PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 18, 2008 11:35 am

Ik zie het belang er ook niet van in om te weten hoe van Kraaij 'in het leven staat'.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 11:40 am

Nee, en waarom die link tussen het persoonlijk leed van Van Kraaij en de situatie van Aissati? Die jongen zit in een vervelende situatie, maar het zou nog vervelender zijn als zijn hele familie onder de trein kwam. Dat begrijpt hij heus wel.

Voor de mensen in de voetbalwereld is voetbal heel belangrijk, maar voor buitenstaanders is het alleen maar een van de driehonderdduizend vormen van vrijetijdsbesteding waar ze uit kunnen kiezen. Miljarden mensen in deze wereld kijken nooit naar voetbal en leven rustig verder.
Het stinkt aan alle kanten!

Jim

Bericht door Jim » vr jul 18, 2008 12:14 pm

Jesse schreef:Ik zie het belang er ook niet van in om te weten hoe van Kraaij 'in het leven staat'.
Prima dat jij daar het belang niet van ziet. Maar Jesse is niet alleen op de wereld.
"Hoe moeilijk ik het heb is voor anderen ook helemaal niet relevant.
Maar als de mensen willen weten hoe ik in het leven sta, hoe ik bepaalde zaken zie en hoe ik werk, móeten ze mijn achtergrond kennen."
Met andere woorden, Van Kraaij geeft duidelijk aan dat hij zijn 'levensverhaal' slechts vertelt voor diegenen die daarin wel zijn geinteresseerd. Die mensen zijn er namelijk hoogstwaarschijnlijk ook.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 12:16 pm

'PSV in verband gebracht met Bruno Fornaroli - onduidelijkheid over berichtgeving'

PSV wordt de laatste twee dagen in verband gebracht met interesse voor de twintigjarige Nacional-aanvaller Bruno Fornaroli. Ook Voetbal International maakt daar nu melding van. Verwezen wordt veelal in de geruchten naar berichtgeving in media in Uruguay. Daar hebben we vooralsnog niets aan kunnen treffen, reden voor ons om het (nog) niet te plaatsen.
Sowieso is de situatie rond de aanvaller een merkwaardige. De spits bevindt zich nu in Italië. Hij had toestemming voor zijn club om daar enige tijd te verblijven in een poging een transfer te realiseren. Inmiddels zou het nog niet tot een transfer zijn gekomen en heeft hij een terugkeer naar Uruguay uitgesteld.
Ondertussen zou de zaakwaarnemer in Italië hebben laten weten dat PSV concrete interesse heeft getoond. Die uitlatingen zouden in het Italiaanse geruchtencircuit naar boven zijn gekomen.
In de krant Observa wordt nu gemeld dat er een partij is die deze week een bod heeft uitgebracht namens een Europese club bij Nacional via een tussenpersoon van 3,5 miljoen dollar. Die zou echter vereisen dat de spits direct terug zou keren naar Montevideo. Om welke club het gaat is vooralsnog onbekend.
PN

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 18, 2008 12:16 pm

Jim schreef: Met andere woorden, Van Kraaij geeft duidelijk aan dat hij zijn 'levensverhaal' slechts vertelt voor diegenen die daarin wel zijn geinteresseerd.
Dan had hij die mensen beter even een e-mail gestuurd.

Jim

Bericht door Jim » vr jul 18, 2008 12:24 pm

Mwah, is wat omslachtig. Je kunt dingen ook gewoon niet lezen als je ze niet interessant vindt.

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 18, 2008 12:25 pm

Jim schreef:Met andere woorden, Van Kraaij geeft duidelijk aan dat hij zijn 'levensverhaal' slechts vertelt voor diegenen die daarin wel zijn geinteresseerd. Die mensen zijn er namelijk hoogstwaarschijnlijk ook.
Hij geeft dat hij zijn verhaal móet vertellen. Oké, voor sommigen misschien inderdaad van belang, maar stuur hen, zoals Jöhnk zegt, een e-mail, of vertel het hen persoonlijk. Dit hoef je toch niet landelijk bekend te maken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 18, 2008 12:26 pm

Jim schreef:Mwah, is wat omslachtig. Je kunt dingen ook gewoon niet lezen als je ze niet interessant vindt.
Tsja, dan moet het stuk niet de indruk geven dat het over Ajax gaat.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 12:26 pm

Ik begrijp niet dat hij zulke persoonlijke dingen in de krant laat zetten. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Jim

Bericht door Jim » vr jul 18, 2008 12:29 pm

Jesse schreef: Hij geeft dat hij zijn verhaal móet vertellen.
Je leest maar half. Hij zegt er duidelijk bij dat hij het vertelt voor de mensen die het willen weten.
Jesse schreef: Dit hoef je toch niet landelijk bekend te maken?
Er wordt zoveel landelijk bekend gemaakt wat mij niet interesseert. Dan lees ik dat gewoon niet.

