AZ 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door D_skilled » di okt 20, 2009 9:44 pm

Wel prachtig voor die nepsupporters die bij de enige CL-wedstrijd die je club OOIT tegen Arsenal zal spelen 3 minuten voor tijd weggaan en dan de goal missen. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Rooie » di okt 20, 2009 9:45 pm

Verdiende loon voor Arsenal, ik gunde het AZ op het eind wel na al dat plichtmatige gedraaf van de tegenstander.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Jöhnk » di okt 20, 2009 9:55 pm

De eerste bal op doel vloog erin. Arsenal maakte toch 'iets' meer aanspraak op de zege IMO.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door D_skilled » di okt 20, 2009 10:11 pm

Moeten we vrezen voor dit AZ aanstaande zondag? Ze creëerden bijna niks, maar het positiespel was wel weer eens heel aardig.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door 999 » di okt 20, 2009 10:28 pm

Valt me toch een beetje tegen .. ik denk zodadelijk krijgen we nog een Ronald de Boer momentje ...

Afijn, AJAX zou toch gewaarschuwd moeten zijn.Zelfs aangeschoten wild kan punten pakken ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 21, 2009 1:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Rooie » di okt 20, 2009 10:35 pm

D_skilled schreef:Moeten we vrezen voor dit AZ aanstaande zondag? Ze creëerden bijna niks, maar het positiespel was wel weer eens heel aardig.
We? ik dacht dat jouw voorkeuren elders lagen?

Ajax zal gefocused moeten spelen vanaf het begin. AZ is niet goed (vanavond ondanks het gelijkspel zeer, zeer matig), maar Ajax is ook niet bepaald ongenaakbaar.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Banjavi » di okt 20, 2009 11:08 pm

Punt alleen is dat als Ajax iets MOET, dat ze het dan niet doen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Harm » wo okt 21, 2009 8:33 am

Benji schreef:
D_skilled schreef:Moeten we vrezen voor dit AZ aanstaande zondag? Ze creëerden bijna niks, maar het positiespel was wel weer eens heel aardig.
We? ik dacht dat jouw voorkeuren elders lagen?

Ajax zal gefocused moeten spelen vanaf het begin. AZ is niet goed (vanavond ondanks het gelijkspel zeer, zeer matig), maar Ajax is ook niet bepaald ongenaakbaar.
Ik dacht ook altijd dat D_Skilled voor PSV was. Waarom ben je overgelopen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2009-2010

Bericht door joey » wo okt 21, 2009 9:06 am

Jöhnk schreef:De eerste bal op doel vloog erin. Arsenal maakte toch 'iets' meer aanspraak op de zege IMO.
Vind ik ook. Arsenal op halve kracht was altijd nog een stuk beter dan AZ. Het was dat Arsenal niet scherp genoeg was om de ruimtes te benutten.

Ik verwachtte dat Jaliens na zijn doelpunt zou komen met een steunbetuiging aan 'Dirruk', jullie niet? Maar oké, Dirruk moet niet zeuren, want hij heeft al een kaart gehad. :smallgrin.gif:

Scheringa wilde AZ vorige week al verkopen

Ruim een week geleden benaderde Dirk Scheringa derden, zo zegt een goed ingevoerde ingewijde, om een koper voor AZ te zoeken. AD COLUMN Als ook DSB Beheer bezwijkt onder het faillissement van de bank komt voetbalclub AZ voor een appel en een ei op de markt. Deskundigen beweren dat de aandelen van de club nu ongeveer 10 miljoen euro waard zijn.

Dat maakt de actualiteit voor Dirk Scheringa nog zuurder dan die nu al is.

Ruim een week geleden benaderde hij derden, zo zegt een goed ingevoerde ingewijde, om een koper voor AZ te zoeken. De voormalige geldschieter dacht daarmee een fors bedrag te kunnen ophalen, ver voorbij de 100 miljoen euro. Die hoop zou onder alle omstandigheden ijdel zijn geweest.

Ook zonder de ondergang van DSB is een club als AZ slechts een fractie van dat bedrag waard. De thuismarkt van de landskampioen is te klein om als club echt grote zaken te kunnen doen zonder een regiogebonden mecenas als Scheringa.

