PSV 2009-2010
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV 2009-2010
Hahahaha die Toivonen. Wat een verschrikkelijke misser. Wat is 'ie trouwens slecht deze wedstrijd.
- peter
Daar was weer een Isakssontje. Dramatische keeper.
Even serieus, maar dit PSV is om te gillen zo slecht. Geen excuses mogelijk.
Even serieus, maar dit PSV is om te gillen zo slecht. Geen excuses mogelijk.
Het is treurig om te moeten constateren dat we van zo'n abominabel slecht elftal hebben verloren 

15 mei 2011.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat we slordig en zeer ongelukkig waren. Je scoort 3 keer in Eindhoven. JKe krijgt er 4 tegen, te weten 2 blunders van Stekelenburg, 1 blunder van Van der Wiel en Wielaert en een goal die afgekeurd had moeten worden.
Denk toch dat die blunders geen toeval waren. Het is een kwestie van kwaliteit, of liever gezegd een gebrek aan kwaliteit. Stekelenburg is een middelmatige keeper, Van der Wiel kan niet verdedigen en Wielaert hoort niet bij Ajax thuis. Stel die drie allemaal op en je kunt op fouten wachten als je tegen een tegenstander van enig formaat speelt. (O ja, en dan hebben we Atouba nog.
)
PSV klapte erop en dan krijgt Ajax het moeilijk. Maar PSV had het ook moeilijk, want PSV heeft min of meer hetzelfde probleem. Veel middelmaat en maar een enkele speler van (op dit moment) echt goed niveau.

PSV klapte erop en dan krijgt Ajax het moeilijk. Maar PSV had het ook moeilijk, want PSV heeft min of meer hetzelfde probleem. Veel middelmaat en maar een enkele speler van (op dit moment) echt goed niveau.
Het stinkt aan alle kanten!
Er wordt weer overdreven hier...PSV speelde gisteren een redelijke 1e helft en een matige 2e helft. Maar men wint vrij eenvoudig en de omstandigheden waren erg zwaar, daarbij wordt er zelden goed gespeeld tegen dit soort ploegen. Er moet gewonnen worden en niets meer. Dat heeft PSV gedaan en thuis wordt dit gewoon afgemaakt, waarna het doel bereikt is.
Hiermee zeg ik niet dat PSV in vorm is, maar langzaam maar zeker wordt het beter. En zelfs een matig PSV is nog ongeslagen
Hiermee zeg ik niet dat PSV in vorm is, maar langzaam maar zeker wordt het beter. En zelfs een matig PSV is nog ongeslagen

- peter
Een matige tweede helft? Wees toch eens objectief, zeg. Het was niet normaal.
-
- AT Toto winner 15/16
Maar eerste helft was niet zo slecht hoor.. ik schat Psv op dit moment hoger in dan AJAX.. zag je trouwens ook zondag.
Voorlopig nog niemand die Sandro Wagner kent ?

Tuurlijk, jij hebt inderdaad veel objectiever gekekenPeter schreef:Het was niet normaal.

Het lijkt hier tegenwoordig wel mode om de tegenstanders nog meer omlaag te schrijven dat het eigen team.
Ik vraag me zo onderhand af wie er nog echt plezier heeft in het kijken naar voetbal
Ik vraag me zo onderhand af wie er nog echt plezier heeft in het kijken naar voetbal

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Dat vraag ik me ook al een hele tijd af, ik lees hier ook nooit meer mee tijdens de wedstrijden. Iedereen doet goede en foute dingen. Door steevast de nadruk te leggen op de foute dingen ontstaat er een sfeer die mij absoluut niet aan staat.
En als ik dat zeg dan ben ik volgens sommigen hier aan het "stangen" en "stoken"...brigade zuid schreef:Maar eerste helft was niet zo slecht hoor.. ik schat Psv op dit moment hoger in dan AJAX.. zag je trouwens ook zondag.

