SC Heerenveen
Je meent het! :shock: :DSteef schreef:Ja, ze hebben een geweldige eigen jeugd. :eusa_liar: En al die Scandinaviers zijn briljant. :eusa_liar:
Kutclub. Vind het 3000x niks.
Vanmiddag zei iemand op de radio dat Heerenveen zo goed scoutte. Moest ik meteen aan jou denken. ;)
De club wordt desondanks aardig geleid, want met 100.000 koeien en niet veel meer bewoners in de omgeving is het toch knap dat ze de zaak draaiend houden.
Het stinkt aan alle kanten!
En kost het die vriend van je veel moeite om het door te sturen naar anderen? :hypocrite:Steef schreef:Ik kan dat niet. Heb geen TV-kaart etc. Ik ontvang alleen van een vriendelijk iemand.
Ik ben benieuwd hoe die jongen verder speelde. De verwachtingen zijn hoog.Steef schreef:92e minuut: Alves 2-3. :pukey:
Leuk voor Yildirim, dat goaltje zal hem goed doen...:roll:
Een paar feiten over 'het' Heerenveen...; er zijn daar meer koeien en minder dan 100.000 inwoners.joey schreef:De club wordt desondanks aardig geleid, want met 100.000 koeien en niet veel meer bewoners in de omgeving is het toch knap dat ze de zaak draaiend houden.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
Veel minder.... ergens tussen de 40.000 en 45.000 inwoners ;)Marco schreef:Leuk voor Yildirim, dat goaltje zal hem goed doen...:roll:Een paar feiten over 'het' Heerenveen...; er zijn daar meer koeien en minder dan 100.000 inwoners.joey schreef:De club wordt desondanks aardig geleid, want met 100.000 koeien en niet veel meer bewoners in de omgeving is het toch knap dat ze de zaak draaiend houden.
- Henk de Gier
- Contacteer:
:scared:Hoeladans schreef:Heerenveen is gewoon 1 van de leuker voetballende ploegen in de Eredivisie.
dat was toen ze net in de eredivisie speelde en Ajax ze bijna met dubbele cijfers kon oprollen, maar van het "leuke aanvallende" Heerenveen heb ik de laatste jaren weinig gezien.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Komt omdat heerenveen Samaras en Huntelaar verkocht in de winterstop en we het na de winterstop met Marc de Vries moesten doen.Steef schreef:Wat een onzin weer. Heerenveen was vorig jaar niet om te gluren.
Ik kan me nog die wedstrijd herinneren waarin Bosvelt vanaf de middenlijn scoorde en Samaras de keeper omspeelde op de achterlijn en toen de bal in de kruising schoot.