Qua sfeer kon AZ het in ieder geval niet beter treffen. Fener heeft volgens mij fantastisch fanatieke supporters.Giacomo Puccini schreef:Volgens mij is Fener al jaren de beste club in Turkije, oppassen dus. De Turken zijn normaal gespoken de favoriet.
Hier ook die fijne discussie. Ik snap echt niet hoe je dat kunt zeggen. Kijk eens naar de spelersgroep van een club als Bayern en vergelijk die eens met die van Ajax.Jöhnk schreef:Nee, want je kunt niet zeggen dat Az beter is dan Sevilla. Daarvoor heb je te weinig bewijsmateriaal. Deze wedstrijd was een momentopname.
Momenteel kun je best stellen dat Ajax en Az ongeveer even goed zijn. Net als je kunt stellen dat Werder en Schalke ongeveer even goed zijn. Want dat blijkt uit een serie van zo'n 16 wedstrijden. Uit de cijfers blijkt ook dat de Nederlandse top niet onderdoet voor de Duitse top. Een club van het niveau Psv hebben de Duitsers alleen niet.
Feit is overigens wel dat een club van het niveau van Az gewoon een kans maakt tegen Sevilla.