PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 11:37 am

Mwah, Afellay is bijna altijd geblesseerd.
Dat Calimero-gedoe past je niet, Harm. Als PSV een topper opleidt, roept Van Basten hem heus op. Zoveel toppers hebben we op dit moment niet.
Het stinkt aan alle kanten!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 30, 2007 11:39 am

Hofland en Zoefzoef worden wellicht opgeroepen komend seizoen. :hypocrite.gif: Toch nog een beetje ex-PSV inbreng.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Harm

Bericht door Harm » ma jul 30, 2007 11:43 am

Rommedahl in het Nederlands elftal?
:wink.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 30, 2007 11:46 am

Whoops! :drecul.gif: Die Denen spreken veel te goed Nederlands! :hypocrite.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 30, 2007 11:49 am

Harm schreef:
joey schreef:Flauwekul. Bij PSV spelen vooral buitenlanders. Afellay is onlangs nog geselecteerd.
Volgens mij duurde dat toch heel wat langer dan bij de Maduro's, Babeltjes en Sneijders.
Maar die hadden ook meteen een basisplaats. :ajaxsmiley.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 30, 2007 11:53 am

Gewoon vertrouwen hebben in Van Basten :666.gif: Piece of cake.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 30, 2007 2:35 pm

Harm schreef:Wat moet je als PSV'er doen om in het hol van Bassie te kruijpen?
Ibrahim is de enige Nederlander in de selectie van psv. En dan ook nog een Nederlander van Marokkaanse afkomst.

generaal

Bericht door generaal » ma jul 30, 2007 3:00 pm

SylvievdVaart schreef:Hofland en Zoefzoef worden wellicht opgeroepen komend seizoen. :hypocrite.gif: Toch nog een beetje ex-PSV inbreng.
En Colin natuurlijk.

Harm

Bericht door Harm » ma jul 30, 2007 4:04 pm

goodfella schreef:
Harm schreef:Wat moet je als PSV'er doen om in het hol van Bassie te kruijpen?
Ibrahim is de enige Nederlander in de selectie van psv. En dan ook nog een Nederlander van Marokkaanse afkomst.
En Roorda, Zonneveld, Aissati, Van der Leegte, Zeefuik en Kromkamp dan?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 4:26 pm

Harm schreef:En Roorda, Zonneveld, Aissati, Van der Leegte, Zeefuik en Kromkamp dan?
Te slecht, te jong of te Marokkaan. :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 30, 2007 4:27 pm

Zeefuik maakt een goede kans! Die komt toch van Ajax?
I think I lost my fucking headache

Harm

Bericht door Harm » ma jul 30, 2007 4:39 pm

joey schreef:
Harm schreef:En Roorda, Zonneveld, Aissati, Van der Leegte, Zeefuik en Kromkamp dan?
Ik doelde meer op het feit dat ze Nederlander zijn. Voetbalkwaliteiten zijn tegenwoordig toch niet meer belangrijk in het Nederlands elftal :wink.gif:

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di jul 31, 2007 5:51 am

Nog wat stribbelingetjes...
Transfer Alex naar Chelsea nog niet rond

www.nu.nl

AMSTERDAM - De transfer van Alex van PSV naar Chelsea is nog steeds niet definitief rond. De 25-jarige verdediger meldde zich maandag in Londen om zijn persoonlijke eisen te bespreken met de clubleiding van Chelsea.

Hij vloog daarna uit eigen beweging terug naar Brazilië om 'terug te keren wanneer dat nodig is', laat de Engelse club weten.

Werkvergunning

Chelsea is nog druk bezig een werkvergunning voor de 'Tank' rond te krijgen. Alex voetbalde de afgelopen drie seizoenen bij PSV, waar hij door Chelsea was gestald. De Engelsen hadden de verdediger in 2004 van het Braziliaanse Santos overgenomen maar kregen op dat moment geen werkvergunning voor hem.

De aankomst van Alex op een luchthaven in Londen zorgde maandag voor veel problemen. De immigratiedienst hield de speler aan omdat het niet duidelijk was voor welke zaken hij naar Groot-Brittannië was gekomen. Na het invullen van een dosis papierwerk kreeg hij tijdelijk toegang tot het land.

999

Bericht door 999 » di jul 31, 2007 11:58 am

Alex vliegt terug na rel op Heathrow

LONDEN - De mogelijke overgang van oud-PSV'er Alex naar Chelsea verloopt alles behalve soepeltjes. De Braziliaan kreeg het op de Londense luchthaven Heathrow aan de stok met de Britse immigratiedienst en besloot na een vier uur durende ondervraging terug te vliegen naar Brazilië.

Alex werd door de Britten tegengehouden omdat hij (nog) niet over een werkvergunning beschikt. De verdediger zou met Chelsea praten over zijn contract op Stamford Bridge. Alle papieren bleken uiteindelijk in orde, maar toen hoefde het van de international niet meer. Hij vloog terug naar Brazilië.

