PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 20, 2006 8:00 pm

Steef schreef:
De kans dat PSV in de komende jaren een miljoeneninvestering zal doen in een topspeler lijkt gering, ook niet als er veel geld vrijkomt door de herfinanciering. Westerhof in het Eindhovens Dagblad: „Ik ben er geen voorstander van om enkele spelers te halen die tien tot vijftien miljoen euro kosten. Het lijkt me beter om breed en langdurig te investeren in jonge spelers die ongeveer drie miljoen kosten.“
Goh, waar ken ik die visie van. :hypocrite:
Jij zal inderdaad de enige zijn die daar over na heeft gedacht. :hypocrite:

De andere sites vermelden het nu ook:
'Zieke' Ooijer heeft het verbruid bij Koeman

20/8/2006 17:32

De onrust rond André Ooijer blijft aanhouden. De verdediger maakt zich met zijn pogingen een breuk te forceren onmogelijk bij PSV. 'Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen.'

Ooijer liet zondagochtend weten dat hij zichzelf niet in staat achtte te spelen tegen NEC. 'Voor een trainer zit er dan niets anders op om hem dan naar huis te sturen', vertelde Koeman bij Langs de Lijn. De PSV-coach had voor Ooijer een basisplaats in gedachte.

Voorlopig hoeft Ooijer zich ook niet met zijn sporttas te melden in Eindhoven. 'Ik kan als trainer nu weinig doen, het is een zaak tussen hem en de club. Vanaf nu traint hij niet meer. Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen.'

'Blijkbaar heeft hij veel inzinkingen', stelde PSV-voorzitter Rob Westerhof ironisch vast. Want Ooijer had woensdag in Oranje immers van weinig problemen blijk gegeven. Maar de voorzitter laat zich niet chanteren. 'Het heeft geen zin voor een speler om de club extra onder druk te zetten.'

Ooijer, die zijn zinnen heeft gezet op een buitenlands avontuur, zal simpelweg moeten afwachten of PSV er met Blackburn Rovers uitkomt. Voorlopig hikt de Engelse club tegen de afkoopsom van vijf miljoen euro aan. Volgens Westerhof had de Amsterdammer een voorbeeld kunnen nemen aan Jan Vennegoor of Hesselink. De spits staat op het punt te verkassen naar Celtic, maar kwam tegen NEC 'gewoon' in actie.
vi.nl

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo aug 20, 2006 8:01 pm

Steef schreef:Maatjes...Tsssk. Cocu is een prof, geen amateur. Cocu wil gewoon winnen en als dat gebeurt met een spits uit Oezbekistan is dat ook een dikke makker van hem hoor.
Prachtig, alleen hij ziet voorlopig alleen maar het kader van vorig jaar weggaan en er is nog niemand terug.

Harm

Bericht door Harm » zo aug 20, 2006 8:27 pm

Het kader was meer dan Ooijer hoor. Je vergeet voor het gemak eventjes dat Alex, Simons en Gomes gebleven zijn.

Ach, zoek maar lekker stokken om mee te slaan hoor, ik vind het wel komisch.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo aug 20, 2006 8:33 pm

Je hebt gelijk, het is erg knap dat die nog gebleven zijn. Ik had dat nooit verwacht.
Toch is het vertrek tijdens het begin van de comp van VoH en Ooijer een flinke aderlating.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 20, 2006 8:36 pm

Neefkens schreef:Je hebt gelijk, het is erg knap dat die nog gebleven zijn. Ik had dat nooit verwacht.
Toch is het vertrek tijdens het begin van de comp van VoH en Ooijer een flinke aderlating.
Elleboog zullen ze niet missen, een middelmatige spits. Ze willen hem juist dolgraag verkopen, blijkbaar hebben ze een opvolger op het oog. Ooijer is een ander verhaal.

Er zal meer zijn voorgevallen dan wij weten, anders valt het gedrag van Ooijer niet te verklaren. Hij heeft zich al die jaren een voorbeeldige prof getoond.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 20, 2006 8:37 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Het kader was meer dan Ooijer hoor. Je vergeet voor het gemak eventjes dat Alex, Simons en Gomes gebleven zijn.

Ach, zoek maar lekker stokken om mee te slaan hoor, ik vind het wel komisch.
Simons stond niet echt in de interesse, toch? Had je daar niet Farfan willen neerzetten.

Anyway, ik ben benieuwd of PSV op zoek gaat naar een boom als aanspeelpunt in de spits. Misschien gaat PSV wel gewoon 4-4-2 spelen en komt er een 'normale' spits als vervanger. Dan is er meteen weer plek voor Aissati op het middenveld.

