PSV 2007 - 2008 (deel II)
Jansma schreef:dat moet toch haast wel met ons nieuw topcoach.Peter schreef:Ja gefeliciteerd. Zonder jullie gelijk uit de roes te willen halen, maar voor volgend jaar zal je een tandje bij moeten schakelen.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Cluijffert
waarom ik zou hem haten?Beloki schreef:Jij laat écht geen moment onbenut om je haat jegens MvB te uiten, hé?
ik denk alleen hij is geen goede en ervaren genoeg coach voor Ajax, en al helemaal niet geschikt voor de rol van manager/aankoop.
en Tweedle-Dum en Tweedle-Dee heb ik ook niet hoog zitten als assistents.
Dus ik ben er vrij zeker van dat we ook in de komende jaren geen prijzen halen, misschien alleen als Psv-er nog veel meer wegzakt. En goed voetbal, daar ik hoop al helemaal niet meer op.
En daar ik word erg verdrietig van.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Haha, daar gaat het dus om bij hem. Ook weer duidelijk.Peter schreef:Hoe is het om kampioen te worden?
"in Amsterdam had men zich al rijk gerekend. Maar zo zie je maar weer, altijd grote mond maar nooit presteren."
Ik vind dat zo mooi, he. Die verschrikkelijke calimero's denken altijd dat ze ons er bij moeten halen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."