PSV
- Alaindebanaan
Nee, tuurlijk hij is gewoon van P$V..... :aai:Baseman schreef:Als Salcido zegt dat hij denkt dat het zo afgesproken is maakt het natuurlijk nog niet waar, aangezien hij het zelf niet zeker weet.
Maar het maakt het verhaal helaas wel minder ongeloofwaardig...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Kom op, Baseman. PSV kon de begroting niet meer rondkrijgen en heeft ervoor gekozen een deel van het transferbeleid uit te besteden. Geef het nou maar toe. :aai:Baseman schreef:Als Salcido zegt dat hij denkt dat het zo afgesproken is maakt het natuurlijk nog niet waar, aangezien hij het zelf niet zeker weet.
Maar het maakt het verhaal helaas wel minder ongeloofwaardig...
@Jabu: natuurlijk is dit het laatste jaar van Alex bij PSV. Chelsea laat hem echt niet transfervrij vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!
De T.PSV verhuurt Plá aan Spaanse Levante
PSV heeft Pepa Pla voor de rest van het seizoen verhuurd aan Levante. De Spaanse club heeft bovendien een optie tot koop bedongen op de linksback. De Spanjaard werd door Guus Hiddink aangetrokken als strategische versterking, maar is in Eindhoven nooit doorgebroken.
Weer een misser van Hiddink.
Blij met de punten ...
Hiddink heeft wel meer fouten gemaakt, je zou bijna gaan denken dat hij geen goddelijk wezen is :D
Wat betreft de connectie tussen PSV en Chelsea, ik ben helaas uit mijn ontkenningsfase gerukt...ignorance is a bliss ;)
Een bepaald iemand mag weinig vertellen, maar hij kon wel melden dat de situatie rondom Salcido klopt en dat er meer speelt. Wat jammer genoeg verder gaat dan Alex, Salcido en Alcides.
Verre van prettig nieuws dus X'C
Al is het nog erger dat ik jullie gelijk moet geven, als ik ergens wel een hekel aan heb... ;)
PS: Al weet ik nog steeds niet wat er nu precies speelt, daar heb ik ook een hekel aan.
Wat betreft de connectie tussen PSV en Chelsea, ik ben helaas uit mijn ontkenningsfase gerukt...ignorance is a bliss ;)
Een bepaald iemand mag weinig vertellen, maar hij kon wel melden dat de situatie rondom Salcido klopt en dat er meer speelt. Wat jammer genoeg verder gaat dan Alex, Salcido en Alcides.
Al is het nog erger dat ik jullie gelijk moet geven, als ik ergens wel een hekel aan heb... ;)
PS: Al weet ik nog steeds niet wat er nu precies speelt, daar heb ik ook een hekel aan.
Is hij toch ook? In Eindhoven en omgeving tenminste. :DBaseman schreef:Hiddink heeft wel meer fouten gemaakt, je zou bijna gaan denken dat hij geen goddelijk wezen is :D
Iemand van PSV? Je maakt me nieuwsgierig!Wat betreft de connectie tussen PSV en Chelsea, ik ben helaas uit mijn ontkenningsfase gerukt...ignorance is a bliss ;)![]()
:aai:Al is het nog erger dat ik jullie gelijk moet geven, als ik ergens wel een hekel aan heb... ;)
Van een afstand zie je dingen helderder. Wij hebben jou ook wel eens gelijk moeten geven waar het Ajax betrof. :sad:
Ze doen er héél geheimzinnig over. Zo geheimzinnig dat ik er achterdochtig van word. Hebben de supporters van PSV geen recht om te weten dat hun club met Chelsea in zee gaat?Al weet ik nog steeds niet wat er nu precies speelt, daar heb ik ook een hekel aan.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Er is niks illegaals aan, dus ik zou niet weten waarom het de landstitels in 'n ander daglicht zou zetten.Thomas schreef:Nou, wie weet welke spelers PSV de afgelopen jaren allemaal via Chelsea heeft gehaald. De beleidsvoerders daar zijn blijkbaar niet echt te vertrouwen.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het eens ben met 'n dergelijke handelswijze, maar zoals je kan zien: het werkt wel.
