Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Toppie

Bericht door Toppie » do jun 28, 2007 2:31 pm

Daniel_vT schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
ASR_AFCA schreef:Al met al begin ik me steeds meer te verheugen op de komende competitie....
Ik steeds minder...
Wat vind je nou leuker, winnen met 3-0 van een sterk geschat Feyenoord of met 4-0 winnen van een zwak Feyenoord?
Net zo als 2 jaar geleden met 2-1 8 minuten voor tijd achter staan, en in de 90e minuut met 2-3 de Kuip verlaten :ajaxsmiley.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 28, 2007 2:48 pm

Haha, een Feyenoorder beweert nu Makaay naar Feyenoord is gegaan dat hij de beste spits van de Nederlandse Eredivisie is, en hij zegt ''zelfs'' beter dan Kuijt en die was tering goed volgens hem. :drecul.gif:

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 2:48 pm

Zou Feyenoord in staat zijn om topper El Ahmadi te halen? Ik hoop nog steeds dat PSV hem als opvolger van Cocu wil halen, maar dat zal wel niet aangezien Koeman eerder achter een Janssen of Engelaar aan zal gaan :(. Met El Ahmadi er bij zou Feyenoord opeens wel heel erg sterk worden. Al hebben ze nog steeds clowns op de backposities en is Gio nog geen halve Simons als controleur.

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 28, 2007 3:00 pm

generaal schreef:Zou Feyenoord in staat zijn om topper El Ahmadi te halen? Ik hoop nog steeds dat PSV hem als opvolger van Cocu wil halen, maar dat zal wel niet aangezien Koeman eerder achter een Janssen of Engelaar aan zal gaan :(. Met El Ahmadi er bij zou Feyenoord opeens wel heel erg sterk worden. Al hebben ze nog steeds clowns op de backposities en is Gio nog geen halve Simons als controleur.
Ja, maar wat wil Ahmadi?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jun 28, 2007 3:00 pm

Daniel_vT schreef:Haha, een Feyenoorder beweert nu Makaay naar Feyenoord is gegaan dat hij de beste spits van de Nederlandse Eredivisie is, en hij zegt ''zelfs'' beter dan Kuijt en die was tering goed volgens hem. :drecul.gif:
Tja denk niet dat ie er ver naast zit. Makaay is nog steeds europese top.

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:03 pm

Demosthenes schreef:
generaal schreef:Zou Feyenoord in staat zijn om topper El Ahmadi te halen? Ik hoop nog steeds dat PSV hem als opvolger van Cocu wil halen, maar dat zal wel niet aangezien Koeman eerder achter een Janssen of Engelaar aan zal gaan :(. Met El Ahmadi er bij zou Feyenoord opeens wel heel erg sterk worden. Al hebben ze nog steeds clowns op de backposities en is Gio nog geen halve Simons als controleur.
Ja, maar wat wil Ahmadi?
Waarom zou hij niet willen? Tenzij AZ/Ajax/PSV concrete interesse zou tonen, maar dat lijkt me niet het geval.

Jesse

Bericht door Jesse » do jun 28, 2007 3:15 pm

Daniel_vT schreef:Haha, een Feyenoorder beweert nu Makaay naar Feyenoord is gegaan dat hij de beste spits van de Nederlandse Eredivisie is, en hij zegt ''zelfs'' beter dan Kuijt en die was tering goed volgens hem. :drecul.gif:
Jij vindt Kuyt beter dan Makaay?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 28, 2007 3:16 pm

Ik echt niet, ik vind Kuijt niet eens goed. Die Feyenoorder. Hij zei; "Makaay is beter dan Kuijt en die was al tering goed." :drecul.gif:

Nihad

Bericht door Nihad » do jun 28, 2007 3:16 pm

Ik heb een deja vu. Volgens mij was er ook hosanna toen van Hooijdonk kwam.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do jun 28, 2007 3:20 pm

Is deze dan niks voor ons? of gaat Ajax achter het net vissen...
Persoonlijk zegt mij het niks, maar Engelaar.....
Weer op zoek naar een Interim coach..