999

Bericht door 999 » vr jul 18, 2008 12:30 pm

joey schreef:Ik begrijp niet dat hij zulke persoonlijke dingen in de krant laat zetten. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Tja, ik ook niet.Het enige wat ik kan bedenken is dat je hem, mocht er ooit iets mis gaan, toch met andere ogen moet bekijken.Immers hij heeft iets ergs meegemaakt ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » vr jul 18, 2008 12:32 pm

Jim schreef:
Je leest maar half. Hij zegt er duidelijk bij dat hij het vertelt voor de mensen die het willen weten.
Er wordt zoveel landelijk bekend gemaakt wat mij niet interesseert. Dan lees ik dat gewoon niet.
Dat natuurlijk wel een standaard zin. " ik vertel het voor de mensen die het willen weten " , de prive, story methode ..
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 18, 2008 12:41 pm

Jim schreef:
Oké, maar doe het dan niet in een stuk dat over Ajax lijkt te gaan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 18, 2008 12:44 pm

Juist wat boeit het buiten zijn familie en vrienden dat hij 3 (drie) jaar geleden een kind heeft verloren. Rot toch op met die voor buitenstaanders ‘flauwekul’.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 18, 2008 2:03 pm

Stevens verwijt Reis 'onprofessioneel' gedrag
18/07/2008 14:54

Jonathan Reis staat voorlopig weer aan de kant na een ongelukkige training. Voor PSV-trainer Huub Stevens ligt de oorzaak bij de Braziliaanse aanvaller zelf.

Volgens Stevens heeft Reis de nieuwe voetblessure voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten. De aanvaller liet eerder dan de artsen hadden voorgesteld het gips weghalen. De consequenties waren navenant: een haarscheurtje in een botje in zijn linkervoet.

'Je kunt wel zeggen dat hij niet professioneel met zijn blessure is omgegaan. Dat heeft er toe geleid dat hij nu weer in het gips zit', zei Stevens op de PSV-website. 'Het was tijdens een positiespel, waarin hij de neutrale man was. Ik hoop dat hij er van geleerd heeft, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je zelf je gips er af haalt.'

Eind maart liep Reis tijdens een training een voetbreuk op. Voor het herstel stond zes tot acht weken. Maar de Braziliaan koos voor een ander tijdspad.

www.vi.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 18, 2008 2:04 pm

Ha, de volgende klant van Lemic! Volgende conflict? :smallgrin.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jul 18, 2008 2:06 pm

Iets zegt me dat we deze jongen binnenkort bij Ajax gaan zien. :excited.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 18, 2008 6:04 pm

Generaal zal wel helemaal stuk zitten:
generaal schreef:Aissati: Hybridekloon van Messi, Kaká, Hleb en Ronaldinho. :worshippy:

999

Bericht door 999 » vr jul 18, 2008 6:08 pm

:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » vr jul 18, 2008 8:32 pm

Ajax heeft hoe dan ook een werelddeal beklonken.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jul 18, 2008 9:32 pm

generaal schreef:Ajax heeft hoe dan ook een werelddeal beklonken.
We zullen zien! Maar voor zo´n zacht prijsje moet je de gok altijd nemen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 18, 2008 11:17 pm

Jim schreef:
Jesse schreef:Ik zie het belang er ook niet van in om te weten hoe van Kraaij 'in het leven staat'.
Prima dat jij daar het belang niet van ziet. Maar Jesse is niet alleen op de wereld.
De halve VI gaat over hoe mensen in het leven staan. Veel mensen interesseert dat wel. Wellicht dat wij het ook iets interessanter hadden gevonden als het over Bergkamp was gegaan ipv over van Kraaij

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jul 18, 2008 11:19 pm

Waarom heet iedereen in de voetballerij tegenwoordig A3?

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 18, 2008 11:27 pm

Van Kraaij en Koster zijn niet alleen van tegenwoordig Johnk. Beiden speelden in pSV toen jij nog niet was geboren

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 19, 2008 6:54 am

Voetske schreef: Dat natuurlijk wel een standaard zin. " ik vertel het voor de mensen die het willen weten " , de prive, story methode ..
De man zegt ook:

'heb het verdriet voor mezelf gehouden. Dat is best moeilijk, ook met je vrouw.'

Hij kan er dus blijkbaar niet met z'n vrouw over praten, maar wel met een journalist... :confused.gif:

Ook in dat interview: het vriendenclubjes-gedoe bij PSV. De clan-Lemic wordt eruit gewerkt door Reker. En Reker haalt zijn eigen clan binnen met Stevens, van Kraaij, Segers. :confused.gif:

Verder heeft Reker m.b.t. Aisatti weer eens geen woord gehouden. De juiste man op de juiste plek, die Reker! :headbang.gif:

Gesloten