Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 28, 2008 8:37 am

Nou, vooruit dan. Alleen slecht is ook goed, uitgerangeerd is optioneel. Hoewel ik het liefst beide zie.... :smallgrin.gif:

Arsenal moet echt geen 15 miljoen neerleggen hoor. Zo lang loopt dat contract niet meer en de club is op zoek naar geld.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 28, 2008 9:35 am

Peter schreef:Denk niet dat ze dat nu ook doen. Ze zien daar toch ook wel in dat ze moeten investeren? Het hart van het elftal bestaat al uit uitgerangeerde spelers, namelijk.
Die ze een jaar geleden hebben gehaald. En tijdens de zomer (JDT). Nee, die leren het nooit.

De Guzman vergelijken met Hargreaves, vreemd. Appels en peren. :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 28, 2008 9:40 am

Dat hangt er vanaf welke maatstaf je hanteert. Zo zijn beide spelers in Canada geboren.... :smallgrin.gif:

Johan Derksen weet op vi.tv te melden dat Feyenoord nog altijd financiële problemen kent. Als dat een beetje klopt kon het wel eens zijn dat ze bij een verkoop van De Guzman niet veel overhouden om te investeren.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 28, 2008 11:10 am

Arsenal heeft toch niet zo veel geld? Ik denk dat die vijftien miljoen wel iets overdreven is of het moet het totaalbedrag zijn dat Arsenal er voor over heeft. In dat geval zal de transferom ± 12 miljoen zijn, waarvan drie miljoen voor de investeerders.

Klopt het bedrag dan maakt feyenoord toch waar wat is beloofd, ieder jaar een talent voor veel geld verkopen: Drenthe en nu De guzman, maar eerst zien, dan geloven.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Nihad

Bericht door Nihad » do aug 28, 2008 11:50 am

De Guzman levert nog geen 5 miljoen op.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Alexander

Bericht door Alexander » do aug 28, 2008 11:53 am

De Guzman is een prima middelvelder, maar niet meer dan een miljoen of 8 waard op dit moment.

Rooie

Bericht door Rooie » do aug 28, 2008 4:05 pm

Sportweek:
Hoewel zijn werkgever Feyenoord en de speler zelf openstaan voor een internationale transfer van Jonathan De Guzman (foto, rechts), heeft nog altijd geen enkele geïnteresseerde club zich voor hem bij Feyenoord gemeld. Zijn zaakwaarnemer Jan de Visser, die de middenvelder de afgelopen weken actief aanbood bij Engelse en Spaanse clubs en bij wie geregeld naar De Guzman is geïnformeerd, ziet het daar ook niet meer van komen. “Ik verwacht niet dat het deze zomer nog tot een transfer van Jonathan komt,” zei hij donderdagmiddag tegen Sportweek. “De prijs die Feyenoord voor hem vraagt, willen de in hem geïnteresseerde clubs niet betalen. En des te verder je tegen het einde van de transfertermijn komt, des te duurder zal hij worden.”
Feyenoord zal inderdaad wel een bedrag boven de 10 miljoen euro vragen.

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 28, 2008 6:44 pm

En des te verder je tegen het einde van de transfertermijn komt, des te duurder zal hij worden.”
Waarom??
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 29, 2008 1:50 pm

'Feyenoord aast op routinier Larsson'
Feyenoord wil Henrik Larsson verleiden tot een nieuw avontuur in Rotterdam. De 36-jarige Zweed staat onder contract bij Helsingborgs IF en zou openstaan voor een vertrek, meldt Daily Mail.

Voor de Zweed bestaat ook interesse vanuit Engeland. Everton en Tottenham Hotspur zouden hengelen naar de diensten van de goalgetter.

Larsson is geen onbekende bij Feyenoord. Hij speelde vanaf het seizoen 1993-1994 drie voetbaljaargangen voor de eredivisionist.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr aug 29, 2008 2:03 pm

banjavi schreef:
'Feyenoord aast op routinier Larsson'
Feyenoord wil Henrik Larsson verleiden tot een nieuw avontuur in Rotterdam. De 36-jarige Zweed staat onder contract bij Helsingborgs IF en zou openstaan voor een vertrek, meldt Daily Mail.

Voor de Zweed bestaat ook interesse vanuit Engeland. Everton en Tottenham Hotspur zouden hengelen naar de diensten van de goalgetter.

Larsson is geen onbekende bij Feyenoord. Hij speelde vanaf het seizoen 1993-1994 drie voetbaljaargangen voor de eredivisionist.
voetbalprimeur.nl
:drecul.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 29, 2008 2:04 pm

Die Steef heeft het er maar druk mee. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr aug 29, 2008 2:06 pm

Feyenoord heeft een slechte scouting, anders kom je niet bij deze namen uit.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 29, 2008 2:17 pm

Of de trainer is natuurlijk een ontzettende boerenlul.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 29, 2008 2:21 pm

Mols is bijna op, volstrekt logisch dat ze gaan verjongen! :hypocrite.gif:

Als een scout met betere namen op de knoppen komt, neem ik toch aan dat ze die zullen nemen
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 29, 2008 2:22 pm

Dus het lag aan de scouting dat Van Geel Luque en Urzaiz haalde? Geloof ik niets van. Er zal best een en ander aan te merken zijn op de scouting van Ajax en Feyenoord, maar beter dan Luque en Urzaiz valt er altijd te halen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 29, 2008 2:25 pm

De Ajax-scouting krijgt hier toch ook bakken met kritiek? Welnu, dan is de Feyenoord-scouting niet veel beter. Eerder slechter.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 29, 2008 2:28 pm

