PSV deel 2
-
Als je daar zo blij mee bent, wat vind je er dan van dat PSV belangstelling heeft voor die spelers? Dat is dan toch niet zo best? Ik bedoel, het gaat niet om het geld, je wilt spelers of je wilt ze niet. Slechte spelers moet je niet halen, ook niet voor een lage prijs of gratis.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Als je daar zo blij mee bent, wat vind je er dan van dat PSV belangstelling heeft voor die spelers? Dat is dan toch niet zo best? Ik bedoel, het gaat niet om het geld, je wilt spelers of je wilt ze niet. Slechte spelers moet je niet halen, ook niet voor een lage prijs of gratis.
TelegraafPSV moet De Jong jaarcontract geven
EINDHOVEN - John de Jong en PSV gaan met elkaar door. De Haagse middenvelder staat tot medio 2008 op de loonlijst bij de Eindhovenaren.
Een knieblessure hield De Jong (30) de laatste jaren regelmatig aan de kant. In de laatste twee seizoenen kwam de middenvelder niet één keer in actie.
PSV wilde De Jong een proefperiode geven voor het nieuwe seizoen. Dat blijkt juridisch echter niet mogelijk, waardoor de landskampioen hem alsnog een jaarcontract geeft.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Onzin volgens mij. Guardado heeft een Duitse zaakwaarnemer, dus wellicht verklaart dat waarom het al op transfermarkt.de staat.GangstaRiB schreef:Volgens transfermarkt heeft ook ene Tymoschuk bij feyenoord gespeeldgeneraal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.
Kijk eens op http://www.transfermarkt.de/de/verein/6 ... sicht.html en je ziet de betrouwbaarheid. Ajax krijgt dus nog een paar miljoen euro van Mechelen i.v.m. de transfer van Gideon de Graaf (2,75 miljoen, afgelopen seizoen!!!)generaal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
DUH! Dat probeer ik juist aan te geven, transfermarkt slaat nergens op.generaal schreef:Onzin volgens mij. Guardado heeft een Duitse zaakwaarnemer, dus wellicht verklaart dat waarom het al op transfermarkt.de staat.GangstaRiB schreef:Volgens transfermarkt heeft ook ene Tymoschuk bij feyenoord gespeeldgeneraal schreef:Guardado is binnen volgens Transfermarkt en die zitten er vrijwel nooit naast.
Boertje Reker... als trainer overal geflopt, decennia lang voorzitter van de CBV (geen club wilde 'm blijkbaar hebben!) en nu moet ie zich natuurlijk even laten gelden.joey schreef:In mijn ogen, ja. Niet in de ogen van Reker en co.
Koeman, Valckx, Reker: qua aankoopbeleid zit PSV geramd de komende jaren!

Met gebrek aan geld heeft het natuurlijk sowieso alles te maken.
Als PSV genoeg geld had dan had het De Cler wel binnengehaald, of hij nou 3,5 miljoen moest kosten of niet. Maar dat is juist het lastige voor Valckx en dus heel PSV, er valt niet heel veel te besteden. Daarom kan ik in feite best snappen dat je niet 3,5 miljoen uitgeeft aan een speler als De Cler met diens leeftijd en nog één jaar contract bij AZ.
Mijn grootste bezwaar tegen het gevoerde beleid tot nu toe is dat de prioriteiten verkeerd zijn gesteld. Alex en Cocu vertrekken dus ligt juist daar de prioriteit qua vervanging, lijkt me. Tuurlijk moest er ook een aanvaller bij maar toch niet voor 6,6 miljoen om vervolgens bijna geen geld meer over te hebben? Dat kan ik niet volgen.
Sowieso vind ik het een vrij groot risico om de opvolging van Alex intern te gaan oplossen. Er is blijkbaar veel vertrouwen in Addo en met name Da Costa. Dat moeten die twee dus gaan bewijzen. Ik zit op het puntje van m'n stoel.
Als PSV genoeg geld had dan had het De Cler wel binnengehaald, of hij nou 3,5 miljoen moest kosten of niet. Maar dat is juist het lastige voor Valckx en dus heel PSV, er valt niet heel veel te besteden. Daarom kan ik in feite best snappen dat je niet 3,5 miljoen uitgeeft aan een speler als De Cler met diens leeftijd en nog één jaar contract bij AZ.
