PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Dat lijkt me wel erg snel geconcludeerd. Al ben ik wel verbaasd hoeveel zwakke punten Ajax in een wedstrijd als vandaag toont.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik geef AZ onder Koeman juist de minste kans van 'de 4'. Twente is voor mij favoriet, vanwege de uitstekende organisatie op het veld.banjavi schreef:Deze ploeg wordt met gemak kampioen...
AZ zal ze nog op de hielen zitten, maar verdere concurrentie is er niet.
Generaal, Baseman, Frank en Harm gefeliciteerd. Een terechte overwinning van jullie ploeg. Moet ik helaas zeggen.generaal schreef:Ik geniet nog na.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik moet het nog zien... AZ kan nog groeien en zo verschrikkelijk slecht spelen ze niet. Niet slechter dan Ajax i.i.g.generaal schreef:Ik geef AZ onder Koeman juist de minste kans van 'de 4'. Twente is voor mij favoriet, vanwege de uitstekende organisatie op het veld.banjavi schreef:Deze ploeg wordt met gemak kampioen...
AZ zal ze nog op de hielen zitten, maar verdere concurrentie is er niet.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Het kampioenschap van AZ was volgens Van den Boog eenmalig. Dus nee, vergeet het maar, AZ wordt geen kampioen.
Maar serieus, er is op dit moment weinig van te zeggen. Het verschil tussen de titelkandidaten is niet zo groot.

Maar serieus, er is op dit moment weinig van te zeggen. Het verschil tussen de titelkandidaten is niet zo groot.
Titelkandidaten? psv, az, twente, maar ook Ajax en feyenoord?Het verschil tussen de titelkandidaten is niet zo groot.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Exact, we weten nog niet eens over welke ploegen we het hebben.
Ik denk dat de top-vier bestaat uit PSV, AZ, Twente en Ajax. Feyenoord zakt nog wel weg.
- Daily Blind
Ik moet AZ ook nog maar eerst zien tegen een redelijke tegenstander. Tot nu toe zegt mij Heracles, Sparta en RKC niet zoveel. Vooral als je ziet hoeveel kansen deze geweldige verdediging wel niet tegen heeft gekregen.Wouter schreef:Ik denk dat de top-vier bestaat uit PSV, AZ, Twente en Ajax. Feyenoord zakt nog wel weg.
Bovendien weten we niet welke clubs al uitgekocht zijn. Voor hetzelfde geld koopt Ajax nog twee à drie topspelers vóór 1 september.
Je bent wat vergeten, topspelers en nog maar liefst twee à driegeneraal schreef:Bovendien weten we niet welke clubs al uitgekocht zijn. Voor hetzelfde geld koopt Ajax nog twee à drie topspelers vóór 1 september.

Topspelers komen niet naar Nederland, de Brazilianen die psv de laatste jaren heeft aan kunnen trekken zijn ook al van een ander kaliber dan in de jaren tachtig/negentig.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Naar Eredivisiemaatstaven. Suárez is bijvoorbeeld een topspeler voor onze competitie.
Daar hebben we er dus maar één van. Drie topspelers is uitgesloten.
Over PSV: Afellay verkopen voor de hoofdprijs en dan Honda halen zal wel het droomscenario zijn.
Over PSV: Afellay verkopen voor de hoofdprijs en dan Honda halen zal wel het droomscenario zijn.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/20 ... dzsak'.php Ik vond dit wel opvallend om te lezen. Zal wel onzin zijn, al weet je het nooit met Wenger.
Arsenal is geïnteresseerd in Dzsudzsák.joey schreef:Die link werkt niet bij mij. Wat staat er?
http://sporthirado.hu/cikk-labdarugas-s ... sak_-26496 Dit is de Hongaarse bron.
Aan Hongaars is werkelijk geen touw vast te knopen.
Zit Wenger dan nog om een dergelijke speler verlegen? Me dunkt dat hij zijn zaakjes al voor elkaar heeft. Wat denk je, wil PSV Doedel graag verkopen? Vast wel, toch?

