg + UPDATE
woe. 6 januari 2010

NEC lijkt in de wintermaanden niet alleen vol aan het sneeuw ruimen geslagen te zijn, ook de spelersgroep ziet dezer dagen de sneeuwschuiver met rasse zwiepen door de selectie razen. Waar eerder al Tshibamba en El Kabir de deur werd gewezen, daar is vandaag ook aan Youssef El Akchaoui te kennen gegeven dat zijn toekomst elders ligt, zo laat Voetbal International ons weten. De technische leiding heeft de 28-jarige linksback, die sinds medio 2006 voor onze club uitkomt, laten weten dat de voorkeur gegeven wordt aan een andere invulling op de linkerflank. El Akchaoui mag daarom per direct en transfervrij door geïnteresseerden opgehaald worden bij de Goffert.

"De technische leiding geeft voorlopig de voorkeur aan anderen. Gezien de status van Youssef is het beter dat hij een andere uitdaging zoekt", verklaart Carlos Aalbers in de nieuwe VI. Hij voegt daaraan toe: "Ik moet toegeven dat ook het financiële aspect meespeelt. Hij heeft een goed salaris, onze financiële speelruimte speelt dus mee."

Onder veel supporters leeft al enige tijd het idee dat, na zijn afgeketste transfer naar Feyenoord eerder dit jaar en de 'aanvoerdersband-soap', de inzet en de prestaties van El Akchaoui een flinke duik hebben genomen. De speler zelf ontkent dit echter stellig: "Pure onzin! Aalbers moet gewoon zeggen dat dit een financiële kwestie is. Klaar. Ik heb dit seizoen drie goals gemaakt. Door een doelpunt van mij zijn we naar de kwartfinale van de beker gegaan. (DTH: wellicht dat Youssef hier in zijn boosheid even wat lichtelijke waandenkbeelden ontwikkeld heeft, aangezien hij zijn competitiedoelpunt tegen Groningen hier lijkt aan te zien voor een bekerdoelpunt, al zat er toch zeker een kleine maand tussen deze twee wedstrijden. Of de VI heeft niet Youssef maar Erton of John aan de telefoon gehad, in welk geval dit verhaal nog vele malen vreemder wordt...) De club vroeg afgelopen zomer een transfersom voor mij. En nu zou ik om kwalitatieve redenen een andere uitdaging moeten zoeken? Dat gaat er bij mij echt niet in."

Het is de zoveelste bizarre ontwikkeling in een toch al uitermate turbulent seizoen. El Akchaoui miste onder zowel Been, Lodeweges, als Vloet, bijna geen minuut speeltijd, en werd in het jubeljaar 2008 zelfs door het overgrote deel van voetbalminnend Nederland gezien als de beste linksback op de Nederlandse velden. Dat deze jongen, die door Been wel eens omschreven werd als modelprof, nu ineens gratis de deur uit mag lopen geeft toch te denken. Ongetwijfeld zal hij een aardige cent verdienen en we weten allemaal dat NEC erg krap zit, maar waarom Youssef dan niet voor een milde transfersom van de hand doen? Of speelt hier toch meer en liggen groepsprocessen ten grondslag aan dit toch zeer drastische besluit? In elk geval zal DTH de ontwikkelingen op de voet blijven volgen.

UPDATE:

In De Gelderlander is inmiddels ook het standpunt van Wiljan Vloet te lezen. "Sinds [red] de afgeketste transfer en het inleveren van de aanvoerdersband [/red] heeft Youssef moeite om zijn oude niveau te halen", geeft Vloet aan dat hij niet tevreden is over zijn linksback. "We zijn extern bezig om een vervanger aan te trekken. En intern hebben we ook jongens die nu nog geen 34 wedstrijden kunnen spelen, maar op termijn wel. Zijn salaris komt in twee instantie om de hoek kijken. Maar we moeten wel naar de juiste volgorde kijken. Eerst heb je het sportieve besluit. Daarna de financiële kant van de zaak. Dat NEC geen transfersom vraagt, is logisch. Youssef heeft hier een staat van dienst. Vraag je een flink bedrag, kan dat een overgang van Youssef blokkeren. Dat wil niemand. Voor de speler en voor NEC is dit beter. Beide partijen moeten een frisse start maken."

