Feyenoord
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Niet zo pessimistisch, zwartkijkende Rob!
Om te beginnen werd Feyenoord geen 9e maar grepen ze een eervolle 7e plaats, en Excelsior wil over een jaar of twee best wel wat talenten naar de Kuip sturen om Feyenoord te helpen bij hun poging weer terug de eredivisie in te promoveren.
Om te beginnen werd Feyenoord geen 9e maar grepen ze een eervolle 7e plaats, en Excelsior wil over een jaar of twee best wel wat talenten naar de Kuip sturen om Feyenoord te helpen bij hun poging weer terug de eredivisie in te promoveren.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
FNHiddink bevestigt interesse voor Feyenoord
BRON: FCUpdate.nl
In het programma De Wedstrijden van Tien bevestigde Guus Hiddink benaderd te zijn door Feyenoord. "Peter Vogelzang legde contact", vertelt Hiddink. "Ik moet eerlijk zeggen: als ik niets te doen zou hebben gehad, zou ik direct 'ja' hebben gezegd. Feyenoord is namelijk een prachtige, grote club met enorm veel potentie. Daar moet iets moois op te bouwen zijn, daar ben ik van overtuigd. Maar ik heb nu eenmaal een contract in Rusland en daar heb ik het uitstekend naar mijn zin. Ik wil dat karwei afmaken, en het was voor mij geen optie om Rusland en Feyenoord te combineren. Daarom was het niet mogelijk om op het aanbod in te gaan."
Kijk, dit bedoelde ik toen ik in een andere topic zei dat Feyenoord een grotere club is dan AZ. Stel Van Gaal vertrekt bij AZ en AZ valt ver terug, heeft Hiddink (of een andere toptrainer) dan over vijf jaar in om bij AZ te komen werken? Dacht het niet. Feyenoord is een sleeping giant, die club heeft zoveel potentie. Zoveel meer dan AZ.
Overigens doen ze op PN heel beledigd omdat Hiddink best bij Feyenoord had willen werken. Tja....

Het stinkt aan alle kanten!
En waarom gaat Adriaanse niet naar Feyenoord dan nu??joey schreef:Tja, werklozen moeten tegenwoordig passend werk accepteren.LucaS schreef:Tja en van Gaal en Adriaanse gaan wel naar AZ en niet naar Feyenoord
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Misschien staat hij niet meer bij het arbeidsbureau ingeschreven?
Maar serieus, Adriaanse heeft nu iets meer te kiezen dan toen. Bovendien doet hij niet anders dan anderen (Perez, etc.). Op dit moment durft niemand naar Feyenoord. Maar op het moment dat in Rotterdam iets op de rails staat, zal dat veranderen, want spelers en trainers vinden Feyenoord wel degelijk een mooie club.

Maar serieus, Adriaanse heeft nu iets meer te kiezen dan toen. Bovendien doet hij niet anders dan anderen (Perez, etc.). Op dit moment durft niemand naar Feyenoord. Maar op het moment dat in Rotterdam iets op de rails staat, zal dat veranderen, want spelers en trainers vinden Feyenoord wel degelijk een mooie club.
-
www.ad.nlVan Marwijk heeft geduld
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
ROTTERDAM - Peter Bosz is ‘niet in paniek’ en Bert van Marwijk zegt nog ‘even de tijd’ te hebben. Maar Feyenoord zit nog altijd zonder trainer, hoewel op 7 juli de trainingen voor het nieuwe seizoen beginnen.
Dat lijkt kort dag.
,,Anderen maken zich daar druk over, wij werken gewoon door,’’ zei technisch manager Bosz gistermiddag desgevraagd. Voor het overige verwijst Bosz naar de mededeling die de club op 3 juni deed; men is in gesprek met Van Marwijk.
De trainer in kwestie reageerde gisteren op zijn vakantieadres in Frankrijk op de stilte over zijn terugkeer bij Feyenoord. ,,Ik weet dat men bij Feyenoord er druk mee bezig is om aan mijn voorwaarden te voldoen. Dat heeft niets met mijn salaris te maken, voor wie dat soms mocht denken. Het heeft te maken met de hele club.’’
Van Marwijk benadrukte dat hij nog steeds graag wil. ,,Ja, anders voer ik geen twee gesprekken, thuis en op mijn vakantieadres, met de club waar ik voor mijn gevoel nog maar net weg was. Het was voor mij een grote verrassing dat Feyenoord zo snel al weer bij me kwam.
,,Het waren prettige gesprekken. Daarna hebben we over de termijn gesproken waarbinnen alles geregeld moet zijn. Die termijn is wat mij betreft nog niet verstreken en dat zal ook over een paar dagen niet zo zijn. Het wordt spannend, dat geef ik toe, maar het kan nog wel.’’
Ondanks dat hij nog niet in dienst is bij Feyenoord, verrichtte hij al wel wat werk voor de club.
Zo had hij onder anderen contact met Kenneth Perez toen die nog naar Feyenoord leek te komen. Op die ene naam ging hij niet specifiek in. ,,Ik heb met meerdere kandidaat-spelers voor Feyenoord contact gezocht. Mijn betrokkenheid is duidelijk, waar en wanneer ik wat kan doen, zal ik dat niet nalaten.’’
Zo heeft Feyenoord voor de verdediging het oog laten vallen op Kevin Hofland, de ex-PSV’ er van Wolfsburg, en Daniel Alberto Díaz van het Argentijnse Boca Juniors.