Ooijer is qua opbouwende kwaliteiten en spel -en defensief inzicht te vervangen door Cocu, maar Cocu kan gemist worden op het middenveld en heeft niet de defensieve hardheid die ooijer wel heeft.

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 20, 2006 8:38 pm

Als VOH vertrekt voor een miljoen of 7,5, dan zie ik dat niet als een aderlating eerlijk gezegd ! VOH heeft bepaalde kwaliteiten en zijn inzet is altijd voorbeeldig, maar ik heb geen enkel probleem met zijn verkoop voor dat bedrag. Koné is als centrumspits beter en een jong talent erbij is niet verkeerd, helemaal als die speler ook nog op de flanken zou kunnen spelen.

Grote klasse trouwens hoe VOH zich vandaag opstelde :worshippy:

En voor Ooijer heb ik maar één smilie nodig: :pukey:
Werkweigering, wat een ontzettend lage en achterbakse streek...hij laat niet alleen de club in de steek, maar als belangrijke speler en reserveaanvoerder ook zijn team en de supporters. Daarbij had hij bij Oranje nergens last van :nooo:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 20, 2006 8:42 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Ach, zoek maar lekker stokken om mee te slaan hoor, ik vind het wel komisch.
Wat is daar nou weer komisch aan? Het supporter-zijn is toch één grote zoektocht naar stokken om mee te slaan? De ene sup doet dat spreekwoordelijk terwijl het andere soort meer letterlijk met deze queeste om gaat.

Ik vind het goed hoe 'Ooijertje' Psv behandelt. Dat geeft maar weer eens extra aan wat een voddenclub het is. :D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 20, 2006 8:46 pm

Ik zou het vertrek van EoH wél een aderlating voor Psv vinden. Elleboog is mijns inziens één van de belangrijkste pionnen in het powerplay waarmee Psv de helft van zijn doelpunten scoort.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 20, 2006 8:48 pm

Inderdaad. Echt voetballen doen ze niet daar. Corners, vrije trappen en lange ballen
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 20, 2006 8:50 pm

Baseman schreef:Grote klasse trouwens hoe VOH zich vandaag opstelde :worshippy:

En voor Ooijer heb ik maar één smilie nodig: :pukey:
Werkweigering, wat een ontzettend lage en achterbakse streek...hij laat niet alleen de club in de steek, maar als belangrijke speler en reserveaanvoerder ook zijn team en de supporters. Daarbij had hij bij Oranje nergens last van :nooo:
Ga je echt de situatie van Elleboog en die van Ooijer vergelijken? PSV wil Elleboog dolgraag verkopen, een club biedt de hoofdprijs, tja, dan kan ik de loyale werknemer uithangen en Ooijer kan dat ook. E. is geen 32, PSV wil hem niet per se behouden en blokkeert niet zijn transfer.
Wat moet E.o H. trouwens bij Celtic, behalve geld ophalen? PSV is een betere club dan Celtic en de Schotse competitie...ach laat maar. :X

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 20, 2006 9:03 pm

joey schreef:PSV wil Elleboog dolgraag verkopen
Onzin Joey, PSV will VOH helemaal niet dolgraag kwijt.
Maar voor de hoofdprijs is iedereen te koop, bij elke Nederlandse club.

Ik bedoel dan ook de instelling van VOH terwijl hij weet dat PSV veel geld vraagt, maar hij accepteert dat zoals een prof dat hoort te doen.
En Celtic betekent veel geld en natuurljk eens een verandering van omgeving, VOH speelt namelijk al lang in de Eredivisie.

En met VOH wordt PSV enigszins gedwongen de lange bal te hanteren, voetballen is VOH zjin sterkste punt niet. In de CL is hij vaak belangrijk, in de HCE laat hij te weinig zien. Met Koné in de spits speelt PSV beter voetbal, alleen ontbreekt momenteel een goede linksbuiten. Daardoor wordt Koné er constant neergezet. Al viel Beerens goed in.
E. is geen 32, PSV wil hem niet per se behouden en blokkeert niet zijn transfer.
Wederom onzin, PSV blokkeert helemaal niet de transfer van Ooijer.
Men heeft een prijs neergezet en met die prijs is Ooijer vorig seizoen (!) accoord gegaan. Tegen een forse salarisverhoging natuurlijk. Wel de lusten, maar niet de lasten :pukey:

En stel je voor dat Lens een paar ton commissie misloopt...