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ik ga me pas in die speler verdiepen als zijn overgang naar PSV daadwerkelijk van de grond komt. Elk jaar komt er een geruchtenstroom op gang (vorig jaar Erdinc nog) die uiteindelijk nergens toe leidt.Baseman schreef:Voorlopig nog niemand die Sandro Wagner kent ?
Tuurlijk, jij hebt inderdaad veel objectiever gekekenPeter schreef:Het was niet normaal.
-
- AT Toto winner 15/16
Mij valt de laatste tijd juist op dat er vrij agressief gereageerd wordt als je kritisch bent.Neefkens schreef:Dat vraag ik me ook al een hele tijd af, ik lees hier ook nooit meer mee tijdens de wedstrijden. Iedereen doet goede en foute dingen. Door steevast de nadruk te leggen op de foute dingen ontstaat er een sfeer die mij absoluut niet aan staat.
Dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat een hoop mensen hun eigen mening als de waarheid zien en de andere standpunten menen te moeten afkraken.
Zo komt het op mij over in ieder geval.
Zo komt het op mij over in ieder geval.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Giacomo Puccini
PSV is goed hoor, maar geen leuk team om te zien. Er zit 0,0 risico, lef en voetbalplezier in dit team. Ik had PSV dit jaar wel in de Champions League willen zien, daar hadden ze een betere kans gemaakt dan AZ. In de meeste poules zouden ze de volgende ronde wel gehaald hebben. In de Champions League zijn zaken als ervaring, kracht en tactiek namelijk veel belangrijker dan in de Eredivisie, waar het er vooral om gaat dat je makkelijk scoort. Voor het kampioenschap in de Eredivisie sla ik juist FC Twente en Ajax hoger aan dan PSV. AZ valt denk ik tussen de wal en het schip doordat Koeman geen Louis van Gaal is, de onervarenheid en het feit dat de Champions League veel energie gaat kosten.
Ajax!
- peter
Tsja, ik vond gewoon de tweede helft van PSV belachelijk slecht. Blijkbaar ben je dan niet objectief en een Ajacied, maar meer kon ik er echt niet van maken. Continu balverlies, hopeloze dekking, geen creativiteit en de meest belachelijke missers. Kun je wel roepen dat het matig was, maar dan vind ik dat je veel te mild bent. Blijkbaar mag je niet zeggen dat het echt heel slecht was, maar ok. Zo'n Kromkamp is bijvoorbeeld ook een parodie op een voetballer, zeg.
Nee, PSV is zeker niet goed. Kom je nog wel achter als ze tegen een serieuze tegenstander moeten spelen. Zometeen tegen een club als Atletico Madrid en dan vlieg je er weer met 0-3 af ofzo.
Nee, PSV is zeker niet goed. Kom je nog wel achter als ze tegen een serieuze tegenstander moeten spelen. Zometeen tegen een club als Atletico Madrid en dan vlieg je er weer met 0-3 af ofzo.
- peter
PSV - NAC 0-1.
Bakkal, Manolev en Afellay hebben ook al weer geel.
Bakkal, Manolev en Afellay hebben ook al weer geel.
- peter
En omgebogen naar 2-1 zie ik. Danny Koevermans redt ze weer eens.
Manolev is echt een aanwinst.
Maza en Isaksson waren vandaag waardeloos; de 0-1 voor NAC was een cadeautje. Daarnaast begrijp ik niet waarom Toivonen nog opgesteld wordt.
Maza en Isaksson waren vandaag waardeloos; de 0-1 voor NAC was een cadeautje. Daarnaast begrijp ik niet waarom Toivonen nog opgesteld wordt.
Offensief prima, defensief zo-zo. T.o.v. Kromkamp een 1000% verbetering. Die jongen komt er wel.generaal schreef:Manolev is echt een aanwinst.
PSV heeft de op 2 na meest gepasseerde achterhoede in de HCE. Het lijkt me dan ook zeer stug dat de platte wagen in mei voor de dag kan worden gehaald. PSV heeft een goed middenveld, een belabberde achterhoede en een matige aanval. Da's te weinig voor de titel.Maza en Isaksson waren vandaag waardeloos; de 0-1 voor NAC was een cadeautje.
Daarnaast begrijp ik niet waarom Toivonen nog opgesteld wordt.

En in Mei staan ze weer bovenaan de ladder en zeiken wij weer waarom het een kutjaar was 

Omdat hij de beste spits van PSV is ?generaal schreef:Daarnaast begrijp ik niet waarom Toivonen nog opgesteld wordt.
Maar hij lijkt moe, zal wel te maken hebben met dat jeugd EK. Vorig seizoen heeft hij ook al weinig rust gehad.
Al stond hij tegen NAC ook redelijk op een eiland, toen hij zelf achter Koevermans ging spelen kreeg Koevermans ook meteen meer afspeelpunten. Toivonen sloot namelijk wel aan.
Maar misschien dat hij wat rust moet krijgen, al is hij een zekerheid voor Rutten.
Ik heb Toivonen nooit goed gevonden. Toen niet, nu niet en over 2 jaar nog niet. Tegen De Graafschap speelde hij een wereldpot, maar zodra hij tegen Rob Penders, Jan Wuytens of Douglas speelt, is hij onzichtbaar.