Alex komt in aanmerking voor een werkvergunning, als hij in de laatste twee jaar minimaal 75 procent van de interlands van zijn land heeft gespeeld. De verdediger voldoet niet aan die eis. Chelsea hoopt dat er een uitzondering voor Alex kan worden gemaakt.
De T.

Nog effe en hij blijft bij Psv ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 31, 2007 12:04 pm

Welnee. Die is allang niet meer met zijn hoofd bij PSV.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 31, 2007 12:08 pm

Zou me niets verbazen als Suárez in de winter of anders in de zomer naar PSV vertrekt. :sad.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » di jul 31, 2007 1:53 pm

Harm schreef:
joey schreef:
Ik doelde meer op het feit dat ze Nederlander zijn. Voetbalkwaliteiten zijn tegenwoordig toch niet meer belangrijk in het Nederlands elftal :wink.gif:
Dat vind ik toch nog steeds wel heel erg zwak hoor, bij Ajax en Feyenoord zijn dat het minimaal aantal Nederlanders die in de basis staan. Bij PSV in de selectie. Afgelopen jaar stonden er maar 2 Nederlanders continue in de basis. Kromkamp en Cocu. En die zijn niet eens zelf opgeleid. Ik vind het maar triest. Nu worden dat er waarschijnlijk 3, met 1 opgeleid. Dat is nog steeds maar bar triest..

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 31, 2007 2:01 pm

Bertje schreef:Zou me niets verbazen als Suárez in de winter of anders in de zomer naar PSV vertrekt. :sad.gif:
Dan zal de prijs drastisch omlaag moeten, want PSV heeft echt geen 10 miljoen te besteden.

Harm

Bericht door Harm » di jul 31, 2007 3:01 pm

Ach, misschien als Ajax wederom de voorronde niet overleeft ;)

NFP

Bericht door NFP » di jul 31, 2007 6:26 pm

generaal, ik wil je nog één keer herinneren aan de discussie over Cassio Ramos. Ik wacht nog altijd op een antwoord van je, ik ben oprecht benieuwd.
NFP schreef:Mag ik weten over wie je het hebt?
Aangezien je die meningen van die kenners 'gelezen' hebt neem ik aan dat die meningen ook voor ons toegankelijk zijn?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 31, 2007 6:29 pm

Ik denk dat die meningen geheim zijn. :hypocrite.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 31, 2007 8:25 pm

Harm schreef:Ach, misschien als Ajax wederom de voorronde niet overleeft ;)
PSV moet sparen voor over een jaar, als het geen kampioen is geworden en een gat in de begroting van 15 miljoen moet dichten. :666.gif:

Ik bedoel maar, zo speculeren kan ik ook. PSV heeft op dit moment geen 10 miljoen en naar het zich laat aanzien over een half jaar ook niet. Of er moeten hele rare dingen gebeuren, en daar hoort uitschakeling van Ajax niet bij. Daar heeft PSV niet genoeg aan.

Hiddink wil ook na 2008 in Rusland blijven

Guus Hiddink heeft dinsdag openheid gegeven met betrekking tot zijn plannen voor de toekomst. Als het aan de succesvolle coach ligt, is hij ook na 2008 bondscoach van Rusland, ongeacht of de Russen zich wel of niet weten te plaatsen voor het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. “We hebben de post-Sovjet Unie jaren hard moeten werken om de opgelopen achterstand weer in te halen.. Maar dit land heeft zo’n geweldige voetbaltraditie en geschiedenis dat het verdient om bij de elite te gaan behoren. Omdat te verwezenlijken wil ik graag tot 2010 blijven.”, aldus Hiddink die nogmaals bevestigde, ondanks zijn voortreffelijke relatie met Roman Abramovich, nooit door Chelsea gevraagd te zijn om daar aan de slag te gaan. “Ze hebben daar een coach en nog een goede ook”.
VOL

Die zien we voorlopig niet terug bij PSV.

generaal

Bericht door generaal » di jul 31, 2007 9:54 pm

NFP schreef:generaal, ik wil je nog één keer herinneren aan de discussie over Cassio Ramos. Ik wacht nog altijd op een antwoord van je, ik ben oprecht benieuwd.
NFP schreef:Mag ik weten over wie je het hebt?
Aangezien je die meningen van die kenners 'gelezen' hebt neem ik aan dat die meningen ook voor ons toegankelijk zijn?
Zal het nog wel een keer voor je opzoeken als ik tijd heb.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 31, 2007 9:54 pm

Ah. :hypocrite.gif:

NFP

Bericht door NFP » di jul 31, 2007 10:27 pm

Haha, ok zoek het nog maar eens op dan he :hupajax.gif:

Gesloten