PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 11, 2008 2:07 pm

Ze maken zich zorgen omdat hij Ajax kampioen gaat maken. :ajaxscarf.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 11, 2008 2:08 pm

Dat dacht Harm ook van Perez.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 2:09 pm

Ach wat! Zij hebben met Mendes, Culina en Vayrynen veel betere spelers. :666.gif: :hypocrite.gif:

(En spelers die niet weg willen. Integendeel. :smallgrin.gif: )
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 11, 2008 2:11 pm

Peter schreef:Dat dacht Harm ook van Perez.
Ze mogen Perez best terug. :666.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

jabu

Bericht door jabu » vr jul 11, 2008 2:14 pm

joey schreef:
Baseman schreef:Als Aissati aangeeft per sé naar Ajax te willen gaan, dan hoop ik dat PSV hem aan zijn contract houdt. Maar dat zal wel niet gebeuren...
Nee, want PSV kan zich dat niet permitteren.

Waar maken de PSV-supporters zich zorgen over? Deze speler is al jaren reserve.
Waar maakt Baseman zich zorgen om. Volgens hem is Aissati van het niveau Utrecht/Twente. :hypocrite.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 11, 2008 2:52 pm

Fagner overtuigt Stevens niet en mag vertrekken

Fagner Coserva Lemos, kortweg Fagner, kan vertrekken bij PSV. De jonge rechtsback heeft de afgelopen maanden geen indruk kunnen maken op hoofdtrainer Huub Stevens, die de 19-jarige Braziliaan heeft gezegd dat hij kan vertrekken. Het contract van Fagner loopt nog vier jaar door. PSV haalde Fagner vorig jaar februari naar Nederland. De jeugdinternational kwam over van Corinthians en tekende een ambiteus contract voor vijf seizoenen. Een doorbraak van de Braziliaan bleef echter uit. Fagner kwam tot slechts drie invalbeurten in het vlaggenschip van PSV.

Nu Erik Pieters naar Eindhoven is gekomen heeft Stevens Fagner niet meer nodig. Stevens ziet in de 19-jarige Pieters immers een directe versterking voor de A-selectie. "Hij heeft een goede instelling", zegt de coach in het Eindhovens Dagblad. "Bovendien is hij aanvallend, opbouwend sterk. In de toekomst zou hij wel eens een heel sterk koppel kunnen gaan vormen met Marcellis."

Dit betekent niet dat PSV de samenwerking met Eduardo Alcides wil beëindigen. Stevens wil de verdediger zelfs graag bij de selectie houden. PSV heeft een huurovereenkomst gesloten voor twee seizoenen, maar Chelsea wil Alcides liever verkopen. Mocht er geen koper komen, dan blijft de Braziliaan in Eindhoven.

www.vi.nl
De generaal huilt.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 2:57 pm

Is Fagner er ook een uit de stal van Lemic? Iemand die dat weet?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 11, 2008 3:11 pm

joey schreef: Als Aissati laat weten dat hij per se naar Ajax wil, heeft PSV weinig te vertellen.
Maar ik geloof dat ie dat nooit doet want ik heb het vermoeden dat ie en schurfthekel aan AJAX heeft, net als zn maatje Affalay. De vorige keer dat AJAX interesse had merkte je dat al een beetje.. hij gaf nooit de indruk graag te willen.

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 11, 2008 3:12 pm

Dat denk ik juist niet. Affelay wel, maar Aissati niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 11, 2008 3:28 pm

Afellay, Jes.
Jöhnk schreef:Hoeveel heeft hij gekost? Dan weten we ook meteen de prijs voor Aissati.
Die overeenkomst kan inderdaad wel eens nadelig zijn voor PSV. Of voor de onderhandelingspositie van de club of voor een eventuele arbitragezaak met betrekking tot het contract. Als PSV Aissati inderdaad met gesloten beurzen wilden ruilen tegen Pieters, geeft men indirect toe dat Aissati niet zo heel veel meer waard was. Goed voor Ajax dus. Al zullen we uiteindelijk nog wel zo'n 4 miljoen op tafel moeten leggen, maar dat is hij ook wel waard.

joey schreef:Is Fagner er ook een uit de stal van Lemic? Iemand die dat weet?
:yes.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 4:23 pm

Aha, dat dacht ik wel. :smallgrin.gif:

Ik had begrepen dat Fagner een aardig talent was.

Maar over Aissati: als die contractverlenging er niet is gekomen, betekent dat dan dat Ajax hem 'gewoon' voor het in zijn oude contract vastgelegde bedrag (vijf miljoen, heb ik begrepen) kan overnemen? :666.gif: :headbang.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 11, 2008 4:31 pm

Zo weinig is dat toch niet voor een speler die nooit speelt en nog een 1-jarig contract heeft? Vd Vaart ging voor hetzelfde bedrag weg bij AJAX, ook met een 1 jarig contract.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 11, 2008 4:32 pm

Maar Ajax krijgt wel nog een flink deel van een eventuele transfersom in het geval van Feyenoord.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 11, 2008 4:35 pm

Je hebt toch niet gezopen, Bert?
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 11, 2008 4:36 pm

Multitasken is meer iets voor vrouwen. :blush.gif:

In het geval van Van der Vaart, uiteraard.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 11, 2008 4:47 pm

brigade zuid schreef:Zo weinig is dat toch niet voor een speler die nooit speelt en nog een 1-jarig contract heeft?
Nee, maar het gaat mij erom dat PSV niets tegen een eventuele transfer kan doen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jul 11, 2008 5:15 pm

PSV weigert Lazovic af te staan aan olympisch Servië
11/07/2008 08:49

PSV heeft Danko Lazovic verboden naar de Olympische Spelen te gaan. De Servische bond heeft de spits als dispensatiespeler opgeroepen, maar de Eindhovenaren weigeren hem te laten gaan.