Klopt, maar ik geloof er niets van dat de scouting niet met betere spelers dan Luque en Urzaiz op de proppen kan komen. Dat is nu juist het probleem. Je kan de scouting lang niet altijd beoordelen op het aankoopbeleid. Er speelt zoveel meer.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr aug 29, 2008 2:34 pm

Ja en nee. Ik geloof wel degelijk dat het aankoopbeleid een indicatie geeft van de scouting. Wat dat betreft sluit ik me aan bij joey:
joey schreef:
Thomas schreef:Of de scouts bij Ajax nu bovenmatig goed zijn of niet, ik geloof nooit dat ze niet met betere spelers dan Urzaiz, Luque en Roger op de proppen konden komen.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar... als je een scoutingsploeg in dienst hebt die keer op keer met toppers aan komt zetten, raak je niet in de verleiding om Urzaiz, Luque of Roger te halen. Het feit dat het gebeurt, wijst op bloedarmoede bij de scouting.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr aug 29, 2008 5:15 pm

Verbeek waarschuwt: 'Kalmar is een gevaarlijke outsider
29/08/2008 17:33

Gertjan Verbeek is opgelucht dat Feyenoord in de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup Saint-Etienne ontloopt. Maar helemaal tevreden is de coach niet met Kalmar FF als tegenstander.

'Het is een stugge ploeg met aanvallende kwaliteiten', vertelt Verbeek over de koploper van Zweden. 'Het is gewoon een goed team. Het wordt oppassen geblazen voor ons. Onze scout Rinus Israël heeft de ploeg onlangs in actie gezien en dat was overtuigend. Ik wilde Saint-Etienne liever niet treffen, maar Kalmar is een gevaarlijke outsider. Makkelijk zal het niet worden.’

Kevin Hofland gaf een soortgelijke reactie via de website van Feyenoord. 'Ik ken de club absoluut niet, maar het lijkt me duidelijk dat we niet in de positie zijn om de tegenstander te onderschatten. We hoopten in elk geval Saint Etienne te ontlopen. Dat was op papier de sterkste tegenstander. Franse ploegen zijn meestal stugge teams. Maar dat geldt meestal ook voor Scandinavische teams.'
:drecul.gif:

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » vr aug 29, 2008 5:23 pm

Wat is daar grappig aan?

Wat hij zegt is gewoon waar. Kalmar heeft een heel aardig team.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr aug 29, 2008 5:30 pm

Ik heb toch echt liever FC Borac Cacak dan de koploper van de Zweedse competitie die AA Gent even met 4-0 van het veld blaast.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 29, 2008 6:38 pm

Verbeek haalt uit naar 'achterbaks' PSV
Geschreven op vrijdag, 29 augustus om 17:48

Gertjan Verbeek hoeft de directie van PSV voorlopig even niet te zien. De trainer van Feyenoord is zeer teleurgesteld in de handelswijze van de Eindhovense club, die onlangs doelman Stefan Toonen wegkaapte uit Rotterdam. “PSV heeft ons een kunstje geflikt”, moppert de oefenmeester van Feyenoord in de Telegraaf. De 24-jarige Toonen was op amateurbasis vierde keeper bij Feyenoord. PSV gaf de sluitpost de kans om een contract te tekenen en Toonen ging graag op dat voorstel in. De keeper maakte transfervrij de overstap van Rotterdam naar Eindhoven en is nu bij PSV vierde doelman. Na de verhuur van Sherif Ekramy aan Ankaragücü heeft Feyenoord daardoor nog maar twee keepers over: de 36-jarige Henk Timmer en de jeugdige stand-in Darley Ramon Torres.

Verbeek is teleurgesteld en haalt hard uit naar de clubleiding van de regerend landskampioen. “Ze hebben Toonen op een achterbakse manier benaderd. Dit is stijlloos en respectloos”, moppert de trainer. “Zo zie je maar, dat PSV zijn streken nog steeds niet is verleerd. Er zijn afspraken tussen de topclubs om elkaars spelers niet te benaderen, maar blijkbaar zijn afspraken voor PSV niets waard. Ik vind dit achterbaks.”

De coach van Feyenoord hoopt dat zijn werkgever nog voor het sluiten van de transferdeadline een nieuwe keeper weet aan te trekken. Verbeek heeft er echter een hard hoofd in. “Met Timmer, Darley en Toonen had ik het wel aangedurfd, maar nu moet er perse een keeper bijkomen, terwijl er geen geld is. Als je ziet hoe dit gespeeld is, dan heeft Jan Reker (algemeen directeur van PSV, red.) niks geleerd.”

www.voetbalzone.nl
Verbeek is nadrukkelijk aanwezig, zeg.

999

Bericht door 999 » vr aug 29, 2008 7:11 pm

En Psv krijgt steeds meer voetbal-vijanden ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2008 7:19 pm

Voetske schreef:En Psv krijgt steeds meer voetbal-vijanden ..
Ik vind het een beetje een jankverhaal van Verbeek. Geef die Toonen dan eerder een contract, dan is er niets aan de hand.

Jan Reker is een makkelijk mikpunt voor Verbeek. Reker wordt door vrijwel iedereen die met 'm te maken heeft voor leugenaar uitgemaakt, dus is het wel heel makkelijk voor Verbeek om ook een duit in het zakje te doen. Toch?!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 29, 2008 7:21 pm

Laat Verbeek maar eens wat meer tijd besteden aan zijn eerste elftal. Ik ben benieuwd of ze dit jaar hoge ogen kunnen gaan gooien.

Gesloten