PSV
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik bespreek de situatie gewoon. Het zal me verder een worst wezen of Farfan geschorst wordt of niet. Ook zonder Farfan is PSV namelijk sterk. En als hij niet wordt geschorst dan is dat onterecht, maar andere spelers (Huntelaar bv) zijn wel met erger weg gekomen.
Of Sneijder afgelopen weekend.... ;)Thomas schreef:Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik bespreek de situatie gewoon. Het zal me verder een worst wezen of Farfan geschorst wordt of niet. Ook zonder Farfan is PSV namelijk sterk. En als hij niet wordt geschorst dan is dat onterecht, maar andere spelers (Huntelaar bv) zijn wel met erger weg gekomen.
Vreemde conclusies trek jij. Het wordt gewoon tijd dat Farfan aangepakt wordt voor zijn irritante schwalbes en andere nare trekjes. Verder is hij momenteel niet bepaald in vorm, dus misschien zou het wel een voordeel zijn voor PSV als ie niet meespeelt.Harm schreef:Wel mooi om te lezen dat de hoop van Ajacieden gericht is op een schorsing van Farfan. Toont toch wel aan dat er een totaal gebrek aan zelfvertrouwen is :xyxthumbs:
Precies. Daar gaat het me dus ook niet om. Ik vond een aantal reacties hier over Saeijs gewoon bijzonder hypocriet.Frank schreef:Of Sneijder afgelopen weekend.... ;)Thomas schreef:Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik bespreek de situatie gewoon. Het zal me verder een worst wezen of Farfan geschorst wordt of niet. Ook zonder Farfan is PSV namelijk sterk. En als hij niet wordt geschorst dan is dat onterecht, maar andere spelers (Huntelaar bv) zijn wel met erger weg gekomen.
Ik heb pas een kwartier goed beeld, maar ik heb naast die kans van Shota alleen een onschuldig schotje richting Gomes gezien.joey schreef:Heeft AZ behalve die kans voor Shota nog meer kansen gehad?
Uiteraard kan je gewoon beter zijn en terecht voor staan met zo weinig balbezit. Maar aanvallend en dominant is het voetbal niet, als je amper de bal hebt.Bertje schreef:Ach, dat vind ik geen schande. Dat zegt helemaal niets over wat ze met die bal doen.
Ik vind dat je best aanvallend en dominant gevoetbald kunt hebben met een kleine 40% balbezit. Dominant is immers niets anders dan zorgen dat je tegenstander geen grip op de wedstrijd krijgt en aanvallend voetbal betekent alleen dat je bij balbezit snel de oplossing voorwaarts zoekt.Thomas schreef:Uiteraard kan je gewoon beter zijn en terecht voor staan met zo weinig balbezit. Maar aanvallend en dominant is het voetbal niet, als je amper de bal hebt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Oneens. Ik noem zoiets countervoetbal.Bertje schreef:Ik vind dat je best aanvallend en dominant gevoetbald kunt hebben met een kleine 40% balbezit. Dominant is immers niets anders dan zorgen dat je tegenstander geen grip op de wedstrijd krijgt en aanvallend voetbal betekent alleen dat je bij balbezit snel de oplossing voorwaarts zoekt.
Klinkt als counteren.Bertje schreef:Ik vind dat je best aanvallend en dominant gevoetbald kunt hebben met een kleine 40% balbezit. Dominant is immers niets anders dan zorgen dat je tegenstander geen grip op de wedstrijd krijgt en aanvallend voetbal betekent alleen dat je bij balbezit snel de oplossing voorwaarts zoekt.Thomas schreef:Uiteraard kan je gewoon beter zijn en terecht voor staan met zo weinig balbezit. Maar aanvallend en dominant is het voetbal niet, als je amper de bal hebt.
Dominant voetbal betekent dat je je tegenstander je wil oplegt en niet dat je de tegenstander bij balverlies probeert te pakken op hun kwetsbaarheid. PSV zet niet collectief druk en zakt bij balbezit meteen in.
Dominant voetbal betekent in mijn ogen dat je heer en meester bent op het veld, veel kansen creëert en de tegenstander weg drukt, waardoor hij op die manier geen grip op de wedstrijd krijgt.
Ik noem dat ook countervoetbal. Maar ik vind ook dat countervoetbal dominant en aanvallend kan zijn.Jöhnk schreef:Oneens. Ik noem zoiets countervoetbal.Bertje schreef:Ik vind dat je best aanvallend en dominant gevoetbald kunt hebben met een kleine 40% balbezit. Dominant is immers niets anders dan zorgen dat je tegenstander geen grip op de wedstrijd krijgt en aanvallend voetbal betekent alleen dat je bij balbezit snel de oplossing voorwaarts zoekt.
Laatst gewijzigd door Bert op za feb 03, 2007 8:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!