PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 10, 2007 12:44 pm

806 Teletekst wo 10 jan
***OETBAL******************************
**** "PSV'er Arvid Smit naar Marítimo"

**Marítimo Funchal neemt Arvid Smit van
PSV over.De middenvelder tekent bij de
Portugese club een contract voor 2,5
seizoen,zo meldt de sportkrant O Jogo.

Smit,die in 2002 naar PSV kwam,speelde
nooit voor de Eindhovense club.Hij werd
uitgeleend aan De Graafschap,Groningen
en Willem II.Bij Marítimo krijgt hij te
maken met Mitchell van der Gaag.De oud-
PSV'er is assistent-trainer bij de club
op het eiland Madeira.

Bron Teletekst

Misschien komt ie wel voor Smit?
I think I lost my fucking headache

generaal

Bericht door generaal » wo jan 10, 2007 12:46 pm

Zal oom Roman nu ook Alberto Luque naar Eindhoven halen? Met een dergelijke speler in de selectie zie ik PSV gewoon van Arsenal winnen :yes: .

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 10, 2007 12:47 pm

Dan wel hopen natuurlijk dat ze geen Chelsea loten, want dat mag niet van de UEFA
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jan 10, 2007 12:48 pm

Wat moet Chelsea nou met Luque? Niets, dus schaffen ze hem ook niet aan voor een dochterclubje.
Face your fears and live your dreams, No Fear

generaal

Bericht door generaal » wo jan 10, 2007 1:05 pm

De Dominee schreef:Wat moet Chelsea nou met Luque? Niets, dus schaffen ze hem ook niet aan voor een dochterclubje.
Een Luque die zich in een half seizoen bij PSV weer in zijn 2003/2004 vorm speelt (doordat hij veel wedstrijden speelt) is gewoon een aanwinst voor Chelsea.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo jan 10, 2007 1:23 pm

generaal schreef:Zal oom Roman nu ook Alberto Luque naar Eindhoven halen? Met een dergelijke speler in de selectie zie ik PSV gewoon van Arsenal winnen :yes: .
Schaam je je niet kapot na deze zin?

jabu

Bericht door jabu » wo jan 10, 2007 1:29 pm

generaal schreef:
De Dominee schreef:Wat moet Chelsea nou met Luque? Niets, dus schaffen ze hem ook niet aan voor een dochterclubje.
Een Luque die zich in een half seizoen bij PSV weer in zijn 2003/2004 vorm speelt (doordat hij veel wedstrijden speelt) is gewoon een aanwinst voor Chelsea.
Tuurlijk..... :eusa_liar: Chelsea schrijft Damien Duff af en laat hem naar Newcastle United vertrekken. Tevens krijgen andere wingers als Arjen Robben en Shaun Wright-Phillips de nodige kritiek van manager Mourinho. Vervolgens zullen ze dan een bij Newcastle United geflopte speler als Albert Luque halen? Lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk dat Chelsea echt iets in Albert Luque ziet.

Het lijkt mij ook, net als Spijker al aangeeft, niet iets om trots op te zijn als PSV'er wanneer Chelsea de selectie samenstelt. Maar daar maal jij blijkbaar niet om. Was jij trouwens niet één van degenen die de hele connectie met Chelsea ontkende en aangaf dat journalisten niets wisten en maar wat riepen?

Baseman

Bericht door Baseman » wo jan 10, 2007 1:32 pm

PN lid RIO blijkt aardig ingevoerd te zijn en hij is te vertrouwen, hij zegt het volgende over Reis en de connectie PSV/Chelsea:
Jonathan Reis is een hele goedkope investering voor Abramovich. Eentje waar geen risico aan vastzit mocht het mislukken. Alex was er eentje met een groter risico maar ook een grotere potentiele 'roi'.

Het is nu gebleken dat cases als die van Alex op dit moment 1 voordeel met zich meebrengen en dat is dat de speler zich ontwikkeld en interesse wekt van andere grote clubs. Maar Chelsea heeft er nog geen direct profijt van want ze kunnen de speler niet gebruiken. En dan nog brengt het een groter risico met zich mee, Alex is gewoon een voltreffer (moet nog wel blijken).

