PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
NFP

Bericht door NFP » di jul 10, 2007 8:36 pm

Ja, toch vraag ik me af of het nou allemaal de schuld is van Stan Valckx.
Elke onderhandeling telt 2 partijen. Volgens mij wilde PSV dit echt dolgraag rond maken. Maar wat moet Stan Valcks doen als Deportivo met 2,5 miljoen over het bedrag van PSV heengaat?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 8:37 pm

Jesse schreef:Daar gaat het kampioenschap. :hypocrite.gif:
:drecul.gif:

Schitterende leesvoer leveren die forums af en toe op. Meer dan 60 paginas lang over een speler die vrijwel niemand kent, maar waarvan minstens de helft zeker weet dat het een geweldenaar is.

Een goede speler hoor, maar Depor bespaart PSV van nog een apart puzzelstukje. Ik ben benieuwd of PSV nu alsnog achter Perez aan gaat. Depor heeft ons weer in het zadel geholpen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 10, 2007 8:38 pm

generaal schreef:Hopelijk is dit het einde van Stan.
Stan heeft gegokt en verloren. Psv heeft op dit moment het geld niet voor die Guardiola.

Ik had Lazovic lekker in Arnhem gelaten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 8:39 pm

Jöhnk schreef:
Stan heeft gegokt en verloren. Psv heeft op dit moment het geld niet voor die Guardiola.

Ik had die Lazovic lekker in Arnhem gelaten.
Precies. Dan had je Perez, een centrale verdediger en wellicht ook Guardado kunnen betalen -niet dat ik hem als optie zie voor de plek van Cocu, maar Koeman blijkbaar wel. PSV heeft de verkeerde prioriteiten gesteld.

generaal

Bericht door generaal » di jul 10, 2007 8:41 pm

Jöhnk schreef:

Ik had Lazovic lekker in Arnhem gelaten.
Daar is alle ellende mee begonnen.
Wat is het volgende wapenfeit van Stan: Aissati aan Ajax verkopen voor 3 miljoen euro?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 8:42 pm

Ruilen tegen Perez. :headbang.gif:

NFP

Bericht door NFP » di jul 10, 2007 8:43 pm

Thomas schreef:PSV heeft de verkeerde prioriteiten gesteld.
Precies, Thomas.
Dat zei ik ook in m'n post op de vorige pagina.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 8:47 pm

NFP schreef:Ja, toch vraag ik me af of het nou allemaal de schuld is van Stan Valckx.
Elke onderhandeling telt 2 partijen. Volgens mij wilde PSV dit echt dolgraag rond maken. Maar wat moet Stan Valcks doen als Deportivo met 2,5 miljoen over het bedrag van PSV heengaat?
Niets, daar heb je gelijk in. En het succes van PSV gaat tegen de club werken. Zeker nu er geen geld is. Dan denkt zo'n voorzitter: toch eens zien of er een club is die meer biedt. Ín een dergelijk geval moet je meteen een goede prijs betalen en de zaak rondmaken, maar daar heeft PSV de middelen niet voor. Waarmee weer eens bewezen is dat het 'gewoon' om geld draait.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jul 10, 2007 8:48 pm

Het lijkt ook zo simpel: je 2 beste spelers gaan weg, dus die vervang je als eerste. Als er dan nog geld over is, doe je nog wat extra. Nu lijkt het andersom gebeurd te zijn.
Ik denk dat Reeker ook een behoorlijke opdracht heeft meegekregen van de RvC qua budgetcontrol en met die restricties redt ons Stanneke het dan vervolgens niet.

generaal

Bericht door generaal » di jul 10, 2007 8:51 pm

Het resterende transfergeld zou in een afkoopsom en in een dik salaris voor Martin van Geel gepompt moeten worden. Valckx mag materiaalman worden.

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 10, 2007 8:52 pm

Met zo'n spelersbeleid en zulke sportieve prestaties er financieel zo voor staan als psv. Dan heeft onze aartsrivaal het nog wel een stuk beter voor elkaar op dit moment.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 8:52 pm

PSV is gaan kijken naar de opvulling voor de selectie, waarschijnlijk met het doel om een aantal spelers van de plekken 7 t/m 15 nu belangrijker te maken. Inmiddels hebben ze wel een Van der Leegte, een Zonneveld en een peperdure spits met Lazovic, maar nog geen vervangers voor Alex (prioriteit nummer 1) en Cocu (prioriteit nummer 2).

Het zou me niets verbazen als Fagner de beste aankoop van PSV blijkt.

NFP

Bericht door NFP » di jul 10, 2007 8:53 pm

Reker is gewoon een veredelde loopjongen van Timmer.
Die is door het duo Schuitema/Timmer aangesteld om hun lijn te bewaken, dus de hand blijft op de knip voorlopig.

Daar is Valckx het slachtoffer van, tuurlijk maakt Valckx ook fouten want hij is nog lang geen doorgewinterde Technisch Directeur maar het is echt een groot verschil of je over een flinke portemonnee kan beschikken of niet. Dat kan je maken en breken als TD.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 8:54 pm

NFP schreef:Daar is Valckx het slachtoffer van, tuurlijk maakt Valckx ook fouten want hij is nog lang geen doorgewinterde Technisch Directeur maar het is echt een groot verschil of je over een flinke portemonnee kan beschikken of niet. Dat kan je maken en breken als TD.
Nogmaals, Valckx had heus wel wat geld op zak. Hij kon immers 6 miljoen uitgeven aan Lazovic, 4,5 miljoen aan Guardado, acht ton aan Zonneveld (en ook nog wat geld aan Van der Leegte).

