FC Groningen 2008 - 2009
Ik heb geen idee hoe hoog dat percentage is, ben ik ook wel benieuwd naar. Dat FC Groningen minder moeilijk doet is natuurlijk te wijten aan het feit dat het ten eerste niet in de winterstop plaatsvindt (Silva) en het (nog) geen basisspeler (Silva en Suarez) is. Daarnaast is het natuurlijk een goed bedrag voor een speler die nog maar een half jaar eredivisie ervaring heeft.
En het is natuurlijk de zoon van de voorzitter en de banden met PSV zijn de laatste jaren wat beter dan die met Ajax in onderhandelingen (ik neem aan dat je daar ook op aanstuurt). Dat zal de boel in in ieder geval niet moeilijker gemaakt hebben, dat is waar.
En het is natuurlijk de zoon van de voorzitter en de banden met PSV zijn de laatste jaren wat beter dan die met Ajax in onderhandelingen (ik neem aan dat je daar ook op aanstuurt). Dat zal de boel in in ieder geval niet moeilijker gemaakt hebben, dat is waar.
Zal wat informatyie hebben gemist (vakantie en werk) maar kostte Aissati 2,5 miljoen? Bron?Jöhnk schreef:Ik vind het wel duur voor een speler die niet in de basis van (met alle respect) Groningen staat. Ter vergelijking: wij betalen 2,5 miljoen voor Aissati. Waarmee ik niet zeg dat het geen goede speler is.
Doorverkoop en dan 15%? Stel dat psv hem over twee jaar ruilt met Messi, waarde € 100.000.000 en Barcelona betaalt psv € 1.000.000 bij, krijgt Groningen dan € 150.000? of € 15.150.000?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
- Daily Blind
Dat bedrag van 2,5 miljoen voor Aissati is ook in de pers genoemd. Erg veel zal het in ieder geval niet zijn geweest, want Ajax hoefde er geen melding van te maken.joey schreef:Dat bedrag van vier miljoen stond genoemd in het DVHN. Groningen zal dat dus wel hebben laten lekken.
Ik vertrouw ZSoG in deze.

- Daily Blind
Ik weet het niet.joey schreef:Waarom zegt Groningen dan dat hij vier miljoen heeft gekost?
FC Groningen verkocht Stefan Nijland onlangs aan PSV. Er waren meer geïnteresseerde clubs voor de aanvaller, zo laat technisch directeur Henk Veldmate weten. Ook laat hij weten dat de club vooruit gekeken heeft: 'We hebben enkele potentiële vervangers op het oog, maar we moeten nu onder hevige tijdsdruk werken."
"De ontwikkeling van Stef heeft afgelopen seizoen een vlucht genomen. Ajax, Feyenoord, AZ en enkele buitenlandse clubs toonden al interesse", aldus Veldmate. "Over de deal met PSV zijn we tevreden, al kan ik wel verklappen dat er aanvankelijk een fors verschil zat tussen het bod en de uiteindelijke transfersom. Het is nu na het vertrek van Luis Suárez naar Ajax de duurste uitgaande transfer in onze clubhistorie."