PS: De term elleboog kun je beter verschuiven naar Van Hooijdonk.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 20, 2006 9:15 pm

Baseman schreef:PS: De term elleboog kun je beter verschuiven naar Van Hooijdonk.
Mwah, Vennegoor heeft die term zeker verdiend hoor.

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 20, 2006 9:16 pm

Vinden jullie ja...maar goed, ik vind het altijd wat kinderachtig om namen van spelers te verbasteren. Ook als het niet PSV'ers zijn.

En ik vind Van Hooijdonk veel smeriger spelen dan VOH, de eerste had vandaag ook een dieprode kaart moeten krijgen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 20, 2006 9:18 pm

Baseman schreef:Vinden jullie ja...maar goed, ik vind het altijd wat kinderachtig om namen van spelers te verbasteren. Ook als het niet PSV'ers zijn.

En ik vind Van Hooijdonk veel smeriger spelen dan VOH, de eerste had vandaag ook een dieprode kaart moeten krijgen.
Vennegoor deelt bij het springen die ellebogen van hem helemaal niet bewust uit. :hypocrite:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo aug 20, 2006 9:19 pm

"vinden jullie"

sorry hoor, maar die naam heeft hij echt terecht, net als Zlatan. Je moet wel stekeblind zijn wil je het ontkennen. Van Hooidonk is ook zo'n ellebogende viespeuk.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 20, 2006 9:46 pm

VOH heeft nog nooit een rode kaart gehad voor een elleboog, maar alle scheidsrechters en de KNVB zullen bij hem zeker wel een oogje dichtknijpen...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 20, 2006 9:48 pm

Zal wel, maar Jan Elleboog is gewoon ontzettend lomp.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 20, 2006 9:50 pm

Baseman schreef:VOH heeft nog nooit een rode kaart gehad voor een elleboog, maar alle scheidsrechters en de KNVB zullen bij hem zeker wel een oogje dichtknijpen...
Ja, die indruk heb ik nou ook. Waarschijnlijk omdat het zo'n oerlelijke verschijning is knijpen scheidsrechters een oogje dicht waardoor Jan steevast zijn slag kan slaan.

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 20, 2006 9:50 pm

Jöhnk schreef:Zal wel, maar Jan Elleboog is gewoon ontzettend lomp.
Dat ben ik met je eens ! Elegant kan hij niet genoemd worden :D
Maar zijn ellebogen zijn volgens mij nooit opzettelijk, itt een aantal andere spelers.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo aug 20, 2006 9:52 pm

nooit opzettelijk? Ik zal nooit vergeten hoe hij Lobont bijna vermoorde, met z'n elleboog vooruit in komen stormen zonder enige intentie om de bal te raken :pukey:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 20, 2006 9:55 pm

Of hij zijn lompheid nou misbruikt om met gemene overtredingen weg te komen of niet, ik zie hem wel graag vertrekken. Ik kan me niet anders herinneren dan dat onze verdedigers moeite met hem hadden. Soms speelde hij wekenlang niet om dan tegen Ajax wel te worden opgesteld en beslissend te zijn. Een kwaliteit.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 20, 2006 9:57 pm

Dubbel schreef:Waarschijnlijk omdat het zo'n oerlelijke verschijning is knijpen scheidsrechters een oogje dicht waardoor Jan steevast zijn slag kan slaan.
Net een enigszins schele labrador, zei Ko ooit. Daar moet ik altijd aan denken als VoH verschijnt. :D
Ach, het komt Elleboog goed uit dat hij zo lomp is. Zo schept hij ruimte die hij niet door zijn techniek kan scheppen. Verdedigers zijn toch bang voor lijf en leden.

EDIT: Koeman zei net dat de vacature-Ooijer intern zal worden opgevuld. Voor VoH zal wel iemand komen. (Bron: Studio Voetbal)
Ooijer had zich ziekgemeld met de uitleg dat hij 'niet meer een goed gevoel had bij de club PSV'. Hahaha. :D

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 20, 2006 10:15 pm

Ik kan eigenlijk niet zo lachen om de trieste chantage van Ooijer :nooo:

PS: Ooijer heeft nu ook weer bullshit verkocht aan Talpa, PSV zou het eerdere contractaanbod ingetrokken hebben :pukey:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 20, 2006 10:16 pm

Baseman schreef:PS: Ooijer heeft nu ook weer bullshit verkocht aan Talpa, PSV zou het eerdere contractaanbod ingetrokken hebben :pukey:
Hoe weet jij dat? :aai:

Gesloten