Wordt ongetwijfeld nog wel vervolgd...
Ik had dit nog niet eens gelezen joh. En ik maar denken dat NECverdedigers nodig had... maar wat blijkt??? Ze moeten er juist vanaf... :-)

Ik snap er nu echt helemaal geen drol meer van hoor... maargoed. Het zal wel.
Hij presteerde als een natte dwijl dit seizoen, dus wat dat betreft zal je hem niet missen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 06, 2010 4:03 pm

Hup... en El Kabir kan ook weg...
NEC neemt afscheid van El Kabir

Geplaatst op: 05-01-10 om: 18:58 door:Door: Jeroen

De wegen van Moestafa El Kabir en NEC zullen binnenkort scheiden. De aanvaller werd in november uit de selectie van NEC gezet, omdat hij opnieuw te zwaar was bij een weging. Afgelopen week werd al bekend dat El Kabir niet mee zou gaan op trainingskamp naar Estepona, maar een definitief besluit over zijn toekomst zou gisteren bekend worden. "Het gesprek is niet doorgegaan", vervolgt Aalbers tegenover ELF Voetbal. "Tijdens de training met de beloften is hij hard in botsing gekomen en daarbij is hij twee tanden kwijtgeraakt. Volgende week zullen we nu pas om de tafel gaan. Maar onze insteek is duidelijk. Net als Tshibamba mag hij uitzien naar een andere club."

Of er na Jeffrey Sarpong (gehuurd van Ajax) nog een nieuwe speler bijkomt, voordat de selectie van NEC vrijdag in het vliegtuig stapt, is nog onzeker. Aalbers: "Natuurlijk kijken we rond. Het liefst gaan we voor multifunctionele spelers die op meerdere posities inzetbaar zijn. Dat voert de concurrentie op binnen een team en daarnaast maakt het de vervanging bij blessures of schorsingen gemakkelijker. Op dit moment ligt onze prioriteit bij een speler met verdedigende kwaliteiten, die mogelijk ook op het middenveld actief kan zijn." Op namen kan de technisch directeur niet ingaan.

Bron: Elf Voetbal
Zo houd je weinig over... maarja... wat heb je ook nodig als je volgend jaar Jupiler wilt drinken...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jan 06, 2010 4:28 pm

Zlatan Son of God schreef:
Khraa schreef:Wel wonderlijk dat ze El Ackhaoui gratis laten gaan. Niet dat ik hem zo'n geweldenaar vind, maar hij heeft alle wedstrijden gespeeld en vorig jaar konden Feyenoord en NEC het niet eens worden over een transfersom.
Dat krijg je als je constant iedereen loopt te chanteren en te bedreigen binnen de spelersgroep. IN het begin lijkt het dat je iedereen in je mqacht hebt, maar soms wilt het dat nieuwe gezichten gewaarschuwd worden en niet in gaan op dit soort praktijken. En van daaruit dat meerdere spelers tegen hem gaan keren.
Dit lijkt me toch aardig logisch Banjavi

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jan 06, 2010 5:18 pm

Khraa schreef:Wel wonderlijk dat ze El Ackhaoui gratis laten gaan. Niet dat ik hem zo'n geweldenaar vind, maar hij heeft alle wedstrijden gespeeld en vorig jaar konden Feyenoord en NEC het niet eens worden over een transfersom.
Dat krijg je als je constant iedereen loopt te chanteren en te bedreigen binnen de spelersgroep. IN het begin lijkt het dat je iedereen in je mqacht hebt, maar soms wilt het dat nieuwe gezichten gewaarschuwd worden en niet in gaan op dit soort praktijken. En van daaruit dat meerdere spelers tegen hem gaan keren.
Dit lijkt me toch aardig logisch Banjavi
Is ook wel logisch... alleen had ik het niet aan zien komen, eerlijk gezegd. Buiten het feit dat hij het helemaal niet goed deed, voetballend gezien, vond ik hem wel een van de betere op het veld.

Maargoed... ik ben benieuwd hoe een club zonder geld dit gaat oplossen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jan 07, 2010 11:05 am

El-Akchaoui blijft strijdlustig

Geplaatst op: 06-01-10 om: 21:50 door:Door: JJ

Voor veel supporters kwam het bericht over Youssef El-Akchaoui als een verrassing. De linksback van NEC mag deze winter transfervrij vertrekken uit Nijmegen, terwijl hij in de zomer nog negen ton moest kosten. De ex-aanvoerder was zelf ook verbaasd toen hij het bericht vernam, met name omdat hij het eerst van zijn zaakwaarnemer, vervolgens van een journalist van de VI en tot slot pas van de club hoorde. ForzaNEC nam contact met hem op.

