Wouter schreef:Goed nieuws voor iedereen die houdt van de mooiste club van Gelderland:
Vitesse
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Aad lijkt wel een Ajacied op dat punt. Een echte Vitessenaar verzint gewoon andere excuses! :hypocrite:Wouter schreef:Volgens Aad lag het verlies van afgelopen weekeinde aan de scheidsrechter. Hij lijkt wel een Ajacied op dat punt.
Ik moet wel zeggen dat ons complete middenveld geblesseerd of geschorst is en dat je dat wel merkt...
De T.DRAMATISCH VITESSE UITGETELD
ARNHEM, zondag
Aad de Mos had nieuwe batterijen in zijn zakjapanner gestopt. Want er viel voor de coach van Vitesse weer heel wat te rekenen. „We hoeven”, zei hij, „niet meer te denken aan de plaatsen zes en zeven of nog hoger. Het gaat nu om acht en negen.” Tegen Excelsior zou het een optelsommetje moeten worden. Maar het werd een drama, een groot drama voor de Arnhemmers. In drie minuten tijd bogen de Rotterdammers een 2-1 achterstand om in een onwaarschijnlijke 2-3 overwinning! Fluitconcerten waren gisteravond dan ook niet van de lucht in het Gelredome. Europees voetbal kan Vitesse dan ook verder wel op zijn buik schrijven.
Pijnlijk voor De Mos die ook nog een verrassing in petto had. De dure en van Nancy overgekomen doelman Vladimir Stojkovic maakte voor de Arnhemmers eindelijk zijn debuut. De Serviër, die Piet ‘Bikkel’ Velthuizen verving, kon zijn reputatie niet waarmaken. Zijn landgenoot Danko Lazovic daarentegen wel. De spits stak in grote vorm en was bij elke aanval betrokken.
Vitesse had de 1-0 ook aan Lazovic te danken. Binnen het kwartier gleed hij heel alert een voorzet van Etienne Esajas binnen. Dat was alweer de 17e goal van het seizoen. En hij had er nog wel meer kunnen maken, maar goalie Ronald Graafland, die met Theo Zwarthoed stuivertje had gewisseld, wist met een geweldige reflex de 2-0 van het scorebord te houden.
De Rotterdammers konden debutant Stojkovic weinig schrik aanjagen. De enige kans, die het voor rust kreeg, belandde op het meer dan pezige lichaam van Giovanny Espinoza, de voorstopper uit Ecuador. Na een uur kon ook Stojkovic vissen, toen Jan Vos- kamp koelbloedig zijn schoen tegen een voorzet van Kees Luyckx zette. Dat was 1-1 en ging er een zucht van teleurstelling door het Gelredome. Het rekensommetje van De Mos leek te kloppen. Dankzij zijn aanvoerder Ruud Knol, die een kwartier voor tijd een inzet van Espinoza van richting veranderde.
Maar toen brak de 84e minuut aan en stortte de wereld voor Vitesse in en rekende Excelsior zich rijk via de knappe gelijkmaker van nota bene exVitessenaar Eldridge Rojer. Het kon nog gekker. Nauwelijks twee minuten later was het zelfs gebeurd met alle mooie plannen, toen Andwelé Slory de ontgoochelde en onzekere Stojkovic voor de derde maal het nakijken gaf.
• Excelsior kan de komende tijd geen beroep doen op Rudy Janse, die in de slotfase een gebroken neus opliep.
Vitesse - Excelsior 2-3 (1-0). 15. Lazovic 1-0, 64. Voskamp 1-1, 72. Knol 2-1, 84. Rojer 2-2, 86. Slory 2-3. Scheidsrechter: Luinge. Toeschouwers: 19.450. Gele kaart: Verhaegh, Knol, Hersi (Vitesse), Simr (Excelsior).
Vitesse: Stojkovic; Verhaegh (88. Meulens), Espinoza, Blondelle, Fränkel (88. Yakubu); Hersi, Kaya (56. Bruinier), Knol, Esajas; Lazovic, Junker.
Excelsior: Graafland; Jansen (90. Gyan), Van Nieuwstadt, Drost, Piqué; Van Dieren (78. Guijo-Velasco), Luyckx, Simr; Slory, Voskamp, Rojer (88. Zijm).
Blij met de punten ...
Ik ben meer onder de indruk van het feit dat Vitesse heeft verloren. Dit had ik echt niet verwacht (niemand met mij denk ik)... ik heb er geen seconde wakker van gelegen overigens...Ramona schreef:...ben je zo onder de indruk van de pass van Simr? :headbang:banjavi schreef:Dusss... :X
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Provincie...??? Ik houdt me buiten die 21=5 rekensommetjes hoor... ik wil niets met die Aad en de rest daar te maken hebben...GangstaRiB schreef:Die Aad toch, hij verklaard altijd zelf dat Vitesse blij mag zijn dat hij daar werkt. Hij brainwashed de hele provncie daar met zijn rekensommetjes. Maar niemand lijkt wel te beseffen dat hij maar een heel heel matig seizoen aan het draaien is.
Eigen spelers belagen... tjonge jonge jonge... wat een volk daar in Arnhem... dat zullen ze in NIjmegen nu noooooooooooooit doen. :hypocrite:Spelers Vitesse belaagd door fans
Vitesse-spelers Fred Benson en Giovanny Espinoza zijn zaterdagavond door eigen supporters belaagd na de met 2-3 verloren wedstrijd tegen Excelsior.
Bij het opstootje was ook een familielid of vriend van Benson betrokken. Het incident gebeurde bij het supportershome. Het is gebruikelijk bij Vitesse dat na elke thuiswedstrijd twee spelers naar het supportershome gaan. Bij binnenkomst werden de spelers door teleurgestelde fans uitgejouwd. Toen ze wilden vertrekken werden ze aangevallen. Niemand is gewond geraakt, maar de clubleiding neemt de zaak hoog op en stelt een onderzoek in.
Stel je niet zo aan... als je dat niet interessant vind moet je je er vooral niet mee bezig houden...Kaboem! schreef:Ik word een beetje gek van dat provinciale 'strijdje', zeg! Oninteressant geneuzel! :redcard:
Dat ligt dan toch echt aan jezelf... als je je er aan stoort zou ik me er al helemaal niet mee bemoeien en gewoon die berichten die over dat " strijdje " gaan overslaan... niet zo moeilijk over doen, zou ik zeggen...
Dat " strijdje " neem jij volgens mij ook veel te serieus... ik doe dat in ieder geval niet... maargoed
Dat " strijdje " neem jij volgens mij ook veel te serieus... ik doe dat in ieder geval niet... maargoed