Volgens mij staat De Guzman stil door een gebrek aan een goede trainer. Voor die jongen is het toch geen doen op het middenveld samen met Hofs!Giacomo Puccini schreef:Kijk maar naar De Guzman, die staat al een tijd stil.
Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Wat een slagvaardigheid van de kakkerlakken zeg, niet normaal meer! Hier kan volgens mij alleen een investeerder achter zitten want anders haal je niet de ene na de andere speler met een buitenlandse competitie-salaris. Bayern heeft tientallen miljoenen voor Makaay betaald, die zullen toch nog minimaal 4-5 voor hem willen hebben?joey schreef:Nee, maar Makaay wel. Zeggen ze net op het Radio 1-nieuws. Hij wordt morgenochtend gekeurd.
Koevermans staat wel op allerlei lijstjes, maar nu Makaay komt, zal hij niet meer komen, denk ik.
Zit ik er naast dan kan ik Fey alleen maar van harte complimenteren met hun geweldige TD in de persoon van Bosz. Heb het altijd al een nuchtere en verstandige man gevonden die ten onrechte werd neergesabeld omdat hij het lef had om in de conservatieve voetballerij met een ambitieus beleidsplan te komen. Maar straks blijkt het ook nog een keiharde onderhandelaar met de overtuigingskracht om gearriveerde spelers naar de nummer 7 van Nederland te lokken. Chapeau.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Beetje vertrouwen, BZ. Wanneer is Feyenoord in de afgelopen twintig jaar een probleem voor ons geweest? 
Speciaal voor Jesse:
Wat gaan ze met Harry doen?

Speciaal voor Jesse:
FNNOS: persoonlijk akkoord met Koevermans, Smolarek ook in beeld
Volgens NOS Sportjournaal heeft Feyenoord inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt met Danny Koevermans. Zoals eerder vandaag gemeld ligt AZ echter dwars. Zolang zij geen gelijkwaardige vervanger hebben binnengehaald, willen zij Koevermans niet laten gaan.
NOS Sportjournaal meldt verder dat ook Ebi Smolarek bij Feyenoord in beeld is. Van Marwijk haalde de Pool eerder van Feyenoord naar Borussia Dortmund.
Het stinkt aan alle kanten!
Dan vraag ik me af hoe het hier mee zit:
VITransfer Koevermans onbespreekbaar bij AZ
27/6/2007 11:23
Danny Koevermans moet een transfer naar 1. FC Nürnberg uit zijn hoofd zetten. AZ wil de international niet kwijt.
Nürnberg had zich in Alkmaar officieel gemeld voor Koevermans. Maar de Duitse club kan de pijlen beter richten op een andere spits. Ook een verhoogd bod kan AZ niet vermurwen. Naar verluidt had Der Club drie miljoen euro geboden.
Volgens technisch directeur Marcel Brands is een transfer van Koevermans, die nog tot medio 2010 vastligt, onbespreekbaar. 'Het is niet makkelijk om zo snel een gelijkwaardige spits te vinden die, zoals Koevermans vorig seizoen, goed is voor zo'n dertig goals', zegt hij in het Noordhollands Dagblad.
Koevermans zelf stond open voor de Duitse belangstelling, omdat hij met de komst van de Braziliaan Ari vreest meer dan hem lief is op de bank te belanden. Trainer Louis van Gaal heeft immers ook nog de beschikking over Moussa Dembele en Shota Arveladze.
AZ kijkt wel uit naar nog een nieuwe spits, omdat in Alkmaar rekening wordt gehouden met het afscheid van Arveladze. De Georgische aanvaller overweegt zijn carrière te beëindigen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Harry wordt de nieuwe supersub denk ik nu van Hooijdonk weg is.joey schreef:Beetje vertrouwen, BZ. Wanneer is Feyenoord in de afgelopen twintig jaar een probleem voor ons geweest?
Speciaal voor Jesse:
FNNOS: persoonlijk akkoord met Koevermans, Smolarek ook in beeld
Volgens NOS Sportjournaal heeft Feyenoord inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt met Danny Koevermans. Zoals eerder vandaag gemeld ligt AZ echter dwars. Zolang zij geen gelijkwaardige vervanger hebben binnengehaald, willen zij Koevermans niet laten gaan.
NOS Sportjournaal meldt verder dat ook Ebi Smolarek bij Feyenoord in beeld is. Van Marwijk haalde de Pool eerder van Feyenoord naar Borussia Dortmund.
Als Koevermans en Smolarek en eventueel Landzaat ook nog komen neem ik mijn petje af, dan staat er een prima elftal. Het duo Makaay / Koevermans moet zeker in staat zijn +/- 45 doelpunten te maken in de cometitie.
Wel vreemd dat Co er geen heil in zag als je ziet wat er allemaal mogelijk is...
Leuke aankopen voor Feyenoord, maar kampioen worden ze er niet mee !
Al zie ik ze wel redelijk ver komen, omdat ze geen Europese verplichtingen hebben. De verwachten zijn echter weer torenhoog, ondanks het enorme dieptepunt vorig seizoen kan het dit seizoen alleen maar tegenvallen zo ongeveer. Apart
Al zie ik ze wel redelijk ver komen, omdat ze geen Europese verplichtingen hebben. De verwachten zijn echter weer torenhoog, ondanks het enorme dieptepunt vorig seizoen kan het dit seizoen alleen maar tegenvallen zo ongeveer. Apart

