PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 1:54 pm

Wat is Gabri dan?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 21, 2008 1:54 pm

Je kan veel van Gabri zeggen, maar uitgerekend het draafgehalte is bij Gabri echt ontzettend hoog.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 21, 2008 1:54 pm

Wereldtop, Jöhnk! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 1:55 pm

Thomas schreef:Je kan veel van Gabri zeggen, maar uitgerekend het draafgehalte is bij Gabri echt ontzettend hoog.
Sterker nog: volgens mij is dat z'n grootste kracht.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 21, 2008 1:56 pm

LucaS schreef:Wereldtop, Jöhnk! :hypocrite.gif:
Had Liverpool een jaar geleden geen interesse? :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 21, 2008 1:57 pm

Het Feyenoord van Engeland! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 2:26 pm

Jöhnk schreef:En Gabri niet zeker?
Gabri is meer als een domme draver :ajaxsmiley.gif: '

Ik denk dat als Gabri in dienst van de ploeg gaat spelen en zijn loopacties wat inperkt hij van meer nut kan zijn. Maar afgelopen jaar was er niemand op het middenveld die het heft in handen nam. Toen Sneijder er was vond ik hem heel goed spelen.. Vorig jaar was het inderdaad niet echt best. Maar hij is zeker beter dan/als Culina!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 21, 2008 2:29 pm

Ik weet dat dit weer een heel impopulair standpunt is, maar ik zie eigenlijk meer in Delorge dan in Gabri. En ik zie hem ook liever dan Culina, om het OT te houden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 21, 2008 2:30 pm

Als Gabri z'n loopacties in gaat perken hebben we nog minder aan hem, want de diepgang in z'n spel is een van de dingen die hem wellicht nog in de basis moet houden.

Of bedoel je z'n verdedigende draafwerk? Hij zou in dat opzicht wel wat slimmer mogen spelen, inderdaad.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 21, 2008 2:33 pm

Rishi schreef:Ik denk dat als Gabri in dienst van de ploeg gaat spelen en zijn loopacties wat inperkt hij van meer nut kan zijn. Maar afgelopen jaar was er niemand op het middenveld die het heft in handen nam. Toen Sneijder er was vond ik hem heel goed spelen.. Vorig jaar was het inderdaad niet echt best. Maar hij is zeker beter dan/als Culina!
Als Gabri z'n loopacties in gaat perken hebben we nog minder aan hem, want de diepgang in z'n spel is een van de dingen die hem wellicht nog in de basis moet houden.

Of bedoel je z'n verdedigende draafwerk? Hij zou in dat opzicht wel wat slimmer mogen spelen, inderdaad.
Jöhnk schreef:Ik weet dat dit weer een heel impopulair standpunt is, maar ik zie eigenlijk meer in Delorge dan in Gabri. En ik zie hem ook liever dan Culina, om het OT te houden.
Op basis van de wedstrijden die ik Delorge in Ajax 1 heb zien spelen mag hij van mij blijven. Dat was al heel wat, in vergelijking met wat de meesten hier van hem vinden. En hij brengt zeker een aantal extra dingen in vergelijking met Gabri.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2008 3:07 pm

Ja als hij zijn loopacties wat beter uit zou kiezen ipv als een blinde kip heen en weer te rennen is hij veel gevaarlijker. En bij balbezit gewoon wat rustiger spelen. De techniek heeft hij. Verdedigend geeft hij ook wat body aan ons middenveld. Samen met Lindgren moeten hun 2 Aissati vrij krijgen.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 3:35 pm

Jöhnk schreef:Ik weet dat dit weer een heel impopulair standpunt is, maar ik zie eigenlijk meer in Delorge dan in Gabri. En ik zie hem ook liever dan Culina, om het OT te houden.
Die Delorge beviel mij ook wel de paar keer dat ik hem heb zien spelen. Prima speler voor de bank.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 21, 2008 6:12 pm

UFFICIALE: Fornaroli alla Sampdoria
21.07.2008 19.06 di Germano D'Ambrosio articolo letto 13 volte
La Sampdoria ha ufficializzato tramite un comunicato stampa l'acquisto di Bruno Fornaroli (21) a titolo definitivo dal Nacional Montevideo. Il club blucerchiato non ha reso noti, per ora, i dettagli economici dell'operazione.

bron: tuttomercato
Dat feest gaat dus niet door voor PSV

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 21, 2008 6:39 pm

Delorge gaat revanche nemen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 21, 2008 7:27 pm

Ik wil Gabri wel eens in een goed georganiseerd elftal zien. Die jongen heeft de neiging veel te veel te willen doen als het niet loopt. De trainer moet zijn taken afbakenen.

