Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 27, 2007 6:30 pm

Vergeet niet dat Feyenoord aan De Cler, Van Bronkhorst en eventueel Makaay ook niets meer verdient. Dat is bij Ajax met Huntelaar wel anders.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 27, 2007 6:36 pm

Demosthenes schreef:Mee eens; ik proef bij veel posters jaloezie of is het angst?
Jaloers? Ben eerder jaloers op de talenten die ze al hadden dan op de pulp die ze nu kopen.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 27, 2007 6:37 pm

Vooralsnog heeft psv meer geinvesteerd dan fey. Die 50 miljoen? Ik kan me er weinig bij voorstellen. Alhoewel bij Ajax in een dergelijke omstandigheid ook wel een investeerder zal openstaan geloof ik niet direct in zulke bedragen. Dan kom je als club ook met een andere categorie spelers.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 27, 2007 6:40 pm

Jöhnk schreef:
Demosthenes schreef:Mee eens; ik proef bij veel posters jaloezie of is het angst?
Jaloers? Ben eerder jaloers op de talenten die ze al hadden dan op de pulp die ze nu kopen.
Ik ook. Ik vraag me af of Drenthe en co nog net zo dol zijn op Feyenoord als ze op de bank zitten omdat er een paar dure dertigers zijn gegaald. :666.gif:

999

Bericht door 999 » wo jun 27, 2007 6:45 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef: Dat is wel zo.Maar doen wij dat ook niet.Ik bedoel in elke aankoop, of het nu eigen of andermans geld is, zit een risico.Wil Feyenoord weer mee gaan doen kunnen ze niet anders.Dit, met risico, of nog verder afglijden.Vooralsnog zijn het goede aankopen wat Feyenoord binnen haalt ...
Lachwekkend. Ajax moest Hofland eens contracteren. Was jij weer de eerste geweest die had lopen miepen.
LucaS schreef:Aan de andere kant, het geld moet ergens vandaan komen. Feyenoord had al gezeik met de licentiecommissie, het lijkt me niet dat dit via een oplopende schuld kan en mag
Talentenpool en Lazovic. Maar nu even serieus. Als jij 50 miljoen tot je beschikking had, was je dan niet allang op een ander niveau wezen winkelen? Suarez? Alves? Schaars?
Ach het begint weer, meneer mag weer effe op internet ... misschien zou je eens moeten beginnen met te leren lezen.Al gaat dat natuurlijk wel van je internet tijd af ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 27, 2007 6:49 pm

Bertje schreef:Vergeet niet dat Feyenoord aan De Cler, Van Bronkhorst en eventueel Makaay ook niets meer verdient. Dat is bij Ajax met Huntelaar wel anders.
Ajax haalde Stam en Davids; leveren die dan wel iets op? KJH kostte 9 miljoen en zal ongetwijfeld die negen miljoen opleveren, maar dan moet Ajax niet nog eens twee jaar wachten.

Voor alle duidelijkheid: ik verdedig feyenoord niet, maar wees reeël, bosz doet het niet slecht, er is nog geld vor een spits en wat iedereen(?) vergeet is dat een team kampioen wordt als de teamgeest goed is. Jong Oranje was niet het beste team/had niet de beste spelers, maar werd wel kampioen door ??? teamgeest, enthousiasme???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jun 27, 2007 6:49 pm

Bertje schreef:
Jöhnk schreef:
Ik ook. Ik vraag me af of Drenthe en co nog net zo dol zijn op Feyenoord als ze op de bank zitten omdat er een paar dure dertigers zijn gegaald. :666.gif:
Het zou namelijk heel goed kunnen dat Drenthe de dupe wordt van Gio en de Cler.

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 27, 2007 6:51 pm

Dan moet die teamgeest er ook wel zijn Demo, dit jaar zal voor Feyenoord een groei jaar zijn. Ajax is al verder, afgelopen jaar was het dat voor Ajax met de nieuwe spelers die er kwamen. Er is toch redelijk wat veranderd sinds de komst van Blind, dat zal het nu ook worden bij Feyenoord. Maar aangezien de put dieper was waarin Feyenoord zat afgelopen seizoen dan de put van Ajax twee jaar geleden zal het wat langzamer gaan bij Feyenoord.

