PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Remco.
Berichten: 110
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 2:03 pm

Bericht door Remco. » zo jul 30, 2006 4:12 pm

Peter, dat vraag ik me dus ook af. Ik heb me nog niet helemaal verdiept in de speler Mendez, ik heb ergens gelezen dat het een VM is. In dat geval heb je ook Simons al, we stikken in de middenvelders. Vayrynen speelt een goede voorbereiding. Het zal me benieuwen wat ze met hem van plan zijn.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 11:57 pm

Volgens Koeman zit er muziek in zijn selectie

NEWCASTLE, 30 juli 2006 21:50 - PSV behaalde zaterdag een knappe 3-2-overwinning uit op newcastle United. De nieuwe trainer Ronald Koeman was na afloop bijzonder tevreden over het optreden van zijn formatie. "We hebben de week goed afgesloten. De groep is fit, en er is bewezen dat er nog veel muziek in deze selectie zit. Stapje voor stapje werken we naar het niveau toe wat de mensen gewend zijn. Zo'n overwinning is onder de huidige omstandigheden altijd goed, dat geeft moed", aldus Koeman op PSV.nl.

Vooral het eerste uur had Koeman kunnen bekoren: "We hebben goed gespeeld, heel rustig en met goed positiespel. Newcastle speelt typisch Engels en tegen zulke ploegen kun je de ruimte goed uitbuiten, dat hebben we ook gedaan. Het vervolg van de wedstrijd was iets minder, maar dat kwam mede door wat vermoeidheid en doordat we veel gingen wisselen. Maar met name het eerste uur was zeer goed. We hebben grotendeels het spel gemaakt en konden steeds de vrije man vinden. Er zat ook veel beweging in, zeker als je beseft dat veel jongens pas een week trainen dan is dat prima."
voetbalonline
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jul 31, 2006 12:03 am

Baseman schreef:PS:L Wimpey, ik heb begrepen dat PSV met aardig wat druk naar voren speelde het eerste uur en volkomen terecht op een 0-3 voorsprong kwam. Na 60 minuten begon het grote wisselen en zakte de wedstrijd in, Newcastle presenteerde zich in deze wedstrijd aan het eigen publiek dus die bleven gaan. De 2-3 was overigens een een blunder van de scheids, hij gaf een pingel na een prefecte sliding op de bal van Addo. Maar ja, who cares. Het was maar een oefenwedstrijd, maar het eerste uur was PSV dominant, zette men druk naar voren en speelde men gewoon goed.
Hetzelfde overkwam Ajax tegen Arsenal en Dortmund, dus waar hebben we het over? :sleepey:
Peter schreef:Koeman: Iedereen roept nu dat Ajax en AZ de grote favorieten zijn voor de titel, maar waarop is dat gebaseerd.

Koeman zal wel andere mensen hebben gesproken, want ik heb nog niemand zoiets horen zeggen. Logischerwijze is PSV de grote favoriet en dat weet iedereen.
:sad:

Sorry hoor, maar PSV kan met geen enkel praatje dit seizoen onder de favorietenrol uitkomen. Ik neem aan dat iedereen het daar over eens is?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jul 31, 2006 12:09 am

PSV vervult droom Ecuadoriaan Méndez

30/7/2006 15:18

Edison Méndez staat aan de vooravond van zijn eerste Europese avontuur. Een wens van de middenvelder uit Ecuador gaat naar eigen zeggen in vervulling: hij gaat tekenen bij PSV.

PSV had de concurrentie van Charlton Athletic, dat eveneens pogingen ondernam de middenvelder naar Europa te halen. Maar Méndez liet de financieel aanlokkelijke kans in het Premiership te spelen lopen en koos voor de Eindhovense club.

'Soms gaat het niet om het geld', vertelde Méndez tegen Canal Uno. 'PSV speelt in de Champions League. Bovendien wist de club alles over mij. Voor mij is belangrijker dat je je lekker kan voelen bij een club dan het geld.'

Méndez verwacht uiterlijk donderdag zijn handtekening te zetten onder het contract met PSV. 'Mijn droom komt dan meer dan uit', aldus de international, die zich ook liet leiden door hoe Zuid-Amerikanen als Farfán, Romario en Ronaldo zich hebben kunnen manifesteren bij PSV. 'Bovendien wordt er niet door de lucht gespeeld, maar over de grond. Die stijl past beter bij mij.'

