Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 22, 2008 8:29 pm

Mogen van mij wel heel blijven, want dat gun ik niemand. Verder zijn dat nou ook geen topspelers, hoor.

Feyenoord moet dit jaar kampioen worden of kunnen de oudjes (Gio, Makaay, Landzaat) nog een extra jaartje op topniveau mee?

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 22, 2008 8:33 pm

Peter schreef:Mogen van mij wel heel blijven, want dat gun ik niemand. Verder zijn dat nou ook geen topspelers, hoor.
Ach, voor 2 miljoen bruto wil ik wel m'n poot breken hoor!
Feyenoord moet dit jaar kampioen worden of kunnen de oudjes (Gio, Makaay, Landzaat) nog een extra jaartje op topniveau mee?
Landzaat is uitgevoetbald. Makaay zal wel pas na de winterstop echt fit zijn. Gio is een slak aan het worden. Heerlijk!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 22, 2008 8:37 pm

Eigenlijk ben ik stiekem toch wel erg blij met die club hoor. Bij ons gaat het niet goed maar je hoeft maar even je blik richting Rotterdam-zuid te wenden om te zien dat het altijd nog veel slechter kan..... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

goodfella

Bericht door goodfella » vr aug 22, 2008 8:51 pm

Volgens Bosz gaat het anders geweldig. Je mag immers niet zoveel verlangen van een club die de afgelopen jaren het nodige heeft geinvesteerd. :smallgrin.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 22, 2008 9:29 pm

Ik hoop dat het 7-0 voor Psvau wordt.

999

Bericht door 999 » vr aug 22, 2008 10:44 pm

gaizka schreef:Wat verwachten jullie morgen, een afstraffing voor Feyenoord? PSV moet natuurlijk ook niet meteen in een flow raken...
Tellen rode kaarten ook voor de competitie ? :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » vr aug 22, 2008 10:58 pm

Vorig jaar telden die van Ajax niet en die van Psv wel voor de competitie. Daar was Psv toen flink kwaad over. Ik weet niet hoe het dit jaar zit.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 23, 2008 5:17 am

Beloki schreef:Vorig jaar telden die van Ajax niet en die van Psv wel voor de competitie. Daar was Psv toen flink kwaad over. Ik weet niet hoe het dit jaar zit.
Hetzelfde; als je als beker-winnaar erin bent gekomen, gelden de regels vd knvb-beker en anders gewoon de normale competitie-regels.

Frank

Bericht door Frank » za aug 23, 2008 9:09 am

Op de site van de knvb:
Spelers van PSV of Feyenoord die in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen een gele kaart oplopen, hoeven niet te vrezen. Na afloop komt deze boeking te vervallen.

Als een speler echter twee gele kaarten krijgt in de wedstrijd, dan volgt wel een uitsluiting van de eerstvolgende wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Deze uitsluiting verjaart na drie jaar.

Schorsingen als gevolg van direct gegeven rode kaarten in deze wedstrijd lopen door alle competities (competitie, KNVB beker) heen.

Overigens hebben de selecties van Feyenoord en PSV geen openstaande schorsingen voor de wedstrijd van aanstaande zaterdag.
Kortom: de regel is helemaal veranderd.....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 23, 2008 9:11 am

Frank schreef:Op de site van de knvb:
Spelers van PSV of Feyenoord die in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen een gele kaart oplopen, hoeven niet te vrezen. Na afloop komt deze boeking te vervallen.

Als een speler echter twee gele kaarten krijgt in de wedstrijd, dan volgt wel een uitsluiting van de eerstvolgende wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Deze uitsluiting verjaart na drie jaar.

Schorsingen als gevolg van direct gegeven rode kaarten in deze wedstrijd lopen door alle competities (competitie, KNVB beker) heen.

Overigens hebben de selecties van Feyenoord en PSV geen openstaande schorsingen voor de wedstrijd van aanstaande zaterdag.
Kortom: de regel is helemaal veranderd.....
Oooooooh :blush.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 23, 2008 9:57 am

23/8/2008 - Van Bronckhorst: moeilijk te zien waar we nu staan
(Gepost door K)

BRON: Algemeen Dagblad

De bijzondere situatie met alle blessures maakt het voor Van Bronckhorst lastig in te schatten waar het elftal nu staat en wat de verwachtingen mogen zijn. "Dit is echt extreem," aldus de aanvoerder in het Algemeen Dagblad. "Een blessuregolf zoals wij die nu hebben, heb ik in heel mijn carrière nog niet eerder meegemaakt. Het is heel moeilijk om in te schatten waar we nu staan. Door de vele blessures hebben we nooit kunnen oefenen met het elftal dat de trainer voor ogen heeft. Ook tegen PSV missen we een waslijst aan spelers. Er komen nu weer jongens aan spelen toe die eigenlijk geen toekomst meer zagen bij Feyenoord. Dat geeft de situatie aan waarin we zitten. Er worden nu spelers opgesteld die over een week misschien wel bij een andere club voetballen."
Feyenoord Netwerk
"Als ons team compleet is, mogen we naar de bovenste plekken kijken. We hebben dezelfde selectie als vorig jaar. Met Karim El Ahmadi en Jon Dahl Tomasson zijn we op papier sterker geworden. En vorig jaar verwachtte iedereen al dat we kampioen konden worden..."
oh??