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 28, 2007 3:21 pm

Ik denk ook dat Makaay de beste spits van de Nederlandse competitie zou zijn. Momenteel is dat Huntelaar, maar ik denk dat Makaay nog steeds beter is.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do jun 28, 2007 3:22 pm

ASR_AFCA schreef:Al met al begin ik me steeds meer te verheugen op de komende competitie....
Ik steeds minder...
ik ook want volgens mij beginnen die Kakkerlakken nu al naast hun schoenen te lopen
Weer op zoek naar een Interim coach..

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:22 pm

Nihad schreef:Ik heb een deja vu. Volgens mij was er ook hosanna toen van Hooijdonk kwam.
Van Hooijdonk is nooit zo goed als Makaay geweest. Maar voor Makaay ben ik op zich niet bang: Hij heeft spelers nodig die complementair zijn aan hem en ik heb niet het idee dat het huidige Feyenoord-middenveld dat is. Maar mocht El Ahmadi komen, dan heeft dat middenveld twee spelers die rust brengen en dan kunnen Drenthe en De Guzman vrijuit voetballen, waardoor er veel dreiging naar voren zal ontstaan (ook met een Slory die wel om Makaay heen zal gaan spelen).

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 28, 2007 3:23 pm

Tuurlijk is Makaay de beste spits van de Nederlandse competitie dan, alleen ik moest lachen om het feit dat hij Kuijt tering goed vond en Huntelaar een slechte spits vond.. :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:23 pm

mattie schreef:
Is deze dan niks voor ons? of gaat Ajax achter het net vissen...
Persoonlijk zegt mij het niks, maar Engelaar.....
Ik denk dat El Ahmadi volgend jaar naar AZ zal gaan. Die hebben geen succes, maar wel geld als water.

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:24 pm

Bertje schreef:
Ik denk ook dat Makaay de beste spits van de Nederlandse competitie zou zijn. Momenteel is dat Huntelaar, maar ik denk dat Makaay nog steeds beter is.
De spelers om die spitsen heen bepalen uiteindelijk wie er meer gaat scoren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 28, 2007 3:25 pm

generaal schreef:
Nihad schreef:Ik heb een deja vu. Volgens mij was er ook hosanna toen van Hooijdonk kwam.
Van Hooijdonk is nooit zo goed als Makaay geweest. Maar voor Makaay ben ik op zich niet bang: Hij heeft spelers nodig die complementair zijn aan hem en ik heb niet het idee dat het huidige Feyenoord-middenveld dat is. Maar mocht El Ahmadi komen, dan heeft dat middenveld twee spelers die rust brengen en dan kunnen Drenthe en De Guzman vrijuit voetballen, waardoor er veel dreiging naar voren zal ontstaan (ook met een Slory die wel om Makaay heen zal gaan spelen).
Makaay om Charisteas heen lijkt me een beter plan. Slory en Makaay is te veel van hetzelfde, die spelen allebei met hun neus naar de goal.

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:28 pm

Jöhnk schreef:
generaal schreef:
Makaay om Charisteas heen lijkt me een beter plan. Slory en Makaay is te veel van hetzelfde, die spelen allebei met hun neus naar de goal.
Met Makaay en Charisteas heb je juist twee statische spitsen. Slory is beweeglijk, snel en kan verwarring in de verdediging veroorzaken.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jun 28, 2007 3:28 pm

Ik vind Makaay niet statisch hoor.