Méndez is bezig aan zijn tweede seizoen bij LDU Quito. Bovendien kwam de 27-jarige middenvelder, die in 2002 zijn land op het WK al vertegenwoordigde, op het WK in Duitsland in vier duels in actie.
vi.nl

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 31, 2006 9:00 am

Kop vanochtend in het AD: "PSV stiekem sterk". Waar slaat dat op? Hun selectie blijft nagenoeg intact en ze zijn de regerend landskampioen. Ze lopen weg van hun verantwoordelijkheden als ze zichzelf niet als titelkandidaat nr. 1 profileren. Sja... het blijven Brabo's he... :D
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » ma jul 31, 2006 9:39 am

Ze zeggen toch wel eens, stilstand is achteruitgang.

Als je het op die manier bekijkt gaat PSV achteruit en gaat Ajax (gezien de aankopen) alleen maar vooruit. ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 31, 2006 9:44 am

:D
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma jul 31, 2006 10:00 am

:worshippy: :D

Het stuk uit het AD:
Stil op weg naar wéér een titel
Door SJOERD MOSSOU

EINDHOVEN - De fans van PSV die vandaag in Eindhoven de open dag van hun favoriete club bezoeken zullen vooral heel veel vertrouwde gezichten zien. Ajax en AZ zitten midden in een grondige renovatie. Het wemelt in Amsterdam en Alkmaar van de nieuwe namen. Bij Feyenoord lijkt alles af te hangen van aanvoerder en topscorer Dirk Kuyt. Blijft hij nou wel, of blijft hij niet?

PSV wandelt haast anoniem richting het nieuwe seizoen. De landskampioen is de enige club uit de top-4 die met een gerust gemoed kan voortbouwen op de oerstevige en succesvolle basis van het vorig seizoen. Ajax versterkte zich met vedetten als Jaap Stam en kreeg met Henk ten Cate (FC Barcelona) een opvallende nieuwe coach. Gevolg: menigeen tipt de ploeg als de grote titelfavoriet.

Nederland lijkt te zijn vergeten dat PSV de afgelopen twee jaar met voorsprong de sterkste was in Nederland. Bovendien: zelden was de Eindhovense zomer zo zonder mutaties. Sleutelspelers als Gomes, Alex, Phillip Cocu en Jefferson Farfán hebben bezworen nog een jaar het rood-witte shirt te dragen, waardoor PSV voor het eerst sinds tijden niet grondig hoeft te verbouwen. Tot frustratie van succescoach Guus Hiddink moest de club herhaaldelijk knokken tegen een uittocht. In 2004 vertrok met Arjen Robben, Mateja Kezman en Dennis Rommedahl de complete voorhoede. Een jaar later zwaaiden Mark van Bommel, Johann Vogel en Wilfred Bouma af, drie vaste pionnen in de as van het elftal.

,,Cruciaal is altijd wat de speler zelf wil,’’ zegt technisch manager Stan Valckx, sinds het vertrek deze zomer van Hiddink (mede)verantwoordelijk voor het spelersbeleid. ,,Als een voetballer een transfer wil, houd je hem niet zo snel tegen. Maar het is een compliment aan de club dat jongens als Alex, Gomes en Farfán hier graag nog een jaar blijven. Ze kiezen voor hun sportieve toekomst en blijkbaar zien ze die voorlopig bij PSV. Dat Cocu is gebleven, is ook een goed teken. Op papier hebben we misschien wel een sterkere selectie dan afgelopen seizoen. Al blijft het altijd afwachten hoe het in de praktijk uitpakt.’’

Toch is het contrast met een paar maanden geleden groot. Het vertrek van Hiddink en de moeizame zoektocht naar diens opvolger werd omgeven door vraagtekens. Hoe moest het wegvallen van de allesbepalende technische man (Hiddink was trainer, coach, technisch directeur) worden opgevangen binnen de organisatie? Hadden spelers met grote Europese ambities, zoals topscorer Farfán, nog genoeg vertrouwen in de nabije toekomst van de Eindhovense club?

,,Het is wel spannend geweest, maar in paniek zijn we nooit geraakt,’’ aldus Valckx. ,,We hadden te maken met een erg homogene groep, die samen veel successen heeft geboekt. Ik proefde al vrij snel dat spelers liever wilden wachten op de écht grote stap. Bovendien was er veel vertrouwen in de nieuwe trainer.’’