Nou...Van Marwijk heeft dat hele beleidsplan van Bosz nooit gelezen, maar hij is nu wel degene die het transferbeleid bepaalt. Daarbij betaalt Feyenoord gewoon de vraagprijs, dus flink onderhandelen zit er niet bij.Giacomo Puccini schreef:Zit ik er naast dan kan ik Fey alleen maar van harte complimenteren met hun geweldige TD in de persoon van Bosz.
- Cluijffert
Eerst mocht (moest) Koevermans weg, nu moet hij blijven. Blijkbaar heeft AZ bij nader inzien geen dertig miljoen voor transfers beschikbaar.Jesse schreef:Dan vraag ik me af hoe het hier mee zit:
VITransfer Koevermans onbespreekbaar bij AZ
27/6/2007 11:23
Danny Koevermans moet een transfer naar 1. FC Nürnberg uit zijn hoofd zetten. AZ wil de international niet kwijt.
Nürnberg had zich in Alkmaar officieel gemeld voor Koevermans. Maar de Duitse club kan de pijlen beter richten op een andere spits. Ook een verhoogd bod kan AZ niet vermurwen. Naar verluidt had Der Club drie miljoen euro geboden.
Volgens technisch directeur Marcel Brands is een transfer van Koevermans, die nog tot medio 2010 vastligt, onbespreekbaar. 'Het is niet makkelijk om zo snel een gelijkwaardige spits te vinden die, zoals Koevermans vorig seizoen, goed is voor zo'n dertig goals', zegt hij in het Noordhollands Dagblad.
Koevermans zelf stond open voor de Duitse belangstelling, omdat hij met de komst van de Braziliaan Ari vreest meer dan hem lief is op de bank te belanden. Trainer Louis van Gaal heeft immers ook nog de beschikking over Moussa Dembele en Shota Arveladze.
AZ kijkt wel uit naar nog een nieuwe spits, omdat in Alkmaar rekening wordt gehouden met het afscheid van Arveladze. De Georgische aanvaller overweegt zijn carrière te beëindigen.

