Tsja, met Escude achterin eh ;)Jammer voor de Alkmaarders dat ze geen bijzonder snelle spitsen in huis hebben. Daar kan je Sevilla pijn mee doen.
AZ
- Monkey Tonk
:DThomas schreef:Jammer voor ons, fijn voor de supporters van AZ. Ik denk dat ze compleet kansloos verliezen. :yes:
Als AZ een kans wil maken moeten ze veel meer druk vooruit zetten op Sevilla dan ze tegen Ajax deden. Opportunistisch en fel spelen zoals Espanyol het twee weken terug deed tegen de jongens van Juande Ramos, daar kan je ze mee pakken. Jammer voor de Alkmaarders dat ze geen bijzonder snelle spitsen in huis hebben. Daar kan je Sevilla pijn mee doen.
Jammer dat niemand de wedstrijd gezien heeft en we dus niet weten of ik het nou helemaal mis had of dat AZ Sevilla inderdaad op die manier heeft aangepakt. ;)
Een hele knappe prestatie van AZ. Om jaloers op te zijn. Al speelde twee of driel jongens niet mee bij Sevilla. De topscoorder, bijvoorbeeld.
Is logisch. Waterreus is een winnaar.Duke schreef:Waterreus speelde goed, maak ik uit het verslag van Uefa.com op. Toch een goede zet geweest om hem aan te trekken.
Nu mogen ze naar Fenerbache. Eens kijken of AZ verder is dan in het begin van het seizoen. Toen hadden ze het aardig moeilijk tegen dat modale turkse clubje waarvan ik de naam niet eens meer weet.
Lastige loting maar ik denk dat AZ het wel moet kunnen halen.
- Giacomo Puccini
Nee, want je kunt niet zeggen dat Az beter is dan Sevilla. Daarvoor heb je te weinig bewijsmateriaal. Deze wedstrijd was een momentopname.
Momenteel kun je best stellen dat Ajax en Az ongeveer even goed zijn. Net als je kunt stellen dat Werder en Schalke ongeveer even goed zijn. Want dat blijkt uit een serie van zo'n 16 wedstrijden. Uit de cijfers blijkt ook dat de Nederlandse top niet onderdoet voor de Duitse top. Een club van het niveau Psv hebben de Duitsers alleen niet.
Feit is overigens wel dat een club van het niveau van Az gewoon een kans maakt tegen Sevilla.
Momenteel kun je best stellen dat Ajax en Az ongeveer even goed zijn. Net als je kunt stellen dat Werder en Schalke ongeveer even goed zijn. Want dat blijkt uit een serie van zo'n 16 wedstrijden. Uit de cijfers blijkt ook dat de Nederlandse top niet onderdoet voor de Duitse top. Een club van het niveau Psv hebben de Duitsers alleen niet.
Feit is overigens wel dat een club van het niveau van Az gewoon een kans maakt tegen Sevilla.