Baseman schreef:Huntelaar-achtige bedragen voor Lazovic :drecul2:
PSV
Lazovic is overal mislukt en weggestuurd, dit is pas het 1e seizoen dat hij constant goed presteert. Daarbij is het hele systeem van Vitesse op hem afgestemd en zo'n speler heeft PSV al gehad in de vorm van Kezman. Het huidige systeem werkt echter beter, vooral Europees.
Hem even hoog inschatten als Huntelaar is belachelijk.
Maar goed, Vitesse vraagt maar...mij hoor je niet klagen :D
Kezman zou het nu weer goed doen, hoor. :yes:Baseman schreef:Lazovic is overal mislukt en weggestuurd, dit is pas het 1e seizoen dat hij constant goed presteert. Daarbij is het hele systeem van Vitesse op hem afgestemd en zo'n speler heeft PSV al gehad in de vorm van Kezman. Het huidige systeem werkt echter beter, vooral Europees.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Inmiddels wil ruim 70% van de bezoekers op PN dat het contract van Kluivert verlengd wordt. Baseman en Harm zullen zich eenzaam voelen. :sad: :aai:
Waarom willen ze dat eigenlijk? Ik begrijp er niets van.
Dubbelfunctie? Driedubbelfunctie, zullen ze bedoelen. Hiddink wordt ook nog 'adviseur' van PSV. :D
Sportweek'Hiddink met dubbelfunctie opvolger Mourinho bij Chelsea'
Bondscoach van Rusland Guus Hiddink volgt volgend seizoen José Mourinho op als trainer van Chelsea. In het radioprogramma BNR Sportweek zei sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake dat de eigenaar van de Londense club, Roman Abramovich, de Varssevelder wil behouden voor het Russische nationale team en hem aanstelt als opvolger van Mourinho. De 60-jarige voormalig coach van PSV, Fenerbahçe, Valencia, Oranje, Real Madrid, Real Betis, Zuid-Korea, (weer) PSV en Australië ontkende niet toen Van den Wall Bake hem vroeg naar deze dubbelfunctie.
José Mourinho zou azen op een functie bij de Italiaanse landskampioen Inter Milan. Vanwege het de omkoopschandalen in de Serie A kreeg Inter de titel 2005/2006 toegewezen, hoewel de club als derde eindigde. In een recent interview liet Mourinho weten dat hij Inter ziet als club van de toekomst in Europa. De Italiaanse lijstaanvoeder staat momenteel onder leiding van 42-jarige Roberto Mancini.
Dubbelfunctie? Driedubbelfunctie, zullen ze bedoelen. Hiddink wordt ook nog 'adviseur' van PSV. :D
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Chelsea een rol bij deze transfer? Wat een verbazingwekkend nieuws zou dat zijn, zeg. ;)'Salcido aast al op transfer naar Engeland'
3/1/2007 19:43
Als het aan Carlos Salcido ligt, vertrekt hij spoedig bij PSV. De Mexicaanse verdediger, die afgelopen zomer overkwam van Chivas, wil zich met de besten meten in het Premiership.
In de Mexicaanse krant Notiver vertelt de 26-jarige international over zijn plannen voor 2007. 'Ik wil kampioen worden met PSV, want ik weet niet hoe het voelt om een landstitel binnen te halen. Met Chivas is dat me niet gelukt, al stonden we een keer in de finale. Met mijn ploeggenoten staan we nu bovenaan en ik wil aan het einde van de rit de schaal optillen.'
Lukt dat, dan wil Salcido hogerop. 'Ik wil naar Engeland. Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging om me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan', meent Salcido.
Volgens Notiver speelde Chelsea een rol bij de transfer van Salcido naar PSV. De Engelse club, die al vaker samenwerkte met de Eindhovenaren, is voor twintig procent eigenaar van Salcido en bedong een optie tot koop op de veelzijdige verdediger. Salcido staat tot medio 2010 onder contract bij PSV.
www.vi.nl
Omdat in de huidige euforie alles goed gevonden wordt.joey schreef:Inmiddels wil ruim 70% van de bezoekers op PN dat het contract van Kluivert verlengd wordt.
Kluivert heeft weliswaar vanaf het begin van het overgrote deel van het publiek het voordeel van de twijfel gekregen en is goed ontvangen. Maar als PSV 11 punten achterstand zou hebben i.p.v. andersom waren op de eerste plaats Koeman en ook Kluivert gegarandeerd de grote zondebokken geweest. Want dan was het feit dat het een ex-Ajax speler is net zo vlot keihard tegen hem gebruikt.
Maar alles hangt in voetbal af van de resultaten.
Zijn die in orde wordt nagenoeg alles en iedereen okay bevonden. Zelfs Kluivert bij PSV.