Ik verwacht niet zo vel van Feyenoord..... zelfs Verbeek heeft geen hoge verwachtingen van en ploeg die 3x in de 30 jaar kampioen is geworden. (leuk... je in de underdog positie proberen te wringen).
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 23, 2008 11:37 am

Waarom noemt hij Tomasson en Karim EA nou wel en de Parel niet?

Beloki

Bericht door Beloki » za aug 23, 2008 11:42 am

De Parel? Theo Lucius? Serginho Greene? :smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter

Bericht door peter » za aug 23, 2008 2:08 pm

23/8/2008 - Verkoop De Guzman had Verbeek ook niet slecht uitgekomen
(Gepost door K)

BRON: De Volkskrant

Tegenover De Volkskrant gaf Gertjan Verbeek aan dat een verkoop van De Guzman ook hem niet slecht had uitgekomen. Indien er niet al teveel blessures zijn heeft hij middenvelders voldoende. "We hielden er rekening mee. En van dat transferbedrag hadden wij de ploeg misschien wel op twee posities kunnen versterken." Nu dat niet lijkt te gebeuren, moet hij wachten op de verkoop van spelers als Saidi, Tiendalli en Derijck. Iets wat maar niet van de grond komt.

FN
De Guzman weet ook weer hoe ze over hem denken in Zuid.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 2:13 pm

Ja, melkkoe.

Kan het me wel voorstellen. Feyenoord moet een keer goed cashen. Maar ik betwijfel wel of De Guzman een vermogen zal opleveren. Op de OS viel hij toch iets tegen.
Het stinkt aan alle kanten!

peter

Bericht door peter » za aug 23, 2008 2:16 pm

Hij heeft nog een contract to 2010, dus volgend jaar moet hij sowieso vertrekken. Feyenoord heeft alleen een paar dure jongens waar je geen cent meer voor vangt en de rest is allemaal matig. Ik zou voor de rest ook niet weten welke speler nu echt nog een mooi fortuin op kan gaan leveren.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za aug 23, 2008 3:52 pm

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:

--------------------------------------------------------------------------------

Timmer; Greene, Landzaat, Bahia, De Cler; Hofs, Van Bronckhorst, Bruins, Wijnaldum; Biseswar en Mols

Bank: Darley, Mitchell Schet, Kevin Wattamaleo, Norichio Nieveld, Michal Janota en Manteiga.

Nou jongens, een bank waar je U tegen zegt!
Maar dat maakt verder ook niets uit als je al zon sterrenensemble op het veld hebt staan, hehe.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 3:54 pm

Ik zie 'afvallers' in de basis. Bahia, Hofs, Biseswar. :666.gif:

Een pak slaag voor F, zou leuk zijn, maar aan de andere kant: zo doet PSV vertrouwen op. Ik twijfel.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za aug 23, 2008 3:55 pm

Landzaat in de verdediging dus.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 23, 2008 3:55 pm

Zal wel neit echt goed uitkomen... deze wedstrijd. Wordt hun krachttraining weer abrubt onderbroken... heel vervelend.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za aug 23, 2008 4:05 pm

joey schreef:Ik zie 'afvallers' in de basis. Bahia, Hofs, Biseswar. :666.gif:

Een pak slaag voor F, zou leuk zijn, maar aan de andere kant: zo doet PSV vertrouwen op. Ik twijfel.
Nahja, PSV kan moeilijk vertrouwen opdoen als ze tegen zo'n prutelftal spelen. Misschien gaan ze dan wel wat geruster naar de uitwedstrijd tegen Utrecht volgende week waar ze hopelijk de deksel op hun neus krijgen.

Ik vind eigenlijk alles wel prima, er gaat in ieder geval één club verliezen en da's al leuk.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 4:10 pm

Utrecht? Kan dat dan een representatief elftal op de been brengen?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za aug 23, 2008 4:11 pm

Ze hebben Ali de Schele erbij sinds vandaag, dus dat moet lukken. Zoveel zijn ze toch ook niet kwijt?

peter

Bericht door peter » za aug 23, 2008 4:13 pm

Nelisse, Pieters en het oppertalent (kuch) Ricky Kruys.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za aug 23, 2008 4:15 pm

Daar hebben ze Skoubo, Nesu en Silberbauer voor terug gehaald.

Gesloten