"Dat was een paar dagen geleden en dat klopt natuurlijk niet. Maar ja, dat hoort bij dit rare wereldje. De redenen slaan wat mij betreft ook nergens op." Zowel Aalbers als Vloet geven aan dat 'El-Ak' volgens hun de laatste tijd niet meer zijn oude niveau weet te halen en dat hij daarnaast te duur zou zijn.

"Als Vloet en Aalbers vinden dat ik kwalitatief minder ben geworden, dan mag dat. Maar het hele team presteert minder. Dan moeten ze iedereen transfervrij laten gaan, toch? Vorig jaar ging alles fantastisch en nu het minder gaat, ligt alles onder een vergrootglas," reageert El-Akchaoui. "Ik denk dat het puur om geld gaat. Als ik weg ben kunnen ze in mijn plaats misschien twee of drie andere spelers halen."

"Vandaag (woensdag, red) heeft Aalbers ook tegenover mij bevestigd dat het financiële aspect een rol speelt, maar zowel hij als de trainer geven aan dat het ook om kwaliteit gaat. In mijn ogen klopt dat gewoon niet. Het is niet logisch om een van je steunpilaren te laten gaan op het moment dat je 17e staat. Dan doe je mij, de club en vooral ook de supporters tekort."

Onder de supporters doen diverse verhalen de ronde. El-Akchaoui zou een moeilijke jongen zijn en daarom in navolging van El Kabir en Tshibamba moeten vertrekken. Of de aanvoerdersband-kwestie zou een rol spelen. "Dat is allemaal niet aan de orde. Ik heb na die discussie de aanvoerdersband ingeleverd en toen was het voor mij klaar, opgelost. En dat andere punt: nee, ik ben geen ideale schoonzoon, maar het is ook niet zo dat ik een of andere randdebiel ben. Ik ben een winnaar en zoek soms de grenzen op, dat zeker, maar kijk naar mijn staat van dienst: hoeveel wedstrijden heb ik achter elkaar gespeeld?"

Ook de suggestie dat hij niet goed in de spelersgroep zou liggen, wijst de linksback van de hand. "Dat is niet aan de orde. Natuurlijk kun je met de één beter overweg dan met de ander, we hoeven toch ook niet allemaal bij elkaar op de koffie? Als het maar geen rol speelt tijdens wedstrijden, en dat is niet het geval."

Wat de precieze redenen van NEC ook zijn, El-Akchaoui is transfervrij tot 1 februari 2010. Wat als geen enkele (interessante) club zich meldt? "Ik laat mij niet wegjagen door Aalbers. Ik wil niet weg bij NEC. Natuurlijk heb ik de ambitie om hogerop te willen, dat moet je altijd hebben bij een club als NEC, met alle respect. Ik ben 28 en wil nog een keer Europees voetbal spelen, want dat was geweldig. Met NEC of met een andere club. Maar het liefst met NEC. Het is mijn intentie dat ik blijf."

Ook als hij geen vaste kracht meer is onder de nieuwe trainer, Wiljan Vloet? "Als ik reservespeler word dan is dat zo, dan heb ik geen keus. Ik ga niet dwarsliggen, dat kan ik niet maken tegenover de supporters. Vloet heeft eerlijk tegen me gezegd dat het niet vanzelfsprekend is dat ik nog speel. Dat heeft met het kwalitatieve aspect te maken, maar hij verwacht ook dat een speler met mijn status wel zal vertrekken, dus het is logisch dat hij andere jongens de kans geeft. Hij gaat niet pas iets veranderen als ik daadwerkelijk weg ben, dus op het trainingskamp zal hij andere spelers proberen. Ik geef hem daar groot gelijk in."

"Maar moge de beste spelen," vervolgt hij strijdlustig. "Ik heb nu die transfervrije status en als er aanbiedingen komen dan zien we het wel. En zo niet dan vecht ik voor mijn plek. Ik ben nog in dienst bij NEC, we staan 17e en dat is veel te laag voor ons en ik zal nog altijd proberen mijn steentje bij te dragen om de club hogerop te helpen. NEC is het belangrijkste."

