Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
schilder is een echte Ajacied! 

Schilder, hero you! 

- Ajaciedjuh
Plagiaat, maar t.o.v. feyenooit mag datD_skilled schreef:schilder is een echte Ajacied!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
chips, nootjes en bier in de aanslag en op naar feyenoord.netwerk.to om de ramptourist uit te hangen zometeen.
rentree van Ali B.
Nog een oud kakkie.
Wat een prachtige vroege middag. Yummie.
Nog een oud kakkie.

Wat een prachtige vroege middag. Yummie.
2-0, eindstand.
Lekker hoor, verliezen nou de zesde uitwedstrijd op rij? 

-
- AT Toto winner 15/16
Oke komt ie.. de allereerste post in de nabeschouwing NAC - fnoord op fnoord netwerk:
GENAAID DOOR DE KONINKLIJKE JODEN BOND!!!!!!
Wij verdienden de zege:kwaad:kwaad:kwaad:kwaad:kwaad
Amoah had er met rood afgemoeten wegens schwalbe, er gebeurde helemaal niks.
Vuile kut joden!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahaha BZ, heerlijk. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Die Schilder... Maakt zich als Ajacied nuttig. Vorig seizoen al tegen Oost-Brabant en nu weer tegen de kakkies. Our man in Breda. 

"GENAAID DOOR DE KONINKLIJKE JODEN BOND!!!!!!
Vuile kut joden!!!"
Het is altijd de schuld van de joden hahahaha

Vuile kut joden!!!"
Het is altijd de schuld van de joden hahahaha

15 mei 2011.
Staat Excelsior nou boven Feyenoord op de ranglijst? 

Die Martins Indi heeft echt de potentie om een geweldige Feyenoord-schlemiel te worden:
1) Hij wordt vergeleken met Van Gobbel.
2) Hij speelt in een dramatisch elftal.
3) Hij loopt nu al tegen z'n eerste rode kaart op.
4) Na Feyenoord-AA Gent deed hij datgene dat een speler van Feyenoord nooit moet doen: bluf tonen. Hij zei in een interview iets van "Wie is die Coulibaly dan?". Een week later worden ze in Gent uitgeschakeld en maakt Coulibaly het beslissende doelpunt.
1) Hij wordt vergeleken met Van Gobbel.
2) Hij speelt in een dramatisch elftal.
3) Hij loopt nu al tegen z'n eerste rode kaart op.
4) Na Feyenoord-AA Gent deed hij datgene dat een speler van Feyenoord nooit moet doen: bluf tonen. Hij zei in een interview iets van "Wie is die Coulibaly dan?". Een week later worden ze in Gent uitgeschakeld en maakt Coulibaly het beslissende doelpunt.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die jongen kan er echt weinig van he. Een zogenaamd talent natuurlijk, maar oi oi oi wat is die vent slecht. Mooi vind ik dat.
Feyenoord gaat het lastig krijgen om bij de eerste 9 te komen. Uiteraard is dat geen schande, want ze hebben een jonge groep met heel veel talent blablabla.

Feyenoord gaat het lastig krijgen om bij de eerste 9 te komen. Uiteraard is dat geen schande, want ze hebben een jonge groep met heel veel talent blablabla.
Ze vinden op FN serieus dat Feyenoord een goede wedstrijd heeft gespeeld. Je verbaast je daar echt.
Ik vond ze niet zó slecht spelen. Ze speelden het wel heel slecht uit. Smolov doet te veel in één (te laag) tempo en Wijnaldum en met name Schaken en Cissé missen gewoon kwaliteit.Jöhnk schreef:Ze vinden op FN serieus dat Feyenoord een goede wedstrijd heeft gespeeld. Je verbaast je daar echt.
Bahia en Martins Indi zijn natuurlijk gewoon ronduit slecht.Vlaar is te goed voor deze ploeg en de Vrij heeft mogelijkheden. Fer is m.i. gehypt. Heeft me nog nooit kunnen bekoren.
Mario wilde weer eens een 'singaal' afgeven en had El Ahmadi op de tribune gezet.Het gaat weer lekker daar.
- peter
Haha dit is bijna net zo erg als de holocaust ontkennen.We winnen gewoon, klaar. Gister tegen Willem II was eigenlijk gewoon een slechte pot, ze zijn daar zo vol van zichzelf dat ze vergeten te voetballen. Dit wordt gewoon 2-0 winnen natuurlijk, we sturen die neusjes weer huilend naar huis, wéér niet kunnen winnen in de Kuip

Ook Auassar, maar dat was niet vanwege het slechte trainen in het geval van El Ahmadi.wimpey schreef:
Mario wilde weer eens een 'singaal' afgeven en had El Ahmadi op de tribune gezet.Het gaat weer lekker daar.

- peter
Die Auassar heeft nog nooit bij de selectie gezeten volgens mij. Geniale aankoop, want nadat hij had getekend kwamen ze er achter dat 'ie er geen jota van kan. 

Mario en Don Leo hebben de ellende alleen maar vergroot daar. De spelers die ze gehaald hebben, halen het niveau nog verder omlaag.D_skilled schreef: Ook Auassar, maar dat was niet vanwege het slechte trainen in het geval van El Ahmadi.Of Lumb, anyone?
- Liberty
- Contacteer:
Jongens jongens.
Feyenoord heeft zojuist op een pijnlijke manier een nederlaag geleden. Dat gun je natuurlijk helemaal niemand, ook in Rotterdam niet. Ik vind het dan ook schandalig dat jullie nu de ramptoerist gaan uithangen op Feyenoord.netwerk en het trouwe legioen, wat altijd blijft geloven in de club, een beetje zit uit te lachen. Deze fans hebben pijn. Gun ze hun verdriet. Troost ze. Leef met ze mee.
Ik schaam me kapot voor jullie. Wij zijn Ajax-fans, wij horen daarboven te staan.

Feyenoord heeft zojuist op een pijnlijke manier een nederlaag geleden. Dat gun je natuurlijk helemaal niemand, ook in Rotterdam niet. Ik vind het dan ook schandalig dat jullie nu de ramptoerist gaan uithangen op Feyenoord.netwerk en het trouwe legioen, wat altijd blijft geloven in de club, een beetje zit uit te lachen. Deze fans hebben pijn. Gun ze hun verdriet. Troost ze. Leef met ze mee.
Ik schaam me kapot voor jullie. Wij zijn Ajax-fans, wij horen daarboven te staan.
Tijd voor iets nieuws.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, ik zat even twee seconden te kijken van 'huh?'. Je had me.Liberty schreef:Jongens jongens.![]()

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Haha, ik dacht inderdaad ook even dat Liberty het meende.