PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 8:32 am

Wimpey, nu ben je niet eerlijk. Ten Cate wilde spelers die volgens MVG niet haalbaar waren Riera bijvoorbeeld. En hij wilde een vervanger voor Davids. Die is er nu, in de winterstop, alsnog gekomen (Lindgren). In elk geval hadden Ten Cate en MVG behoorlijke stront over het aankoopbeleid.

Maar over PSV; dat zal zwaar moeten investeren, want zo kan het niet doorgaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mar 31, 2008 9:25 am

Wimpey heeft veel verstand van voetbal maar zijn kijk is niet bepaald eerlijk als het gaat om HtC.

HtC WILDE investeren. Dat bleek uit veel berichten. Hij had ook spelers in gedachten die Ajax echt op een hoger niveau zouden brengen. Althans, zo een Riera is een stuk beter als zo een prutser als Luque.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 31, 2008 12:25 pm

PSV heeft zwaar geïnvesteerd: in spelers als Koevermans en Lazovic. En op dit moment kan het geen serieuze investeringen meer doen zonder te verkopen. Of Chelsea moet de helpende hand bieden natuurlijk.

GangstaRiB
Berichten: 16891
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma mar 31, 2008 12:36 pm

Rishi schreef:Wimpey heeft veel verstand van voetbal maar zijn kijk is niet bepaald eerlijk als het gaat om HtC.

HtC WILDE investeren. Dat bleek uit veel berichten. Hij had ook spelers in gedachten die Ajax echt op een hoger niveau zouden brengen. Althans, zo een Riera is een stuk beter als zo een prutser als Luque.
Alleen verpestte HTC het ook deels voor zichzelf, want een aantal spelers wilden onder HTC niet verder.....

Maar goed, ieder jaar lezen we dat psv financieel amper rondkomt en dat ze de CL nodig hebben om gaten te dichten, maar op een één of andere manier slagen ze er toch in om hun selectie weer op peil te brengen.

Als Chelsea zich in de strijd mengt dan is het helaas pindakaas voor Ajax. Als hij vervolgens wordt uitgeleend aan psv is het helemaal zuur natuurlijk.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 12:42 pm

Het hangt ervan af hoeveel Ajax wil betalen voor Sulejmani. Stel ze leggen 15 miljoen neer, dan moet ik nog zien of Chelsea daar overheen gaat. Voor zoveel geld zullen ze een speler willen hebben die meteen inzetbaar is.

Maar goed, het was een gerucht. Gillhaus zat op de tribune, dus zijn er een paar aan het speculeren geslagen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mar 31, 2008 1:00 pm

GangstaRiB schreef:Alleen verpestte HTC het ook deels voor zichzelf, want een aantal spelers wilden onder HTC niet verder.....
Zoals?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB
Berichten: 16891
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma mar 31, 2008 1:03 pm

Duke schreef:
GangstaRiB schreef:Alleen verpestte HTC het ook deels voor zichzelf, want een aantal spelers wilden onder HTC niet verder.....
Zoals?
De Mul in ieder geval, maar er zijn er nog een aantal geweest. Een aantal hadden zeer veel moeite met de directe aanpak van HTC.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mar 31, 2008 1:10 pm

Tja, De Mul. Ik heb niet de indruk dat de spelers opgelucht waren toen Ten Cate wegging; in het spel was het in ieder geval niet te merken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 1:19 pm

De Mul? :drecul.gif:

De Mul koos gewoon voor de poen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mar 31, 2008 4:02 pm

Nee hoor, al ver voor zijn transfer liet de Mul weten het in Amsterdam niet naar zijn zin te hebben. Waarmee overigens niet gezegd is dat dat aan Ten Cate lag
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mar 31, 2008 4:06 pm

joey schreef:Het hangt ervan af hoeveel Ajax wil betalen voor Sulejmani. Stel ze leggen 15 miljoen neer, dan moet ik nog zien of Chelsea daar overheen gaat. Voor zoveel geld zullen ze een speler willen hebben die meteen inzetbaar is.

Maar goed, het was een gerucht. Gillhaus zat op de tribune, dus zijn er een paar aan het speculeren geslagen.
Het maakt niet uit wat Chelsea biedt: als Sulejmani persé naar Stamford Bridge (en eerst PSV) wil, dan heeft Heerenveen daarmee te dealen (ervan uitgaande dat Chelsea een redelijke som biedt).

