FC Twente 2010-2011
Re: FC Twente 2010-2011
Dan moet je je pijlen niet richten op onhaalbare targets.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee heb je enz. Bovendien Anderlecht wilde hem nog geen twee maanden geleden voor 1.5 miljoen kopen. Dus zo gek is 5 miljoen niet.Bertje schreef:Dan moet je je pijlen niet richten op onhaalbare targets.
Genk wil die jongen gewoon nog niet kwijt. En gelijk hebben ze.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik heb wat Spurs vrienden die zich afvroegen wat de beste manier was om in Twente te komen. Ligt er ergens bij jullie in de buurt een vliegveld dat vanuit Engeland te bereiken is?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Munster/Osnabruck met Air Berlin. Appeltje eitje. Al is dat ook nog een klein uurtje zie ik nu.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Weeze of Dortmund misschien een optie?
- peter
Dat is allemaal (veul) verder.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Bedankt heren. Ik heb ze aangeraden of via Schiphol te gaan (Easyjet) of Munster/Osnabruck (AirBerlin). Verder zoeken ze het zelf maar uit haha :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Weeze is ook nog wel een optie of anders Bremen. Voordeel van Schiphol is dat je daarna makkelijk met de trein kan.Raymon schreef:Bedankt heren. Ik heb ze aangeraden of via Schiphol te gaan (Easyjet) of Munster/Osnabruck (AirBerlin). Verder zoeken ze het zelf maar uit haha :)
En hij zit niet voor niets nu niet bij Anderlecht. Ajax wil Ruiz ook wel voor twee miljoen kopen.Epi Drost schreef:Nee heb je enz. Bovendien Anderlecht wilde hem nog geen twee maanden geleden voor 1.5 miljoen kopen. Dus zo gek is 5 miljoen niet.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Als RSCA toentertijd 3/4 miljoen had geboden speelde De Bruyne nu in Brussel. Zijn transferwaarde is de afgelopen paar weken fors gestegen.
Je kan het FC Twente niet kwalijk nemen dat ze achter De Bruyne zaten, het is geen Pato waar alle topploegen interesse in hadden.
In tegenstelling tot Pato stond De Bruyne nog niet op de lijstjes van alle grote clubs.
Je kan het FC Twente niet kwalijk nemen dat ze achter De Bruyne zaten, het is geen Pato waar alle topploegen interesse in hadden.
In tegenstelling tot Pato stond De Bruyne nog niet op de lijstjes van alle grote clubs.
Dus had Twente meer moeten bieden. Ze barsten toch van het geld daar?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Nee dat is 80 KM meer naar het westen in Arnhem ;)Bertje schreef:Dus had Twente meer moeten bieden. Ze barsten toch van het geld daar?
We hebben een begroting van 35 miljoen en die willen we graag sluitend houden. Ik word persoonlijk al misselijk als we vijf miljoen aan een speler uitgeven laat staan tien miljoen!Bertje schreef:Dus had Twente meer moeten bieden. Ze barsten toch van het geld daar?
Weeze is dichtbij. Air Berlin vliegt daarop, makkelijk te bereiken vanuit Londen en goedkoop.Raymon schreef:Ik heb wat Spurs vrienden die zich afvroegen wat de beste manier was om in Twente te komen. Ligt er ergens bij jullie in de buurt een vliegveld dat vanuit Engeland te bereiken is?
Ik wilde alleen maar aangeven dat zijn transferwaarde in een paar maanden verdubbeld is. Hij is nu onhaalbaar voor ons, al zijn er geruchten dat hij nog steeds op het lijstje staat. Twente probeert nu Carney, Parker en Javadov te verkopen, dat zou met een bedoeling kunnen zijn.Bertje schreef:En hij zit niet voor niets nu niet bij Anderlecht. Ajax wil Ruiz ook wel voor twee miljoen kopen.Epi Drost schreef:Nee heb je enz. Bovendien Anderlecht wilde hem nog geen twee maanden geleden voor 1.5 miljoen kopen. Dus zo gek is 5 miljoen niet.
-
- AT Toto winner 10/11
Haha, waar haal je dat dan vandaan? Het geboden bedrag is in een paar maanden verdrievoudigd, de transferwaarde wordt nog altijd mede door de verkopende club bepaald. En aangezien hij niet is verkocht weet jij helemaal niet of die transferwaarde is 'verdubbeld'. Misschien vroeg zijn club aan Anderlecht ook al 10 miljoen.Epi Drost schreef:Ik wilde alleen maar aangeven dat zijn transferwaarde in een paar maanden verdubbeld is.Bertje schreef:En hij zit niet voor niets nu niet bij Anderlecht. Ajax wil Ruiz ook wel voor twee miljoen kopen.Epi Drost schreef:Nee heb je enz. Bovendien Anderlecht wilde hem nog geen twee maanden geleden voor 1.5 miljoen kopen. Dus zo gek is 5 miljoen niet.
- peter
Ik weet niet wat jullie als dichtbij zien, maar Munster is toch echt veruit de beste optie? Weeze ligt op 170 km en Bremen zelfs op ruim 200.Epi Drost schreef:Weeze is dichtbij. Air Berlin vliegt daarop, makkelijk te bereiken vanuit Londen en goedkoop.Raymon schreef:Ik heb wat Spurs vrienden die zich afvroegen wat de beste manier was om in Twente te komen. Ligt er ergens bij jullie in de buurt een vliegveld dat vanuit Engeland te bereiken is?
-
Heb je gelijk in alleen op Weeze en Bremen komen ook nodige vluchten aan voor goede tarieven.Peter schreef:Ik weet niet wat jullie als dichtbij zien, maar Munster is toch echt veruit de beste optie? Weeze ligt op 170 km en Bremen zelfs op ruim 200.Epi Drost schreef:Weeze is dichtbij. Air Berlin vliegt daarop, makkelijk te bereiken vanuit Londen en goedkoop.Raymon schreef:Ik heb wat Spurs vrienden die zich afvroegen wat de beste manier was om in Twente te komen. Ligt er ergens bij jullie in de buurt een vliegveld dat vanuit Engeland te bereiken is?
Bajrami en Buysse geblesseerd/geschorst of gepasseerd? Het eerste ongetwijfeld, want ik begreep dat ze het uitstekend deden.
Je kunt aan het positiespel zien dat Twente anders speelt dan vorig seizoen, en wat mij betreft niet beter. Van het veelvuldig inspelen/kaatsen van de middenvelders is bijvoorbeeld geen sprake meer.
Je kunt aan het positiespel zien dat Twente anders speelt dan vorig seizoen, en wat mij betreft niet beter. Van het veelvuldig inspelen/kaatsen van de middenvelders is bijvoorbeeld geen sprake meer.
Janko. 

Janko
Verdiend.
Janko. 

Janko 2-0