Zit Wenger dan nog om een dergelijke speler verlegen? Me dunkt dat hij zijn zaakjes al voor elkaar heeft. Wat denk je, wil PSV Doedel graag verkopen? Vast wel, toch?
Ik denk dat ze Afellay liever verkopen, omdat zijn contract nog tot 2011 loopt en dat van Dzsudzsák tot 2013. Aan de andere kant is Amrabat op links natuurlijk veel beter dan op rechts, dus een opvolger voor Balasz zou niet meer gehaald hoeven worden.
Dat lijkt me ook, want Afellay riep laatst dat hij zijn contract wilde uitdienen, daar zit bij PSV niemand op te wachten. En over een jaar levert hij minder op, met nog één jaar contract.
Heb even rondgekeken op Engelse sites maar geen woord over Doedel. Je weet het nooit, maar het lijkt dus onzin.
Heb even rondgekeken op Engelse sites maar geen woord over Doedel. Je weet het nooit, maar het lijkt dus onzin.
Kent iemand hem ?De afgelopen dagen waren er al vage geruchten in de Duitse media dat PSV belangstelling zou hebben voor Sandro Wagner. Vandaag meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International dat PSV een bod van 2 miljoen euro heeft uitgebracht op de aanvaller. De 21-jarige centrumspits komt uit voor MSV Duisburg in de Tweede Bundesliga. De spits maakte indruk op het onlangs gehouden EK onder 21. De afgelopen weken wees hij aanbiedingen van onder andere FC Groningen en Club Brugge af. Hij zou een voorkeur hebben voor een langer verblijf in Duitsland. PSV zou volgens zijn zaakwaarnemer echter wel een optie zijn. 'PSV is natuurlijk wél een grote club, dus ik neem aan dat Sandro daar zeker naar zal willen luisteren', reageert Kroth tegen Voetbal International.
Vraag het Wimpey eens.
Deze speler deed het aardig tijdens het jeugd-Ek, maar dat is toch een ander niveau.
http://www.transfermarkt.de/de/forum/15 ... e.html&p=3
Hij voelt zich bij Duisburg 'pudelwohl' en het geld zegt hem weinig, beweert hij, hij wil daar blijven. Dus weinig kans, zou je zeggen.

Deze speler deed het aardig tijdens het jeugd-Ek, maar dat is toch een ander niveau.
http://www.transfermarkt.de/de/forum/15 ... e.html&p=3
Hij voelt zich bij Duisburg 'pudelwohl' en het geld zegt hem weinig, beweert hij, hij wil daar blijven. Dus weinig kans, zou je zeggen.
Bij PSV hoeft men niet te vrezen voor een voortijdig vertrek van Balázs Dzsudzsák. Althans, naar Arsenal. Alhoewel zaakwaarnemer Joseph Vörösbaranyi beweert dat de Londenaren een formeel bod hebben uitgebracht, weet men in het Emirates Stadium van niets. "De selectie is mijns inziens compleet. En in offensief opzicht hebben we zeker geen versterking nodig", aldus Arsène Wenger. (Diverse Britse tabloids)
VZ
En dus ook geen Arsenal voor Appelvlaai. En geen PSV voor Honda. Lijkt me zo.
Gelukkig spelen ze tegen een rukploeg, want deze verdediging is bijkans nog slechter dan die van Ajax:
PSV: Isaksson; Kromkamp, Salcido, Rodriguez, Pieters: Simons, Bakkal, Afellay; Lazovic, Toivonen en Dzsudzsák.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het staat 0-1, maar mijn hemel wat een niveautje. Die Israeliers kunnen er geen zier van, maar PSV gaat vrolijk mee in het niveau. Serieus, dit is niet eens Hoofdklasse niveau.