PSV 2008 - 2009
De hoofdprijs? Ik dacht dat Suarez voor bron 1: € 7.500.000 (officiële mededeling Ajax), volgens bron 2: € 8.000.000 (Iemand van Groningen) is verkocht i.p.v. de € 12.500.000 die gevraagd werd.Harm schreef:In het geval van de Boertjes heb ik dan geen gelijk, maar bij alle andere gevallen is gewoon de hoofdprijs betaald en is geen sprake geweest van waardevermindering.
Alves? Ik heb nooit gelezen wat er daadwerkelijk is betaald.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
ViGomes voor vier jaar naar White Hart Lane
26/06/2008 18:30
EXCLUSIEF - PSV en Heurelho Gomes zijn definitief uit elkaar. De komende vier jaar staat de Braziliaanse keeper onder de lat op White Hart Lane
Tottenham Hotspur betaalt voor Gomes negen miljoen euro, waarmee PSV met minder genoegen neemt dan contractueel was vastgelegd. In de verbintenis van de Braziliaan was een gelimiteerde afkoopsom van veertien miljoen euro opgenomen.
Gomes maakte na het kampioenschap in Voetbal International bekend dat hij wil vertrekken zolang algemeen directeur Jan Reker aan het bewind is. Sindsdien hebben de directie en het management van Gomes weliswaar gesprekken met elkaar gevoerd, maar de keeper geeft nog altijd prioriteit aan een overstap naar een andere club.
Naar alle waarschijnlijkheid wordt Andreas Isaksson de opvolger van Gomes in Eindhoven. De Zweedse international staat op het tweede plan bij Manchester City, maar was op het EK wél de eerste keus voor bondscoach Lars Lagerbäck.
We zullen zien of het bericht juist is, maar € 9.000.000 betalen voor Gomes betekent niet dat psv er negen krijgt. Er staat niet dat psv negen miljoen krijgt, toch eerst zien dan geloven.Tottenham Hotspur betaalt voor Gomes negen miljoen euro, waarmee PSV met minder genoegen neemt dan contractueel was vastgelegd.
Rekening Lemic: € 750.000
Valckx zal nog € 450.000 krijgen
Gerets (vriend van Lemic) € 200.000
Lemic (broer van Lemic( € 100.000
Reker (voor zijn handtekening) € 100.000
Braziliaanse keeperstrainer (voor niet nakomen contract) € 450.000
Joop Hiele (voor een onterecht ontslag) € 150.000
Stevens (compensatie voor een slechtere selectie) € 200.000
Philips (voor minder reclame-inkomsten) € 3.000.000
De belastingdienst: ???
De rest is voor psv.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Valt toch wel mee sinds Martin Jol? Ze hebben 2 goede jaren gehad onder hem.goodfella schreef:Villa er nog bij. Maar goed, ze hebben daar ook jarenlang een wanbeleid gevoerd.Justin schreef:9 miljoen, wat een schijntje. Topaankoop van de Spurs.
Gomes, Modric, Giovani - ze zijn daar niet slecht bezig.
Ja Baseman, wat zeg je nu?goodfella schreef:9 Miljoen. Tsjah...Baseman schreef:Hij heeft een contract tot 2013...zoveel haast hoeft PSV dus niet te hebben. Akkoord gaan met een lagere transfersom kan altijd nog.joey schreef:En dan? Gomes vertegenwoordigt een aanzienlijke (zij het slinkende) transferwaarde.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Wij mopperen vaak op de hypocrisie van ajax.nl, maar op psv.nl kunnen ze er ook wat van:

De supporters van PSV zijn woest. Dat is wel leuk.
In de Engelse pers wordt gemeld dat Lee voor 800.000 pond van de Spurs naar PSV zou overstappen. Wat vinden jullie, is hij dat geld nog waard?
Hoezo door de voordeur? Met andere woorden:‘Grootste competitie van de wereld’
Afgelopen weekeinde had algemeen directeur Jan Reker twee keer een onderhoud met Gomes, die duidelijk aangaf zijn zinnen te hebben gezet op een transfer naar ‘de grootste competitie van de wereld’. “Gomes vertelde me dat hij deze kans per se wilde grijpen. Hij wilde door de voordeur naar buiten om in Engeland zijn loopbaan voort te zetten. Om tactische redenen hebben we de onderhandelingen met Tottenham vervolgens doorgezet”, aldus Reker. PSV had doelman Gomes het liefst tot aan het einde van zijn contractperiode in Eindhoven gehouden. Hij is een uitstekende doelman en is uitgegroeid tot één van de beste PSV’ers aller tijden. Maar voor hem stond vast dat hij uit Eindhoven wilde vertrekken.

De supporters van PSV zijn woest. Dat is wel leuk.

In de Engelse pers wordt gemeld dat Lee voor 800.000 pond van de Spurs naar PSV zou overstappen. Wat vinden jullie, is hij dat geld nog waard?
Het stinkt aan alle kanten!