Van Marwijk bevestigde wel, dat hij diep heeft moeten nadenken eer hij zijn voorwaardelijk ‘ja’ zei tegen de onderhandelaars van Feyenoord. ,,Ik heb er vier geweldige jaren gehad, veel meegemaakt, vooral veel mooie dingen. Het gevoel is dus goed,’’ aldus de trainer/coach.
,,Maar er is in de paar jaar dat ik weg was wél veel gebeurd, daar moet je eerlijk in zijn. De verandering is groot. Feyenoord heeft een paar slechte seizoenen achter de rug. Er is een ronduit negatief beeld van de club ontstaan.’’
Het is juist op dat gebied, de ontstane imagoschade, dat Van Marijk ook wensen heeft neergelegd. ,,Natuurlijk moet de selectie versterkt worden. Er zal een selectie moeten staan waar ik achter kan staan. Maar dat is niet alles. Er moet intern ook veel gebeuren. Ik ben het eens met de stelling dat Feyenoord professioneler moet worden. Feyenoord moet weer een herkenbaar gezicht krijgen, voor de achterban en voor het hele voetbal. Daar wordt hard aan gewerkt, ik heb er vertrouwen in dat dat voor elkaar komt.’’
Of hij in letterlijke zin zelf dat gezicht wordt, liet Van Marwijk bewust in het midden. ,,Laten we nog een paar dagen wachten als de mensen van Feyenoord die nodig hebben. Dat kan best nog.’’
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Joey heeft het dus over succestrainers... ??
Dus als van Marwijk het strax helemaal voor elkaar heeft en 3de is geeindigd met voorronde Champions League zie jij Adriaanse, Hiddink en van Gaal al in de rij staan??
Denk het niet...
Dus als van Marwijk het strax helemaal voor elkaar heeft en 3de is geeindigd met voorronde Champions League zie jij Adriaanse, Hiddink en van Gaal al in de rij staan??
Denk het niet...
"op het moment dat er weer iets op de rails staat"...
Mensen die Feyenoord zo'n mooie club vinden durven het dus niet zelf op de rails (proberen) te zetten... (dan vind je feyenoord ook niet zo'n mooie club m.i.) ik snap echt niet wat je nu bedoelt.. maar dat kan ook aan mij liggen...
Mensen die Feyenoord zo'n mooie club vinden durven het dus niet zelf op de rails (proberen) te zetten... (dan vind je feyenoord ook niet zo'n mooie club m.i.) ik snap echt niet wat je nu bedoelt.. maar dat kan ook aan mij liggen...
Feyenoord een mooie club vinden is niet genoeg. Feyenoord zou een manager als MvG kunnen halen, iemand die de stal uitmest. Als MVG bij Feyenoord had gezeten was Adriaanse wél gekomen, dat weet ik haast zeker.
Feyenoord heeft enorme mogelijkheden. Een prachtig stadion, een grote achterban (groter dan PSV) en een behoorlijke jeugdopleiding waar regelmatig een groot talent uit voortkomt.
Feyenoord heeft enorme mogelijkheden. Een prachtig stadion, een grote achterban (groter dan PSV) en een behoorlijke jeugdopleiding waar regelmatig een groot talent uit voortkomt.
Dat lijkt me ook. Ik denk dat Adriaanse vooral is afgeknapt op het feit dat alles binnen twee dagen op straat lag omdat Feyenoord uit eigenbelang aan het lekken was geslagen.joey schreef:Feyenoord een mooie club vinden is niet genoeg. Feyenoord zou een manager als MvG kunnen halen, iemand die de stal uitmest. Als MVG bij Feyenoord had gezeten was Adriaanse wél gekomen, dat weet ik haast zeker.
Hoe komt iedereen daar toch altijd bij? Het valt reuze mee hoor. Zie maar de laatste wedstrijden. Zo trouw en geweldig zijn die supporters niet! Beetje overschat volk. En die jeugdopleiding? Zo geweldig is die niet hoor.joey schreef:Feyenoord een mooie club vinden is niet genoeg. Feyenoord zou een manager als MvG kunnen halen, iemand die de stal uitmest. Als MVG bij Feyenoord had gezeten was Adriaanse wél gekomen, dat weet ik haast zeker.
Van Persie, Leonardo, paar jaar later dan Guzman en Drenthe.
IK GELOOF!!!!!!
Ach, Harry van Raaij zat er ook bij. Die halen ze toch zeker ook niet binnen als opvolger van Jaakke. Die drie kennen elkaar en keken samen naar de wedstrijd. Niets meer, niets minder.Jöhnk schreef:Over Hiddink gesproken: die zag ik naast HVDZ zitten bij Jong Oranje-Israel. Als Ajax het maar uit het hoofd laat om Hiddink te benaderen als trainer.
Overigens zie ik vooralsnog liever Hiddink dan V.Basten binnenlopen hoor. Guus heeft voorlopig als trainer toch echt heel wat beter gepresteert. Maar goed, voorlopig geen issue dit.
Dat Feyenoord hem noemt past wel in hun beleid. Ze laten voortdurend bekende namen vallen om maar te laten zien dat ze druk bezig zijn. Maar uiteindelijk komt geen van die namen daadwerkelijk binnen en blijven ze achter met de 5e of 6e keuze.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16