Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 08, 2007 7:53 pm

Misschien wordt hij wel eerst een jaartje verhuurd. Real Madrid gaat dit seizoen vast beter voor de dag komen en dan kan het inbrengen van een speler als Drenthe bij een ruime voorsprong vaak al geen kwaad. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Wat vindt RGB hier eigenlijk van?

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 08, 2007 8:55 pm

Toptransfer voor Feyenoord, tenminste als de miljoenen niet grotendeels naar de investeerders vloeien. Met die Turk hebben ze bovendien al een vervanger. Drenthe gaat hopeloos floppen bij Madrid, ik denk dat hij nauwelijks aan spelen toe komt en dat hij over een jaar (misschien zelfs al in de winterstop) zal worden terugverhuurd aan Feyenoord. Want Drenthe is een gehypte jeugdspeler die er nog lang niet is. Zelfs bij Feyenoord had hij het dit seizoen moeilijk gekregen.
Ajax!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 08, 2007 9:03 pm

Sahin is slechts een tijdelijke optie. Daar schiet Feyenoord zoals het er nu naar uitziet weinig mee op.

Ik vind het eigenlijk stiekem wel jammer dat Drenthe weggaat bij Feyenoord. Ik had hem graag een heel seizoen als middenvelder in actie gezien. Vorig seizoen was in mijn ogen zeker niet representatief voor wat die jongen in huis heeft. Het jeugd EK uiteraard ook niet, daar niet van.

Lionel
Berichten: 47511
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo aug 08, 2007 9:39 pm

Zo heel erg goed speelde hij ook weer niet op het jeugd-EK
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo aug 08, 2007 10:43 pm

Ik begrijp uit jullie berichten dat hij voor erg veel euro's is verkocht! Bijzonder want hoe slechter hij ging voetballen, des te meer hij blijkbaar waard werd!

Net gelezen op ad.nl; het is nog niet rond. De volgende zin viel mij op:
Ongeveer gelijktijdig met het nieuws van de nieuw gecreëerde opening voor Drenthe, komt het bericht binnen dat de onderhandelingen tussen Real Madrid en Chelsea over Arjen Robben nogmaals zijn vastgelopen. Het één kan bijna niet los worden gezien van het ander.

Ondanks alle beloftes en mooie woorden heeft Real-president Ramon Calderon nog niet één speler vastgelegd van het lijstje waarmee hij deze zomer de boer op is gegaan voor trainer Schuster.

Robben, Reyes, Ballack, Drenthe. Er zal er toch eentje moeten worden gepresenteerd aan de hongerige fans. Dat lijkt nu Drenthe te gaan worden.

En dat zonder het oponthoud van een arbitragezaak.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 08, 2007 11:05 pm

Er zat net een grappige gast bij een of ander programma van VARA. Hij zat Feyenoord flink af te zeiken. Het leek me ook overduidelijk een Joodse jongen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 09, 2007 7:39 am

Feyenoord lonkt naar Pranjic

ROTTERDAM, donderdag
Feyenoord wil een belangrijk deel van de miljoenen van Royston Drenthe besteden aan een spits en een middenvelder. Voor de spitspositie staat nog steeds AZ-speler Danny Koevermans boven aan de verlanglijst. Voor het middenveld is de Kroatische SC Heerenveen-speler Danijel Pranjic een belangrijke kandidaat. De creatieve linkspoot kwam twee seizoenen geleden naar Friesland. Sherif Ekramy heeft aangegeven een vertrek bij Feyenoord te overwegen. De Egyptische doelman heeft de toezegging op zak dat hij – als hij ook dit seizoen geen eerste doelman wordt – naar een andere club op zoek kan gaan.
De T.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do aug 09, 2007 8:12 am

Doet Feyenoord niet verkeerd! Veel geld ontvangen voor een speler die het nooit zou gaan worden, om vervolgens de vacante positie in te vullen met een mooie stylistische speler. Daarnaast houden ze nog bakken met geld over voor een verdedigende middenvelder.

Met Pranjic hebben ze gelijk een slimme speler die sneller de aanval kan bedienen. Ik denk dat Feyenoord nu sneller een team gaat vormen en zich serieus kan gaan mengen in de strijd om het kampioenschap.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 9:13 am

Dan ga je er wel een partij op achteruit, zeg.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » do aug 09, 2007 9:56 am

Bertje schreef:Dan ga je er wel een partij op achteruit, zeg.
Met Pranjic voor Drenthe?

Dat meen je toch zeker niet he? Met Pranjic in plaats van dat overschatte dravertje krijgt Makaay gegarandeerd meer assists en heb je ook iemand die gewoon z'n mannetje voorbijkan zonder al teveel poespas.Als het Drenthe een keer lukt wil die er namelijk nog 4 voorbij,desnoods loopt ie eerst even terug.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 10:01 am

Sorry hoor, maar 5 miljoen voor Drenthe is al veel. Vast talentvol, maar nog alles te bewijzen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 10:04 am

Hoeladans schreef:
Bertje schreef:Dan ga je er wel een partij op achteruit, zeg.
Met Pranjic voor Drenthe?