Ronald Koeman knutselt sinds zijn eerste werkdag in juli aan een ploeg die nét zo moeilijk te bestrijden is als het PSV van Hiddink, maar dan met een een ander karakter. PSV moet wat vaker en eerder het initiatief nemen. Tijdens het trainingskamp afgelopen week in Engeland werd dinsdag gelijkgespeeld tegen Stoke City (0-0).

Zaterdagavond werd er gewonnen van Newcastle United (3-2). Zeker in het eerste uur kwam PSV voor 20.000 toeschouwers in St. James Park overtuigend voor de dag. Farfán schoot raak na een onoverzichtelijke situatie (1-0). Vennegoor of Hesselink maakte de 2-0 na een voorzet van de goed spelende Lamey. Pas nadat Culina voor 3-0 had gezorgd, slaagde Newcastle (met debutant Damien Duff, ex-Chelsea) erin iets terug te doen.

,,Ik ben heel tevreden,’’ reageerde Koeman. ,,Er is bewezen dat er nog veel muziek in deze selectie zit.’’

Koemans enige onzekerheid is het mogelijke vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink. FC Porto wil de lange aanvaller graag inlijven, maar vindt hem te duur. Net als Celtic, dat gisteren liet doorschemeren op de Franse markt te gaan zoeken naar een goedkoper alternatief. PSV wil een stevige prijs – zo’n acht miljoen euro – voor Vennegoor of Hesselink.

Maar een vertrek van de tweede aanvaller achter Farfán, zou geen ramp betekenen voor Koeman & co. Een lijst met alternatieven – Makaay (Bayern München), Charisteas (Ajax) - ligt klaar. En de romp van het elftal blijft hoe dan ook overeind. Verdediger André Ooijer, de enige andere PSV’er aan wie buitenlandse clubs nog trekken, staat op het punt zijn contract te verlengen tot de zomer van 2009.

De probleempositie van linksback is door Koeman en Valckx ingevuld met een gewaardeerd Mexicaans international: Carlos Salcido. De dure backs Michael Ball en Michael Reiziger worden ondertussen subtiel richting uitgang gedirigeerd en de chronische bankzitter Gerald Sibon staat al buiten (FC Nürnberg). In de breedte moeten reservedoelman Oscar Moens en de jonge verdedigers Manuel da Costa (Nancy) en Jelle de Bock (Club Brugge) de selectie op peil brengen.

,,We zijn blij dat we eindelijk een keer niét te maken hebben met een leegloop,’’ aldus Valckx. ,,Wat de houdbaarheidsdatum van deze kernspelers is, zal moeten blijken. Vroeger speelden clubs wel vijf of zes jaar met vrijwel hetzelfde elftal. Wij geloven dat we met dit team nog wel wat stappen kunnen maken.’’

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma jul 31, 2006 10:03 am

En dan nog dit van het PN:
31/7/2006 - Valckx: nog geen bod op Mendes, wel serieuze interesse
(Gepost door RvN)

In het Eindhovens Dagblad laat Stan Valckx weten dat er serieuze interesse is voor Mendes, maar dat de club nog geen bod heeft gedaan. "Mendez is een goede speler, maar PSV heeft geen bod op hem gedaan en er zijn geen gesprekken geweest met hem of zijn club. We zijn wel aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om hem naar Nederland te halen. De interesse is serieus."
PSV Netwerk
Valckx vergelijk hem in het Eindhovens Dagblad met Van Bommel. "Maar hij kan zowel rechts als links op het middenveld spelen. Hij zou in de toekomst de opvolger van Cocu kunnen worden."
:cheer:
Wat mij betreft komt hij niet !
Ik ken deze speler nauwelijks, maar 27 en nog spelend in Ecuador...dat zegt ook mij genoeg.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jul 31, 2006 10:03 am

Stil op weg naar wéér een titel
Door SJOERD MOSSOU


EINDHOVEN - De fans van PSV die vandaag in Eindhoven de open dag van hun favoriete club bezoeken, zullen vooral heel veel vertrouwde gezichten zien. Ajax en AZ zitten midden in een grondige renovatie. Het wemelt in Amsterdam en Alkmaar van de nieuwe namen. Bij Feyenoord lijkt alles af te hangen van aanvoerder en topscorer Dirk Kuyt. Blijft hij nou wel, of blijft hij niet?

