PSV 2007 - 2008
Was pas laatste 20 minuten, maar waar blijft het " daar hebben beide ploegen last van ? ", en ploeg uit kwam op voorsprong ..Frank schreef:Ik zet net Sport1 aan en zie het doelpunt van Meeuwis. Was dit een voetbalwedstrijd, een zwemwedstrijd of een modderworstelwedstrijd?
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 16, 2008 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Het was al tijdens de nabeschouwing, ik had op teletekst al gezien dat het 1 - 1 geworden was.joey schreef:Dan was je precies op tijd.Frank schreef:Ik zet net Sport1 aan en zie het doelpunt van Meeuwis.![]()
Waar zeg ik dat alleen PSV er last van had?Voetske schreef:maar waar blijft het " daar hebben beide ploegen last van ? "
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Maakt dat iets uit ?.Tot 20 minuten voor het einde was het prima om te spelen ..Frank schreef:Het was al tijdens de nabeschouwing, ik had op teletekst al gezien dat het 1 - 1 geworden was.joey schreef:Dan was je precies op tijd.Frank schreef:Ik zet net Sport1 aan en zie het doelpunt van Meeuwis.![]()
Waar zeg ik dat alleen PSV er last van had?Voetske schreef:maar waar blijft het " daar hebben beide ploegen last van ? "
Blij met de punten ...
Er heerst nogal een hosanna-stemming onder veel Ajacieden op het internet. Zo van: "Wij gaan even met 0-3 in Eindhoven winnen en worden kampioen'. Alsof ze naar De Graafschap moeten.joey schreef:Juist. Een PSV'er hoeft ons er niet op te wijzen dat we de wedstrijd van woensdag wel eens zouden kunnen verliezen. Misschien doet generaal er beter aan de prestatie van zijn ploeg van vandaag te analyseren.