El-Akchaoui is dan ook niet teleurgesteld in NEC, hooguit in Carlos Aalbers en in de gang van zaken. ''Niet één persoon vertegenwoordigt de club. De supporters doen dat, niemand anders.''
forzanec.nl

Ramoon... wat vindt jij? :-)

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jan 07, 2010 12:27 pm

El Kabir gaat volgen.. is schoft nummer 2 in de selectie.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jan 07, 2010 12:34 pm

Volgens voetbalprimeur (en de spits) heeft Feyenoord (Meneer Been) geen interesse in El-Ak. Zo'n jongen is ook meer iets voor Den Haag. Als het waar is wat er wordt gezegd...

El Kabir is ook altijd zo'n zorgenkindje geweest. Volgens mij wordt ze dat bij NEC wel aangeleerd ofzo... Als Vleem strax gratis weg wil... gewoon even meuten daar en je wordt gratis aangeboden. Gaat heel makkelijk in Nijmegen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jan 07, 2010 1:08 pm

El Kabir is gewoon zo'n gevalletje 'kut' Marokkaan. Zich constant willen laten zien hoe goed en geweldig hij wel niet is. Al zijn 'heldendaden' naar buiten brengen in de kleedkamer. Hoe stoer hij en zijn vriendjes wel niet zijn geweest. Je zou denken dat hij zou leren van zijn fouten bij Ajax.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 07, 2010 1:40 pm

El Kabir kan ook gewoon niet voetballen. Vreemd dat NEC er uberhaupt aan begonnen is.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jan 07, 2010 1:57 pm

NEC begint wel vaker aan spelers die niet kunnen voetballen hoor.. ;) Da's nix nieuws.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do jan 07, 2010 4:24 pm

banjavi schreef: Ramoon... wat vindt jij? :-)

Wat vind ik waarvan, BanJovi?

Dat-ie strijdlustig is of dat-ie af moet taaien?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jan 07, 2010 9:24 pm

Of je het er mee eens bent dat hij weg mag...

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 08, 2010 6:04 am

banjavi schreef:Of je het er mee eens bent dat hij weg mag...

Hij wil niet, hij moet...

Tja...beetje vreemd dat een basisspeler tranfervrij mag vertrekken is 't wel... Aan de andere kant werd je niet goed van zijn gegeil met Feyenooit, is hij niet voor niets geen aanvoerder meer, liep 't vanaf die tijd niet meer en is er e.e.a. gebeurd in de kleedkamer e.o. ... Heracles schijnt interesse te hebben...

Bye bye...zwaai zwaai... en bedankt voor toch veel bewezen goede diensten! :biggthumpup.gif:

Iets anders...

Heb je gelezen dat de derby waarschijnlijk met 1 Nimwegenaar minder gespeeld wordt ...
Ahhhhh...Pietje is geblesseerd... :neutral.gif:

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 08, 2010 11:42 am

ach zielepiet...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 08, 2010 11:44 am

'FC Twente brengt Heubach onder bij NEC'
Jeroen Heubach maakt het seizoen af bij NEC, meldt RTV Oost vrijdag. De 35-jarige routinier komt bij FC Twente de afgelopen twee seizoenen nauwelijks aan speeltijd toe.

Heubach is bij de koploper van de Eredivisie bezig aan zijn veertiende seizoen. Of hij er nog een jaar bij FC Twente aan vastplakt is twijfelachtig; zijn verbintenis met de club komt komende zomer ten einde. Dit seizoen kwam hij in competitieverband nog niet in actie.

Volgens RTV Oost krijgt Heubach tijdens de tweede seizoenshelft wel de kans aan spelen toe te komen. De regio-omroep meldt dat NEC hem voor de rest van deze voetbaljaargang huren van FC Twente.

Bij de Nijmegenaren zou Heubach de vervanger kunnen worden van Youssef El-Akchaoui, die van de club de transfervrije status heeft gekregen.
Is deze man niet een beetje traag? Past natuurlijk wel goed bij die andere sloompies achterin... kunnen ze elkaar bijhouden.