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:32 pm

Jöhnk schreef:Ik vind Makaay niet statisch hoor.
Je kunt hem toch ook niet omschrijven als die snelle, beweeglijke spits die een mannetje uitspeelt en vervolgens toeslaat. Hij loopt uiteraard wel weg van z'n tegenstander maar ik vind hem wel een echte afwachter: Je kunt hem 80 minuten niets zien doen en dan slaat hij toe. Daarvoor moet je echter wel spelers om hem heen hebben die in dienst van Makaay spelen. Slory kan dat denk ik beter dan Charisteas.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jun 28, 2007 3:39 pm

generaal schreef:
Je kunt hem toch ook niet omschrijven als die snelle, beweeglijke spits die een mannetje uitspeelt en vervolgens toeslaat. Hij loopt uiteraard wel weg van z'n tegenstander maar ik vind hem wel een echte afwachter: Je kunt hem 80 minuten niets zien doen en dan slaat hij toe. Daarvoor moet je echter wel spelers om hem heen hebben die in dienst van Makaay spelen. Slory kan dat denk ik beter dan Charisteas.
Dat Makaay 80 minuten nauwelijks een bal raakt wil niet zeggen dat hij 80 minuten niets doet. Hij is juist veel in beweging en loert continu op de ruimtes.

Slory heb ik eigenlijk nooit op een individuele actie kunnen betrappen. Hij is juist iemand die het moet hebben van weggestuurd worden in de grote ruimte, zodat hij optimaal van zijn snelheid kan profiteren.

Ik denk dat Slory en Makaay vrij identieke looplijnen hebben waardoor ze in feite voor elkaar de ruimte dichtlopen. Juist Charisteas is een speler die in dienst van Makaay kan spelen. Is goed aanspeelbaar met de rug naar de goal en trekt dan ook een mannetje met zich mee zodat Makaay meer ruimte krijgt.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do jun 28, 2007 3:40 pm

mattie schreef:
Ik steeds minder...
ik ook want volgens mij beginnen die Kakkerlakken nu al naast hun schoenen te lopen
Niks mooiers dan hun hoop aan diggelen knallen komend seizoen.
We zijn toch niet angstig aan het worden, wat een paranoia.

generaal

Bericht door generaal » do jun 28, 2007 3:43 pm

Jöhnk schreef:
generaal schreef:
Dat Makaay 80 minuten nauwelijks een bal raakt wil niet zeggen dat hij 80 minuten niets doet. Hij is juist veel in beweging en loert continu op de ruimtes.

Slory heb ik eigenlijk nooit op een individuele actie kunnen betrappen. Hij is juist iemand die het moet hebben van weggestuurd worden in de grote ruimte, zodat hij optimaal van zijn snelheid kan profiteren.

Ik denk dat Slory en Makaay vrij identieke looplijnen hebben waardoor ze in feite voor elkaar de ruimte dichtlopen. Juist Charisteas is een speler die in dienst van Makaay kan spelen. Is goed aanspeelbaar met de rug naar de goal en trekt dan ook een mannetje met zich mee zodat Makaay meer ruimte krijgt.
Ik heb alleen niet het idee dat Charisteas nog speeltijd gaat krijgen. Het legioen ziet hem het liefst zo snel mogelijk vertrekken en Feyenoord heeft ook interesse in een aanspeelpunt (zoals Koevermans, die te duur bleek te zijn).

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 28, 2007 4:25 pm

Koevermans is niet beter dan Charisteas. Integendeel.
Het stinkt aan alle kanten!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jun 28, 2007 4:35 pm

Ik vind het eigenlijk wel top dat Feyenoord al deze aankopen doet.. ten eerste zodat Feyenoord weer sterker wordt, want het blijft een club die gewoon bovenin mee moet draaien.. dat maakt de competitie alleen maar spannender.. Daarnaast win ik liever van een sterk feyenoord dan een van een dramatisch zwak feyenoord.

Daarnaast geven al deze namen de nederlandse competitie alleen maar meer kleur. In enkele jaren zijn er toch aardig grote namen richting Nederland gegaan.. zo gek is deze competitie nog niet.

Alleen nu nog wachten op AJAX, want enkele aankopen erbij zou geen luxe zijn.

Gesloten