Wat Delorge betreft, die ken ik amper. Hij speelde geloof ik wel eens toen ik in Indonesië zat.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 21, 2008 9:03 pm

joey schreef:Ik wil Gabri wel eens in een goed georganiseerd elftal zien. Die jongen heeft de neiging veel te veel te willen doen als het niet loopt. De trainer moet zijn taken afbakenen.
Ik ben bang dat hij dan minder goed lijkt. Zijn 'kracht' ligt juist in het te veel willen doen, het draven. Daar wordt hij door de fans om geroemd.

Als hij opeens positie moet houden, defensief in de discipline moet spelen en strak in de passing moet zijn zou hij wel eens hard door de mand kunnen vallen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 21, 2008 9:09 pm

Zou kunnen. Dat zou ik dus wel eens willen zien. Ik krijg weinig hoogte van wat Gabri kan omdat hij eigenlijk altijd loopt te dweilen met de kraan open, wat zeker niet alleen aan hem ligt.
Zijn basistechniek is wel in orde, vind ik.

Iets anders, op PN maken ze zich nu zorgen dat ook Afellay naar ons komt. :smallgrin.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jul 21, 2008 9:24 pm

Genoeg over Gabri hier, hij heeft zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 22, 2008 6:02 am

goodfella schreef:
Delorge gaat revanche nemen.
Hopelijk. Begin vorig seizoen vond ik het opvallend hoe die jongen de overstap van ADO naar Ajax maakte. Hij was bij lange na niet de minste in een stroef draaiend Ajax. Als ie fit blijft, kan ie een nuttige kracht worden. Zoiets als Culina bij PSV is...

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 22, 2008 8:18 am

joey schreef:Ik wil Gabri wel eens in een goed georganiseerd elftal zien. Die jongen heeft de neiging veel te veel te willen doen als het niet loopt. De trainer moet zijn taken afbakenen.

Wat Delorge betreft, die ken ik amper. Hij speelde geloof ik wel eens toen ik in Indonesië zat.
Precies Joey. Laat Gabri controlerend spelen en dat hij een stuk of 6x diepgaat... Denk dat we dan meer dan aan hem hebben..
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 22, 2008 8:32 am

joey schreef:Zou kunnen. Dat zou ik dus wel eens willen zien. Ik krijg weinig hoogte van wat Gabri kan omdat hij eigenlijk altijd loopt te dweilen met de kraan open, wat zeker niet alleen aan hem ligt.
Zijn basistechniek is wel in orde, vind ik.

Iets anders, op PN maken ze zich nu zorgen dat ook Afellay naar ons komt. :smallgrin.gif:
Pff, lijkt me één grote hoop bullshit. We hebben Afellay de rat niet nodig.

Iemand trouwens enige inzichten in een middenveld zonder Gabri, zoals:

Aissati
vd Heijden -- Lindgren

Of:

Aissati
Vertonghen -- Lindgren

Naast het feit dat Delorge hem natuurlijk kan vervangen en meer taakbewust kan spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 22, 2008 8:43 am

Natuurlijk is het bs, Dominee. Maar inmiddels zijn ze bij PSV aardig de weg kwijt.

Ik ben benieuwd welke spelers ze halen van de Aissati-euro's. Pas als dat duidelijk wordt weten we of we echt een goede deal gesloten hebben. Stel je voor dat ze een topper halen.. :blush.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 22, 2008 9:07 am

Dan hebben we er allebei één voor weinig.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jul 22, 2008 12:58 pm

Ook Cocu loopt stage bij z'n ouwe club:

Afbeelding

Zou het nou aan Vloet liggen dat deze foto er iets minder uitziet dan de foto van onze Marco en Dennis? ;)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 22, 2008 1:02 pm

Die linker is Luc Nilis?

Gesloten