AZ
Dus is het misschien gewoon erg knap dat ze de onderlinge wedstrijd met 0-8 hadden kunnen winnen en met 0-4 wonnen.Lucas schreef:Sterker nog, Feynoord volgt op de voet. Overigens doet het zeer slechte feyenoord het, afgezien van de onderlinge wedstrijd, exact even goed als ons aller Ajax. :sad:
Feyenoord speelt dramatisch voetbal en wint veel op mentaliteit.
Ajax had met een goede mentaliteit.... Ach, laat maar.Thomas schreef:Feyenoord speelt dramatisch voetbal en wint veel op mentaliteit.
Vind toch dat AZ dat beetje extra klasse mist dat Van Galen en Perez wel brachten. Het wordt een echt Van Gaal-team: een goed gemiddelde maar geen uitblinkers. Nu moet Shota het doen. De laatste anderhalve wedstrijd ontbreekt hij, laten ze meteen vijf punten liggen.
Het stinkt aan alle kanten!
Mij ook, maar ze hadden veel beter kunnen zijn als ze wat beter hadden ingekocht. Liever niets kopen dan Molhoek, Gudjónsson en Cziommer halen.Jöhnk schreef:Az valt mij juist mee, al gaat het de laatste tijd wat minder.
Kijk naar de spelers die ze zijn kwijtgespeeld. Stuk voor stuk sterkhouders.
Van Mendes en Jenner gaf ik vorig seizoen al aan dat ik ze goed vond.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kwijtgespeeld? Sterkhouders? Kom je uit België of zo? :DJöhnk schreef:Az valt mij juist mee, al gaat het de laatste tijd wat minder.
Kijk naar de spelers die ze zijn kwijtgespeeld. Stuk voor stuk sterkhouders.
Overigens vind ik ook dat AZ, gezien het feit dat ze blijkbaar zo goed kunnen voetballen, toch wat tegenvalt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het leek er du loatste matchen een bietjen op dat de spelers nie zo veul goesting mir hadden. Nochtans hadden ze wat ongeluk met die knallen op du'n dwarsligger en die'n kopstoot op dun stoak.Harm schreef:Jöhnk zal het recuperatievermogen van het elftal ook wel roemen ;)
Wellicht Rosenberg halen?. Is dat probleem direct opgelost.Harm schreef: Toch voetbalt AZ nog steeds niet slecht. Hun rendement is alleen om te huilen.
AZ trekt twee Finnen aan
ALKMAAR (ANP) - AZ heeft twee Finse jeugdinternationals aangetrokken. Verdediger Joona Toivio en middenvelder Toni Kolehmainen zijn beiden 18 jaar en krijgen een contract voor 2,5 jaar. In de verbintenissen is een optie voor nog twee seizoenen opgenomen.
Hun komst is een gevolg van scoutingswerk van oud-AZ-speler Juha Reini in Finland. Toivio (afkomstig van HJK Helsinki) en Kolehmainen (AC Oulu) komen niet meteen bij het eerste, maar gaan voor de A1 en Jong AZ spelen.
SportweekOud-Feyenoorder Buffel mogelijk naar AZ
AZ wordt in verband gebracht met Thomas Buffel. Volgens de Waalse krant Le Dernière Heure is de kans aanwezig dat Belgisch international Buffel na de winterstop wel in de hoofdmacht van AZ te bewonderen is. De aanvaller zou het niet meer naar zijn zin hebben bij Glasgow Rangers, waar hij weinig aan spelen toekomt, en willen vertrekken. Buffel droeg eerder de shirts van Excelsior en Feyenoord
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16