@Baseman: waarom zeg je dat Feyenoord niet onderhandelt? Omdat het twee miljoen voor Perez wilde betalen? Je kunt ook teveel onderhandelen. Dan krijg je niemand.
Het stinkt aan alle kanten!
Bron???Toppie schreef:Martijn van de Vorm is de B(a)ron achter deze aankopen heeft een vermogen van 3,6 miljard hij is een echte HavenBobo in R'knor
Nou voor 50 miljoen kan die Fey5%^d aardig op weg helpen , maar zie van de Herik na 15 jaar wordt je uitgekotst.
www.vi.nl
'Feyenoord-bod op El Ahmadi afgewezen'
28/6/2007 8 :52
Feyenoord gaat niet alleen voor de ervaring van onder meer Roy Makaay en Kevin Hofland. De Rotterdamse club heeft ook meer dan gemiddelde interesse in Ahmed El Ahmadi.
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord zich al officieel gemeld bij FC Twente. Maar vooralsnog lijkt een overgang van El Ahmadi niet aan de orde. De Enschedese club heeft weinig trek de Marokkaanse middenvelder te laten gaan.
Ook het eerste Rotterdamse bod zou FC Twente niet op andere gedachten hebben gebracht. El Ahmadi (22), die aan zijn vijfde seizoen gaat beginnen in Enschede, is een van de pijlers van het Twentse middenveld.
Roy Makaay en Kevin Hofland bezegelen waarschijnlijk donderdag hun transfers naar De Kuip. Feyenoord heeft naar verluidt ook al een akkoord met Danny Koevermans. Maar AZ lijkt alsnog huiverig te zijn de aanvaller te laten gaan.
Komt er een compleet nieuw elftal????????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
http://www.fembusiness.nl/fembusiness/c ... ticle.html
Dit zijn de sterke geruchten via heel veel F sites...
Komt nog wel aan de orde deze week denk ik ?
Dank, maar waarom dan transfervrije spelers en een spelersfonds??????? Van die 50 miljoen is tot nu toe 10% gebruikt! Komt Ronaldinho toch?Toppie schreef:http://www.fembusiness.nl/fembusiness/c ... ticle.html

Makaay en Hofland definitief Feyenoorder
door onze Telesportredactie..
ROTTERDAM - De kogel is door de kerk. Roy Makaay gaat naar Feyenoord. De aanvaller is persoonlijk rond met de stadionclub en ook Bayern München is akkoord met de overgang van de spits naar Rotterdam. In de nacht van woensdag en donderdag zijn de laatste puntjes op de i gezet. Makaay wordt donderdagmiddag om half drie gepresenteerd.
Tegelijkertijd zal Feyenoord ook Kevin Hofland presenteren. Hij tekent een contract voor vier seizoenen. De verdediger van Vfl Wolfsburg heeft woensdag al een medische keuring ondergaan, maar er moesten nog wat laatste details worden afgerond.
De overgang van Hofland ging niet zonder slag of stoot. „Ik had nog een contract voor één jaar bij Wolfsburg en wilde in eerste instantie helemaal niet terug naar Nederland”, aldus Hofland. De nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk bracht hem op andere gedachten
De Suikeroom van Feyenoord...Ik zie ze al staan bij de kuip
door onze Telesportredactie..
ROTTERDAM - De kogel is door de kerk. Roy Makaay gaat naar Feyenoord. De aanvaller is persoonlijk rond met de stadionclub en ook Bayern München is akkoord met de overgang van de spits naar Rotterdam. In de nacht van woensdag en donderdag zijn de laatste puntjes op de i gezet. Makaay wordt donderdagmiddag om half drie gepresenteerd.
Tegelijkertijd zal Feyenoord ook Kevin Hofland presenteren. Hij tekent een contract voor vier seizoenen. De verdediger van Vfl Wolfsburg heeft woensdag al een medische keuring ondergaan, maar er moesten nog wat laatste details worden afgerond.
De overgang van Hofland ging niet zonder slag of stoot. „Ik had nog een contract voor één jaar bij Wolfsburg en wilde in eerste instantie helemaal niet terug naar Nederland”, aldus Hofland. De nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk bracht hem op andere gedachten
De Suikeroom van Feyenoord...Ik zie ze al staan bij de kuip

Vriend van me, had zijn seizoenkaart niet verlengd, zelfs de mail erover geblokkeerd, maar is gisteren toch maar een seizoenkaart gaan halenDe Suikeroom van Feyenoord...Ik zie ze al staan bij de kuip

Hij zei (om te jennen?) dat er een lange rij wachtenden stond, dat de man voor hem zelfs direct voor twee jaar een seizoenkaart nam!!!