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 27, 2007 6:52 pm

Neefkens schreef:
Bertje schreef:
Jöhnk schreef: Jaloers? Ben eerder jaloers op de talenten die ze al hadden dan op de pulp die ze nu kopen.
AD beweert dat Van Bronckhorst als verdedigende middenvelder zal komen te staan en dat De Cler linksback en Drenthe linkshalf komt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 27, 2007 7:08 pm

Demosthenes schreef:
Bertje schreef:Vergeet niet dat Feyenoord aan De Cler, Van Bronkhorst en eventueel Makaay ook niets meer verdient. Dat is bij Ajax met Huntelaar wel anders.
Ajax haalde Stam en Davids; leveren die dan wel iets op? KJH kostte 9 miljoen en zal ongetwijfeld die negen miljoen opleveren, maar dan moet Ajax niet nog eens twee jaar wachten.
Eerder bijna het dubbele, Demo. Dan kun je vooruit. De vraag is of de talenten van Feyenoord wel beter worden als ze straks op de bank komen te zitten.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 27, 2007 7:11 pm

Daniel_vT schreef:
Neefkens schreef:
Bertje schreef: Ik ook. Ik vraag me af of Drenthe en co nog net zo dol zijn op Feyenoord als ze op de bank zitten omdat er een paar dure dertigers zijn gegaald. :666.gif:
AD beweert dat Van Bronckhorst als verdedigende middenvelder zal komen te staan en dat De Cler linksback en Drenthe linkshalf komt.
Dan is het echter weer de vraag wat er met Bruins en De Guzman gebeurt. De driehoek Gio, Cler, Drenthe gaat in ieder geval zorgen dat Bruins of Guzman op de bank terecht komt en Lucius rechtsback.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 27, 2007 7:12 pm

Eerder bijna het dubbele, Demo. Dan kun je vooruit. De vraag is of de talenten van Feyenoord wel beter worden als ze straks op de bank komen te zitten.
Nogmaals, niet om feyenoord te verdedigen, maar guzman en drente zullen wel vaak moeten spelen, ze zitten in zo'n talentenpool en uiteindelijk moeten die talenten worden verkocht. Wie weet al iemand in de winterstop!

@???

Ajax het afgelopen seizoen een eenheid geworden? Grygera is al weg, als ik MvG moet geloven zal De Mul snel vertrekken, perez?????????? en als Sneijder ... weg eenheid?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 27, 2007 7:16 pm

Snap je die reactie zelf? Ik snap er in ieder geval niets van. :blush.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 27, 2007 7:19 pm

Op v-bal (kut site trouwens) werd er gereageerd op mijn bericht dat het niet reeël is voor Feyenoord om kampioen te worden, maar na een jaar zoals deze de eerste 4 beter zou zijn, dat Feyenoord wel degelijk kampioen zou worden maar dat de 2e plaats ''ook wel ok is na een jaar als deze''. Wat? Ik denk dat de 2e plaats na een jaar als deze als een schitterend resultaat zou zijn voor Feyenoord. :smallgrin.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 27, 2007 7:22 pm

Bertje schreef:Snap je die reactie zelf? Ik snap er in ieder geval niets van. :blush.gif:
Ik wel :hupajax.gif:

Welk deel heeft uitleg nodig?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 27, 2007 7:23 pm

Demosthenes schreef:
Bertje schreef:Snap je die reactie zelf? Ik snap er in ieder geval niets van. :blush.gif:
Ik wel :hupajax.gif:

Welk deel heeft uitleg nodig?
Ik zeg dat de talenten moeten spelen en jij reageert dat je Feyenoord niet wilt verdedigen, maar dat die jongens wel moeten spelen. Misschien mis ik gewoon iets, hoor. :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 27, 2007 7:25 pm

Demos bedoelt waarschijnlijk dat Bertje van Waalwijk verplicht is de spelers uit de talentpool op te stellen.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 27, 2007 7:27 pm

Jöhnk schreef:Demos bedoelt waarschijnlijk dat Bertje van Waalwijk verplicht is de spelers uit de talentpool op te stellen.
Niet alleen op te stellen, maar ook te verkopen. Als zo'n Drenthe niet bij gaat tekenen kunnen ze in de Kuip nog maar 1 seizoen van hem genieten.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo jun 27, 2007 8:45 pm

Demosthenes schreef:
Nogmaals, niet om feyenoord te verdedigen, maar guzman en drente zullen wel vaak moeten spelen, ze zitten in zo'n talentenpool en uiteindelijk moeten die talenten worden verkocht. Wie weet al iemand in de winterstop!

@???

