Feyenoord
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
voetbalprimeur.nlVan Marwijk: "Dit belooft veel"
Het nieuwe Feyenoord sloot woensdagavond zijn eerste echte test met goed gevolg af. Trainer Bert van Marwijk toonde zich tegenover het ANP opgetogen met het 1-1 gelijkspel tegen Chelsea.
"Het is hoopvol dat we zo weinig kansen hebben weggegeven. Dat is een groot verschil met de meer dan zestig tegentreffers van vorig seizoen", aldus Van Marwijk. "De uitslag zegt me niet zo veel, al is het jammer dat we vlak voor tijd een strafschop misten."
De coach is dan ook vooral trots op zijn pupillen. "We hadden de afgelopen weken alleen maar tegen amateurclubs gespeeld. Deze wedstrijd belooft veel voor de toekomst. Ik ben hoopvol gestemd."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Dat begrijp ik dus ook niet, telkens als ik dat aanvoer als argument op voetbal sites + het feit dat ze zo'n slecht seizoen achter de rug hebben en eigenlijk (en dan heb ik het over en tegen de inteelt supporters) geen recht hebben om een grote mond te hebben en dat dit dus ook (totaal misplaatste) arrogantie is en ondertussen ons daarvan beschuldigen krijg ik daar maar geen antwoord op of krijg ik antwoorden als: ''joh, jij jo, viese kk j**d, kom dan hier joh, dan sla ik je helemaal naar da kanker"Jack Reynolds schreef:Je hebt erbij die zeggen dat er niet eens gevoetbald hoeft te worden, Feyenoord kan die titel zo ophalen.
Ach, en dan is Ajax de club van de arrogantie en de successupporters.

-