Gewoon een expert in huis halen en klaar.joey schreef:Mwah, je moet er wel mee uitkijken. Neem Shota, die ging bij Ajax aan krachttraining doen en rolde prompt van de ene blessure in de andere. Hij werd er ook minder wendbaar van. Met krachttraining moet je erg voorzichtig zijn.
Feyenoord 2008 - 2009
- Daily Blind
Je moet ook niet dingen gaan doen waar je geen verstand van hebt Joey... Je kan niet zomaar een paar dumbells pakken en dan met die dingen gaan gooien of je armen trainen.. Je moet niet zomaar je rug gaan trainen.. je kan niet alleen je borst trainen en je schouders niet...joey schreef:Mwah, je moet er wel mee uitkijken. Neem Shota, die ging bij Ajax aan krachttraining doen en rolde prompt van de ene blessure in de andere. Hij werd er ook minder wendbaar van. Met krachttraining moet je erg voorzichtig zijn.
Je moet niet 7 dagen achter elkaar hard gaan fitnessen of 4x per week je armen trainen...
IK GELOOF!!!!!!
Seedorf mocht op een gegeven moment zelfs geen kracttraining meer doen omdat zijn bovenbenen te dik waren.Zlatan Son of God schreef:Nee dat is puur krachttraining!goodfella schreef:Dat is ook een kwestie van lichaamsbouw.Zlatan Son of God schreef:Zet alleen Huntelaar maar eens naast Ibrahimovic en zie het verschil in fysiek.
Vergelijk de Zlatan van AJAX maar eens met die van Inter..
- Daily Blind
Ja klopt! Ik heb sowieso altijd het gevoel dat negroïden mensen sneller spieren aanmaken.Harm schreef:Seedorf mocht op een gegeven moment zelfs geen kracttraining meer doen omdat zijn bovenbenen te dik waren.Zlatan Son of God schreef:Nee dat is puur krachttraining!goodfella schreef: Dat is ook een kwestie van lichaamsbouw.
Vergelijk de Zlatan van AJAX maar eens met die van Inter..
Heb je toch nog je zin... ;)Zlatan Son of God schreef:banjavi schreef:Makaay breekt hopelijk zijn poot in China,Bijna...7/8/2008 - Makaay loopt gekneusde wreef op
(Gepost door K)
Feyenoord.nl meldt dat de eerste diagnose over de blessure die Roy Makaay opliep, luidt dat de aanvaller een gekneusde wreef heeft. Het is onduidelijk of hij in het tweede groepsduel in actie kan komen voor het Olympisch elftal. Aanvankelijk deden er zelfs berichten de ronde dat hij een breuk zou hebben opgelopen. [reageer]
Verbeek: "Olympisch team zei dat er geen risico was"
Gertjan Verbeek heeft teleurgesteld gereageerd op de blessure die Roy Makaay heeft overgehouden aan het olympisch voetbaltoernooi in China. De coach van Feyenoord openbaarde dit tegenover VI.
Vrijdag bleek dat Makaay een breuk in een voetwortelbeentje heeft opgelopen tijdens de Olympische Spelen. De keuzeheer van Feyenoord was al niet te spreken over de invalbeurt van de geroutineerde goalgetter tegen de Verenigde Staten. Verbeek: "De medische staf van het olympisch team had gezegd dat er geen risico was, omdat er niets was beschadigd. Nu blijkt dus dat ze dit hebben gemist."
"Ik ben teleurgesteld", ging de trainer verder. "Roy had een bloeduitstorting en dan kun je wel een scan maken, maar dan ziet alles er troebel uit en kun je beschadigingen niet zien. Die hebben ze dus nu wél gezien... Nu was het niet te missen."
"Dinsdag begint Roy bij Feyenoord aan zijn revalidatie", onthulde de oefenmeester. "Ik weet niet hoe lang ik hem moet missen, dat kan twee weken zijn, vier weken, zes weken, maar ook langer. Dit soort voetblessures is erg lastig voor een voetballer. Dat heb ik meegemaakt bij Heerenveen met Kristian Bak-Nielsen, die loopt al een halfjaar te sukkelen. Afwachten, dus."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
voetbalprimeur.nlVan Bronckhorst: "Kampioen word je niet zomaar"
Volgens Giovanni van Bronckhorst dien je met Feyenoord altijd te strijden om de titel. De middenvelder van de Rotterdammers openbaarde deze doelstelling tegenover Sportweek.
"Als Feyenoord zijnde is het doel altíjd kampioen worden. Alleen word je dat niet zomaar", aldus de voetballer. De routinier weet niet of zijn club dichter bij Ajax en PSV is gekropen tijdens de zomermaanden. "Dat zullen we in de competitie moeten laten zien. Ajax heeft van zich laten spreken op de transfermarkt, maar het is afwachten of al hun nieuwe spelers goed bij elkaar passen. En bij PSV is het de vraag hoe ze het vertrek van wat belangrijke spelers gaan opvangen. Maar ze hebben het daar de laatste jaren altijd goed gedaan. Als een club voor de vijfde keer achter elkaar kampioen kan worden, dan moet je die zeker serieus nemen."
Bekerwinnaar Feyenoord speelt zaterdag de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Het team van trainer Gertjan Verbeek zal in een 4-4-2 opstelling aantreden tegen landskampioen PSV. De Rotterdammers spelen dan met een ruit op het middenveld. Van Bronckhorst: "Dat systeem vergt veel fysieke kracht, daarom is het alleen maar goed dat we in de voorbereiding zo hard aan onze fysiek en conditie hebben gewerkt. Nu is het even zwaar, maar straks zullen we ervan profiteren. Zo werkte het bij Arsenal ook."
