Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Castaignos is een hardloper. Typisch een speler waar ze in Engeland enthousiast over zijn.
Wat denken jullie, komt de positie van Been onder druk te staan als hij opnieuw verliest?
Wat denken jullie, komt de positie van Been onder druk te staan als hij opnieuw verliest?
Het stinkt aan alle kanten!
Welke andere trainer zou met dit zooitje beter presteren? Been is gewoon evengoed als z'n materiaal.
Aarrrgghh... die Fejzalahu had moeten scoren man... en die Will ook.. maar die neem ik het minder kwalijk.
Jammer dat ze zo met de kansen omspringen...
Maargoed... NEC moet nog een helft en dat is nog alles van zeker.
Jammer dat ze zo met de kansen omspringen...
Maargoed... NEC moet nog een helft en dat is nog alles van zeker.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Nee, dat denk ik niet. Er is ook geen geld om hem eventueel te ontslaan.joey schreef:Castaignos is een hardloper. Typisch een speler waar ze in Engeland enthousiast over zijn.
Wel hoop ik dat de supporters een keer flink los gaan bij het Maasgebouw.
Precies, Been verdient een miljoen per jaar, dat geef je niet zomaar op.
Feyenoord wordt op alle vlakken overklast vandaag, mogen echt van geluk spreken dat het pas 1-0 staat.
Feyenoord wordt op alle vlakken overklast vandaag, mogen echt van geluk spreken dat het pas 1-0 staat.
Mario Been: "We hebben jonge jongens met heel veel potentie". Heus waar, Mario.
Dat gedraai en getol van Wijnaldum heb ik ook wel gezien, idem voor het gedraaf van Fer.
Als Been slim is houdt ie de eer aan zichzelf. Met dit zooitje is geen eer te behalen.

Als Been slim is houdt ie de eer aan zichzelf. Met dit zooitje is geen eer te behalen.
Ze hebben veel talent, talenten mogen fouten maken.
Fouten maken ze, bij de vleet. Het is een elftal zonder vertrouwen. En Been is een matige trainer.
Fouten maken ze, bij de vleet. Het is een elftal zonder vertrouwen. En Been is een matige trainer.
Biseswar is weer eens van stal gehaald.
Vind ik wel meevallen, het talent.
Feyenoord denkt 1-1 te maken, maar de goal wordt afgekeurd. Ik pak nog een bakkie chips en een glas cola!
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het kan niet lang duren of het Hondstrouwe Legioen pikt het niet meer. Dan krijgt ook Been het moeilijk.
Ook zonder smiley moet men sarcasme kunnen ontdekken.D_skilled schreef:Vind ik wel meevallen, het talent.
Feyenoord is een ideale tegenstander voor ploegen met weinig vertrouwen. Jouw club bijv.

Ze lijken zich wat herpakt te hebben in de rust.
Wat te vroeg gezegd, 2 grote kansen voor NEC achter elkaar.
Wat te vroeg gezegd, 2 grote kansen voor NEC achter elkaar.
En nu worden ze weer weggespeeld.
De oude van Dijk sleept ze erdoor. De kakkies hebben een van de meest krakkemikkige defensies van de eredivisie.
Die Bruins kan er echt niets van... Die Been is de hoofdschuldige daar hoor. Wanneer je erin volhardt om Bruins en Bahia op te stellen...
Die jonge doelman van NEC doet het goed, al weken.
En dat wil wat zeggen!wimpey schreef:De oude van Dijk sleept ze erdoor. De kakkies hebben een van de meest krakkemikkige defensies van de eredivisie.

Het zou treurig zijn als het niet zo leuk was.

Maakt echt weinig uit of je Bruins of iemand anders op zijn positie zet, evenals voor Bahia.wimpey schreef:Die Bruins kan er echt niets van... Die Been is de hoofdschuldige daar hoor. Wanneer je erin volhardt om Bruins en Bahia op te stellen...
Het is de A1 van Feyenoord he, je kan het ze moeilijk kwalijk nemen
.

Maak er Jong Feyenoord van, aangevuld met een paar oude spelers.
Dat was of een vrije trap of een pingel voor NEC.
Van Dijk redt weer, Fer liet z'n mannetje mooi lopen.
Castaignos mist dé kans op de gelijkmaker, ontstond vanuit het niets.
Van Dijk redt weer, Fer liet z'n mannetje mooi lopen.
Castaignos mist dé kans op de gelijkmaker, ontstond vanuit het niets.
Is Schaken de slechtste speler die ooit voor Feyenoord heeft gespeeld?
Ahh, de Keizer van Brakkestein.
Nu kan het niet meer mis.
Ahh, de Keizer van Brakkestein.

2-0 Ten Voorde, Will met de assist, die heeft er écht zin in