AZ
Dat geloof ik ook. Vond Joey's reactie dus wat overtrokken. Ik zie die gek uit Alkmaar nog wel het één en ander bewerkstelligen. :yes:Jim schreef:Mourinho heeft de laatste 7 jaar wel prijzen gewonnen.Kaboem! schreef:Wat is het verschil tussen Mourinho en van Gaal?joey schreef:Mourinho, laat me niet lachen. Die vent is de weg kwijt. :nooo:
Doet me denken aan de sportieve manie van Karel A. en zijn 'Nederlandse Manchester United'. :X
Het gaat niet specifiek om Mourinho. Dat is slechts een voorbeeld van een topcoach die Scheringa wil halen. Daar lopen er meer van rond.
Het gaat er om dat Scheringa over de financiele middelen beschikt om zo'n coach binnen te halen. En geloof maar dat die dan de weg naar Alkmaar weet te vinden. Eventueel ook Mourinho, hoezeer hij de weg ook kwijt schijnt te zijn.
Dat is ook het verschil tussen Scheringa en Karel Aalbers. De laatste dacht over de mogelijkheden te beschikken zijn club naar grote hoogte te stuwen. Scheringa denkt het niet alleen, hij is er ook daadwerkelijk toe in staat.
Bertje for President!
Dat dachten ze indertijd van Aalbers ook. :yes:Jim schreef:Dat is ook het verschil tussen Scheringa en Karel Aalbers. De laatste dacht over de mogelijkheden te beschikken zijn club naar grote hoogte te stuwen. Scheringa denkt het niet alleen, hij is er ook daadwerkelijk toe in staat.
Scheringa is heel grillig. Hoe lang is het geleden dat hij MVG aan de spelers liet vertellen dat ze salaris moesten inleveren? Nu is het allemaal hosannah, maar voor hetzelfde geld valt een en ander tegen en heeft hij er geen zin meer in.
Het stinkt aan alle kanten!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Natuurlijk heeft Scheringa de middelen maar de eredivisie blijft de eredivisie. Daar komt geen Mourinho trainen. Daar komt geen Ronaldinho spelen dus zul je het altijd met top talenten moeten doen. Alle Hosanna verhalen ten spijt, AZ zal nooit structureel aan de top spelen. Ik zou het wel toejuichen trouwens. Hoe sterker de competitie des te beter natuurlijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat is wat anders. Wat dat betreft is er altijd een extra risico als de macht in handen is van 1 persoon. Je bent als club toch in belangrijke mate overgeleverd aan diens nukken.joey schreef: Scheringa is heel grillig. Hoe lang is het geleden dat hij MVG aan de spelers liet vertellen dat ze salaris moesten inleveren? Nu is het allemaal hosannah, maar voor hetzelfde geld valt een en ander tegen en heeft hij er geen zin meer in.
Maar m.i. zit de pragmaticus Scheringa karakterologisch totaal anders in elkaar dan de idealistische luchtkastelenbouwer Aalbers. Zeker als het met verstand omgaan met de financien betreft.
Waarom? Jij zegt dat Scheringa in staat is om Az naar het benodigde niveau te stuwen. Welnu, om op het gewenste niveau aan te komen, heb je niet alleen geld, maar ook geduld nodig. De vraag is of Scheringa dat geduld heeft, en of hij dus daadwerkelijk tot een en ander in staat is, zoals jij stelt.Jim schreef:Dat is wat anders.
Scheringa is gewend zijn zin te krijgen. Als dat niet gebeurt gaat hij rare dingen doen, zoals lukraak stadionverboden uitdelen.
Hij komt labiel en weinig geduldig op mij over. Moet nog zien of hij het in zich heeft om AZ naar de absolute top te brengen.
Verder ben ik het met je eens. Met ambitie is niets mis. Alleen dat Mourinho-verhaal is een beetje vreemd.
Hij komt labiel en weinig geduldig op mij over. Moet nog zien of hij het in zich heeft om AZ naar de absolute top te brengen.
Verder ben ik het met je eens. Met ambitie is niets mis. Alleen dat Mourinho-verhaal is een beetje vreemd.
Ik ook. :yes:Jöhnk schreef:Scheringa is gewend zijn zin te krijgen. Als dat niet gebeurt gaat hij rare dingen doen, zoals lukraak stadionverboden uitdelen.
Denk dat het net zo gaat als in de tachtiger jaren met AZ.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij wil structureel naar de top en dus niet met de puinhopen overbijven. :hypocrite:Jim schreef:Die genoemde namen van coaches vind ik met jou het enige ietwat vreemde aan het geheel.Jöhnk schreef:Alleen dat Mourinho-verhaal is een beetje vreemd.
Als je echt naar de top wilt moet je natuurlijk Ronald Koeman nemen. ;)
-
- AT Toto winner 15/16
Waar blijkt dat uit dan want hij zit al aardig lang bij AZ, ook toen het wat minder ging, ik geloof niet dat er toen bijvoorbeeld om de haverklap trainers ontslagen werden ofzo, iets wat je toch zou verwachten als iemand weinig geduldig is.joey schreef:Ik ook. :yes:Jöhnk schreef: Hij komt labiel en weinig geduldig op mij over. Moet nog zien of hij het in zich heeft om AZ naar de absolute top te brengen.
Ik bedoel dat er geen beelden gemaakt zullen worden (laat staan uitgezonden).
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19890
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19890
Jammer voor ons, fijn voor de supporters van AZ. Ik denk dat ze compleet kansloos verliezen. :yes:Jöhnk schreef:De wedstrijd van vanavond tussen Sevilla en Az wordt niet geregistreerd. :sad:
Als AZ een kans wil maken moeten ze veel meer druk vooruit zetten op Sevilla dan ze tegen Ajax deden. Opportunistisch en fel spelen zoals Espanyol het twee weken terug deed tegen de jongens van Juande Ramos, daar kan je ze mee pakken. Jammer voor de Alkmaarders dat ze geen bijzonder snelle spitsen in huis hebben. Daar kan je Sevilla pijn mee doen.