Echt he.. zakje chips erbij, potje bier en genieten maar.Peter schreef:Haha, vooral dat ramptoeristen op FN. Hij staat zelfs in mijn adresbalk, want ik kom er de laatste tijd vaak.
Feyenoord 2010-2011
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord 2010-2011
Ik hoop dat de onderstaande link werkt: beelden uit een tijd dat een vernedering van Feyenoord nog echt wat betekende.
http://geschiedenis.vpro.nl/themasites/ ... External=1
http://geschiedenis.vpro.nl/themasites/ ... External=1
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Prachtige beelden; genieten. Thnx. 

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Helemaal vergeten te reageren. Wat is het ook een kutclub met echt de meest domme supporters van heel Nederland. Dank u.
voetbalprimeur.nlBeen voortaan minder openhartig in uitlatingen
Mario Been heeft zich voorgenomen om zich minder openhartig en spontaan te uiten in de media. Dat gaf de Feyenoord-trainer vrijdag in de Kuip te kennen na de training.
Zijn uithaal naar routinier Tim de Cler na de verloren derby tegen Excelsior was voor de welbespraakte coach de directe aanleiding om te trachten zich voortaan wat meer te beheersen tegenover de pers. "Ik ben van plan om in het openbaar geen waardeoordeel meer te geven over mijn spelers. Die aanvaring met Tim was ook als coach niet leuk om mee te maken."
"Ik ben vaak heel open, maar ik win er voor mezelf niets mee om overal mijn uitspraken terug te lezen wat ik van een speler vind", vervolgt Been. "Dat doe ik liever en beter intern bij mijn staf en in de kleedkamer. Het besluit om het zo te gaan doen, heb ik zelf genomen. Voor de journalisten zal het minder leuk zijn. Maar voor mijn ploeg is dit het beste. Mijn spelers hebben vertrouwen nodig, zeker na onze uitschakeling in Gent."
Been wil zich ook minder of helemaal niet meer uitlaten over beleidsmatige zaken, zoals de wankele financiële toestand van Feyenoord. "Het lijkt me beter dat ik me puur op het voetbal concentreer. Ik heb nu ook de laatste bladzijde gelezen van mijn leerboekje. Daarin staat: hou je wat meer op de vlakte. Een reactie als 'geen commentaar' ga ik nu ook niet meer uit de weg."
Hij zal wel op zijn lazer hebben gehad van Beenhakker.
Jammer... ik vond die stomme reacties van hem altijd wel leuk...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Wat een haat hier richting Feyenoord...Zelfs de altijd zo correcte Joey gebruikt het woord "kakkerlakken"...
Zelf heb ik niet zo veel tegen Feyenoord. Maar dit weekend wel...Mijn collega's hadden vrijdag opeens helemaal geen grote mond meer, meenden zelfs dat het nog wel eens lastig kan worden tegen ons jeugdelftal (is het nog steeds, want vermoedelijk komt van de nieuwe aankopen morgen alleen Matic het veld in).
Zelf heb ik niet zo veel tegen Feyenoord. Maar dit weekend wel...Mijn collega's hadden vrijdag opeens helemaal geen grote mond meer, meenden zelfs dat het nog wel eens lastig kan worden tegen ons jeugdelftal (is het nog steeds, want vermoedelijk komt van de nieuwe aankopen morgen alleen Matic het veld in).
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat verbaast je, Wouter?
Jij moet dat toch ook wel een beetje herkennen in die provinciale huis-, tuin- en keukenrivaliteit in Nimwegen en Ernheim? ;)
Jij moet dat toch ook wel een beetje herkennen in die provinciale huis-, tuin- en keukenrivaliteit in Nimwegen en Ernheim? ;)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Die komt vooral uit Nijmegen, Thijs.
-
- AT Toto winner 10/11
De haat hier valt toch wel mee? Ben je wel eens op PN of FN in de Ajax-topics aldaar geweest, Wouter? Dát is pas haat. Echt mínstens drie niveaus erger dan hier, hoor.
-
De haat is vanuit de kleinere en minder succesvolle club altijd groter. Ga voor de grap maar eens wat Ajax-topics op Feyenoord-fora lezen, dan is dit geneuzel van ons gewoon schattig gekwetter.
