Mwah, Twente kreeg ook veel kansen. Na de samenvatting gezien te hebben moet ik zelfs concluderen dat Room, die ik toch eigenlijk gewoon een matige keeper van eerste divisie-niveau vind, zelfs wel goed keepte.Zlatan Son of God schreef:Klopt helemaal. Twente was misschien wel beter, maar de echte kansen de eerste helft waren toch echt wel voor Vitesse. Na de 0-1 was het over met Vitesse maar zelfs tot dat moment kon de wedstrijd beide kanten opgaan. Twente speelde wederom niet erg sterk en de Zweedse aanwinst was wederom erg matig. Net als Janko overigens de eerste helft.Wouter schreef:Ik heb ze vanavond wel zien ballen. Die spits had wel erg veel kansen nodig om te scoren. Nu speelde Twente tegen een ploeg zonder verdediging (want een "verdediging' met Felixdaal en Van der Struijk erin is geen verdediging) maar tegen andere ploegen kan dat Twente wel eens opbreken. Verder kreeg Vitesse in de eerste helft toch wel wat kansen. Tiendalli had het toen moeilijk tegen Snijders. Niettemin was Twente natuurlijk wel de (veel) betere ploeg, zeker in de tweede helft. Bij Vitesse was de 17-jarige Van Ginkel de beste man vanavond. Achterin was het één groot drama en ook Nilsson en Pluim speelden niet zo best.
Niettemin was ik wel verrast dat de achterhoede van Twente in de eerste helft regelmatig in de war raakte van Snijders en dat ze moeite hadden om de slag op het middenveld te winnen van Van Ginkel en Pröpper. Ik had verwacht dat Twente het achterin veel beter dicht zou houden en weinig kansen weg zou geven. Zodra de bal echter bij de voorsten van Twente kwam werd het steeds meteen levensgevaarlijk. Die achterhoede van ons was bij lange na niet opgewassen tegen vooral Ruiz, die toch wel echt de grote ster van Twente is...