Dat meen je toch zeker niet he? Met Pranjic in plaats van dat overschatte dravertje krijgt Makaay gegarandeerd meer assists en heb je ook iemand die gewoon z'n mannetje voorbijkan zonder al teveel poespas.Als het Drenthe een keer lukt wil die er namelijk nog 4 voorbij,desnoods loopt ie eerst even terug.
Precies, dit is voor hun gewoon het ideale scenario. Ik hoop nog steeds dat die transfer alsnog niet doorgaat want ze krijgen nu echt een bak geld voor een middelmatige speler.
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 10:07 am

Drenthe is veel beter dan Pranjic. Snelheid, actie, redelijk overzicht en door zijn loopvermogen constant aanspeelbaar. Die jongen was goud waard geweest voor Feyenoord. Pranjic is nog niet eens de helft van Drenthe.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 09, 2007 10:12 am

Precies. Met Drenthe heb je een speciaal talent in huis. Eentje met veel loopvermogen, beweeglijkheid, een behoorlijke trap, snelheid, actie en diepgang. Vooral die laatste drie dingen willen de overige basismiddenvelders nog wel eens missen. Behalve De Guzman zie ik weinig spelers de spitsen stelselmatig bereiken. Zo is Makaay tot nu toe echt een onbegrepen genie gebleken binnen dit team.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 10:13 am

Drenthe zou denk ik niet eens in de basis staan bij Feyenoord. Die Sahin gaat geloof ik aan de linkerkant spelen. En als back, waar hij al compleet door de mand is gevallen, hebben ze nu De Cler.

Pranjic is geen wereldspeler maar met zijn trap staat hij wel garant voor de nodige assists.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 10:14 am

Drenthe was toch die superspeler die bij Feyenoord Ajax op de achterlijn bleef hangen waardoor Ajaxspelers regelmatig op hun gemakkie alleen op het feyenoorddoel konden af slenteren? Die jongen heeft een matig seizoen bij Feyenoord gespeeld en anderhalve goede wedstrijd tegen jonge spelers
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 09, 2007 10:18 am

Als back is het inderdaad een drama. Te onstuimig, ongeconcentreerd en te weinig verdedigend inzicht. En dan ook nog eens zonder de tackle in de loop.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 09, 2007 10:25 am

Precies. Met Drenthe heb je een speciaal talent in huis. Eentje met veel loopvermogen, beweeglijkheid, een behoorlijke trap, snelheid, actie en diepgang. Vooral die laatste drie dingen willen de overige basismiddenvelders nog wel eens missen. Behalve De Guzman zie ik weinig spelers de spitsen stelselmatig bereiken. Zo is Makaay tot nu toe echt een onbegrepen genie gebleken binnen dit team.
Met deze kwaliteiten is 20 miljoen nog weinig.

Waarom bedient hij dan Makaay niet?
Waarom kwam er op het EK één van de 100 voorzetten aan?
Waarom is vooral beweeglijk richting zijlijn?

Drente vind ik wel een goede voetballer, van zijn lichting bij feyenoord (Biseswar, Schet, Kogeldans, De Haan zijn de namen die nu te binnen schieten) de beste.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 09, 2007 10:26 am

Men ziet in hem de nieuwe Davids, dat lijkt me toch meer dan duidelijk.Ik zie in hem vooralsnog alleen maar een onstuimig mannetje wat net anderhalve wedstrijd redelijk heeft gevoetbald en de rest van zijn wedstrijden niet eens Feyenoord 1 waardig was ..

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 09, 2007 10:33 am

Davids was toch ook wat ouder toen hij echt goed ging presteren?

Daarvoor was hij (in mijn beleving) vooral een iets te blinde draver.

Het was vorig seizoen ook niet makkelijk voor Drenthe om in dat team goed te voetballen. Welke speler wist eigenlijk wel wat er van hem verwacht werd?

In Jong oranje waren dat soort dingen wel goed afgebakend en in het nieuwe Feyenoord zal dat ook veel meer zijn waardoor hij de lijn van het EK misschien door kan trekken.
Laatst gewijzigd door Harm op do aug 09, 2007 10:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 09, 2007 10:34 am

Demosthenes schreef:Met deze kwaliteiten is 20 miljoen nog weinig.

Waarom bedient hij dan Makaay niet?
Waarom kwam er op het EK één van de 100 voorzetten aan?
Waarom is vooral beweeglijk richting zijlijn?
Met z'n trap is niets mis, het moment en positie van voorzetten moet vooral beter. En hij is beweeglijk richting zijlijn omdat dat z'n plek is op het veld.

En een (type) Davids is hij natuurlijk niet.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » do aug 09, 2007 10:37 am

Bertje schreef:Drenthe is veel beter dan Pranjic. Snelheid, actie, redelijk overzicht en door zijn loopvermogen constant aanspeelbaar. Die jongen was goud waard geweest voor Feyenoord. Pranjic is nog niet eens de helft van Drenthe.
Het enige wat Drenthe meer heeft ten opzichte van Pranjic is zijn loopvermogen.Waar die nog veel te weinig effectief gebruikt van maakt om een groot pluspunt te zijn.En daar staat weer tegenover de schitterende trap van Pranjic en zijn inzicht in het spelletje.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 10:41 am

Pranjic is een trage speler met een aardig overzicht en een aardige trap. Absoluut topclub onwaardig.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » do aug 09, 2007 10:44 am

Daarom is Feyenoord toch ook geïnteresseerd? Die halen vaak spelers van subtop-niveau. Dit jaar hebben ze dan wat toppers gehaald, maar ze moeten de traditie wel in ere houden.
Ik ben

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » do aug 09, 2007 10:47 am

Pranjic is zeker niet traag.Misschien ook niet 1 van de allersnelsten,maar Pranjic compenseert dat weer door uitstekende bewegingen.Over het algemeen komt hij vrij gemakkelijk z'n mannetje voorbij.

Gesloten