Ze hoeven echt niet dood ofzo hoor, van mij. Gewoon alles verliezen is genoeg.
Ze hoeven echt niet dood ofzo hoor, van mij. Gewoon alles verliezen is genoeg.
Of op Ajax Netwerk...Scherrer schreef:De haat hier valt toch wel mee? Ben je wel eens op PN of FN in de Ajax-topics aldaar geweest, Wouter? Dát is pas haat. Echt mínstens drie niveaus erger dan hier, hoor.

Maar op dit forum zijn mensen meestal vrij genuanceerd. Juist daarom vond ik het opvallend.
-
- AT Toto winner 10/11
Maar je onderschrijft toch wel de mening van Thijs en mij dat het op FN en PN een stuk erger is richting Ajax dan hier richting Feyenoord?Wouter schreef:Of op Ajax Netwerk...Scherrer schreef:De haat hier valt toch wel mee? Ben je wel eens op PN of FN in de Ajax-topics aldaar geweest, Wouter? Dát is pas haat. Echt mínstens drie niveaus erger dan hier, hoor.![]()
Maar op dit forum zijn mensen meestal vrij genuanceerd. Juist daarom vond ik het opvallend.
-
Het is hier vooral hoongelach eigenlijk. De club zelf haat ik eigenlijk niet. Feyenoord is een waardige rivaal, ze komen uit zo'n verschrikkelijke stad waar ze met zo'n walgelijk accent praten en ze hebben zo'n heerlijk aura van 'klunzerigheid' om zich heen.
Altijd dat stoere 'Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet hore dan!', dat echte 'Wij zijn Rotterdam, hard werken, we zijn voor niemand bang!' en dan na een inzetloze klotepot dat verzuchtende "We hebben ook altijd pech, ze moeten ook allllltijd ons hebben".
Daar kun je alleen maar om lachen. Maar ik ben regelmatig bij Feyenoord-uit geweest, ik weet wat voor types daar in dat stadion zitten. Een beetje gechargeerd gezegd: Een lage levensvorm, kakkerlakken, die ik het licht in de ogen eigenlijk niet gun. Elke keer dat Feyenoord verliest denk ik aan die mensen, aan die radeloze blik in de ogen, die opkomende tranen, dat gevoel van machteloosheid wat ze moeten hebben. Heerlijk. Hun enige moment van opwinding is wanneer WIJ eens een keer een wedstrijd verliezen.
Daarom vind ik het gewoon leuk en amusant om te zien als ze verliezen. Ik hoop dat ze elke week een kutwedstrijd zien waarin de tegenstander wint, en dat ze over 60 jaar in hun sterfbed denken: "godverdomme, wat heb ik een kutleven gehad".
(Uiteraard geldt dit niet voor elke Feyenoord-supporter, ik ken ook een hoop normale Feyenoord-supporters en die gun ik dan weer het allerbeste. Helaas, alleen niet met hun club.)
Altijd dat stoere 'Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet hore dan!', dat echte 'Wij zijn Rotterdam, hard werken, we zijn voor niemand bang!' en dan na een inzetloze klotepot dat verzuchtende "We hebben ook altijd pech, ze moeten ook allllltijd ons hebben".
Daar kun je alleen maar om lachen. Maar ik ben regelmatig bij Feyenoord-uit geweest, ik weet wat voor types daar in dat stadion zitten. Een beetje gechargeerd gezegd: Een lage levensvorm, kakkerlakken, die ik het licht in de ogen eigenlijk niet gun. Elke keer dat Feyenoord verliest denk ik aan die mensen, aan die radeloze blik in de ogen, die opkomende tranen, dat gevoel van machteloosheid wat ze moeten hebben. Heerlijk. Hun enige moment van opwinding is wanneer WIJ eens een keer een wedstrijd verliezen.
Daarom vind ik het gewoon leuk en amusant om te zien als ze verliezen. Ik hoop dat ze elke week een kutwedstrijd zien waarin de tegenstander wint, en dat ze over 60 jaar in hun sterfbed denken: "godverdomme, wat heb ik een kutleven gehad".
(Uiteraard geldt dit niet voor elke Feyenoord-supporter, ik ken ook een hoop normale Feyenoord-supporters en die gun ik dan weer het allerbeste. Helaas, alleen niet met hun club.)
Tja, het lelijkste Nederlands wordt nou eenmaal in de Randstad gesproken. Het Amsterdams en het Haags zijn ook vreselijk om aan te horen.Feyenoord is een waardige rivaal, ze komen uit zo'n verschrikkelijke stad waar ze met zo'n walgelijk accent praten en ze hebben zo'n heerlijk aura van 'klunzerigheid' om zich heen.
Feyenoord is natuurlijk een slapende reus. De club heeft een grote achterban, misschien wel groter dan die van PSV en Twente bij elkaar, maar er is zo'n slecht beleid gevoerd in de afgelopen acht jaar dat laatstgenoemde clubs een betere selectie hebben en er financieel nog een stuk minder slecht voor staan ook. Ergens heb ik er altijd wel respect voor dat er toch nog zo veel mensen komen, dat Feyenoord elke uitwedstrijd het uitvak vol krijgt etc. Maar ze zouden wel minder haatdragend naar Ajax mogen zijn ja. Dat is gewoon op het bizarre af.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Als jij het Amsterdams uberhaupt wil vergelijken met Haags of Rotterdams snap je er natuurlijk al helemaal niks van. Daar heeft 'jullie' kant sowieso erg veel last van, die horen het verschil geen eens tussen rotterdams en Amsterdams. Net als dat ik aan een grensgeval (Weert bijvoorbeeld) niet hoor of ie uit Brabant of Limburg komt. En vervolgens nog verbolgen zijn ook 

Het klinkt gewoon allebei lelijk, vind ik. Een beetje verschillend lelijk, maar desondanks allebei lelijk. Je gaat mij toch niet vertellen dat jij plat-Amsterdams mooi vindt?
Euh, ik woon al jaren in het westen hoor.Daar heeft 'jullie' kant sowieso erg veel last van
Ach, en een buitenlander hoort weer geen verschil tussen Arhems en Amsterdam. Vreselijk lelijk vinden ze het.
- SylvievdVaart
Uiteindelijk zijn we één pot nat! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Haha, heerlijk op de radio:
'Hier bij Feyenoord-Vitesse, ze zijn al blij als ze de toss winnen'
'Hier bij Feyenoord-Vitesse, ze zijn al blij als ze de toss winnen'

-
- AT Toto winner 15/16
Vitesse is beter dan fnoord en heeft al een grote kans gehad, maar fnoord zal dit wel winnen.
1-0 Feyenoord.
2-0 Feyenoord.
2-0 Feyenoord.
En dat is 2.
Het is prijsschieten in Rotterdam.
Ik vrees dat er nog wat geld bij moet, wil Vitesse wat makkelijker gaan winnen in de Eredivisie... aldus de reporter.
Klopt natuurlijk niet, want die toppers die nu zijn gehaald doe natuurlijk nog allemaal niet mee... behalve Matic dan.
Het is prijsschieten in Rotterdam.
Ik vrees dat er nog wat geld bij moet, wil Vitesse wat makkelijker gaan winnen in de Eredivisie... aldus de reporter.
Klopt natuurlijk niet, want die toppers die nu zijn gehaald doe natuurlijk nog allemaal niet mee... behalve Matic dan.
Alleen uit Leiden komen geen natte potten!SylvievdVaart schreef:Uiteindelijk zijn we één pot nat!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
4-0 Feyenoord....
Geef Jordania "to more deys"... en alles komt goed.
Geef Jordania "to more deys"... en alles komt goed.
http://www.nu.nl/binnenland/2322000/der ... kmaar.html
Wel mooi dat met de sportieve malaise, ook de hooligans een stapje terug doen. Ajax en Amsterdam zijn te hoog gegrepen. Ze weten in ieder geval wie de nieuwe concurrenten zijn.
Wel mooi dat met de sportieve malaise, ook de hooligans een stapje terug doen. Ajax en Amsterdam zijn te hoog gegrepen. Ze weten in ieder geval wie de nieuwe concurrenten zijn.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!