Je klinkt bijna gefrustreerd, Thomas. ;)
Nee, er is niets illegaals aan. Laat ik het zo zeggen: het zet die titels in mijn ogen in een ander daglicht. Winnen met Chelsea als pooijer is niet echt knap te noemen. Als Ajax op die manier prijzen zou winnen zou ik er ook stukken minder trots op zijn. Maar wellicht dat PSV'ers dat anders zien. Ik weet het niet.
Hoezo is Chelsea ineens een pooijer ?
Wat een onzin reactie...
En dat het de afgelopen kampioenschappen in een ander daglicht zet is net zo onzinnig.
Wat een onzin reactie...
En dat het de afgelopen kampioenschappen in een ander daglicht zet is net zo onzinnig.
Nee, hij werkt niet voor PSV. Hij komt wel in contact met PSV via zijn werk en heeft daardoor goede ingangen.joey schreef:Iemand van PSV? Je maakt me nieuwsgierig!
Die mensen heb je inderdaad ook, maar als PSV een samenwerkingsverband of andersoortige relatie met Chelsea heeft dan lijkt mij dat toch erg belangrijk nieuws. En als het verder gaat dan samenwerking dan is dat ook erg negatief en slecht nieuws.Frank schreef:Ik denk af en toe wel eens dat voetbalsupporters vinden dat zij alles moeten weten wat er bij een club gebeurt
Voetbalzone dus? Die gebruiken wel vaker namaakbronnen en een google search naar ESTO leverde geen sportsites op :).joey schreef:Speciaal voor Baseman en generaal:
PNSalcido spreekt zelf ook over regeling met Chelsea
BRON: ESTO
Een eerder bericht op PSV Netwerk over een artikel in de Mexicaanse krant Notiver zorgde voor nogal wat opschudding en heeft inmiddels veel Nederlands media gehaald. Daarin werd onder andere door de eigenaar van Chivas in Mexico gemeld dat Chelsea 20% van de transferrechten van Salcido bezit en dat de Mexicaan zelf zou hopen op een snelle overgang naar Chelsea.
In een interview met het Mexicaanse ESTO zinspeelt de ambitieuze Salcido zelf ook dat Chelsea een rol heeft gespeeld bij zijn transfer. 'Dat zal iedereen motiveren. Stel je eens voor om in dat elftal te mogen spelen. Volgens mij is dat afgesproken tussen PSV en Chelsea. Dat zou briljant zijn, maar voorlopig is mijn eerste doel om kampioen te worden bij PSV.'
De Mexicaan zegt overigens ondanks een moeilijke periode van aanpassingen zeer blij te zijn met PSV en de manier waarop de club en de fans hem benaderen en de manier waarop de fans altijd achter de club staan. Ook geeft hij aan erg dankbaar te zijn voor de kans die PSV hem heeft gegeven in het Europese voetbal. 'Ik weet niet of ik binnen nu en twee jaar wegga bij PSV, maar als ik blijf doe ik dat met het doel om een belangrijke speler in het elftal te zijn' aldus de ambitieuze Mexicaan.
Maar het is niet waar hoor. :aai: ;)
Altijd al in geloofd hoor: Ik heet geen Baseman. Toen de transfer van Alex (die al jaren werd gevolgd door Milan en Real Madrid) werd gehaald, werd ook al bekend gemaakt dat Chelsea er bij betrokken was. Maar die Voetbalzone-kneusjes drinken teveel Fanta met alle gevolgen van dien. Waarom zou Chelsea ook Salcido financieren (voor een deel althans)? Hij is al 26 of zo en is een minder goede verdediger dan Alex. Chelsea wil alleen de allerbeste verdedigers van de wereld in haar selectie hebben, dus wat heeft een mondiale subtopper als Salcido daar te zoeken?Jöhnk schreef:Steef. :D
Jij gelooft dus nog steeds niet in een samenwerkingsverband tussen Psv en Chelsea, generaal?
De statistieken van de thuiswedstrijden wijzen anders uit. ;)Jöhnk schreef: Het zou natuurlijk wel een beetje treurig zijn als Psv geen baas meer is in eigen huis.
Ga er wel van uit dat PSV i.i.g. zo verstandig is geweest dat horror-scenario (voor PSV uiteraard) via een keiharde clausule in het ???verband uit te sluiten. ;)Jöhnk schreef: Straks krijgt Mourinho zijn conge en wordt Koeman tegen de wil van Psv overgeheveld naar Londen. ;)