Reis is een low-profile investment. Lukt het, dan verdienen ze eraan, lukt het niet, jammer. Dus Reis is de eerste pilot-case in dit spelersprofiel. Ga er maar vanuit dat er meer komen mocht het een succes zijn. Zie Alcides als voortvloeisel uit de Alex case, is precies hetzelfde.

Die stage bij Ajax, Reis moest proeven aan de Nederlandse cultuur, Reis moest dichter bij PSV zitten, meer mogelijkheden om zijn potentie en huidige kwaliteiten te beoordelen. PSV hoefde nog niet per se in verband gebracht te worden. Reis liep immers ook stage bij Atletico MG. Waarom? Zodat mensen een platform hebben om zo iemand aan het werk te zetten en te beoordelen.

Ik ken nog talloze voorbeelden van andere spelers uit Brazilie die op zo'n manier gebracht/verkocht waren.

Edit:
Sorry, ik ga niet meer in op reacties, heb al teveel verteld. Dus bij deze mijn laatste bijdrage aan dit onderwerp, hoe graag ik ook alles naar buiten wil gooien. We zullen wel zien hoe alles loopt. Ik heb alleen het beste voor met PSV en hoop ook dat anderen dat hebben.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 10, 2007 1:53 pm

De inmenging van Ome Roman valt me tot nu toe wat tegen. De erkende toptalenten gaan blijkbaar liever naar Zuid-Europa dan dat ze gestald worden bij de dependence van Chelsea.

jabu

Bericht door jabu » wo jan 10, 2007 2:15 pm

Waarom stalt Ome Roman ze niet bij Corinthians? Hij zit toch ook in MSI, dat het weer voor het zeggen heeft bij Corinthians?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 10, 2007 2:44 pm

Alcides voor ‘t eerst in shirt PSV
door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

EINDHOVEN - PSV maakt om twee uur vanmiddag een begin met de tweede seizoenhelft. Op de eerste training van het nieuwe jaar is ook Alcides van de partij. De Braziliaanse verdediger is de komende anderhalf jaar gehuurd van Chelsea.
De trainer ziet in hem een mogelijke opvolger van Alex, die tevens eigendom is van Chelsea en in de belangstelling staat van Real Madrid. Alex liet eerder al weten Real Madrid als ‘een droomclub’ te beschouwen. De kans is groot dat hij in de zomer bij PSV vertrekt.

PSV zal dit seizoen waarschijnlijk geen beroep kunnen doen op linksback Sun Xiang. De Eindhovense club had gehoopt hem een half jaar te kunnen huren, maar volgens Shanghai Shenhua is het bedrag dat PSV bood te laag. Het zou gaan om een huursom van 150.000 euro en, indien de optie zou worden gelicht, een transfersom van een miljoen. Manager technische zaken Stan Valckx van PSV zegt dat er vandaag nog een gesprek volgt tussen de speler en diens club.

De verwachting is dat naast Michael Ball (op korte termijn) ook Michael Reiziger (in de zomer) zal vertrekken bij PSV. Koeman hecht verder vooral grote waarde aan het aantrekken van een aanvaller. Volgens Engelse media is Alberto Luque in beeld bij de club. De Argentijnse aanvaller (28 jaar) mag vertrekken bij zijn club Newcastle United. Daarvoor speelde Luque lange tijd bij Deportivo La Coruna in Spanje.
www.destentor.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 10, 2007 2:53 pm

generaal schreef:Zal oom Roman nu ook Alberto Luque naar Eindhoven halen? Met een dergelijke speler in de selectie zie ik PSV gewoon van Arsenal winnen :yes: .
:drecul2:

Laten we Luque vooral schromelijk overschatten. Een aardige voetballer, die een meerwaarde voor PSV zal hebben in de competitie, maar die het nooit echt gemaakt heeft. Het is na al die jaren ook nog steeds niet echt duidelijk of hij nu op de flank hoort of in de spits. Hij zit er iets tussenin en dat blijkt ook uit z'n productie.
generaal schreef:
Lolbroek. Luque mist het niveau voor de absolute top. Anders had een topclub in Spanje hem wel weggekaapt bij Depor.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jan 10, 2007 3:48 pm

Kluivert heeft er dan in ieder geval een maatje bij. Kunnen ze fijn samen de vorm van 2003 zoeken.