PSV wandelt haast anoniem richting het nieuwe seizoen. De landskampioen is de enige club uit de top-4 die met een gerust gemoed kan voortbouwen op de oerstevige en succesvolle basis van het vorig seizoen. Ajax versterkte zich met vedetten als Jaap Stam en kreeg met Henk ten Cate (FC Barcelona) een opvallende nieuwe coach. Gevolg: menigeen tipt de ploeg als de grote titelfavoriet.

Nederland lijkt te zijn vergeten dat PSV de afgelopen twee jaar met voorsprong de sterkste was in Nederland. Bovendien: zelden was de Eindhovense zomer zo zonder mutaties. Sleutelspelers als Gomes, Alex, Phillip Cocu en Jefferson Farfán hebben bezworen nog een jaar het rood-witte shirt te dragen, waardoor PSV voor het eerst sinds tijden niet grondig hoeft te verbouwen. Tot frustratie van succescoach Guus Hiddink moest de club herhaaldelijk knokken tegen een uittocht. In 2004 vertrok met Arjen Robben, Mateja Kezman en Dennis Rommedahl de complete voorhoede. Een jaar later zwaaiden Mark van Bommel, Johann Vogel en Wilfred Bouma af, drie vaste pionnen in de as van het elftal.

,,Cruciaal is altijd wat de speler zelf wil,’’ zegt technisch manager Stan Valckx, sinds het vertrek deze zomer van Hiddink (mede)verantwoordelijk voor het spelersbeleid. ,,Als een voetballer een transfer wil, houd je hem niet zo snel tegen. Maar het is een compliment aan de club dat jongens als Alex, Gomes en Farfán hier graag nog een jaar blijven. Ze kiezen voor hun sportieve toekomst en blijkbaar zien ze die voorlopig bij PSV. Dat Cocu is gebleven, is ook een goed teken. Op papier hebben we misschien wel een sterkere selectie dan afgelopen seizoen. Al blijft het altijd afwachten hoe het in de praktijk uitpakt.’’

Toch is het contrast met een paar maanden geleden groot. Het vertrek van Hiddink en de moeizame zoektocht naar diens opvolger werd omgeven door vraagtekens. Hoe moest het wegvallen van de allesbepalende technische man (Hiddink was trainer, coach, technisch directeur) worden opgevangen binnen de organisatie? Hadden spelers met grote Europese ambities, zoals topscorer Farfán, nog genoeg vertrouwen in de nabije toekomst van de Eindhovense club?

,,Het is wel spannend geweest, maar in paniek zijn we nooit geraakt,’’ aldus Valckx. ,,We hadden te maken met een erg homogene groep, die samen veel successen heeft geboekt. Ik proefde al vrij snel dat spelers liever wilden wachten op de écht grote stap. Bovendien was er veel vertrouwen in de nieuwe trainer.’’

Ronald Koeman knutselt sinds zijn eerste werkdag in juli aan een ploeg die nét zo moeilijk te bestrijden is als het PSV van Hiddink, maar dan met een een ander karakter. PSV moet wat vaker en eerder het initiatief nemen. Tijdens het trainingskamp afgelopen week in Engeland werd dinsdag gelijkgespeeld tegen Stoke City (0-0).

Zaterdagavond werd er gewonnen van Newcastle United (3-2). Zeker in het eerste uur kwam PSV voor 20.000 toeschouwers in St. James Park overtuigend voor de dag. Farfán schoot raak na een onoverzichtelijke situatie (1-0). Vennegoor of Hesselink maakte de 2-0 na een voorzet van de goed spelende Lamey. Pas nadat Culina voor 3-0 had gezorgd, slaagde Newcastle (met debutant Damien Duff, ex-Chelsea) erin iets terug te doen.

,,Ik ben heel tevreden,’’ reageerde Koeman. ,,Er is bewezen dat er nog veel muziek in deze selectie zit.’’

Koemans enige onzekerheid is het mogelijke vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink. FC Porto wil de lange aanvaller graag inlijven, maar vindt hem te duur. Net als Celtic, dat gisteren liet doorschemeren op de Franse markt te gaan zoeken naar een goedkoper alternatief. PSV wil een stevige prijs – zo’n acht miljoen euro – voor Vennegoor of Hesselink.