Kan hij niet beter zeggen: "Als Feyenoord zijnde moet je iedere ploeg uit de Eredivisie serieus nemen."? ;)
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ieder jaar krijg ik aan het einde van het seizoen de reactie "Ik heb niet gezegd dat we kampioen zouden worden, maar dat we mee zouden doen". Ik: jullie zitten niet eens bij de eerste 5, man! Hij: "In het begin deden we wel mee".
En wij? Ach, wij roepen net zo hard, maar ik verschuil me daar niet achter.
En wij? Ach, wij roepen net zo hard, maar ik verschuil me daar niet achter.
De T.Blamage Feyenoord
Ondanks de aanwezigheid van A-selectiespelers als Vlaar, Greene, Mols, Landzaat en Bruins wist Feyenoord voor rust geen afstand te nemen. Namens Barendrecht kopte Marco de Borst zelfs op de lat.
In de tweede helft kwam Barendrecht op voorsprong door Mark van Zanten. Invaller-doelman Stefan Toonen van Feyenoord wilde de bal wegtrappen, maar trof het achterwerk van de Barendrecht-spits, die vervolgens simpel kon afronden. Het jeugdige Feyenoord maakte nog wel gelijk via Kaj Ramsteijn, maar ging in de slotseconden alsnog onderuit. Uit een counter scoorde Remco Koremans de tweede goal voor Barendrecht, het startsein voor een feestje op Sportpark De Bongerd.
In de tweede helft speelden bij Feyenoord twee proefspelers - de Braziliaan Breno en de Zuid-Afrikaan Kamo – mee.
BVV Barendrecht - Feyenoord 2-1 (0-0). 54. Van Zanten 1-0, 75. Ramsteijn 1-1, 90. Koremans 2-1.
Feyenoord: eerste helft: Toonen; Greene, Vlaar, Bahia; Buijs, Hofs, Landzaat, Bruins, Wijnaldum; Biseswar, Mols. Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Hofs, Breno, Poldervaart; Biseswar, Pedro.
Baas boven Baas .........
Blij met de punten ...
fn20/8/2008 - Verbeek: duel tegen Barendrecht was hinderlijke onderbreking
(Gepost door K)
BRON: Algemeen Dagblad
Tegenover het Algemeen Dagblad was Verbeek duidelijk hoe hij het duel tegen Barendrecht zag. "De jongens die de eerste helft speelden, hadden in hun achterhoofd dat ze zaterdag weer moeten. En ik heb geen rekening met deze wedstrijd gehouden, dus heb ik ’s ochtends gewoon krachttraining gedaan. In deze fase moet je niet meer tegen amateurs spelen. Het slaat helemaal nergens op. De enige die er een stijve piemel van krijgt, is de trainer van de tegenpartij. Laat hem gelukkig zijn. Voor die gasten is het ook fantastisch. Maar ik heb er geen frustratie van overgehouden. Ik heb van tevoren al aangegeven dat deze wedstrijd ongelegen kwam. Ik zie het ook niet als voorbereiding op PSV. Eerder als een hinderlijke onderbreking."
fn20/8/2008 - Nieuw medisch onderzoek Makaay, geen snelle rentree meer verwacht
(Gepost door K)
BRON: Algemeen Dagblad
Gertjan Verbeek laat in het Algemeen Dagblad weten dat er geen snelle rentree verwacht hoeft te worden van Makaay. Hij moest opnieuw voor onderzoek naar het ziekenhuis. "Het ziet er niet goed uit. Een herstel van twee weken is in elk geval niet reëel." [reageer]
fn20/8/2008 - Bosz bevestigt gesprekken over nieuw contract Greene
(Gepost door K)
Tegenover Voetbal International heft Bosz bevestigd dat Feyenoord in gesprek is met Serginho Greene, wiens gesprek aan het einde van het seizoen afloopt. 'En als een speler nog een jaar heeft, moet je als club kijken wat je wilt: verkopen, of verlengen. Wij vinden Serginho een speler die van waarde is voor Feyenoord. Daarom praten we over zijn toekomst. Wij willen hem graag langer binden. Over de termijn doe ik geen uitspraken, daarover zijn we aan het praten. We hopen er snel uit te komen.' [reageer]
-
- AT Toto winner 15/16
Verbeek neemt Feyenoord veel te serieus... geen enkel team krijgt een stijve piemel van dit Feyenoord... zelfs een amateurclub niet...
Supporters steunen hem volop, zo te lezen.. maar dat had ik ook niet anders verwacht... die krijgen dus ook een stijve piemel van Verbeek zijn kwatspraat.
Straks zijn de competitiewedstrijden ook nog een hinderlijke onderbreking van de zondag ofzo... lazer op. KOmt hij aan met: "als feyenoord vandaag niet had gespeeld hadden we ook niet verloren." of "we trainden, buiten het ander half uur op het veld, best goed vandaag"
Supporters steunen hem volop, zo te lezen.. maar dat had ik ook niet anders verwacht... die krijgen dus ook een stijve piemel van Verbeek zijn kwatspraat.
Straks zijn de competitiewedstrijden ook nog een hinderlijke onderbreking van de zondag ofzo... lazer op. KOmt hij aan met: "als feyenoord vandaag niet had gespeeld hadden we ook niet verloren." of "we trainden, buiten het ander half uur op het veld, best goed vandaag"