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 08, 2010 4:37 pm

Het ware verhaal achter de kwestie-El Ak!
vrij. 8 januari 2010

Net als de meeste NEC-supporters, waren ook wij stomverbaasd toen we hoorden van El-Ak's plotse transfervrije status. Volgens onze TD was het een voetbaltechnisch verhaal, volgens Youssef zelf heeft het met geld te maken. In grote verwarring bleven we achter, totdat Heubach als opvolger werd gepresenteerd. De puzzelstukjes begonnen langzaam op hun plaats te vallen en onze conclusie wordt door onze doorgaans zeer betrouwbare bronnen bevestigd: er is sprake van een heus schandaal.

In de selectie blijkt er de afgelopen tijd behoorlijke tweespalt te zijn ontstaan en met de trip naar Estepona in het verschiet is het tot een uitbarsting gekomen. Wat is het grote probleem? Aan de ene kant staan Pothuizen en Vleminckx, al laten Wellenberg en Zomer zich ook niet onbetuigd. Want of het nu Jupiler, Heineken of Grolsch is, van een pilsje houden ze allemaal. Zozeer zelfs dat werd voorgesteld een Beertender mee te nemen op trainingskamp. Vloet vond het allemaal best, maar El-Ak ontplofte! De geheelonthouder eiste dat het drankgebruik werd beperkt tot het minimum, maar Vleminckx en Potje, inmiddels redelijk aangeschoten, zetten met luide stem het aloude Bierlied in en weigerden te stoppen met zingen! Onze ex-aanvoerder deed vervolgens een beroep op Babos, maar die kon alleen grappend antwoorden met 'yes, sör'.

Inmiddels was het voor de Bourgondiërs in de selectie tijd om in de tegenaanval te gaan. Carlos werd dronken gevoerd, bij Jacco was dat al niet meer nodig, en de rest is geschiedenis. Afgesproken werd om dit onder de pet te houden, maar wel op zoek te gaan naar een bierwaardige vervanger. Maar daarmee hadden ze buiten ons gerekend. Gelukkig hebben we voor jullie de stippen verbonden en onze betrouwbare bron met een flesje Glenmorangie Port Wood Finish gepaaid, want anders waren we nog jaren blijven zitten met een mysterie van het formaat Lok. Niet dus. Biergate is een feit, proost!

http://www.detrouwehonden.nl/

:alc.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr jan 08, 2010 4:44 pm

Haha, 'een voetbaltechnisch verhaal'. Ik ben benieuwd wat daar gebeurd is, 't zijn vaak toch wel smeuïge verhalen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 08, 2010 4:45 pm

Heubach onze nieuwe linksback
vrij. 8 januari 2010

RTV Oost meldt zojuist dat Jeroen Heubach onze nieuwe linksback wordt, hij wordt voor een half jaar gehuurd van FC Twente. De 35-jarige verdediger heeft een aflopend contract en was bezig aan zijn 14e (!!!) seizoen bij de Tukkers.

Heubach kwam dit seizoen in de competitie nog niet in actie. Heubach kwam in zijn loopbaan tot dusver 274 competitiewedstrijden uit voor FC Twente. Hij lijkt dus de vervanger te gaan worden voor El Akchaoui die de transfervrije status heeft gekregen. En we zijn weer een stapje dichterbij het definitief opstellen van FC Twente 2. De verdediging is met Wellenberg, Pothuizen, Zomer en Heubach in elk geval compleet.

Niets ten nadele overigens van de Tukker, want de antecedenten van de verdediger zijn goed, helemaal met het oog op de derby. Van de Heubach hooligan hyves pagina: 'Zijn bijnaam Heubach Hooligan dankt hij aan het feit, dat hij na het maken van een doelpunt tegen Vitesse (benutte penalty) het 'fuck you gebaar' maakte naar de aanhang van Vitesse.'

Heubach motiveert zijn overstap als volgt "Ik heb altijd gezegd dat ik in mijn loopbaan zo lang mogelijk wil blijven voetballen en daarom heb ik gekozen voor NEC. Ik heb jaren bij FC Twente gespeeld, maar de kans op speelminuten is bij NEC groter."

Afbeelding

:headbang.gif: :smallgrin.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 08, 2010 5:41 pm

El Ak heeft gewoon gelijk.... volgens mij drinken ze ook bier net voor een wedstrijd... als ik ze zo op het veld zie lopen...

Een 35 jarige verdediger terughalen voor El Ak... ik weet het niet.