Maar een vertrek van de tweede aanvaller achter Farfán, zou geen ramp betekenen voor Koeman & co. Een lijst met alternatieven – Makaay (Bayern München), Charisteas (Ajax) - ligt klaar. En de romp van het elftal blijft hoe dan ook overeind. Verdediger André Ooijer, de enige andere PSV’er aan wie buitenlandse clubs nog trekken, staat op het punt zijn contract te verlengen tot de zomer van 2009.

De probleempositie van linksback is door Koeman en Valckx ingevuld met een gewaardeerd Mexicaans international: Carlos Salcido. De dure backs Michael Ball en Michael Reiziger worden ondertussen subtiel richting uitgang gedirigeerd en de chronische bankzitter Gerald Sibon staat al buiten (FC Nürnberg). In de breedte moeten reservedoelman Oscar Moens en de jonge verdedigers Manuel da Costa (Nancy) en Jelle de Bock (Club Brugge) de selectie op peil brengen.

,,We zijn blij dat we eindelijk een keer niét te maken hebben met een leegloop,’’ aldus Valckx. ,,Wat de houdbaarheidsdatum van deze kernspelers is, zal moeten blijken. Vroeger speelden clubs wel vijf of zes jaar met vrijwel hetzelfde elftal. Wij geloven dat we met dit team nog wel wat stappen kunnen maken.’’
www.ad.nl

Achteraf heeft PSV de zomerstop gewoon prima doorstaan, vooraf waren er veel onzekere factoren (Alex, Farfan, Hiddink weg), maar als je alles op een rijtje zet moet je gewoon concluderen dat PSV titelfavoriet is. Het zal zeker minder makkelijk gaan dan afgelopen seizoen. Ik ben alleen wel benieuwd wat er van het voornemen van Koeman terecht komt om wat aantrekkelijker te gaan voetballen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jul 31, 2006 10:52 am

Frank schreef:Ze zeggen toch wel eens, stilstand is achteruitgang.

Als je het op die manier bekijkt gaat PSV achteruit en gaat Ajax (gezien de aankopen) alleen maar vooruit. ;)
jullie hebben toch ook een paar Zuid Amerikaanse verrassingen gehaald, dus jullie staan ook niet stil.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jul 31, 2006 10:59 am

Baseman schreef: Ik ken deze speler nauwelijks, maar 27 en nog spelend in Ecuador...dat zegt ook mij genoeg.
Van Bommel vertrok ook pas op zn 27ste uit zn geboorteland
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma jul 31, 2006 11:04 am

Klopt, maar de HCE sla ik hoger aan dan de competitie in Ecuador.
Ook omdat Van Bommel zich heeft laten zien in de CL en in Oranje. En natuurlijk heb ik Van Bommel heel veel zien spelen, die Mendez alleen tijdens het afgelopen WK.

Ik heb me dus niet een goed beeld kunnen vormen van Mendez, maar de verhalen zijn niet werelds zeg maar :D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jul 31, 2006 11:04 am

Mendez heeft 2 wks gespeelt, dat kan Van Bommel niet zeggen ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma jul 31, 2006 11:24 am

Ik heb Mendez onnoemelijk veel zien spelen (50+ keer, minstens) en op basis daarvan zeg ik: Aardige speler in een systeem dat hem ontlast, maar voldoet niet aan mijn criteria van kwaliteit dat niet in Europa kan worden gevonden of doorverkoop op termijn voor een veelvoud.

Een type Van Bommel of Cocu zie ik er trouwens totaal niet in. Cziommer, dat is meer waar het op lijkt.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 31, 2006 1:27 pm

Henk de Gier schreef:
Baseman schreef: Ik ken deze speler nauwelijks, maar 27 en nog spelend in Ecuador...dat zegt ook mij genoeg.
Van Bommel vertrok ook pas op zn 27ste uit zn geboorteland
Omdat Van Bommel in Nederland overschat wordt, hij speelt nu ook alleen maar bij Barcelona omdat hij transfervrij was.
Ajax!