Op korte termijn had de gevallen bankier overigens nooit een deal kunnen maken. Voor zo'n verkoop moet de eigenaar eerst langs zijn Raad van Commissarissen en bovendien dient ook de licentiecommissie van de KNVB in een dergelijk geval toestemming te verlenen.

Het is voor de profclub AZ nu afwachten welk nieuws de komende dagen van de curatoren komt, sprak algemeen directeur Toon Gerbrands. Hij zei het aan de vooravond van AZ-Arsenal.

Die wedstrijd had voor Scheringa en voor heel Alkmaar een feestwedstrijd moeten zijn. Winst of verlies maakte niet uit, AZ zou als regerend landskampioen spelen in de Champions League. Dat doet de club vanavond ook.

Maar het duel met de sterren uit Noord-Londen is van alle euforie ontdaan. De persconferentie van gistermiddag had plaats in de ambiance van een crematorium.

Ronald Koeman hoefde weinig te vertellen, technisch directeur Marcel Brands hoorde toe achter de koffiebar en Gerbrands legde onvermoeibaar, bijna gepassioneerd steeds hetzelfde verhaal uit. Hij kon maar om één reden vrolijkheid veinzen. Van zijn inspirerende boek 'de lerende winnaar' verkocht hij juist vorige week het 5000ste exemplaar. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
AD

10 miljoen? Zullen we AZ kopen als satellietclub? :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door D_skilled » wo okt 21, 2009 9:17 am

Benji schreef:We? ik dacht dat jouw voorkeuren elders lagen?

Ajax zal gefocused moeten spelen vanaf het begin. AZ is niet goed (vanavond ondanks het gelijkspel zeer, zeer matig), maar Ajax is ook niet bepaald ongenaakbaar.
Een freudiaanse verspreking, Benji.

To the point. Ronald Koeman ziet het in ieder geval anders. Ik vond AZ ook zeker niet slecht hoor. Ze hebben nauwelijks wat gecreëerd, dat wel, maar het positiespel was mijn inziens echter heel aardig.
Koeman was dinsdag echter bijzonder tevreden over het spel én het resultaat. "Dit was een fantastische wedstrijd. De spelers hebben alles gegeven, waren heel geconcentreerd. Ik ben erg blij met de manier waarop we gespeeld hebben. Het gelijkspel deed recht aan de verhoudingen op het veld.''
Az.nl

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Marillion » wo okt 21, 2009 9:25 am

joey schreef:Ik verwachtte dat Jaliens na zijn doelpunt zou komen met een steunbetuiging aan 'Dirruk', jullie niet?
Misschien heeft Jaliens wel een rekening bij de DSB bank lopen.
Nil volentibus arduum

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door D_skilled » wo okt 21, 2009 9:29 am

Koeman had vooraf aan het duel gezegd dat hij voor zover hij wist niemand in de selectie had die een rekening had openstaan bij DSB, wel jongens met hypotheken.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Ramona » wo okt 21, 2009 9:31 am

Marillion schreef:
joey schreef:Ik verwachtte dat Jaliens na zijn doelpunt zou komen met een steunbetuiging aan 'Dirruk', jullie niet?
Misschien heeft Jaliens wel een rekening bij de DSB bank lopen.

Tja...

Wat een fake ovatie btw...niks spontane actie; in scene gezet en ingang gezet door de stadionspeaker... :excited.gif:
...misschien had Dirkie ook wel de regie over de vele doeken... :666.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: AZ 2009-2010

Bericht door GangstaRiB » wo okt 21, 2009 9:57 am

Leningen via Dirk of niet, AZ speelde zeker niet slecht gisteren.

Positiespel was verzorgd en hoewel Arsenal beter was, bleef AZ gevaarlijk in de tegenstoten.

