Jij vindt het wel knap om met het geld van Chelsea kampioen van Nederland te worden?Baseman schreef:Hoezo is Chelsea ineens een pooijer ?
Wat een onzin reactie...
En dat het de afgelopen kampioenschappen in een ander daglicht zet is net zo onzinnig.
PSV
Ik denk dat Lazovic niet slaagt bij PSV omdat hij te weinig kwaliteiten heeft. Niet omdat hij labiel is.wimpey schreef:De meeste mensen gaan er blind vanuit dat Labielovic bij het Eindhovense speeltje van ome Roman zou mislukken. Diezelfde mensen gaan er wél van uit dat Labielonardo bij Ajax slaagt. Vat ik niet...joey schreef:Zo moeilijk was het toch niet? Vitesse vraagt idioot veel geld voor Lazovic.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik denk niet dat je het over mij had, want ik heb Leonardo geen goede aankoop voor Ajax genoemd (ook geen slechte, het kan alle kanten op), en heb Lazovic geen labiele speler genoemd.wimpey schreef:De meeste mensen gaan er blind vanuit dat Labielovic bij het Eindhovense speeltje van ome Roman zou mislukken. Diezelfde mensen gaan er wél van uit dat Labielonardo bij Ajax slaagt. Vat ik niet...joey schreef:Zo moeilijk was het toch niet? Vitesse vraagt idioot veel geld voor Lazovic.
Maar waarom ik vind dat Lazovic tekort komt voor PSV, is omdat hij gewoon niet goed genoeg is. Hij heeft het bij meerdere clubs niet laten zien. Nu bij Vitesse scoort hij aardig, maar de hele ploeg speelt in zijn dienst. Bovendien past hij niet in de huidige speelstijl van PSV.
Overigens wordt Koeman tegenwoordig door heel Nederland geholpen om geen miskopen meer te doen. Op de dag dat de interesse bekend werd:
Hadden ze in zijn Ajax tijd mee moeten beginnen. ;)'Danko Lazovic is geen versterking voor PSV'
4/1/2007 10:30
Vitesse heeft een eerste bod van PSV op spits Danko Lazovic afgewezen. Volgens de lezers van VI.nl hoeft de landskampioen daar niet rouwig om te zijn.
Op de vraag Is Vitesse-spits Danko Lazovic goed genoeg voor PSV? antwoordde 57 procent van de stemmers met 'nee'. Bijna 29 duizend lezers brachten hun stem uit. Ruim twaalfduizend van hen vindt de Servische spits wel een versterking voor de Eindhovense formatie.
Ik weet niet hoever de samenwerking tussen Chelsea en PSV gaat, maar dat het meer is dan een samenwerkingsverband is mij wel duidelijk nu.
Een samenwerkingsverband is namelijk geen probleem, dat doen zoveel clubs. Dit gaat echter verder en dat vind ik wel een probleem.
Dat PSV via Chelsea kampioenschappen heeft gekocht vind ik overigens onzin, vooralsnog huurt PSV 2 spelers van Chelsea (Alex en binnenkort Alcides) en is 1 speler gekocht met financiele steun van Chelsea (Salcido).
In mijn ogen is dat wat anders dan een kampioenschap kopen via Chelsea.
Achter de schermen speelt er echter blijkbaar meer, maar wat dat inhoudt is mij niet bekend. Ik kan alleen maar hopen dat het meevalt :eusa_pray:
En dat Steef ongelijk krijgt toen hij een tijd geleden met een doemscenario aankwam...
Een samenwerkingsverband is namelijk geen probleem, dat doen zoveel clubs. Dit gaat echter verder en dat vind ik wel een probleem.
Dat PSV via Chelsea kampioenschappen heeft gekocht vind ik overigens onzin, vooralsnog huurt PSV 2 spelers van Chelsea (Alex en binnenkort Alcides) en is 1 speler gekocht met financiele steun van Chelsea (Salcido).
Achter de schermen speelt er echter blijkbaar meer, maar wat dat inhoudt is mij niet bekend. Ik kan alleen maar hopen dat het meevalt :eusa_pray:
En dat Steef ongelijk krijgt toen hij een tijd geleden met een doemscenario aankwam...
Natuurlijk vind jij dat onzin, Base. ;)Baseman schreef:Dat PSV via Chelsea kampioenschappen heeft gekocht vind ik overigens onzin, vooralsnog huurt PSV 2 spelers van Chelsea (Alex en binnenkort Alcides) en is 1 speler gekocht met financiele steun van Chelsea (Salcido).
Ik vind de situatie van Alex niet hetzelfde als iemand huren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat PSV uit het niets op Chelsea is afgestapt en heeft gevraagd of ze die Alex mogen huren. Nee, Chelski had Alex nog niet nodig en heeft toen besloten hem te stallen bij een van de 'zusterclubjes'.