Nog zoiets: PSV moet zo nodig geld uitgeven aan een derde (jonge) keeper.

generaal

Bericht door generaal » di jul 10, 2007 8:57 pm

Thomas schreef:PSV is gaan kijken naar de opvulling voor de selectie, waarschijnlijk met het doel om een aantal spelers van de plekken 7 t/m 15 nu belangrijker te maken. Inmiddels hebben ze wel een Van der Leegte, een Zonneveld en een peperdure spits met Lazovic, maar nog geen vervangers voor Alex (prioriteit nummer 1) en Cocu (prioriteit nummer 2).

Het zou me niets verbazen als Fagner de beste aankoop van PSV blijkt.
Fagner kan best voetballen inderdaad. Rajkovic schijnt ook aardig te kunnen ballen, maar is natuurlijk geen Alex. Koeman zal nu wel voor een middenveld met Méndez, Simons en Afellay gaan :frusty.gif: .

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 10, 2007 9:01 pm

Misschien kan Aissati in plaats van Simons spelen. Simons kan dan in de achterhoede! :eusa_liar.gif: :hypocrite.gif:

generaal

Bericht door generaal » di jul 10, 2007 9:06 pm

Misschien is Koeman zo slim om El Ahmadi te polsen, maar ik denk dat die kans verwaarloosbaar klein is.

NFP

Bericht door NFP » di jul 10, 2007 9:06 pm

Thomas schreef:
NFP schreef:Daar is Valckx het slachtoffer van, tuurlijk maakt Valckx ook fouten want hij is nog lang geen doorgewinterde Technisch Directeur maar het is echt een groot verschil of je over een flinke portemonnee kan beschikken of niet. Dat kan je maken en breken als TD.
Nogmaals, Valckx had heus wel wat geld op zak. Hij kon immers 6 miljoen uitgeven aan Lazovic, 4,5 miljoen aan Guardado, acht ton aan Zonneveld (en ook nog wat geld aan Van der Leegte).

Nog zoiets: PSV moet zo nodig geld uitgeven aan een derde (jonge) keeper.
Klopt, ik zeg ook niet dat er helemaal geen geld is.
En zoals ik ook al gezegd heb, de prioriteiten zijn verkeerd gelegd, al in het begin van de zomer. Die 6,5 miljoen voor Lazovic breken je nu op.

Maar de onderhandelingen over Perez zullen nu wel weer geopend worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 9:07 pm

Tja, PSV had misschien Lazovic niet moeten kopen, maar dan was een spits nog nodig geweest. Die krijg je niet voor niets.
Depor betaalt meteen 7 miljoen. Geen wonder dat Atlas hem aan die club verkoopt. PSV kan spelers van die orde pas halen als het spelers verkoopt. Dat geldt trouwens ook voor Ajax.

@generaal: MVG is niet te koop! :headbang.gif:
(En nooit meer transfermarkt.de als betrouwbare bron opvoeren, hoor. :aai.gif: )

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 10, 2007 9:07 pm

generaal schreef:Misschien is Koeman zo slim om El Ahmadi te polsen, maar ik denk dat die kans verwaarloosbaar klein is.
Engelaar is veel beter. :hypocrite.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » di jul 10, 2007 9:09 pm

generaal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.
:icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 10, 2007 9:09 pm

FC Twente zal veel geld vragen. Feyenoord heeft ook al bot gevangen.

Ajax heeft natuurlijk wél geld. :smallgrin.gif:

Wat denken jullie, zal Perez nu naar PSV gaan?

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 10, 2007 9:12 pm

Welke bron is er voor de gang naar Depor? Mijn Spaans is uitermate slecht, ik heb geen zin in een vertaalmachine, m.a.w. waar saat dat het definitief is? Is het geen onderhandelingstactiek om psv meer te laten betalen?

De constatering dat op PN de helft die Mexicaan een goede voetballer vindt kan ook gemaakt worden voor AT, voor maakt niet uit welke Zuid-Amerikaan, Zuid-Europeaan enz. Wij zien die spelers toch nooit voetballen! Hoe kunnen wij (en "Zij op PN") dan bepalen hoe goed iemand is?????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 10, 2007 9:14 pm

Demosthenes schreef:De constatering dat op PN de helft die Mexicaan een goede voetballer vindt kan ook gemaakt worden voor AT, voor maakt niet uit welke Zuid-Amerikaan, Zuid-Europeaan enz. Wij zien die spelers toch nooit voetballen! Hoe kunnen wij (en "Zij op PN") dan bepalen hoe goed iemand is?????
Ik zie het op AT echt niet gebeuren dat we 60 paginas lang over een speler gaan praten die geen van ons kent.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jul 10, 2007 9:14 pm

joey schreef:Tja, PSV had misschien Lazovic niet moeten kopen, maar dan was een spits nog nodig geweest. Die krijg je niet voor niets.
Psv had in plaats van Lazovic voor 6,6 Perez voor 1,8 miljoen kunnen ophalen. Dan had zelfbenoemd 4-3-3-adept Koeman met Kone vanaf links, Farfan vanaf rechts en Perez hangend centraal kunnen spelen en was er nog geld over geweest voor Guardado.

Gesloten