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » ma jul 31, 2006 3:51 pm

Giacomo Puccini schreef:
Henk de Gier schreef:
Baseman schreef: Ik ken deze speler nauwelijks, maar 27 en nog spelend in Ecuador...dat zegt ook mij genoeg.
Van Bommel vertrok ook pas op zn 27ste uit zn geboorteland
Omdat Van Bommel in Nederland overschat wordt, hij speelt nu ook alleen maar bij Barcelona omdat hij transfervrij was.
Van Bommel heeft anders aardig veel gespeeld bij Barcelona.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jul 31, 2006 4:28 pm

Maar het mag duidelijk zijn dat hij zoveel keus had omdat hij gratis was. Maar het is wel een goede speler die het afgelopen jaar goed heeft gespeeld
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jul 31, 2006 6:18 pm

Opnieuw belangstelling voor Farfan

LONDEN, 31 juli 2006 18:27 - Het blijft onrustig rondom de landskampioen. Het ene transfergerucht is nog niet ontzenuwd of het andere steekt al weer de kop op. Nadat Portsmouth bij Farfan een blauwtje had gelopen, is het nu Newcastle United die toch maar weer eens gaat proberen. Volgens "People", een Engelse krant, wil de club de 21-jarige aanvaller als opvolger van Damien Duff. Het is echter maar zeer de vraag of dat Farfan zit te wachten op Newcastle UNited.
vol

Lijkt me complete onzin, als er zulke missers in het stukje staan.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma jul 31, 2006 6:29 pm

Henk de Gier schreef:
Opnieuw belangstelling voor Farfan

LONDEN, 31 juli 2006 18:27 - Het blijft onrustig rondom de landskampioen. Het ene transfergerucht is nog niet ontzenuwd of het andere steekt al weer de kop op. Nadat Portsmouth bij Farfan een blauwtje had gelopen, is het nu Newcastle United die toch maar weer eens gaat proberen. Volgens "People", een Engelse krant, wil de club de 21-jarige aanvaller als opvolger van Damien Duff. Het is echter maar zeer de vraag of dat Farfan zit te wachten op Newcastle UNited.
vol

Lijkt me complete onzin, als er zulke missers in het stukje staan.
Voetbal Online :D Die site kan in het rijtje Voetbalzone - Voetbalprimeur - Voetbalfan :cheer:

NFP2006
Berichten: 21
Lid geworden op: do jul 06, 2006 4:38 pm

Bericht door NFP2006 » ma jul 31, 2006 8:33 pm

Als opvolger van Damien Duff?
Staat dat er nou echt?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma jul 31, 2006 8:40 pm

Die hebben ze dan ook snel afgetest :D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jul 31, 2006 8:41 pm

NFP2006 schreef:Als opvolger van Damien Duff?
Staat dat er nou echt?
waarom denk je dat ik het over "zulke missers" heb?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 02, 2006 12:03 pm

Herfinanciering stadion zet PSV op winst




PSV is op jaarbasis ongeveer 11,5 miljoen euro kwijt aan de financiering van het stadion. Voorzitter Rob Westerhof hoopt met een nieuwe constructie minder kwijt te zijn. Een herfinanciering moet per jaar 5 a 6 miljoen euro schelen. De constructie wil Westerhof in september wereldkundig maken.Ondanks de zware hypotheek werd afgelopen seizoen toch nog een kleine winst geboekt, vooral als gevolg het verkopen van de voetballers Bouma, Park en Lee. De merchandising was ook een goede inkomstenpost, evenals het bereiken van de tweede ronde van de Champions League.De club heeft het parkeerterrein achter het stadion verkocht. De 8,8 miljoen euro die dit oplevert mag dit jaar als winst worden geboekt. De begroting van PSV komt voor 2006 uit op 55 miljoen euro. Deze inkomsten zijn allemaal gedekt. Verder ontvangt de landskampioen 15 a 16 miljoenen euro uit sponsorovereenkomsten. Het contract met hoofdsponsor Philips is tot 2011 verlegd en ook heeft de club overeenkomsten met Rabobank, Lage Landen en Volkswagen.PSV is bezig met het opzetten van een spelersfonds dat een waarde zal krijgen van 25 tot 30 miljoen euro, aldus Westerhof.

Het Financieele Dagblad (02-08-2006)


wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo aug 02, 2006 5:41 pm

Steef schreef: Een type Van Bommel of Cocu zie ik er trouwens totaal niet in. Cziommer, dat is meer waar het op lijkt.
Nou, net als Van Bommel misten zijn schoten tijdens het WK nog wel eens de juiste richting. Eufemistisch gezegd. :D

Toch kan die gozer wel wat, maar of ie beter is dan bijv. Väyrynen?

Gesloten