En ook nog een die het publiek weet op te stoken. Ik geloof dat we er daar al genoeg van hebben. Strax met Heubach, Pothuizen en Vleem in de basis tegen Vitesse... vreselijk, ik mot er niet aan denken. Ik ben totaal niet gecharmeerd van dat soort gedrag van spelers.

Het zal allemaal wel... maar begrijpen zal ik het nooit geloof ik. Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. En als ze dat wel hebben, weten ze dat heel goed verborgen te houden.

Ramona

Bericht door Ramona » vr jan 08, 2010 5:53 pm

Ach jawel...doodschoppen zullen ze elkaar niet; maar strijd moet er zijn in zo'n wedstrijd...en naderhand biertje drinken; weet zeker dat ook dat kan...

...daarbij weet jij net zo goed als ik dat het bij Vleem en Potje een reactie was op... dat ze daar boven zouden moeten staan is een 2e...gelukkig blijven het ook mensen... :headbang.gif:

Poeder

Bericht door Poeder » vr jan 08, 2010 7:08 pm

Heubach,.... zodra ik die naam hoor moet ik steeds aan het commentaar van Lineker denken na Arsenal - Twente.

"The worst defender ever" hahahaha eerlijkheid gebied wel te zeggen dat hij Theo Walcott moest verdedigen. Niet echt een langzame jongen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jan 08, 2010 9:24 pm

Ik wordt er ook niet vrolijk van, vooralsnog. Maarja... het is altijd hetzelfde gezeik bij NEC... dit is vast weer een paniekaankoop omdat ze het nu op de spits hebben gedreven met El-Ak. Ik lach me dood als niemand hem wil hebben. Zit NEC met een speler die de boel ophitst, welk salaris veel te hoog is voor de club en hebben ze er voor het gemak (omdat ze El-Ak niet goed kunnen betalen) nog maar een oudje bijgenomen.

Er zal ongetwijfeld heel lang over gebrainstormd zijn... met veel bier, want Vloet lust ze ook wel, las ik...

Wouter

Bericht door Wouter » za jan 09, 2010 1:07 am

Heb je gelezen dat de derby waarschijnlijk met 1 Nimwegenaar minder gespeeld wordt ...
Ahhhhh...Pietje is geblesseerd...
Het is nog maar de vraag of het doorgaat. Het winterse weer schijnt nog twee weken aan te houden en in Nijmegen kunnen ze geen veld onderhouden.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 09, 2010 2:08 am

Dan moeten ze die wedstrijd maar in Arnhem spelen... ik wil dat stadion best vernielen hoor.... :-)

Ramona

Bericht door Ramona » za jan 09, 2010 8:03 am

Je hebt 't wel over het grootste theater van Nederland hoor... :eusa_naughty.gif:

Selectie NEC is rond
zat. 9 januari 2010

Met de komst van Heubach is NEC deze transferperiode klaar met winkelen. Carlos Aalbers geeft vanochtend in de Gelderlander aan dat er alleen nog iets kan veranderen als er spelers van NEC door andere clubs worden gekocht. De club wilde ook niet wachten tot het einde van de transferperiode: “We wilden snel duidelijkheid over de selectie. Over een week spelen we al voor de competitie tegen Vitesse. Daar kunnen we nu naartoe werken.”

Heubach was overigens geen eerste keus. De beperkte financiële ruimte noopte NEC tot deze keuze. De komst van een andere linksback ketste eerder deze week om die reden af. “We zijn ten eerste afhankelijk van de beschikbare spelers en daarnaast moet het ook binnen het budget passen. Deze huurconstructie past daarbij”, aldus Aalbers. Ondanks het geringe aantal wedstrijden dat Heubach in de hoofdmacht van Twente speelde, is Aalbers niet bang voor te weinig ritme bij de Tukker. NEC heeft Heubach regelmatig bekeken bij Jong FC Twente en de linksback maakte daar een topfitte indruk. Heubach komt in principe voor de rest van het lopende seizoen, maar heeft een aflopend contract en kan dus, indien het bevalt, verder bij NEC zonder dat er een transfersom betaald hoeft te worden.

Het gebrek aan geld is ook de reden dat er verder dus niks meer veranderd. Aalbers: “We kijken altijd rond, maar in principe blijft het hier bij. Heeft ook weer met de financiële middelen te maken.”

Plaats reactie