Ze hebben laten zien dat ze nog niet uitgeteld in de hoek liggen. Ajax moet serieus oppassen zondag.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Ramona » wo okt 21, 2009 9:59 am

'kHad niet het idee dat Arsenal nu zo gedreven speelde; maar eerlijk is eerlijk leuke opsteker was die 1-1 wel natuurlijk...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2009-2010

Bericht door joey » wo okt 21, 2009 10:02 am

Ik vond AZ juist helemaal niet gevaarlijk, ook niet in de tegenstoten. De tegenstoten van Arsenal daarentegen... Arsenal speelde veel te nonchalant, anders had het deze wedstrijd dik gewonnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door mattie » wo okt 21, 2009 10:40 am

joey schreef:Ik vond AZ juist helemaal niet gevaarlijk, ook niet in de tegenstoten. De tegenstoten van Arsenal daarentegen... Arsenal speelde veel te nonchalant, anders had het deze wedstrijd dik gewonnen.
Had Arsenal (Vermaelen) zijn ploeg duidelijk gemaakt dat ze vanavond een genade klap konden uitdelen dan hadden de verhoudingen voor a.s. zondag ook anders gelegen. Nu put men daar moed uit. Vergeet niet dat Ajax pas morgen avond moet.. Is ook een nadeel.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door D_skilled » wo okt 21, 2009 12:20 pm

'Fries bedrijf nieuwe shirtsponsor van AZ'

AZ hoeft waarschijnlijk niet lang te wachten op een nieuwe shirtsponsor. De Friese zakenman Romke Kooyenga wil volgens Omroep Friesland de club per wedstrijd sponsoren.

De uit Dokkum afkomstige multimiljonair is eigenaar van de Kooyenga Groep. De bestuurder bevestigt het nieuws in gesprek met de regio-omroep. Daarnaast heeft Kooyenga zijn pijlen ook gericht op één van de huizen van Dirk Scheringa, de zakenman die AZ noodgedwongen moet verkopen.

Kooyenga volgt, wanneer hij een akkoord bereikt met het bestuur van de Alkmaarse club, DSB Bank op als shirtsponsor. Dit bedrijf werd eerder deze week failliet verklaard.

Bron: Azfanpage.nl

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: AZ 2009-2010

Bericht door peter » wo okt 21, 2009 12:36 pm

Ah die heb ik wel eens gezien in het programma 'Bij ons in de PC'. Rare vogel.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door brigade zuid » wo okt 21, 2009 12:56 pm

Ik hoorde ook de namen van Red Bull en Oxxio voorbij komen als nieuwe shirtsponsor.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: AZ 2009-2010

Bericht door WP_Legend » wo okt 21, 2009 3:40 pm

Tja je moet wel gek zijn wil je AZ niet gaan sponsoren nu. De Exposure is geweldig. Zelfs mijn bedrijf is dit nu serieus aan het overwegen!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Rooie » wo okt 21, 2009 3:42 pm

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rooie op wo okt 21, 2009 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Toppie » wo okt 21, 2009 4:12 pm

Benji schreef:Afbeelding
Is Dirk een vuilnismannen business begonnen ofzo :confused.gif:

Of studeer je in lijden :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2009-2010

Bericht door joey » do okt 22, 2009 9:10 am

'Buitenlandse clubs azen op spelers AZ'

(Novum) - De interesse voor spelers van AZ is met de problemen van DSB flink toegenomen. Veel buitenlandse clubs denken makkelijker spelers aan te kunnen trekken van de club waarvan de hoofdsponsor failliet is gegaan. In het Champions League-duel tegen Arsenal loerden al meerdere scouts op een buitenkansje, schrijft het AD donderdag.

In de zomer wuifde voorzitter Dirk Scheringa verschillende aanbiedingen nog weg, maar dat wordt moeilijker. Een club met geldnood kan een goed bod minder makkelijk naast zich neerleggen. Ook zijn spelers eerder geneigd elders te kiezen voor meer zekerheid.

De zaakwaarnemer van Moussa Dembélé erkent in de krant dat de problemen van AZ een vertrek van de aanvaller kunnen bespoedigen. "Voor Moussa was al duidelijk dat hij volgend jaar een nieuwe stap wilde maken. Dit kan het proces versnellen", zegt de zaakwaarnemer die zinspeelt op een vertrek in de winterstop.

Andere spelers zouden al overleg hebben gehad over de ontstane situatie met hun zaakwaarnemer. Ook Mounir El-Hamdaoui die afgelopen zomer al op een transfer hoopte kijkt om zich heen.