'Ik ben zoals het er nu naar uitziet al vier spelers kwijt die we verplicht zijn om af te staan', begint coach Huub Stevens zijn uitleg in De Telegraaf. 'Ik vind het daarom logisch dat wij Danko niet laten gaan.'

De Nederlandse bondscoach Foppe de Haan heeft in zijn voorselectie vier PSV'ers opgenomen, die allen grote kans maken om mee te gaan naar Peking: Ismail Aissati, Otman Bakkal, Dirk Marcellis en Nordin Amrabat.

Lazovic is 22-voudig A-international van Servië. De 25-jarige spits kwam vorig seizoen 31 competitieduels met PSV in actie en scoorde elfmaal. Het Olympisch voetbaltoernooi loopt van 7 augustus tot en met 23 augustus. En de Eredivisie vangt aan op 29 augustus.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 11, 2008 5:18 pm

brigade zuid schreef:Zo weinig is dat toch niet voor een speler die nooit speelt en nog een 1-jarig contract heeft? Vd Vaart ging voor hetzelfde bedrag weg bij AJAX, ook met een 1 jarig contract.
Dat vond ik ook weinig.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 11, 2008 10:07 pm

PSV wil Ronaldo

Volgens de Spaanse sportkrant AS is PSV Eindhoven in de running om gevallen ster Ronaldo te tekenen. Ter verduidelijking: we hebben het niet over Cristiano, die flirt rustig verder met Real Madrid, maar die andere: Ronaldo Luis Nazário de Lima, tweevoudig wereldkampioen met Brazilië en Gouden Bal in 2006.

Ondanks een vlotte revalidatie na de zware blessure die hij opliep in de competitiewedstrijd tegen Livorno, werd het contract van Ronaldo bij AC Milan niet verlengd. De 31-jarige spits is dus vrij en PSV zou de Braziliaan willen verleiden terug te komen naar de plaats waar het voor hem allemaal begon. PSV ontdekte de jonge Ronaldo in 1994 en die bedankte daarvoor met 42 doelpunten in 45 wedstrijden.

Naast PSV zou ook het Braziliaanse Flamengo geïnteresseerd zijn.
bron: www.sportwereld.be

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 9:00 am

Tja, weer allemaal nieuwe jonge meisjes in Eindhoven... :smallgrin.gif:

Maar over Erik Pieters: toch jammer dat Ajax die jongen niet gehaald heeft. Ik zie wel wat in hem. Hij had KJH twee jaar geleden al in zijn broekzak. Is snel en fysiek sterk. Precies wat hij nodig hadden. :blush.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 12, 2008 9:15 am

Denk dat PSV een linksback wil die evt. ook in het centrum uit de voeten kan, joey. Ajax zoekt iemand bij wie het andersom is...

Ajax heeft nog 50 dagen voordat de transfermarkt sluit, tijd zat. De tendens is prima: jonge groeibriljanten halen.

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 12, 2008 9:20 am

Baseman schreef: Met een flink percentage van een latere verkoop voor PSV...en natuurlijk moet Ajax meer betalen, hopelijk veel meer.
Volgens de altijd eerlijke en oprechte Reker heeft iedere speler van PSV een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. Ik neem niet aan dat er een bedrag voor club A(jax) in staat en een ander bedrag voor alle andere clubs ter wereld.

Zou het wel een mooie Putsch vinden als Ajax met Aisatti aan de haal zou gaan. Aan de andere kant hebben we al een Madurodam-selectie en ligt de prioriteit elders... Let's see.

Michael_B

Bericht door Michael_B » za jul 12, 2008 9:29 am

joey schreef:Tja, weer allemaal nieuwe jonge meisjes in Eindhoven... :smallgrin.gif:

Maar over Erik Pieters: toch jammer dat Ajax die jongen niet gehaald heeft. Ik zie wel wat in hem. Hij had KJH twee jaar geleden al in zijn broekzak. Is snel en fysiek sterk. Precies wat hij nodig hadden. :blush.gif:
Zeker, eerste wat ik dacht toen ik het las in de Telegraaf. Erg jammer, zeker voor dat geld.
Face your fears and live your dreams, No Fear

999

Bericht door 999 » za jul 12, 2008 10:18 am

joey schreef:Tja, weer allemaal nieuwe jonge meisjes in Eindhoven... :smallgrin.gif:

Ha, dan heeft KJH de laatste jaren toch flink bijgeleerd ..

FC Utrecht - Ajax (28-10-2007) Huntelaar 0-1

Ajax - FC Utrecht (23-1-2008) Huntelaar 1-0,Heitinga 2-0
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 12, 2008 10:59 am

Dit jaar speelde Pieters linksback.

En met niemand anders!

Gesloten