PSV 2008 - 2009
Nee, en waarom die link tussen het persoonlijk leed van Van Kraaij en de situatie van Aissati? Die jongen zit in een vervelende situatie, maar het zou nog vervelender zijn als zijn hele familie onder de trein kwam. Dat begrijpt hij heus wel.
Voor de mensen in de voetbalwereld is voetbal heel belangrijk, maar voor buitenstaanders is het alleen maar een van de driehonderdduizend vormen van vrijetijdsbesteding waar ze uit kunnen kiezen. Miljarden mensen in deze wereld kijken nooit naar voetbal en leven rustig verder.
Voor de mensen in de voetbalwereld is voetbal heel belangrijk, maar voor buitenstaanders is het alleen maar een van de driehonderdduizend vormen van vrijetijdsbesteding waar ze uit kunnen kiezen. Miljarden mensen in deze wereld kijken nooit naar voetbal en leven rustig verder.
Het stinkt aan alle kanten!
Prima dat jij daar het belang niet van ziet. Maar Jesse is niet alleen op de wereld.Jesse schreef:Ik zie het belang er ook niet van in om te weten hoe van Kraaij 'in het leven staat'.
Met andere woorden, Van Kraaij geeft duidelijk aan dat hij zijn 'levensverhaal' slechts vertelt voor diegenen die daarin wel zijn geinteresseerd. Die mensen zijn er namelijk hoogstwaarschijnlijk ook."Hoe moeilijk ik het heb is voor anderen ook helemaal niet relevant.
Maar als de mensen willen weten hoe ik in het leven sta, hoe ik bepaalde zaken zie en hoe ik werk, móeten ze mijn achtergrond kennen."
PN'PSV in verband gebracht met Bruno Fornaroli - onduidelijkheid over berichtgeving'
PSV wordt de laatste twee dagen in verband gebracht met interesse voor de twintigjarige Nacional-aanvaller Bruno Fornaroli. Ook Voetbal International maakt daar nu melding van. Verwezen wordt veelal in de geruchten naar berichtgeving in media in Uruguay. Daar hebben we vooralsnog niets aan kunnen treffen, reden voor ons om het (nog) niet te plaatsen.
Sowieso is de situatie rond de aanvaller een merkwaardige. De spits bevindt zich nu in Italië. Hij had toestemming voor zijn club om daar enige tijd te verblijven in een poging een transfer te realiseren. Inmiddels zou het nog niet tot een transfer zijn gekomen en heeft hij een terugkeer naar Uruguay uitgesteld.
Ondertussen zou de zaakwaarnemer in Italië hebben laten weten dat PSV concrete interesse heeft getoond. Die uitlatingen zouden in het Italiaanse geruchtencircuit naar boven zijn gekomen.
In de krant Observa wordt nu gemeld dat er een partij is die deze week een bod heeft uitgebracht namens een Europese club bij Nacional via een tussenpersoon van 3,5 miljoen dollar. Die zou echter vereisen dat de spits direct terug zou keren naar Montevideo. Om welke club het gaat is vooralsnog onbekend.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij geeft dat hij zijn verhaal móet vertellen. Oké, voor sommigen misschien inderdaad van belang, maar stuur hen, zoals Jöhnk zegt, een e-mail, of vertel het hen persoonlijk. Dit hoef je toch niet landelijk bekend te maken?Jim schreef:Met andere woorden, Van Kraaij geeft duidelijk aan dat hij zijn 'levensverhaal' slechts vertelt voor diegenen die daarin wel zijn geinteresseerd. Die mensen zijn er namelijk hoogstwaarschijnlijk ook.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Je leest maar half. Hij zegt er duidelijk bij dat hij het vertelt voor de mensen die het willen weten.Jesse schreef: Hij geeft dat hij zijn verhaal móet vertellen.
Er wordt zoveel landelijk bekend gemaakt wat mij niet interesseert. Dan lees ik dat gewoon niet.Jesse schreef: Dit hoef je toch niet landelijk bekend te maken?
Tja, ik ook niet.Het enige wat ik kan bedenken is dat je hem, mocht er ooit iets mis gaan, toch met andere ogen moet bekijken.Immers hij heeft iets ergs meegemaakt ..joey schreef:Ik begrijp niet dat hij zulke persoonlijke dingen in de krant laat zetten. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Blij met de punten ...
Dat natuurlijk wel een standaard zin. " ik vertel het voor de mensen die het willen weten " , de prive, story methode ..Jim schreef:Je leest maar half. Hij zegt er duidelijk bij dat hij het vertelt voor de mensen die het willen weten.Jesse schreef: Hij geeft dat hij zijn verhaal móet vertellen.
Er wordt zoveel landelijk bekend gemaakt wat mij niet interesseert. Dan lees ik dat gewoon niet.Jesse schreef: Dit hoef je toch niet landelijk bekend te maken?
Blij met de punten ...
Oké, maar doe het dan niet in een stuk dat over Ajax lijkt te gaan.Jim schreef:Je leest maar half. Hij zegt er duidelijk bij dat hij het vertelt voor de mensen die het willen weten.Jesse schreef: Hij geeft dat hij zijn verhaal móet vertellen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Stevens verwijt Reis 'onprofessioneel' gedrag
18/07/2008 14:54
Jonathan Reis staat voorlopig weer aan de kant na een ongelukkige training. Voor PSV-trainer Huub Stevens ligt de oorzaak bij de Braziliaanse aanvaller zelf.
Volgens Stevens heeft Reis de nieuwe voetblessure voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten. De aanvaller liet eerder dan de artsen hadden voorgesteld het gips weghalen. De consequenties waren navenant: een haarscheurtje in een botje in zijn linkervoet.
'Je kunt wel zeggen dat hij niet professioneel met zijn blessure is omgegaan. Dat heeft er toe geleid dat hij nu weer in het gips zit', zei Stevens op de PSV-website. 'Het was tijdens een positiespel, waarin hij de neutrale man was. Ik hoop dat hij er van geleerd heeft, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat je zelf je gips er af haalt.'
Eind maart liep Reis tijdens een training een voetbreuk op. Voor het herstel stond zes tot acht weken. Maar de Braziliaan koos voor een ander tijdspad.
www.vi.nl
De halve VI gaat over hoe mensen in het leven staan. Veel mensen interesseert dat wel. Wellicht dat wij het ook iets interessanter hadden gevonden als het over Bergkamp was gegaan ipv over van KraaijJim schreef:Prima dat jij daar het belang niet van ziet. Maar Jesse is niet alleen op de wereld.Jesse schreef:Ik zie het belang er ook niet van in om te weten hoe van Kraaij 'in het leven staat'.
De man zegt ook:Voetske schreef: Dat natuurlijk wel een standaard zin. " ik vertel het voor de mensen die het willen weten " , de prive, story methode ..
'heb het verdriet voor mezelf gehouden. Dat is best moeilijk, ook met je vrouw.'
Hij kan er dus blijkbaar niet met z'n vrouw over praten, maar wel met een journalist...

Ook in dat interview: het vriendenclubjes-gedoe bij PSV. De clan-Lemic wordt eruit gewerkt door Reker. En Reker haalt zijn eigen clan binnen met Stevens, van Kraaij, Segers.

Verder heeft Reker m.b.t. Aisatti weer eens geen woord gehouden. De juiste man op de juiste plek, die Reker!