Ajax het afgelopen seizoen een eenheid geworden? Grygera is al weg, als ik MvG moet geloven zal De Mul snel vertrekken, perez?????????? en als Sneijder ... weg eenheid?
Hey Demo, je had het in een vorige post over het belachelijk maken van fayenoord en dat de Rotterdammers daardoor wakker geschrokken zijn. Maar hoe was het ook alweer met Ajax? Wij zijn toch ook jaren aan het sappelen geweest? Werden we 5de of zelfs 6de. We hadden, in tegenstelling tot feyenoord, wel heel veel geld maar we deden er domme dingen mee. Ajax is nog steeds bezig zich te genezen van die jaren (jaren van Wouters enzo). Ook in die dramatische jaren stond er kwalitatief een aardig elftal maar toch ontbraken de resultaten.

De namen die nu gekomen zijn bij feyenoord zijn zo wereldschokkend omdat het "ergens" op lijkt, maar het blijven natuurlijk de waterdragers die nu als steunpilaren worden neergezet. En kan Van Marwijk hier een geheel van maken?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 8:51 pm

Jöhnk schreef:Demos bedoelt waarschijnlijk dat Bertje van Waalwijk verplicht is de spelers uit de talentpool op te stellen.
Dat is inderdaad een probleem. Nog twee of drie dure aankopen en er is amper meer plaats voor de talenten van Feyenoord.
Ik hoop dat Ajax nooit met zo'n investeringsfonds begint. Dat loopt vaker wel dan niet op een drama uit, zoals de ervaringen bij PSV en NEC hebben bewezen.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 27, 2007 9:27 pm

Je moet er toch niet aan denken dat een aantal investeerders 6 miljoen in Ajax pompen om in ruil daarvoor 50% eigenaar te worden van Sarpong, Babel, v/d Wiel, Emanuelson, Heitinga en Stekelenburg?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 9:56 pm

Die investeerders willen meepraten natuurlijk. 'Hun' spelers moeten spelen.

En dat allemaal om De Cler, Hofland en Koevermans te halen. :excited.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » wo jun 27, 2007 9:57 pm

Ik hoor nu de hele tijd Koevermans, maar die komt toch helemaal niet?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 27, 2007 10:05 pm

Nee, maar Makaay wel. Zeggen ze net op het Radio 1-nieuws. Hij wordt morgenochtend gekeurd.

Koevermans staat wel op allerlei lijstjes, maar nu Makaay komt, zal hij niet meer komen, denk ik.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo jun 27, 2007 10:09 pm

Eindelijk kunnen we Feyenoord weer eens serieus nemen, goed nieuws wat mij betreft. Het winnen van de Klassiekers zal me volgend seizoen een stuk meer plezier geven dan afgelopen seizoen!

Het doet me een beetje denken aan die zomer dat Feyenoord in korte tijd spelers als Van Hooydonk, Ono en Zoetebier naar Rotterdam haalde. Pakte toch niet verkeerd uit toen. Soms moet je een risico nemen. Spelers als Drenthe en Bruins zouden zich nooit ontwikkelen als Feyenoord geen aankopen had gedaan. Kijk maar naar De Guzman, die staat al een tijd stil. Bij Ajax ging het ook ineens lopen toen Van Geel ervaring naar Amsterdam haalde.

Oftewel Feyenoord is goed bezig. On-Feyenoord goed. Of ze het financieel kunnen lijen moet blijken. Maar in de financiële penarie zaten ze toch al, ze hebben weinig te verliezen. Ze gokken gewoon weer op een Kuijtje en die komt er vroeg of laat wel denk ik. Er is best talent daar.

Van Bronckhorst als controlerende middenvelder? Als ik me niet vergis vulde hij die positie ooit zeer sterk in bij Glasgow Rangers. Maar kan hij dat, met name fysiek, nog opbrengen? Ik betwijfel het. Hoewel hij zeker zijn waarde gaat hebben (op welke positie dan ook) want het is in mijn ogen een ondergewaardeerde speler. Op Feyenoord niveau zie ik een Cocu-rol voor hem weggelegd.

Dat Feyenoord nu titelkandidaat is zegt me trouwens vrij weinig. Aangezien er nog 3 titelkandidaten zijn. Met een beetje pech kan iedere club van die vier op de vierde plaats eindigen. En dan moet je op de blaren zitten als je diep in de schulden zit.

Voor de spanning en niet te vergeten het niveau van de Eredivisie is het wel alleen maar goed. Laat het voetballen maar weer beginnen!
Ajax!

Gesloten