Als Manchester United zich voor Huntelaar meldt en 1 of andere gekke Oekraïner biedt opeens 50 miljoen euro, dan kan Ajax ook niet tegen Huntelaar zeggen dat hij naar die club toe moet, of dat ze hem anders aan z'n contract houden.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma mar 31, 2008 4:16 pm

Maar als Ajax meer biedt, dan zullen zijn zaakwaarnemers hem misschien wel liever daarheen sturen. Daarnaast is Sulejmani naar Ajax natuurlijk niet zo vreselijk voor de speler als een transfer naar Oekraine zou zijn voor Huntelaar. Als een transfer naar Chelsea betekent dat hij naar Psv gaat, dan is het verschil al helemaal niet zo groot.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma mar 31, 2008 4:56 pm

LucaS schreef:Nee hoor, al ver voor zijn transfer liet de Mul weten het in Amsterdam niet naar zijn zin te hebben. Waarmee overigens niet gezegd is dat dat aan Ten Cate lag
Gelukkig heeft ie het nu wel naar zijn zin bij Sevilla FC. :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 31, 2008 5:10 pm

goodfella schreef:
LucaS schreef:Nee hoor, al ver voor zijn transfer liet de Mul weten het in Amsterdam niet naar zijn zin te hebben. Waarmee overigens niet gezegd is dat dat aan Ten Cate lag
Gelukkig heeft ie het nu wel naar zijn zin bij Sevilla FC. :smallgrin.gif:

Haha, inderdaad. :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mar 31, 2008 5:16 pm

Arthur schreef:Maar als Ajax meer biedt, dan zullen zijn zaakwaarnemers hem misschien wel liever daarheen sturen. Daarnaast is Sulejmani naar Ajax natuurlijk niet zo vreselijk voor de speler als een transfer naar Oekraine zou zijn voor Huntelaar. Als een transfer naar Chelsea betekent dat hij naar Psv gaat, dan is het verschil al helemaal niet zo groot.
Maar bij PSV heeft hij dus de 'zekerheid' dat hij al is gekocht door een topclub (Chelsea) en bij Ajax moet 't nog maar blijken of de topclubs er uit komen met Ajax.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma mar 31, 2008 5:49 pm

generaal schreef:
Arthur schreef:Maar als Ajax meer biedt, dan zullen zijn zaakwaarnemers hem misschien wel liever daarheen sturen. Daarnaast is Sulejmani naar Ajax natuurlijk niet zo vreselijk voor de speler als een transfer naar Oekraine zou zijn voor Huntelaar. Als een transfer naar Chelsea betekent dat hij naar Psv gaat, dan is het verschil al helemaal niet zo groot.
Maar bij PSV heeft hij dus de 'zekerheid' dat hij al is gekocht door een topclub (Chelsea) en bij Ajax moet 't nog maar blijken of de topclubs er uit komen met Ajax.
Inderdaad, bij psv heeft hij geen enkele zekerheid. Zie Alex. Zie Gomes. Zie Farfan. De kans dat je via Ajax de stap naar een topclub maakt is op dit moment vele malen groter. Bovendien doet Ajax totaal niet moeilijk. En kunnen zijn zaakwaarnemers bij een transfer naar Ajax zelfs 2 keer aan Sulejmani verdienen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma mar 31, 2008 5:50 pm

generaal schreef:
Arthur schreef:Maar als Ajax meer biedt, dan zullen zijn zaakwaarnemers hem misschien wel liever daarheen sturen. Daarnaast is Sulejmani naar Ajax natuurlijk niet zo vreselijk voor de speler als een transfer naar Oekraine zou zijn voor Huntelaar. Als een transfer naar Chelsea betekent dat hij naar Psv gaat, dan is het verschil al helemaal niet zo groot.
Maar bij PSV heeft hij dus de 'zekerheid' dat hij al is gekocht door een topclub (Chelsea) en bij Ajax moet 't nog maar blijken of de topclubs er uit komen met Ajax.
Niet iedere speler gaat via psv naar Chelsea; Alcides zal niet door Chelsea worden gehaald?

Kalou ging direct van feyenoord naar Chelsea! De constructie via psv was blijkbaar niet nodig.