AZ speelde dinsdag tegen Arsenal zonder shirtsponsor. Het duel eindigde in 1-1.
Trouw
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: AZ 2009-2010

Bericht door Duke » do okt 22, 2009 10:35 am

Net zo makkelijk om dan even het hele artikel te plaatsen:
Buitenlandse clubs azen nu al op spelers AZ

ALKMAAR - De buitenlandse interesse voor spelers van AZ stijgt sinds het faillissement van DSB en voorzitter Dirk Scheringa explosief. De club moet snel duidelijkheid krijgen over een nieuwe eigenaar, want in januari staan de kopers voor de deur en zullen spelers willen vertrekken.

Nog niet zo lang geleden liet Dirk Scheringa bij elke wedstrijd trots een lijstje zien, dat hij in de binnenzak van zijn kostuum bij zich droeg. Daarop stond keurig vermeld welke grote clubs in het stadion waren om naar de beste spelers van AZ te kijken. De ene week waren het Liverpool, Arsenal en Barcelona, andere keren ging het om Borussia Dortmund, HSV en Olympique Marseille. En soms stonden ze allemaal op zijn lijstje.

Het lijstje was voor Scheringa de ultieme bevestiging dat hij in Alkmaar met AZ iets fenomenaals had gepresteerd. Zestien miljoen voor El Hamdaoui? Daar deed hij zijn topscorer niet voor weg. Vijftien miljoen voor Dembélé? Geen haar op zijn hoofd die eraan dacht om afscheid te nemen van de Belg. Iedereen lag voor jaren vast.

Nu moet AZ toch nog knokken om zijn beste krachten aan boord te houden. Het bankroet van Scheringa heeft nieuwe interesse bij buitenlandse clubs gewekt. Bij AZ-Arsenal zat al een flinke delegatie trainers en scouts op de tribune. De vraag is nu of AZ in januari in staat is nog steeds 'nee' te verkopen.

Ook de spelers kijken met enige argwaan naar de huidige situatie. Hun persoonlijke ambitie reikt verder dan de mogelijkheden die de club straks heeft. ,,Voor Moussa was het al duidelijk dat hij volgend jaar een nieuwe stap wilde maken. Dit kan het proces versnellen,'' zegt zaakwaarnemer Patrick Vervoort over Moussa Dembélé, een van de duurste voetballers bij AZ. ,,De vraag is nu of hij in de zomer of al in januari die stap gaat maken.''

De belangenbehartiger van verdediger en international Sebastien Pocognoli heeft algemeen directeur Toon Gerbrands gevraagd of hij de salarissen van de spelers elke maand kan garanderen. De Belgische FIFA-agent Eris Kismet: ,,DSB en Scheringa zijn failliet. De conclusie is dan eenvoudig. Gerbrands zegt dat hij op zoek gaat naar een nieuwe sponsor of eigenaar en dat er voor de spelers nu niks verandert.''

De voetballers van AZ willen niet lijdzaam toezien. Een aantal heeft al overleg gehad met hun zaakwaarnemer. Kismet: ,,Er kan veel gebeuren straks.'' Mounir El Hamdaoui stond afgelopen zomer al open voor een transfer naar een grote buitenlandse club. Zijn ambitie zal niet veranderd zijn. Dembélé brandt van verlangen om zich op het hoogste niveau te tonen. Vervoort: ,,Hoe verder we in het contract zitten, hoe belangijker het voor AZ wordt om hem te verkopen.''

Directeur Mark Boetekees van de FBO (Federatie Betaald Voetbal Organisaties), die profclubs juridisch bijstaat, laat weten dat AZ nog niet heeft aangeklopt voor hulp. AZ heeft een eigen jurist in dienst. Slechts een paar clubs in Nederland hebben die luxe. ,,Ajax heeft twee juristen, Heerenveen, Feyenoord en AZ één en PSV heeft een juridisch adviseur,'' zegt Boetekees.