Ben je gek. Je gelooft toch zelf niet dat met name Baseman er ook maar 1 seconde mee zit dat Kluivert bij PSV meebalt.joey schreef: Baseman en Harm zullen zich eenzaam voelen. :sad: :aai:
Ja, hij houdt hier mooi de schijn op, hij moet haast wel na al zijn demagogisch gekakel aangaande Kluivert's komst. Maar reken maar van yes dat hij gewoon net zo blij is bij een goal van Kluivert als van welke andere PSV-speler ook. Baseman verschilt echt in niets van welke andere voetbalsupporter dan ook. Ga zeker hem nou geen uitzonderingspositie toedichten.
Sterker nog, Baseman is het prototype van de doorsnee supporter. Overigens helemaal niks mis mee, maar wel degelijk een feit wat mij betreft.
Hier ga ik in mee. Als je wint heb je vrienden, zo simpel is het. Nagenoeg alles loopt momenteel op rolletjes bij PSV dus hoor je niemand klagen. Pas als men in zwaar(der) weer terecht komt zal duidelijk worden of de acceptatie echt zo diep zit of slechts oppervlakkig van aard is gebleken. Net het echte leven... ;)Jim schreef: Omdat in de huidige euforie alles goed gevonden wordt.
Kluivert heeft weliswaar vanaf het begin van het overgrote deel van het publiek het voordeel van de twijfel gekregen en is goed ontvangen. Maar als PSV 11 punten achterstand zou hebben i.p.v. andersom waren op de eerste plaats Koeman en ook Kluivert gegarandeerd de grote zondebokken geweest. Want dan was het feit dat het een ex-Ajax speler is net zo vlot keihard tegen hem gebruikt.
Maar alles hangt in voetbal af van de resultaten.
Zijn die in orde wordt nagenoeg alles en iedereen okay bevonden. Zelfs Kluivert bij PSV.
Geen idee hoe het met Baseman zit maar ik voel mij in zoverre aangesproken dat je het hebt over de willekeurige voetbalsupporter. Nu kan ik je vertellen dat ik primair blij ben met elke goal van Ajax van wie dan ook (tot zover ga ik met je mee). Echter, als het aankomt op het vervolg (hoe lang je joelt, klapt etc.) zit daar bij mij weldegelijk verschil in. Voor de één ga ik op de banken, voor de andere heb ik een slap applausje over. Ieder z'n voorkeur, ook menselijk toch?Jim schreef: ....
Maar reken maar van yes dat hij gewoon net zo blij is bij een goal van Kluivert als van welke andere PSV-speler ook. Baseman verschilt echt in niets van welke andere voetbalsupporter dan ook. Ga zeker hem nou geen uitzonderingspositie toedichten.
Sterker nog, Baseman is het prototype van de doorsnee supporter. Overigens helemaal niks mis mee, maar wel degelijk een feit wat mij betreft.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
En op PSV na is het hier inderdaad allemaal prut. Jammer dat de andere teams niet wat meer tegenstand bieden zodat onze competitie weer wat aansprekender wordt. :XDe Dominee schreef:Salcido heeft in een of andere Mexicaanse krant aangegeven het liefst na dit seizoen al naar Engeland te verkassen. Hij wil zich graag meten met de besten... :X
Wel mooi dat hij een contract heeft tot 2010, dat wordt volgend jaar flink cashen.
Blijkbaar ziet hij PSV als een springplank en wil hij zo snel mogelijk een duik nemen.
Volgend seizoen Chelsea?Volgens Notiver speelde Chelsea een rol bij de transfer van Salcido naar PSV. De Engelse club, die al vaker samenwerkte met de Eindhovenaren, is voor twintig procent eigenaar van Salcido en bedong een optie tot koop op de veelzijdige verdediger.
Dat stukje van de VI is al oud nieuws, de bron blijft die vage Mexicaanse krant. Maar we wachten af wat er gaat gebeuren, ik geloof er weinig van.
Wat een onzin zeg :sleepey:Jim schreef:Ben je gek. Je gelooft toch zelf niet dat met name Baseman er ook maar 1 seconde mee zit dat Kluivert bij PSV meebalt.
Ja, hij houdt hier mooi de schijn op, hij moet haast wel na al zijn demagogisch gekakel aangaande Kluivert's komst. Maar reken maar van yes dat hij gewoon net zo blij is bij een goal van Kluivert als van welke andere PSV-speler ook. Baseman verschilt echt in niets van welke andere voetbalsupporter dan ook. Ga zeker hem nou geen uitzonderingspositie toedichten.