Alex, Salcido en Alcides zijn de drie spelers waarvan wij weten dat ze via Chelsea zijn gehaald, maar inmiddels zou het me niets verbazen als het voor meerdere spelers geldt. Ferreyra kon waarschijnlijk niet meer op speeltijd rekenen bij de ene zusterclub, dus werd hij bij de andere gestald.
Jij en ik weten allebei dat ook Ajax, Feyenoord of AZ de afgelopen twee jaar kampioen hadden kunnen worden met de financiële steun van Chelsea.
Nou, niet een samenwerkingsverband zoals ik erover denk als de term voorbij komt :D
PSV heeft samenwerkingsverbanden met amateurclubs hier in de regio en bijv. Milan heeft een samenwerkingsverband met een Belgische club. Dat houdt in dat er contact is tussen de clubs, oa over eventuele talenten. Maar er is geen inspraak bij de andere club(s).
Al is dit inderdaad een persoonlijke visie en geen algemene, dus ik kan me je verwarring voorstellen
Ik weet niet wat er speelt, maar degene die het mij zei was nier vrolijk over wat hij had gehoord. Dus ik ga uit van meer dan een samenwerkingsverband...
PSV heeft samenwerkingsverbanden met amateurclubs hier in de regio en bijv. Milan heeft een samenwerkingsverband met een Belgische club. Dat houdt in dat er contact is tussen de clubs, oa over eventuele talenten. Maar er is geen inspraak bij de andere club(s).
Al is dit inderdaad een persoonlijke visie en geen algemene, dus ik kan me je verwarring voorstellen
Ik weet niet wat er speelt, maar degene die het mij zei was nier vrolijk over wat hij had gehoord. Dus ik ga uit van meer dan een samenwerkingsverband...
Dus zet Alex bij één van deze clubs neer en die club was kampioen geworden ? In mijn ogen bewijst Stam het tegendeel bij Ajax, één speler maakt niet dat verschil.Thomas schreef:Jij en ik weten allebei dat ook Ajax, Feyenoord of AZ de afgelopen twee jaar kampioen hadden kunnen worden met de financiële steun van Chelsea.
AZ zie ik trouwens als een Chelsea in het klein, zonder het geld van Scheringa had AZ nooit de huidige aansluiting kunnen vinden.
Maar de kans is aanwezig dat PSV meer spelers gaat 'lenen' van Chelsea en dat zou een zeer kwalijke zaak zijn.
Het gaat niet alleen om Alex. Wellicht had Chelsea dan een geweldige controleur bij Ajax gestald, die een groot verschil had gemaakt. Verder zou het me niets verbazen als die hele scoutingbusiness van PSV ook voor een groot deel afhankelijk is van Chelsea. Ik begin steeds minder te geloven dat Farfan en Gomes door PSV zelf gescout zijn. Volgens mij zijn die allebei zo naar Chelsea, als Mourinho ze nodig zou hebben.
Maargoed, jij vindt dus niet dat er wat glans af is van die kampioenschappen. Prima.
Maargoed, jij vindt dus niet dat er wat glans af is van die kampioenschappen. Prima.
Ik vind het ook onzin om afbreuk te doen aan de kampioenschappen van Psv. Het valt zo op het oog wel mee met de inbreng van Chelsea. Daarbij is er niets illegaals aan (van Psv kant, althans).
Psv legt de lat hoog, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Psv legt de lat hoog, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za jan 06, 2007 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gomes mag (nog?) niet door zijn gebrek aan interlands, maar Farfan zou een mogelijkheid kunnen zijn ja...de geruchten daarover gaan al sinds zijn aantrekken, al is de lage transfersom wel bevestigd vanuit meerdere kanten.Thomas schreef:Ik begin steeds minder te geloven dat Farfan en Gomes door PSV zelf gescout zijn. Volgens mij zijn die allebei zo naar Chelsea, als Mourinho ze nodig zou hebben.
Van de vorige kampioenschappen (vooralsnog) niet, van die van dit seizoen wel. En wat de toekomst brengt is alleen maar af te wachten.Maargoed, jij vindt dus niet dat er wat glans af is van die kampioenschappen. Prima.
Mocht PSV echter een zusterclub worden van Chelsea, dan is er sowieso geen enkele glans over de daarna eventueel behaalde kampioenschappen.
Gomes krijgt wel een werkvergunning, hoor.Baseman schreef:Gomes mag (nog?) niet door zijn gebrek aan interlands, maar Farfan zou een mogelijkheid kunnen zijn ja...de geruchten daarover gaan al sinds zijn aantrekken, al is de lage transfersom wel bevestigd vanuit meerdere kanten.Thomas schreef:Ik begin steeds minder te geloven dat Farfan en Gomes door PSV zelf gescout zijn. Volgens mij zijn die allebei zo naar Chelsea, als Mourinho ze nodig zou hebben.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Waarom dan ?
