Jij zal inderdaad de enige zijn die daar over na heeft gedacht. :hypocrite:Steef schreef:Goh, waar ken ik die visie van. :hypocrite:De kans dat PSV in de komende jaren een miljoeneninvestering zal doen in een topspeler lijkt gering, ook niet als er veel geld vrijkomt door de herfinanciering. Westerhof in het Eindhovens Dagblad: „Ik ben er geen voorstander van om enkele spelers te halen die tien tot vijftien miljoen euro kosten. Het lijkt me beter om breed en langdurig te investeren in jonge spelers die ongeveer drie miljoen kosten.“
De andere sites vermelden het nu ook:
vi.nl'Zieke' Ooijer heeft het verbruid bij Koeman
20/8/2006 17:32
De onrust rond André Ooijer blijft aanhouden. De verdediger maakt zich met zijn pogingen een breuk te forceren onmogelijk bij PSV. 'Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen.'
Ooijer liet zondagochtend weten dat hij zichzelf niet in staat achtte te spelen tegen NEC. 'Voor een trainer zit er dan niets anders op om hem dan naar huis te sturen', vertelde Koeman bij Langs de Lijn. De PSV-coach had voor Ooijer een basisplaats in gedachte.
Voorlopig hoeft Ooijer zich ook niet met zijn sporttas te melden in Eindhoven. 'Ik kan als trainer nu weinig doen, het is een zaak tussen hem en de club. Vanaf nu traint hij niet meer. Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen.'
'Blijkbaar heeft hij veel inzinkingen', stelde PSV-voorzitter Rob Westerhof ironisch vast. Want Ooijer had woensdag in Oranje immers van weinig problemen blijk gegeven. Maar de voorzitter laat zich niet chanteren. 'Het heeft geen zin voor een speler om de club extra onder druk te zetten.'
Ooijer, die zijn zinnen heeft gezet op een buitenlands avontuur, zal simpelweg moeten afwachten of PSV er met Blackburn Rovers uitkomt. Voorlopig hikt de Engelse club tegen de afkoopsom van vijf miljoen euro aan. Volgens Westerhof had de Amsterdammer een voorbeeld kunnen nemen aan Jan Vennegoor of Hesselink. De spits staat op het punt te verkassen naar Celtic, maar kwam tegen NEC 'gewoon' in actie.