jabu

Bericht door jabu » wo jan 10, 2007 4:12 pm

Doet hij dat dan niet met Reiziger en Kromkamp? Ook Ball en Lamey zullen hem toch wel kunnen helpen zoeken? (PSV doet het overigens wel erg goed met/ondanks deze spelers in 'vormcrisis' :blush: )

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 10, 2007 4:15 pm

Deze spelers spelen toch nooit? Dan maakt je vorm volgens mij weinig uit.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Harm

Bericht door Harm » wo jan 10, 2007 4:21 pm

Dus Luque kan in de Park-rol spelen?

jabu

Bericht door jabu » wo jan 10, 2007 4:56 pm

Bertje schreef:Deze spelers spelen toch nooit? Dan maakt je vorm volgens mij weinig uit.
Het geeft inderdaad aan hoe goed de rest van de selectie is. PSV kan het zich permitteren om vergane glorie als Kluivert en Reiziger onder contract te hebben.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 10, 2007 5:38 pm

Harm schreef:Dus Luque kan in de Park-rol spelen?
Nee, de rol van motortje in het team zou hij niet aan kunnen. Hij is eerder een type Babel. Een speler die richting goal wil gaan met een hard schot. Het is ook zeker geen middenvelder.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 10, 2007 7:02 pm

Baseman schreef:Als je eenmaal uit je ontkenningsfase bent, dan wordt het vrij duidelijk ja...helemaal door dit soort berichten.
Ja, het lijkt me ook zonneklaar.

Wat me het meest verontrust is het feit dat Abramovitsj blijkbaar brood ziet in het voetbal. Die Russische maffiosi (sorry, RGB, maar ik kan ze niet anders noemen) zijn bikkelharde jongens; ik geloof er geen **** van dat Mr. Roman in Chelsea investeert omdat hij zo van voetbal houdt. Hij pompt grote bedragen aan geld van dubieuze herkomst (+ zwart geld?) in investeringsmaatschappijen, clubs die deel uitmaken van een netwerk, etc. Het zal er wel mee te maken hebben dat politici om electorale redenen weinig belangstelling tonen voor de voetbalwereld, en dat de overkoepelende organisaties (met name FIFA, maar ook UEFA) te vermolmd zijn om adequaat te reageren. Zo'n Abramovitsj kan dus zijn gang gaan, met spelers schuiven, geldstromen van hot naar her dirigeren.

Als ik supporter van PSV was zou ik me zorgen maken. Godzijdank heeft Ajax er niets mee te maken.
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » wo jan 10, 2007 7:32 pm

Natuurlijk heeft Ajax er ook mee te maken.

Waar denk je dat PSV (en dus ook Ajax) zou staan als Chelsea er niet was? Misschien stond Ajax dit seizoen dan wel boven PSV en was alles bij Ajax ook heel anders geweest dan het nu is.

Zou Koeman trouwens ook via Chelsea bij PSV terecht gekomen zijn?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 10, 2007 7:35 pm

Inderdaad. Je kan beter zeggen dat Ajax zich er godzijdank niet schuldig aan maakt.

Harm

Bericht door Harm » wo jan 10, 2007 7:37 pm

Schuldig maken aan vind ik te zwaar eerlijk gezegd.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat het allemaal binnen het grijze gebied van de FIFA gebeurt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 10, 2007 7:37 pm

Harm schreef:Zou Koeman trouwens ook via Chelsea bij PSV terecht gekomen zijn?
Koeman bij Chelsea? Dan kunnen ze hem maar beter geen onbeperkte toegang tot het transferbudget geven. :D
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 10, 2007 7:39 pm

Harm schreef:Schuldig maken aan vind ik te zwaar eerlijk gezegd.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik neem aan dat het allemaal binnen het grijze gebied van de FIFA gebeurt.
Dat valt nog te bezien, maar ik vind dat dit soort praktijken het voetbal sowieso verpesten. Of het volgens de FIFA nou mag of niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jan 10, 2007 8:22 pm

Thomas schreef:Inderdaad. Je kan beter zeggen dat Ajax zich er godzijdank niet schuldig aan maakt.
Nog niet Thomas, nog niet..

Gesloten