Mijn grootste bezwaar tegen het gevoerde beleid tot nu toe is dat de prioriteiten verkeerd zijn gesteld. Alex en Cocu vertrekken dus ligt juist daar de prioriteit qua vervanging, lijkt me. Tuurlijk moest er ook een aanvaller bij maar toch niet voor 6,6 miljoen om vervolgens bijna geen geld meer over te hebben? Dat kan ik niet volgen.
Sowieso vind ik het een vrij groot risico om de opvolging van Alex intern te gaan oplossen. Er is blijkbaar veel vertrouwen in Addo en met name Da Costa. Dat moeten die twee dus gaan bewijzen. Ik zit op het puntje van m'n stoel.
- SylvievdVaart
Geklapt ?Thomas schreef:Is Baseman er nog steeds van overtuigd dat PSV weinig blaam treft in alle geklapte onderhandelingen?
Bij PSV vond men De Cler te duur (terecht), vindt men Perez te duur (lijkt me ook terecht, helemaal als Ajax inderdaad de prijs verhoogd heeft) en Luque was rond totdat de voorzitter ineens zijn eerdere woorden terugnam en niet wilde tekenen (triest van die gast en slecht dat PSV gokte op 1 speler, wat naderhand ook werd toegegeven). Alle 3 spelers waarvan ik niet rouwig ben dat ze niet gekomen zijn, al mag Perez best komen voor een lager bedrag.
Ik weet niet of de zaak moeilijk loopt, maar jij hebt connecties die dat kunnen bewijzen ?loopt nu ook de zaak Guardado erg moeilijk.
PSV neemt de tijd en dat lijkt me volkomen terecht gezien het bedrag en gezien het een club betreft die in Mexico ligt, niet echt naast de deur. Beide partijen hebben uitgesproken dat het rond gaat komen en dat de onderhandelingen goed verlopen, alleen is men nog bezig over de voorwaarden en eventuele wijzigingen daarin en dan ook in het transferbedrag. Als dat moeilijk is dan verloopt iedere transfer moeilijk...
Ik zeg niet dat PSV alles goed doet, maar alles verdraaien naar het negatieve door wat mededelingen in de altijd betrouwbare media is vrij onzinnig.
-
Jup, volgens Milenio al officieel:
http://www.milenio.com/index.php/2007/07/10/91500/
Psv bood 4500k€, Depor 7000k€
http://www.milenio.com/index.php/2007/07/10/91500/
Psv bood 4500k€, Depor 7000k€
Ok, van jouw hadden ze niet hoeven komen. Maar PSV wilde ze wel. En volgens mij kan je inmiddels onmogelijk blijven volhouden dat het alleen maar aan de andere clubs heeft gelegen. PSV wil gewoon bij iedere speler voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten en tot nu toe heeft dat geen resultaat opgeleverd. Ik heb geen kijk op alles wat er gebeurt, maar het komt op mij gewoon niet sterk over.Baseman schreef:Geklapt ?Thomas schreef:Is Baseman er nog steeds van overtuigd dat PSV weinig blaam treft in alle geklapte onderhandelingen?
Bij PSV vond men De Cler te duur (terecht), vindt men Perez te duur (lijkt me ook terecht, helemaal als Ajax inderdaad de prijs verhoogd heeft) en Luque was rond totdat de voorzitter ineens zijn eerdere woorden terugnam en niet wilde tekenen (triest van die gast en slecht dat PSV gokte op 1 speler, wat naderhand ook werd toegegeven). Alle 3 spelers waarvan ik niet rouwig ben dat ze niet gekomen zijn, al mag Perez best komen voor een lager bedrag.
De timing van NFP kon gewoon niet beter.Baseman schreef:Ik weet niet of de zaak moeilijk loopt, maar jij hebt connecties die dat kunnen bewijzen ?loopt nu ook de zaak Guardado erg moeilijk.
Er staat inderdaad dat hij naar Depor gaat. Guardado zou tegen ESPN-verslaggever John Sutcliffe dat hij liever geen tussenstap in Nederland doet maar meteen de overstap naar La Liga maakt. Volgens dat stuk wordt het na de wedstrijd tegen Argentinië bekend gemaakt. Zijn zaakwaarnemer, Mario Ordiales, wilde niet ontkennen of bevestigen dat Guardado naar Depor gaat, maar gaf wel aan dat Andres komend seizoen hoe dan ook in Europa gaat voetballen.NFP schreef:Kan iemand Spaans?
Volgens mij gaat ie naar Depor.