PSV 2007 - 2008
Wat een onzin, kampioen is kampioen !
Dat het voetbal minder is zal me een zorg zijn, je kunt van een tussenpaus niet verwachten dat hij PSv geweldig laat spelen. Ook omdat de spelersgroep niet uitgebalanceerd is. De Snor heeft maar één doel en dat is het kampioenschap, als hem dat lukt dan heeft hij het uitstekend gedaan.
Dat gezegd hebbende viel de wedstrijd tegen NEC natuurlijk wel tegen, dat moge duidelijk zijn.
Dat het voetbal minder is zal me een zorg zijn, je kunt van een tussenpaus niet verwachten dat hij PSv geweldig laat spelen. Ook omdat de spelersgroep niet uitgebalanceerd is. De Snor heeft maar één doel en dat is het kampioenschap, als hem dat lukt dan heeft hij het uitstekend gedaan.
Dat gezegd hebbende viel de wedstrijd tegen NEC natuurlijk wel tegen, dat moge duidelijk zijn.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Zat je bij de bobo's zeker...Harm schreef:Ik heb me wat dat betreft echt wel vermaakt. Het was bijna een europacupsfeertje.

Laatst gewijzigd door Ramona op di apr 01, 2008 11:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Je spreekt jezelf nu toch weer tegen Wimpey? HtC haalde op persoonlije titel de prutsers.......... En verderop zeg je dat ze samen verantwoordelijk zijn. Ze zijn samen verantwoordelijk ja. Helemaal gelijk in. Maar HtC wilde spelers waar MVG niet voor wilde gaan! Dat zijn helaas wel feiten. Dat HtC DAARNA met prutsers aankwam klopt idd. En dat het zijn inbreng was oke...maar MVG hield de hand op de knip.wimpey schreef:Maar prutser Luque kwam. Net als prutser Urzaiz, prutser Rommedahl etc. HtC haalde zelfs op persoonlijke titel de prutsers Roger, Colin en Leonardo binnen.Rishi schreef: HtC WILDE investeren. Dat bleek uit veel berichten. Hij had ook spelers in gedachten die Ajax echt op een hoger niveau zouden brengen. Althans, zo een Riera is een stuk beter als zo een prutser als Luque.
HtC is dus minimaal medeverantwoordelijk voor het feit dat Koster met een belabberde en deels failliete selectie opgescheept zit. Het zijn immers de TD en de trainer die met z'n 2-en verantwoordelijk zijn voor de samenstelling van de selectie.
Of zijn de goede aankopen van HtC en de slechte van MVG soms? Lekker makkelijk om die kar met stront steeds volledig over MVG heen te kieperen, maar HtC heeft het net zo goed verkloot.
Jij bent trouwens totaal niet eerlijk als het gaat om HtC. Misschien dat deze discussie daarom geen zin heeft
IK GELOOF!!!!!!
Daar hebben we onze bangerik weer:
Dat zal weer een spannende tactiek worden....
VIVergoossen: 'Eén fout kan dodelijk zijn'
PSV-trainer Sef Vergoossen schat Fiorentina hoger in dan de vorige UEFA Cup-opponent Tottenham Hotspur. 'Zeker geen ploeg die catenaccio speelt.'
Vergoossen hield tijdens de persconferentie een dag voor het UEFA Cup-duel in Florence de aanwezigen voor dat Fiorentina niet de typische Italiaanse ploeg is die met afwachtend voetbal de tegenstander een loer wil draaien.
'Het is een elftal dat heel gevarieerd voetbalt', aldus de PSV-coach. 'Met combinaties van achteruit, maar op basis van het type spitsen kunnen ze ook de lange bal geven. Ze hebben verder een stabiel middenveld dat vooral zorgt voor aansluiting; zeker geen ploeg die catenaccio speelt.'
In vergelijking met Tottenham Hotspur is Fiorentina completer. 'Eén fout kan dodelijk zijn, maar we moeten ook op zoek naar onze eigen mogelijkheden', waarschuwde Vergoossen zijn ploeg. 'Maar We moeten maatregelen nemen, maar zien ook onze kansen.'
Dat zal weer een spannende tactiek worden....

Het stinkt aan alle kanten!