FC Twente 2008 - 2009
Blijkbaar. De KNVB heeft ze gewoon toestemming gegeven. Moeten Ajax en Heerenveen ook niet in actie komen?
PSV en Ajax hebben in het verleden regelmatig verzoeken gedaan tot het verplaatsen van een wedstrijd, maar dat mocht nooit en nu zou je met een dergelijke kutsmoes wel gelijk krijgen? Dan weet ik wel wat ik als Ajax zou doen. Dan zou ik in de weekenden na de wedstrijden tegen Marseille mooi twee keer een nieuwe grasmat neerleggen.
PSV en Ajax hebben in het verleden regelmatig verzoeken gedaan tot het verplaatsen van een wedstrijd, maar dat mocht nooit en nu zou je met een dergelijke kutsmoes wel gelijk krijgen? Dan weet ik wel wat ik als Ajax zou doen. Dan zou ik in de weekenden na de wedstrijden tegen Marseille mooi twee keer een nieuwe grasmat neerleggen.
Komop zeg.Net alsof die dag echt verschil zou hebben gemaakt.Maar goed, blijkbaar denken ze in Eindhoven van wel en willen Psv en Psv-ers wel zo winnen .. competitievervalsingBeloki schreef:Mwah, ik zou als psv-er ook flink pissed zijn. Dit is gewoon een hele slimme actie, dat extra rustdagje.999 schreef:Gaat Reker nu ook al zitten janken omdat de wedstrijd één dag later is ... tjongejonge ...

Blij met de punten ...
DAT is pas competitievervalsing. Wat een gezeur zeg, straks gaan PSV en Ajax vast weer klagen dat Twente tweede is geworden door dat ene dagje.Harm schreef:Dan draaien ze de wedstrijd toch om. VOlgens mij is dat altijd de regel geweest wanneer een burgemeester bijvoorbeeld lastig doet. En dat is dan nog een externe partij.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ben het ook een keer met Reker eens, een belachelijke actie van Twente en schandalig dat de KNVB het goedkeurt !!!
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat hier zo lauw wordt gereageerd en sommigen zelfs zeggen dat PSV niet zo moet zeuren...gelukkig krijgt PSV steun van oa AZ en Ajax, die snappen wel dat de KNVB weer eens wanbeleid voert.
De afgelopen jaren hebben zowel PSV als AZ als Ajax wel eens een verzoek ingediend om een wedstrijd te laten verplaatsen ivm de enorme drukke schema's, maar nooit was het mogelijk. Nu komt een clubje als Twente met een verzoek dat nergens op slaat en kan het ineens wel, terwijl Twente de komende 2 weken niet thuis speelt en nu dus de mat makkelijk had kunnen vervangen !
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat hier zo lauw wordt gereageerd en sommigen zelfs zeggen dat PSV niet zo moet zeuren...gelukkig krijgt PSV steun van oa AZ en Ajax, die snappen wel dat de KNVB weer eens wanbeleid voert.
De afgelopen jaren hebben zowel PSV als AZ als Ajax wel eens een verzoek ingediend om een wedstrijd te laten verplaatsen ivm de enorme drukke schema's, maar nooit was het mogelijk. Nu komt een clubje als Twente met een verzoek dat nergens op slaat en kan het ineens wel, terwijl Twente de komende 2 weken niet thuis speelt en nu dus de mat makkelijk had kunnen vervangen !
Volgens mij is zelfs vorig jaar nog een wedstrijd verplaatst van PSV omdat ze een midweekse 1/16/kwartfinale UEFA Cup ofzoiets hadden gespeeld. Tegen Heracles dacht ik. En dat zelfs om de directe reden dat ze een midweekse wedstrijd in de UEFA Cup moesten.Baseman schreef: De afgelopen jaren hebben zowel PSV als AZ als Ajax wel eens een verzoek ingediend om een wedstrijd te laten verplaatsen ivm de enorme drukke schema's, maar nooit was het mogelijk. Nu komt een clubje als Twente met een verzoek dat nergens op slaat en kan het ineens wel, terwijl Twente de komende 2 weken niet thuis speelt en nu dus de mat makkelijk had kunnen vervangen !
EDIT: Inderdaad, zoals ik al dacht. Roept u maar