De FBO durft niet te zeggen of AZ straks gedwongen is om spelers te verkopen. ,,Dit is een unieke situatie in Nederland. Als je een parallel moet trekken, dan komt Fortuna Sittard in de buurt. Een jaar geleden werd de licentie ingetrokken, maar dat bleek niet terecht. Zover is het bij AZ nog niet. Ik wil de situatie van AZ niet bagatelliseren, maar we moeten ook niet in paniek raken.''

Door het bankroet bij DSB en de zoektocht van de curator naar geld om schuldeisers tegemoet te komen, denken de boven Alkmaar cirkelende aasgieren niettemin dat spelers in de etalage komen te staan. De FBO vindt het een moeilijke situatie. ,,Wat moet Romero, die toch een aardige keeper is, dan opleveren? Voor hoeveel geld kan Stijn Schaars met een lang doorlopend contract weg? Gaat die zomaar de deur uit? Nee, toch,'' zegt Boetekees. (MARCEL VAN DER KRAAN)
Oud-speler AZ hekelt praktijken Scheringa

ROTTERDAM - Voormalig AZ-speler Olaf Lindenbergh is niet verrast door de gang van zaken bij de DSB Bank. In een interview met het weekblad Voetbal International doet de middenvelder een boekje open over de financiële praktijken bij de club AZ en de rol van voorzitter en DSB-baas Dirk Scheringa daarin.

,,Ik vind dit echt lullig voor AZ en alle gedupeerden, maar met Scheringa heb ik geen medelijden'', zegt de middenvelder die van 1999 tot 2005 actief was bij AZ. Gaandeweg de zes jaar die hij bij de Alkmaarders in dienst was, kwam hij erachter dat de preses erg veel risico's nam met geld. ,,Wat er nu is gebeurd, verbaast mij niks.''

Lindenbergh weet niet wat hij meemaakt als hij in 1999 tijdens de besprekingen met AZ hoort dat hij een tekengeld van rond een miljoen gulden kan ontvangen. Hij moet er alleen wel vijf jaar op wachten. Zo was AZ verzekerd van een lang verblijf van de speler en in de tussentijd zou Scheringa met het geld gaan speculeren, zo schrijft VI.

De onderhandelingen waren met de toenmalige financieel directeur Jan Kasper, weet Lindenbergh nog. ,,Scheringa zat er zelf niet bij. Hij wist wel wat te regelen. Ik zou aandelen krijgen met een gegarandeerd rendement. Na vijf jaar praten we dan wel over een miljoen, dacht hij zo. Nou, dat klonk goed. Hij wilde alleen niets op papier zetten.''

,,Kasper zei: Als Dirk zijn woord geeft, dan komt het wel goed. Ik was met mijn zaakwaarnemer en er zat een advocaat bij. De club wilde niks op papier, want dan kon het niet volgens hem en daarbij was een mondelinge overeenkomst ook geldig. Wij dus akkoord.''

Maar toen Lindenbergh een paar jaar later eens informeerde hoe het zat met zijn geld, wist Scheringa er niks meer van. Lindenbergh: ,,Sterker nog: de aandelen waren zo gezakt dat ik intussen een schuld had van ongeveer 600 duizend gulden. Dan schrik je wel. Ik was niet de enige. Die Kasper wilde niks meer zeggen. Die werd waarschijnlijk tot zijn 65ste betaald om zijn mond te houden.''

Lindenberghs boezemvriend Kenneth Perez had de afspraken wél op papier. ,,De spelers die de constructie zwart op wit hadden, kregen geen problemen. Een aantal die het net als ik níét op papier hadden, kwamen wél in de problemen.''

Lindenbergh vertrok in het jaar dat Scheringa de club overnam naar Ajax. De negatieve publiciteit over de koopsompolissen van zijn voormalige voorzitter deden hem weer terugdenken aan de manier waarop AZ werd geleid. ,,Mijn vriendin was net zwanger. En dan loop je dus ineens met een enorme schuld. Ik kon alleen van het probleem af als ik mijn contract openbrak.

Dan zou Dirk de schulden verder wel regelen. Als ik niet zou tekenen, had het nog veel verder kunnen oplopen. Ja, natuurlijk was ik daar kwaad over. Maar niemand kon mij garanderen hoe een rechtszaak zou aflopen.'' (BVDL)
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie