FC Twente 2009-2010
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: FC Twente 2009-2010
Je zult 'm op bezoek krijgen! 

Complimenten voor dit principiële standpunt van Twente. 
Febo Theo begint morgen al aan zijn taakstraf. Hij gaat de straat van Ramoon aanharken.

Febo Theo begint morgen al aan zijn taakstraf. Hij gaat de straat van Ramoon aanharken.

Het stinkt aan alle kanten!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
joey schreef:Complimenten voor dit principiële standpunt van Twente.
Yep, want het is wel een speler die gemist zal worden...
Thnx Joey; nu kan de gordijnen mooi toe houden morgen...

0.8 ... tja In Belgie had er niks aan de hand geweest!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vind ik ook, enige juiste oplossing. Respect.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja, keurig netjes inderdaad. De club vind haar imago belangrijk en kan dus niet anders doen dan hem een straf opleggen. Dat gaat misschien wel ten koste van de sportieve kansen van de club en dat uitgerekend in een seizoen waarin ze koploper zijn en dus kans lijken te maken op een landstitel. Dan is dit dus gewoon een hele dappere beslissing. FC Twente heeft z'n beleid keurig voor elkaar.
Theo Jansen was misschien niet straalbezopen maar hij heeft dus wel gewoon teveel gedronken. En daar komt nog eens bij dat Theo kennelijk zelf niet helemaal open is geweest want hij wist natuurlijk zelf best dat dit de stand van zaken was. Dat had hij beter meteen kunnen opbiechten i.p.v. de bloedproef af te wachten en te hopen dat die net wel gunstig voor hem zou uitpakken.
Theo Jansen was misschien niet straalbezopen maar hij heeft dus wel gewoon teveel gedronken. En daar komt nog eens bij dat Theo kennelijk zelf niet helemaal open is geweest want hij wist natuurlijk zelf best dat dit de stand van zaken was. Dat had hij beter meteen kunnen opbiechten i.p.v. de bloedproef af te wachten en te hopen dat die net wel gunstig voor hem zou uitpakken.
Nil volentibus arduum
Inderdaad. Een beetje stom. Zeker als je vriend in het ziekenhuis ligt.
IK GELOOF!!!!!!
Maar dit is dus ook precies de reden waarom Twente géén topclub is. Je denkt toch niet dat Ajax in zo'n geval Suarez twee maanden zou schorsen? Of PSV Afellay?
Het stinkt aan alle kanten!
Dat denk ik inderdaad niet. Maar het zou wel een beslissing zijn waar ik achter zou staan. Je mag als club best laten zien dat je niet voor je verantwoordelijkheid wegloopt. Twente stuurt er erg op dat ze een sterke band hebben met hun achterban. Ze zien dat als een belangrijke factor bij de groei van de club. In dat lange termijn plaatje is dit verhaal prima te verantwoorden.
Nil volentibus arduum
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar zat ik ook al aan te denken. Maarja... Je kan niet van ze verwachten dat ze hem 3 of 4 maanden schorsen.
IK GELOOF!!!!!!
Ach, hij mist toch een wedstrijdje of 7 denk ik. Zijn eerste wedstrijd zal dan Ajax it worden, ik ben benieuwd of hij dan al een hele wedstrijd zal spelen. Toch twee maanden geen wedstrijden gespeeld.
I think I lost my fucking headache
Ajax speelt de 24e tegen AZ voor het eerst. Nu nog 3 wedstrijden dus hij mist een wedstrijd of 4.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind Tiote beter dus zoals ik er tegenaan kijk gaat Twente er niet op achteruit.
Het hangt denk ik een beetje van de tegenstander en het moment af. Er zijn situaties waarin ze meer aan Jansen hebben en er zijn ongetwijfeld ook situaties waarin Tioté eigenlijk een betere keuze is. Ik denk wel dat ze het risico lopen om kwa creativeit erg afhankelijk te worden van Perez.
Er staat een goed ingespeeld elftal dus ze zijn niet volledig afhankelijk van één speler. Maar ze zullen hem best missen.
Er staat een goed ingespeeld elftal dus ze zijn niet volledig afhankelijk van één speler. Maar ze zullen hem best missen.
Nil volentibus arduum
Veel respect voor deze beslissing. Ik vraag me af of PSV en Ajax hetzelfde gedaan zouden hebben in deze situatie.
I think I lost my fucking headache
Dat kun je je inderdaad afvragen. Ik denk het niet eerlijk gezegd. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik Kraay jr. mag geloven is die keeper eerder dood dan levend. Vind twee maanden schorsing nog vrij kort, eigenlijk.
Al zijn vrienden zijn zelf bij hun volle verstand bij hem in de auto gestapt. Ik geloof niet dat ze niet wisten dat hij gedronken had.
Die twee maanden schorsing gaan in nadat hij hersteld is van zijn blessures, nadat de winterstop voorbij is en na zijn eventuele gevangenis / taakstraf? Anders is het met name een schijnmaatregel om netjes over te komen van Twente. Voetballen doet Janssen namelijk zonder schorsing door zijn club sowieso al niet tot midden / eind januari.
Het lijkt mij strafbaar wat hij heeft gedaan, dus het openbaar ministerie zou hier ook nog wel eens achter aan kunnen gaan. Het is toch zijn schuld dat er nu een persoon niet meer normaal functioneert?
Hij heeft toch iemand letsel toegebracht, of hoe noem je dat? WkCdW??
Hij heeft toch iemand letsel toegebracht, of hoe noem je dat? WkCdW??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."