- Cluijffert
Ik bedoelde met mijn smilie aan te geven dat ik het een nogal arrogante uitspraak vond van Salcido. De man is net een half jaar bij PSV!Harm schreef:En op PSV na is het hier inderdaad allemaal prut. Jammer dat de andere teams niet wat meer tegenstand bieden zodat onze competitie weer wat aansprekender wordt. :XDe Dominee schreef:Salcido heeft in een of andere Mexicaanse krant aangegeven het liefst na dit seizoen al naar Engeland te verkassen. Hij wil zich graag meten met de besten... :X
Wel mooi dat hij een contract heeft tot 2010, dat wordt volgend jaar flink cashen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Speciaal voor Baseman en generaal:
Maar het is niet waar hoor. :aai: ;)
PNSalcido spreekt zelf ook over regeling met Chelsea
BRON: ESTO
Een eerder bericht op PSV Netwerk over een artikel in de Mexicaanse krant Notiver zorgde voor nogal wat opschudding en heeft inmiddels veel Nederlands media gehaald. Daarin werd onder andere door de eigenaar van Chivas in Mexico gemeld dat Chelsea 20% van de transferrechten van Salcido bezit en dat de Mexicaan zelf zou hopen op een snelle overgang naar Chelsea.
In een interview met het Mexicaanse ESTO zinspeelt de ambitieuze Salcido zelf ook dat Chelsea een rol heeft gespeeld bij zijn transfer. 'Dat zal iedereen motiveren. Stel je eens voor om in dat elftal te mogen spelen. Volgens mij is dat afgesproken tussen PSV en Chelsea. Dat zou briljant zijn, maar voorlopig is mijn eerste doel om kampioen te worden bij PSV.'
De Mexicaan zegt overigens ondanks een moeilijke periode van aanpassingen zeer blij te zijn met PSV en de manier waarop de club en de fans hem benaderen en de manier waarop de fans altijd achter de club staan. Ook geeft hij aan erg dankbaar te zijn voor de kans die PSV hem heeft gegeven in het Europese voetbal. 'Ik weet niet of ik binnen nu en twee jaar wegga bij PSV, maar als ik blijf doe ik dat met het doel om een belangrijke speler in het elftal te zijn' aldus de ambitieuze Mexicaan.
Maar het is niet waar hoor. :aai: ;)
Volgens mij werden de verhalen over Alex ook eerst afgedaan als onzin. Alex was 'gewoon van psv'
Daarna was het verweer dat één speler die gehuurd van chelsea niet noemenswaardig was. Toen werden het er twee (hoe heet hij? Alcides?) en nu lijkt er ook rond salcido een chelsea luchtje te hangen...
De supporters steken de kop in het zand.. de prijzen die nu behaald worden zijn belangrijker. Vindt ome roman echter een ander schandknaapje dan is ei'hoven te klein...
Daarna was het verweer dat één speler die gehuurd van chelsea niet noemenswaardig was. Toen werden het er twee (hoe heet hij? Alcides?) en nu lijkt er ook rond salcido een chelsea luchtje te hangen...
De supporters steken de kop in het zand.. de prijzen die nu behaald worden zijn belangrijker. Vindt ome roman echter een ander schandknaapje dan is ei'hoven te klein...
voetbalzone'Bod van 28 miljoen euro op Alex'
Leão, de trainer van het Braziliaanse Corinthians, heeft vandaag in verklaringen aan de Braziliaanse media aangegeven waarom zijn club niet in staat zou zijn om PSV-verdediger Alex te huren. Volgens hem dwarsboomt Chelsea de transfer, omdat het Spaanse Real Madrid met een megabod zich heeft gemeld. De Spanjaarden zouden maar liefst 28 miljoen euro willen betalen voor de diensten van Alex.
De steunpilaar van de Eindhovense verdediging liet afgelopen week weten alleen te vertrekken voor een club met de grootte van Chelsea. De enige club waar Alex in zijn geboorteland voor zou willen spelen, is echter Corinthians. Onder Leão werkte de Braziliaanse international in het verleden al succesvol samen bij Sao Paulo.
Het verhaal van Leão wordt ook nog eens ondersteund met de transfer van Alcides naar PSV. Benfica kon een vertrek van Alcides in de zomer nog voorkomen, maar zou onder de druk van eigenaar Chelsea nu afscheid hebben moeten nemen van hun voorstopper. Daarbij blijven de Londenaren het salaris van Alcides door betalen in de tijd dat hij bij PSV speelt.
Alex zal na afloop van dit seizoen dus wel vertrekken. Net zoals het Spaanse 'talent' Plá:
VIPSV laat José Plá vertrekken naar Levante
José Plá komt de rest van het seizoen uit voor Levante. De club uit Valencia huurt de negentienjarige verdediger van PSV, waar hij niet tot de hoofdmacht wist door te dringen.
Plá sloot tijdens het vorige seizoen aan bij PSV. De Spanjaard speelde in de voorbereiding op het huidige seizoen een paar keer mee met het eerste elftal tijdens oefenduels, maar moest daarna weer terug naar de beloften.
Bij Levante hoopt Plá, die in de jeugd uitkwam voor Valencia, een grotere kans te maken op speeltijd. Bevalt hij, dan kan Levante de optie tot koop dat het bedong, lichten.