Hij presteert bij Jong PSV wat wisselvallig, of goed of slecht. Zodra hij constanter leert spelen is hij een optie voor het eerste, neem ik aan tenminste. Op het moment is Reis verder, al is hij wel een ander type aanvaller.
Dit is volgens mij pas z'n tweede seizoen bij PSV, terwijl hij vanaf z'n negende tot vijftiende/zestiende in de Ajax-jeugd heeft gespeeld. Dan vind jij hem een speler uit de PSV-jeugd?Baseman schreef:Volgens mij speelt Zeefuik al enkele jaren bij PSV, gezien zijn leeftijd vind ik hem dan eigen jeugd. Al wist ik niet dat hij afkomstig is uit Amsterdam en bij Ajax in de opleiding heeft gezeten. We blijven bijleren
Zucht, lezen Thomas...Thomas schreef:Dit is volgens mij pas z'n tweede seizoen bij PSV, terwijl hij vanaf z'n negende tot vijftiende/zestiende in de Ajax-jeugd heeft gespeeld. Dan vind jij hem een speler uit de PSV-jeugd?
VIAfellay blesseert zich met trefbal en mist mogelijk Ajax
18/03/2008 14:56
Ibrahim Afellay mist woensdag mogelijk de topper tegen Ajax. Tijdens een partijtje trefbal ging de PSV-middenvelder door zijn enkel. 'In 24 uur kun je nog veel doen.'
Afellay liep zijn ongemak op in het zaaltje van PSV's trainingscomplex De Herdgang. 'Ze gingen enorm tekeer bij een partijtje trefbal', zegt PSV-trainer Sef Vergoossen op de clubsite.
'Schijnbaar is hij naar een bal gesprongen en bij het neerkomen door zijn enkel gegaan. Ik had het zaaltje al verlaten, dus ik heb het niet gezien.'
De Limburger verwijt zijn in een grootse vorm stekende pupil niets: 'Je zoekt naar dingen om mensen enthousiast te maken, dan kan dit gebeuren. Ik denk dat het meevalt.'
'Normaal gesproken is hij niet klaar voor morgen, maar gezien het belang van deze wedstrijd kan dat misschien anders zijn. In 24 uur kun je nog veel doen.'