PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Volgende wedstrijd is tegen NEC...
Come onnn NEC!! :)
Come onnn NEC!! :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
ADO heeft 4x gescoord en 2-2 gelijkgespeeld. PSV heeft dus flink wat afgedwongen van de tegenstanderJöhnk schreef:Ik heb niet gekeken? Was PSV weer goed/zakelijk?

Dat onderschrijf ik. Wat mij betreft vertrekt deze Fred, en geven we die andere een contract. Een man die net zoveel ontzag heeft voor De Graafschap als voor HSV, kan ik niet langer serieus nemen.MVH schreef:Prachtig! Ik ben niet onder de indruk van PSV. Fredje gaat het nog zwaar krijgen, voorspel ik je.
Je wil Bouma als opvolger van Rutten? 

- Daily Blind
Ado heeft vanaf het begin Psv proberen onder druk te zetten, waardoor de opbouw erg belabbert was. Vervolgens kreeg PSV ruim 20 minuten de controle over de wedstrijd, maar was het Ado die het vervolgens weer oppakte. PSV was erg zwak en ik ben ook van mening dat Berg met een rode prent eraf had gemogen.Jöhnk schreef:Ik heb niet gekeken? Was PSV weer goed/zakelijk?
Een vergelijking hoeft niet per se één op één te worden gemaakt he. Over een vervanger van Rutten heb ik nog niet nagedacht, maar veel troostelozer dan dit is amper mogelijk. Fred zou een goede hulptrainer zijn, als een soort van consigliere voor een trainer die wél over ballen beschikt.Jöhnk schreef:Je wil Bouma als opvolger van Rutten?
Die Hutchinson krijgt de wind van voren op PN. Wat is de indruk hier?
Atouba Hutchinson is een typische Rutten-aankoop.
- Daily Blind
Leuke speler voor Nac.Benji schreef:Die Hutchinson krijgt de wind van voren op PN. Wat is de indruk hier?
Top week!
- Giacomo Puccini
Vandaag vind ik ADO eindelijk een keer klasse!
En vd Brom natuurlijk....oud Ajax!
En vd Brom natuurlijk....oud Ajax!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
PSV zit toch met een flink dilemma nu ze Afellay niet verkocht krijgen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV speelde dramatisch. Angsthazenvoetbal. Sowieso durft die Rutten vrij weinig, hoor.
Gelukkig zijn ze Berg zometeen ook nog eens kwijt. Viezerik.
Gelukkig zijn ze Berg zometeen ook nog eens kwijt. Viezerik.

Probeerde ook nog de bal op de stip te krijgen voor PSV, zag ik.Laudrup schreef:Onvoorstelbaar dit. KUT Immers.
Bouma voor 2 jaar terug naar PSV! Bron:NOS.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat zie je verkeerd, PSV vindt het helemaal prima en Afellay is blij:Benji schreef:PSV zit toch met een flink dilemma nu ze Afellay niet verkocht krijgen.
Van de VI:
Brands verwacht geen transfer meer voor Afellay
29/08/2010 17:07
Ibrahim Afellay blijf PSV trouw. Dat is althans de verwachting van technisch manager Marcel Brands, die liet weten dat er zich nog geen enkele club gemeld heeft in Eindhoven.
'Ik ga er dus vanuit dat Ibrahim bij ons blijft', aldus Brands tegen het ANP. 'Er speelt niets en ik kan me niet voorstellen dat er de komende twee dagen nog iets gebeurt. Ibrahim heeft het ook heel erg naar zijn zin bij ons.'
De 24-jarige middenvelder heeft nog een contract tot medio 2011, waardoor hij PSV na dit seizoen transfervrij kan verlaten. Afellay kwam tot dusver niet in actie in de Europa League, om hem interessant te houden voor mogelijke kopers.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Uiteraard, Afellay zou het liefst verlengen
Meer het probleem dat ze teveel geld hebben uitgegeven en daarbij ook nog eens Toivonen & Afellay voor dezelfde positie hebben.

Meer het probleem dat ze teveel geld hebben uitgegeven en daarbij ook nog eens Toivonen & Afellay voor dezelfde positie hebben.
Dat wordt 5 wedstrijden brommen voor Berg 

Helaas, de scheids gaf er een vrije trap voor. Wel een smerige trouwens.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Er werd toch een vrije trap tegen Berg gegeven? Ik hoop niet dat de knvb besluit dat de scheidsrechter "de situatie beoordeeld" heeft.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Duke schreef:Helaas, de scheids gaf er een vrije trap voor. Wel een smerige trouwens.
Oh ik hoorde de commentator van Studio Sport zeggen dat de scheidsrechter niets gezien had, zou jammer zijn als hij hiermee weg komt.
Berg kreeg een vrije trap mee, dus lijkt me niet dat de scheids de situatie beoordeeld heeft.
Berg mag van mij geschorst worden, op voorwaarde dat Rutten de Koef in zijn plaats opstelt en niet Reis.
-
Nou hij trok bij Studio Sport wel een zuur gezicht toen hij zei dat hij vooralsnog speler van PSV was....Raymon schreef:Dat zie je verkeerd, PSV vindt het helemaal prima en Afellay is blij:Benji schreef:PSV zit toch met een flink dilemma nu ze Afellay niet verkocht krijgen.
Van de VI:
Brands verwacht geen transfer meer voor Afellay
29/08/2010 17:07
Ibrahim Afellay blijf PSV trouw. Dat is althans de verwachting van technisch manager Marcel Brands, die liet weten dat er zich nog geen enkele club gemeld heeft in Eindhoven.
'Ik ga er dus vanuit dat Ibrahim bij ons blijft', aldus Brands tegen het ANP. 'Er speelt niets en ik kan me niet voorstellen dat er de komende twee dagen nog iets gebeurt. Ibrahim heeft het ook heel erg naar zijn zin bij ons.'
De 24-jarige middenvelder heeft nog een contract tot medio 2011, waardoor hij PSV na dit seizoen transfervrij kan verlaten. Afellay kwam tot dusver niet in actie in de Europa League, om hem interessant te houden voor mogelijke kopers.
Whitey on the moon.
Oh, kreeg ie hem mee? Dat is me niet opgevallen.Khraa schreef:Er werd toch een vrije trap tegen Berg gegeven? Ik hoop niet dat de knvb besluit dat de scheidsrechter "de situatie beoordeeld" heeft.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali