PSV
Inderdaad. Ik verwacht namelijk dat PSV volgende week gewoon weer scherp krijgt. En een PSV in een dipje kan nog altijd van de meeste tegenstanders in de Eredivisie winnen.
Maargoed, we hebben weer eventjes een klein beetje hoop. Toch heb ik liever dat Ajax gewoon naar zichzelf blijft kijken en volgende week Feyenoord voorgoed achter zich laat.
Maargoed, we hebben weer eventjes een klein beetje hoop. Toch heb ik liever dat Ajax gewoon naar zichzelf blijft kijken en volgende week Feyenoord voorgoed achter zich laat.
- Giacomo Puccini
- Alaindebanaan
-
- AT Toto winner 15/16
www.trouw.nlVoetbal: PSV huurt Tunesiër Belaid
EINDHOVEN (ANP) - PSV huurt de Tunesiër Tijani Belaid (19) voor de rest van het seizoen van het Italiaanse Inter. De middenvelder heeft maandag in het duel van Jong PSV en Sparta al zijn debuut gemaakt voor de Eindhovense voetbalclub.
Belaid begon zijn loopbaan bij Paris Saint Germain. Hij staat sinds 2004 onder contract bij Inter. In augustus debuteerde hij voor het nationale elftal van Tunesië.
De Australische doelman Nathan Coe vertrekt bij PSV. De 22-jarige keeper stapt over naar het Deense FC Kopenhagen. Hij kwam in 2004 van Inter naar Eindhoven. In twee seizoenen bij PSV heeft hij geen officiële wedstrijd in het eerste gespeeld.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Vi.nlObodai herenigd met maatje Van den Bergh
30/1/2007 9 :38
Anthony Obodai kan weer lachen. De Ghanese middenvelder is verlost van zijn verzuurde verblijf bij Sparta Rotterdam en verkast per direct naar RKC Waalwijk.
RKC Waalwijk moest geduld hebben om Obodai definitief in de armen te kunnen sluiten. Met Sparta lag er een akkoord over een afkoopsom van 750 duizend euro, terwijl ook de Ghanees zich had kunnen vinden in de Waalwijkse voorwaarden voor een contract voor medio 2009.
Maar de onderhandelingen tussen Obodai en de Kasteelclub over uitbetaling van tekengeld leek een breekpunt te gaan worden. Maandagavond kwamen de twee partijen tot een vergelijk, zodat de middenvelder wordt herenigd met Ricky van den Bergh. Voordat de Haagse aanvaller verkaste naar RKC waren de twee dikke maatjes.
Obodai had het niet meer naar zijn zin bij Sparta. De Ghanese middenvelder voelde zich niet meer gewaardeerd door trainer Wiljan Vloet, die hem naar eigen zeggen niet beschermde tegen pesterijen.
'Ze hebben me op mijn ziel getrapt', zegt Obodai in de nieuwe Voetbal International over de reden van zijn vertrek.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."