Ik kan me ook voorstellen dat hij niet nu al kiest voor een topclub, maar zijn handen vrij wil houden om over een paar jaar niet vast te zitten aan Chelsea (Zaakwaarnemers kiezen voor de grote zak met geld, m.a.w. het zou Chelsea kunnen worden.)

Ik zie in de eerste thuiswedstrijd wel wie er bij Ajax op het veld staan.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mar 31, 2008 6:48 pm

Ik denk dat die jongen zelf helemaal niets in te brengen heeft en het hier ordinair om het geld zal gaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma mar 31, 2008 9:07 pm

Peter schreef:Nou ik kan ze vertellen dat er bij PSV ook echt wat moet gebeuren, hoor. Het geluk raakt een keertje op namelijk.
Mwah wat is geluk.. Psv was dit jaar idd te pakken geweest maargoed als andere clubs het steeds verkloten en Psv wordt zoals gewoonlijk weer kampioen kun je het volgens mij geen geluk van hun kant noemen hoor. Verder zitten ze bij Psv ook niet stil, de technische staf is rond, er zijn een aantal contracten verlengd met goede spelers en ze hebben al een paar goede aankopen gedaan.

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di apr 01, 2008 5:54 am

Rishi schreef: HtC WILDE investeren. Dat bleek uit veel berichten. Hij had ook spelers in gedachten die Ajax echt op een hoger niveau zouden brengen. Althans, zo een Riera is een stuk beter als zo een prutser als Luque.
Maar prutser Luque kwam. Net als prutser Urzaiz, prutser Rommedahl etc. HtC haalde zelfs op persoonlijke titel de prutsers Roger, Colin en Leonardo binnen.

HtC is dus minimaal medeverantwoordelijk voor het feit dat Koster met een belabberde en deels failliete selectie opgescheept zit. Het zijn immers de TD en de trainer die met z'n 2-en verantwoordelijk zijn voor de samenstelling van de selectie.

Of zijn de goede aankopen van HtC en de slechte van MVG soms? Lekker makkelijk om die kar met stront steeds volledig over MVG heen te kieperen, maar HtC heeft het net zo goed verkloot.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di apr 01, 2008 7:50 am

joey schreef:
goodfella schreef:
LucaS schreef:Nee hoor, al ver voor zijn transfer liet de Mul weten het in Amsterdam niet naar zijn zin te hebben. Waarmee overigens niet gezegd is dat dat aan Ten Cate lag
Gelukkig heeft ie het nu wel naar zijn zin bij Sevilla FC. :smallgrin.gif:

Haha, inderdaad. :drecul.gif:
Ach, het is er lekker weer, dat scheelt altijd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di apr 01, 2008 9:28 am

Peter schreef:PSV (de poster) legt wat mij betreft wel de vinger op de zere plek, hoor. Ik waardeer zijn eerlijke kijk op de zaak, want volgens de andere PSV'ers die hier komen is het een 'kwaliteit' dat PSV zo speelt. Nou ik kan ze vertellen dat er bij PSV ook echt wat moet gebeuren, hoor. Het geluk raakt een keertje op namelijk.
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Als je zo laf de punten binnen denkt te halen, dan hoeft het van mij niet hoor.

GangstaRiB
Berichten: 16891
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di apr 01, 2008 9:42 am

Harm schreef:
Peter schreef:PSV (de poster) legt wat mij betreft wel de vinger op de zere plek, hoor. Ik waardeer zijn eerlijke kijk op de zaak, want volgens de andere PSV'ers die hier komen is het een 'kwaliteit' dat PSV zo speelt. Nou ik kan ze vertellen dat er bij PSV ook echt wat moet gebeuren, hoor. Het geluk raakt een keertje op namelijk.
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Als je zo laf de punten binnen denkt te halen, dan hoeft het van mij niet hoor.
En het ergste is nog wel die coach die doet alsof niks hem meer kan verrassen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di apr 01, 2008 9:44 am

Toen ik dat twee weken geleden zei, werd je kwaad en was je blij dat je niet langs me zat
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di apr 01, 2008 9:50 am

Maar toen konden ze geen kampioen werden en hadden ze Europese wedstrijden in de benen.

Een week geleden werd Groningen helemaal zoek gespeeld en ze hebben een week gehad om op adem te komen, er zijn geen excuses voor het vertoonde spel tegen NEC.

Gesloten