Hij heeft geen 75% van de interlands gespeeld en hij is te oud om als buitengewoon talent aangemerkt te worden.
Zou hij makkelijk gehaald kunnen worden door Chelsea, dan was de afgelopen tijd een goede geweest. Omdat Cech nog altijd geblesseerd is.
Gomes is echter nog steeds PSV'er en ook hij had een bevestigde lage transfersom.
Hij heeft geen 75% van de interlands gespeeld en hij is te oud om als buitengewoon talent aangemerkt te worden.
Zou hij makkelijk gehaald kunnen worden door Chelsea, dan was de afgelopen tijd een goede geweest. Omdat Cech nog altijd geblesseerd is.
Gomes is echter nog steeds PSV'er en ook hij had een bevestigde lage transfersom.
Eigenlijk heb je gelijk. De afgelopen twee jaar viel het reuze mee. Mijn excuses. Ik word er gewoon behoorlijk chagrijnig van. Met alle respect (eigenlijk niet ;) ), maar clubs als Chelsea en alle clubs die er aan meedoen verneuken het hele voetbal gewoon. Er is straks gewoon geen sprake meer van een echte competitie. Ik vind het echt diep en diep triest. Kut Abramovich.Baseman schreef:Van de vorige kampioenschappen (vooralsnog) niet, van die van dit seizoen wel. En wat de toekomst brengt is alleen maar af te wachten.Maargoed, jij vindt dus niet dat er wat glans af is van die kampioenschappen. Prima.
Mocht PSV echter een zusterclub worden van Chelsea, dan is er sowieso geen enkele glans over de daarna eventueel behaalde kampioenschappen.
Ik weet het toevallig vanwege Alex, die kan daarom namelijk niet naar Chelsea :DBertje schreef:Ik wist niet dat er een leeftijdsgrens was. Mijn fout.
Geen probleem natuurlijk :xyxthumbs:Thomas schreef:De afgelopen twee jaar viel het reuze mee. Mijn excuses.
Ik heb ook gewoon altijd gelijk :hypocrite: ;)
Ik ook !Ik word er gewoon behoorlijk chagrijnig van.
Nu helemaal omdat het wel erg dichtbij komt, veel te dichtbij eigenlijk, waar het voorheen alleen Chelsea betrof en een paar clubjes in verre landen. Maar inderdaad, de voetbalwereld wordt er zo echt niet beter op :sad:
Dat klopt niet Baseman. Op basis van de wedstrijden die ze voor PSV in de CL hebben gespeeld, kunnen ze wel een tewerkstellingsvergunning krijgen in Engeland. Park had in het jaar dat hij naar ManU ging ook te weinig interlands gespeeld.Baseman schreef:Waarom dan ?
Als Chelsea er echt werk van had gemaakt, dan had Alex al voor Chelsea kunnen spelen. Maar op de één of andere manier willen ze hem gewoon niet.Baseman schreef:Dat lijkt me sterk, aangezien Alex niet naar Chelsea kan maar wel meer CL wedstrijden voor PSV heeft gespeeld dan Park. Daarbij was en is Park volwaardig basisspeler voor zijn land en had hij al een aardig aantal interlands achter zijn naam staan, Alex niet.
Thomas schreef:Verder zou het me niets verbazen als die hele scoutingbusiness van PSV ook voor een groot deel afhankelijk is van Chelsea.
Dat is toch duidelijk? Piet de Visser scout ook voor Chelsea en Chelsea heeft eerste keus.
Ik vond het al heel vreemd dat PSV Salcido kon halen. In Mexico wordt erg goed betaald.
Waarom zoekt de VI niet uit hoe het zit? Dat zou eindelijk eens goede journalistiek zijn. Wat is de reden dat er zo geheimzinnig wordt gedaan en hoever gaat de samenwerking?
Het stinkt aan alle kanten!
De Snor zit ook in het complot! :Djoey schreef: Waarom zoekt de VI niet uit hoe het zit? Dat zou eindelijk eens goede journalistiek zijn. Wat is de reden dat er zo geheimzinnig wordt gedaan en hoever gaat de samenwerking?
Alcides, Salcido, Alex, Ferreyra: Chelsea gebruikt PSV als satellietclub. Wat Beveren voor Arsenal is, is PSV voor Chelsea. Gevaarlijke constructie, lijkt me. PSV is nu geen koopclub meer, maar een club die voor zich laat kopen door Chelsea.
Mourinho roept om versterkingen, als PSV pech heeft, haalt Chelsea binnenkort z'n eigendommen effe op in Eindhoven.